Saa ainakin pois käytöstä:Saako tuon poistettua asennuksista jotenkin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa ainakin pois käytöstä:Saako tuon poistettua asennuksista jotenkin?
Tällä lähtee ja saa myös halutessa takaisin.- Cortanaa en tarvi mihinkään. Otin siltä kaikki oikeudet pois. Saako tuon poistettua asennuksista jotenkin?
Nykyään saa myös kokonaan pois:Saa ainakin pois käytöstä:
Nykyään saa myös kokonaan pois:
How to uninstall Cortana on Windows 10 May 2020 Update
Microsoft made it easier to get rid of Cortana, and here are the steps to complete the task on the Windows 10 May 2020 Update.www.windowscentral.com
- Ohjelmat ja ilmoitukset avautuvat kirkastumalla ja himmenemällä. Mistä tuon saa pois?
Mikähän kone sulla on, kun mulla kestää asentua muutama minuutti, ja ainoastaan defenderillä mennään.kestää hiton kauan asentua
Mikähän kone sulla on, kun mulla kestää asentua muutama minuutti, ja ainoastaan defenderillä mennään.
Defenderillä mennään. Muutama minuutti? Kyllä mun win8-kone päivittää nuo samat tietoturvat ihan helkkarin vilkkelään eikä tahmaa yhtään. Kuitenkin läppärissä missä tuo 10 on niin kestää ja kestää vaikka i7 pyörittää.
Katso asennuksen aikana tehtävienhallinnasta mikä näyttää 100%, jokinhan siellä jumittaa jos on hidas. Kovo tai prossu molemmat mahdollisia kun on läppäri, vaikka i7 onkin.
Ai sitä kysymyksesi tarkoitti. Animaatiot varmaankin näyttävät erilaisilta erilaisilla näytöillä, ja makuja on moneksi, mutta niitä voi varsin yksityiskohtaisesti säätää:Tääkin tuli nyt vissiin kuntoon. Otin nuo animaatiot pois päältä, niin ohjelmat aukeavat nyt oikein kerralla.
Mistähän johtuu, kun muutama edellinen kumulatiivinen päivitys on epäonnistunut.
Ilmeisesti yrität saada Xbox-verkkoa toimimaan. Oletko opiskellut asiaa esim. lukemallaTuo Teredo tunnel adapter ei nyt toimi 2004 updaten jälkeen. Päivällä yritin peruskonstit, mitä Windows tarjoaa, mutta en saanut toimimaan.
Jos joku on nyt tämän taistelun jo tehnyt, niin vinkit otan mielläni vastaan.
Mulla on 7 päivän keskeytys,jos sitä tarkoitat?ominaisuus-/tietoturvapäivitysten lykkäys pro versiosta?
Mulla on 7 päivän keskeytys,jos sitä tarkoitat?
Tuollaista sivua ei mulla ole? Olen kylläkin poistanut automaattiset päivitykset ryhmäkäytäntöeditorilla.Ei kun noita allaolevia asetuksia
Olen myöskin disabloinut automaattiset päivitykset GroupPolicysta ja 1909 -versiossa tuo ikkuna on näkyvissä (Advanced options nappulan takaa löytyy tuolta Windows Updatesta) ja sen avulla olen asettanut 60pv lykkäyksen näille isoimmille päivityksille. Toivottavasti M$ ei aio nyt tuota estää tulevaisuudessa, ku hemmetin tärkeä ominaisuus ainakin omasta mielestä. Jo niin moni näistä isoista päivityksistä ollut putkeen ongelmallinen että suosiolla olen jo tovin lykännyt asennusta parilla kuukaudella...Tuollaista sivua ei mulla ole? Olen kylläkin poistanut automaattiset päivitykset ryhmäkäytäntöeditorilla.
Minä taas en muista (huono muisti?) yhtään todella ongelmallista päivitystä viime vuosilta, vaikka olen kaikki asentanut aina kun niitä on tarjottu. Jopa hieman etukäteen, insider-jakelusta. Joskus on ehkä jotain mielenkiintoista tapahtunut, mutta ei mitään fataalia.Jo niin moni näistä isoista päivityksistä ollut putkeen ongelmallinen että suosiolla olen jo tovin lykännyt asennusta parilla kuukaudella...
Eipä tarvii ku tätäkään ketjua selaa taaksepäin taikka Google kyllä auttaa muistamaan, mutta ongelmallisia ovat olleet pitkään, tietenkin tapauskohtaisia. Siksi itse pienennän suosiolla sitä riskiä, että osuu omalle kohdalle ja lykkään parilla kuukaudella, eipä tuossa mitään menetä.Minä taas en muista (huono muisti?) yhtään todella ongelmallista päivitystä viime vuosilta, vaikka olen kaikki asentanut aina kun niitä on tarjottu. Jopa hieman etukäteen, insider-jakelusta. Joskus on ehkä jotain mielenkiintoista tapahtunut, mutta ei mitään fataalia.
Jotkut niin herkästi valittavat kohtaamistaan ongelmista, ja aina se on Microsoftin vika. Ja toiset sitten lukee niitä valituksia ja päättelevät että oho, onpas taas ongelmallinen päivitys.Eipä tarvii ku tätäkään ketjua selaa taaksepäin taikka Google kyllä auttaa muistamaan, mutta ongelmallisia ovat olleet pitkään, tietenkin tapauskohtaisia. Siksi itse pienennän suosiolla sitä riskiä, että osuu omalle kohdalle ja lykkään parilla kuukaudella, eipä tuossa mitään menetä.
