Windows 11 keskustelu

Tulikin ilmeisesti "X" (vaikka mielestäni kyllä klikkasin sitä...) sijaan klikattuakin "lataa ja asenna 24H2". Noh,
tehty mikä tehty. Itse en kyllä huomaa mitään sinällistä eroa 23H2:n, tässä Acerin läppärissä. Aikaan siis vielä.

Viimeksi muokattu:
Aika tekele vaikuttaa win 11 olevan. Asentui hitaasti. Päivitykset tulivat todella hitaasti.

Kesken muun latauksen meni sammuttamaan käyttöjärjestelmän kun ei ollut tekemistä.

Suuria oli ajatukset kun vuonna 2000 autojen piti lentää

Minulla asentui tuntiin ja oli vielä samat ohjelmatkin käynnissä kun win10 sammuttaessa.
Millaisille koneille oikein asentelette, jos noin pitkään menee?

Saako klassisia Windowsin korttipelejä enää ilman mainoksia koneelle. Miinaharavaakin voisi joskus koittaa pelata.

Ihan hirveä
1738565869556.png
mainoshirvitys tämä eikä sisällä kuin muutaman klassisen pelin.

Saako klassisia Windowsin korttipelejä enää ilman mainoksia koneelle. Miinaharavaakin voisi joskus koittaa pelata.

Ihan hirveä
1738565869556.png
Porukoille ratkaisin ongelman kirjanmerkillä webbi-sivulle mistä löytyy kyseiset pelit. En muista osoitetta tarkkaan, mut googlella ihan löytyi.

Ihan hirveä
1738565869556.png

Eiköhän näitä ole useammassakin eri muodossa mutta itse käytän yleensä laskinta tuolta Windows 7 Games for Windows 11, Windows 10, Windows 8.1, and Windows 8. Tuon uudempi laskin on vaan liian iso mielestäni. Tuolla siis noita pelejä, vanha laskin, vanha muistio, vanha paint jne.

Porukoille ratkaisin ongelman kirjanmerkillä webbi-sivulle mistä löytyy kyseiset pelit. En muista osoitetta tarkkaan, mut googlella ihan löytyi.

Nojoo, tuota kautta löysin kaiken lisäksi, korttipelin Golf. Ensiksi en tajunnut miten tuota edes pelataan kunnes hoksasin että tämähän onkin vanha paljon pelaamani peli. Internet-versio oli vähän kökkö koska se ei tajunnut pelin lopetusta. Sitten löysin toisen linkin kautta pelin lopetuksenkin tajuavan version.

Eiköhän näitä ole useammassakin eri muodossa mutta itse käytän yleensä laskinta tuolta Windows 7 Games for Windows 11, Windows 10, Windows 8.1, and Windows 8. Tuon uudempi laskin on vaan liian iso mielestäni. Tuolla siis noita pelejä, vanha laskin, vanha muistio, vanha paint jne.

Tämä näyttää niin tutulta, että varmaan joskus win8 aikaan olen tuon asennellutkin. Mutta kun tämä ei ole se klassinen XP-versio. Ja siitä puuttuu mm. tuo korttipeli Golf.

Statistiikka

Viestiketjuista
266 734
Jäsenet
75 917
Uusin jäsen
turjus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom