En yhtään ihmettelisi jos tuohon lätkäistäisiin vielä jotain Suomi rangaistusveroja päälle.
Juu, eiköhän suomihinta ole joku 699€ tjsp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
En yhtään ihmettelisi jos tuohon lätkäistäisiin vielä jotain Suomi rangaistusveroja päälle.
Sullakin ovat odotuttaneet useamman viikon, että saisivat niitä tukkurilta?Oispa mahtava kun kerkeäisi saada tuon odyssey+ b&h photosta, ennenkuin seuraavan sukupolven laitteet tulee
Helmikuun 21. tilasin. Nyt näytti jossain että 4.4 olisi tulossa lisää.Sullakin ovat odotuttaneet useamman viikon, että saisivat niitä tukkurilta?
Tilaussivulla vai mistä bongasit?Helmikuun 21. tilasin. Nyt näytti jossain että 4.4 olisi tulossa lisää.
Tuo on puoleen hintaan Steamissa vielä kuun loppuun. Hieman kuumottelisi ostaa talteen...No Man's Sky:lle tulee myös SteamVR tuki:
"No Man’s Sky Virtual Reality will bring the experience to PlayStation VR and Steam VR, and will be released simultaneously on both platforms."
No Man's Sky Beyond - Virtual Reality - No Man's Sky
Suosittelen! Tuo on mennyt huimasti eteenpäin julkaisusta. Itse asiassa en usko että tuo toimii VR:nä kovin hyvin, tuo on aika raskas peli. Ei siitä tahdo 60 fps:ää saada edes fullhd resolla. Mutta jos toimii niin uskoisin että on erittäin hyvä, nättihän tuo on.Tuo on puoleen hintaan Steamissa vielä kuun loppuun. Hieman kuumottelisi ostaa talteen...
Itse en juuri huomannut vaikutusta Riftin säädöillä, kun välillä vahingossa siirtyi. Ihan ääripäitä en tosin kokeillut. Oma IPD on n. 66mm. Rift S:ssä tuo on asetettu 64mm joten varsin lähellä. Reverbissä tuo on 63mm (+/-8mm via software). Ehkä reverbin tarkkuudella tuolla on jo merkitystä mutta uskoakseni minä kuulun siihen ryhmään jolle tuo on sopiva.Oliko täällä kovasti Pimaxin omistajia ?
Nyt ku odyssey myyty ni jotai pitäs saada tilalle.
HP ois muute kiva mutta IPD , uskomatonta että ei ole mekaanista säätöä. Väkisin rasittaa silmiä, softalla ei voida hirveitä korjailla.
Siis oikeasti? Eihän se mitenkään erityisen nättiä graffaa ole.Itse asiassa en usko että tuo toimii VR:nä kovin hyvin, tuo on aika raskas peli. Ei siitä tahdo 60 fps:ää saada edes fullhd resolla.
Veikkaan että VR-Mode on graafisesti ja muutenkin karsittu, niin että pyörii pleikkarillakin. Eihän tuossa koko jumpassa muuten olisi mitään järkeä ja kehitykseen kulunut aika olisi kulunut hukkaan.Suosittelen! Tuo on mennyt huimasti eteenpäin julkaisusta. Itse asiassa en usko että tuo toimii VR:nä kovin hyvin, tuo on aika raskas peli. Ei siitä tahdo 60 fps:ää saada edes fullhd resolla. Mutta jos toimii niin uskoisin että on erittäin hyvä, nättihän tuo on.
Ei mitään fotorealistista tosiaan ole, mutta itselle on visuaalinen tyyli uponnut hyvin. VR peliksi on kuitenkin sieltä paremmasta päästä grafiikat. Ei tuo peli muutenkaan kaikille sovi, aika vapaata kulkemista kuitenkin on.Siis oikeasti? Eihän se mitenkään erityisen nättiä graffaa ole.
Itseä ei kiinnosta ilman VRää.
Millaset PC specsit sulla on? (et oo lisännyt pc-speksejä).
Itse en juuri huomannut vaikutusta Riftin säädöillä, kun välillä vahingossa siirtyi. Ihan ääripäitä en tosin kokeillut. Oma IPD on n. 66mm. Rift S:ssä tuo on asetettu 64mm joten varsin lähellä. Reverbissä tuo on 63mm (+/-8mm via software). Ehkä reverbin tarkkuudella tuolla on jo merkitystä mutta uskoakseni minä kuulun siihen ryhmään jolle tuo on sopiva.
IPD:n voi itse mitata (itse katsoin PD arvon silmälasireseptistä) Inforgraphic | Measure Your PD | Zenni Optical
Onkos kukaan bongannut vahvistusta tiedolle että No Man's Skyn VR toteutus käyttäisi liikeohjaimia gamepadin sijaan? Liikeohjaimet ovat aika must itselle. Esittelyvideon perusteella en osannut arvioida onko käsien liikkeet vain purkitettuja animaatioita niinkuin oli Robinson pelin kanssa alkuun.