Olen huomannut. Katosi myös minulta 2004 päivityksessä. Harmi.Onko kukaan huomannut, että 2004 asennuksen jälkeen päivitysasetuksista olisi hävinnyt ominaisuus-/tietoturvapäivitysten lykkäys pro versiosta? Aikaisempi asetus oli ohitettu 2020-06 asennuksessa, että bugi/mikälie ei ole pelkästään visuaalinen. Ja kun tarkistin, niin Tietokone\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsUpdate\UpdatePolicy\PolicyState Feature/Quality avaimet oli molemmat 0. Mahtaako itse asetukselle olla oma avain millä sen saa takaisin näkymään, vai pitääkö päivät vaan heittää noihin rekisteriavaimiin?
On huomattu, ja se lienee tarkoituksellista yksinkertaistamista. Itse säätöön pääsee vieläkin käsiksi group policy editorilla (gpedit.msc), kohdassaOnko kukaan huomannut, että 2004 asennuksen jälkeen päivitysasetuksista olisi hävinnyt ominaisuus-/tietoturvapäivitysten lykkäys pro versiosta?
Eipä tarvii ku tätäkään ketjua selaa taaksepäin taikka Google kyllä auttaa muistamaan, mutta ongelmallisia ovat olleet pitkään, tietenkin tapauskohtaisia. Siksi itse pienennän suosiolla sitä riskiä, että osuu omalle kohdalle ja lykkään parilla kuukaudella, eipä tuossa mitään menetä.
99% todennäköisyydellä yrityskoneessa on OEM-lisenssi, joka on sidottu siihen koneeseen (emolevyyn).Onko vanhojen yrityskoneiden windowsin lisenssiavaimet käypäsiä mihin vain koneeseen? Mietin vain kun tuossa lojuu kolme vanhaa yrityskonetta, jotka ovat muuten serriä, mutta niissä olisi Win 7 Pro avaimet kupeessa.
Onko vanhojen yrityskoneiden windowsin lisenssiavaimet käypäsiä mihin vain koneeseen? Mietin vain kun tuossa lojuu kolme vanhaa yrityskonetta, jotka ovat muuten serriä, mutta niissä olisi Win 7 Pro avaimet kupeessa.
Joo, näin itsekin todennut ja vieläpä suoraan win 10:n asentanut.100% onnistuminen noiden W7 Pro lisenssien siirrossa toiseen koneeseen
Muistaakseni useimmin kyllä vaatii,mutta ei aina. Enpä usko,että sen kummempia,kuin esim. koulun koneet. Kokeilemalle se selviää.puhelinaktivoinnin?
Varmaan sata kertaa käsitelty, mutta kysytään. Varmaan tuossa uudet kovot hankin niin Win10 menee uusiksi. Viimeksi asensin muutama vuosi sitten.
Edelleen siis sillä Media Creation Toolilla (vaimikäsenytoli) ja viimeisin versio (mistäs tää löyty?). Saanko suoraan win10:stä kaivettua avaimen? Tarttiko tuolta
Sign in to your Microsoft account jotain kummempia tehdä? Vai meneekö ihan kivuttomasti vain niin että tikku reikään, avain sisään ja iloisesti asentamaan?
Näinhän se meneeKovalevyn tai kovalevyjen vaihtaminen ei vaikuta aktivointiin.
Linkin työkalulla uusin versio USB-tikulle. Sitten Windowsin asennuksen alussa ohita tuoteavaimen antaminen. Asennuksen jälkeen Microsoftin aktivointipalvelin tunnistaa koneesi ja aktivointi onnistuu automaattisesti.
Kovalevyn tai kovalevyjen vaihtaminen ei vaikuta aktivointiin.
Linkin työkalulla uusin versio USB-tikulle. Sitten Windowsin asennuksen alussa ohita tuoteavaimen antaminen. Asennuksen jälkeen Microsoftin aktivointipalvelin tunnistaa koneesi ja aktivointi onnistuu automaattisesti.
Oletko MS-tilillä vai paikallisella tilillä? Mulla ainakin paikallisella tilillä toimii, ainoastaan tulee 'kirjaudu' ja siitä sitten enterillä auki. En tiedä toimiiko MS-tili eri tavoin.
How to Switch Between a Microsoft and Local Account in Windows 10 - MajorGeeks
Windows 10 allows you to sign in to a Local or Microsoft account, and you can easily switch between accounts. Here's how.www.majorgeeks.com
winkey-->netplwiz->rasti pois ruudusta?Sainpas vaihdettua paikalliseen kun vaan painoi tuota "Stop signing..." Mutta edelleen aloitusruutu vaatii PIN -koodin =(
EDIT: Poistin pin koodin, mutta nyt vaatii salasanan. Voi vittu mitä paskaa. Miten noi kaikki saa veks?
winkey-->netplwiz->rasti pois ruudusta?
e: netplwiz tietysti right click ja run as admin
Olisiko tästä apua?No kun siellä ei ole mitään rastia
EDIT: Ja tästä, että oon paikallisella tilillä
Olisiko tästä apua?
Sign-in Automatically to User Account in Windows 10 Version 2004
How to Sign-in Automatically to a User Account in Windows 10 Version 2004 '20H1' Starting in Windows 10 version 2004, also known under its code namewinaero.com
Tunnettu bugi tässä uudessa versiossa, odottele kaikessa rauhassa korjausta Windows Updaten kautta, ei "paniikkia".Ongelma eheyttämisessä versio 2004 jälkeen.
Sovellus Eheytä ja optimoi asemat osoittaa joka kerta kaipaavansa optimointia (ei koskaan muka ole optimoitu).
Olen yrittänyt keksiä, miten korjaisin, mutta ei onnistu. Miten saan eheytys sovelluksen normaaliksi?