asiju,onko siinä vanhalla kovalevyllä win 11,mikä on niin kun asennat siihen uudelle kovolle niin siinä vaiheessa kun se kyselee sitä seriaalia niin vastaat siihen että "Minulla ei ole seriaalia tms"
Niin minä teinkin, niinkun olen tehnyt ennenkin. Koitin sitten asennuksen jälkeen syöttää tunnusta kun ei aktivoitunut, eikä auttanut. Etäinen muistikuva on, että joskus W10 aikaan tuo piti tehdä kerran ja silloin aktivoitui tunnuksen syötöllä kyllä mukisematta.
Nimenomaan sen originaalin tuotetunnuksen, ei sen geneerisen mikä avaimena näkyy jos tiedoista tarkistaa jo asennetusta Windowsista.
AsiJu itselläkin joskus joku päivitys väitti ettei ole aktivoitu. Pari päivää kun odotti niin olikin aktiivinen. Jos jatkuvasti vetää uusia asennuksia niin mistäs sitä tietää vaikka aiheuttaa ongelmia.
Voi olla, että aktivoituisi myöhemmin, voi olla, että ei. Edellinen puhdas asennus on vuosia sitten, että en nyt ihan joka päivä näitä tee.
Kone piti saada käyttökuntoon. Niin paljon löytyi hakemalla ihmisiä, joilla oli vastaava ongelma ilman ratkaisua, että en oikein luota siihen, että tämä olisi korjaantunut missään järkevässä ajassa. Etenkin kun MS ei ole tätä vahvistanut ongelmaksi missään.
Joo voi olla osalla ns. kyseenalainen lisenssi ja ongelmat johtuu siitä, mutta kuten sanottua itsellä on Microsoftilta suoraan ostettu retail lisenssi.
Onko muuten muilla Edgessä sama, että hiiren kursori muuttuu "näkymättömäksi" osoiterivillä? Eli valkoiseksi.
Tämä bugi oli joskus aiemminkin ja korjaantui jossain versiossa, mutta näyttää palanneen.