Edit. kai tuon vr pelaamisen kuvausta devaajien sivulla voisi pitää vahvistuksena liikeohjaimille. No Man's Sky Beyond - Virtual Reality - No Man's Sky
"Grab the joystick and thruster to fly your starship over an unexplored alien planet as you peer out of the cockpit at the view below. Reach into your backpack to grab your multitool, touch it to switch to terrain manipulation, and carve out intricate shapes with unprecedented control."
Mielestäni olen jossain lukenut että HOTAS tukea pelissä ei ole.Ainakin esittelyvideossa kädet näyttäis liikkuvan aika vapaasti, mutta tämähän ei varmista mitään. Veikkaukseni on että voi pelata liikeohjaimilla tai ilman niitä padilla.
Toivottavasti voi käyttää juoksennellessa liikeohjaimia ja aluksissa/ajoneuvoissa sitten hotasia. Piti napata Steamiin valmiiksi odottelemaan päivitystä vielä kun oli alennuksessa sopivasti.
Olisikohan tuo Oculus S pätevä ajopeleihin? Juuri muuta käyttöä ei itsellä olisi. Julkaisupäivää odotellessa.
Saattaa mennä vähän hukkaan ajopeleissä tuo S:n viiden kameran tracking. HP Reverbiä ottaisin itse ajoihin.
Tässä on hyvä video juuri aiheesta.Mikäs tuosta HP:sta tekee paremman?
Tässä on hyvä video juuri aiheesta.
Onko noissa Windows laseissa Oculuksen tyylistä asw:tä? HP kiinnostaa kovasti!
Teaseria Questin peleistä. Vissiin nämä kaikki vilahtaa tuossa:
Täällä on ollut tapana hieman pohjustaa linkkejä ja videoita. Mutta joo hieman karun näköinen on ero kun otetaan yksi parhaimman näköisistä VR peleistä ja karsitaan siitä mobiilirauta versio.
Positiivista tuossa on että näyttivät miltä se oikeasti näyttää eikä semmoista "Toivotaan että saadaan tää ulkonäkö julkasuun, oho ei onnistuttu sinne päinkään"Täällä on ollut tapana hieman pohjustaa linkkejä ja videoita. Mutta joo hieman karun näköinen on ero kun otetaan yksi parhaimman näköisistä VR peleistä ja karsitaan siitä mobiilirauta versio.
Ei kuvankaappaus kerro koko totuutta. Questissa on tarkempi paneeli ja paremmat linssit. Kokonaisuutena voi kuitenkin näyttää riittävän hyvältä Questilla.Täällä on ollut tapana hieman pohjustaa linkkejä ja videoita. Mutta joo hieman karun näköinen on ero kun otetaan yksi parhaimman näköisistä VR peleistä ja karsitaan siitä mobiilirauta versio.
Hyvä tapa pitää kuluttajat veke VR mailmasta, graafisesti ku jostain ps 2 tai 3 ajalta.
Täällä on ollut tapana hieman pohjustaa linkkejä ja videoita. Mutta joo hieman karun näköinen on ero kun otetaan yksi parhaimman näköisistä VR peleistä ja karsitaan siitä mobiilirauta versio.
Hyvä tapa pitää kuluttajat veke VR mailmasta, graafisesti ku jostain ps 2 tai 3 ajalta.
Mutta ehkä vetoaa massoihin, veikaan että not![]()
Grafiikalla ei ole VR:ssä samaa roolia kuin ruudulta pelatessa. Läsnäolon tunne tulee nopeasti ja se voittaa pikselimenetykset mennen tullen.
Tuossa olisi voinut kuvien perusteella toimia hieman sarjakuvamaisempi yleisilme paremmin. Jo nyt siellä sinkoilee niitä tekstejä yms, joten samaa tyyliä olisi voinut jatkaa muuhunkin. Tuossa ilmeisesti on vain 4 Gigaa muistia, joten tekstuureille ei hirveästi ole tilaa, mutta shadereilla saadaan ihmeitä aikaan. Lowpoly+cell shading on varmasti Questin raudalle useimmin sopivaa. Mutta yleistuntuma ratkaisee, yhden kuvan perusteella vaikea sanoa miten kokonaisuus toimii.Yllättävän nätti ottaen huomioon mobiilirauta. Herkässä tuntuu olevan ihmisillä kitinä. En tarkoita Excessusta. Ehkä tasapainottaa mieltä ja odotuksia kun pelailu on alkanut 80-luvulla. Jos Questin saa toimimaan PC:n kanssa tai toimii omalla pihalla, niin tilaukseen saattaa mennä.
Koko VR:n suurin ongelma on, että tietokoneiden tehot eivät meinaa riittää edes kohtuulliseen grafiikkaan ilman pahoinvointia.
Makuasia, VR käyttäjänä olen toista mieltä.
Pelaamisen aloitellu C64 ja 286 jne linjalla.. mutta kyllä itselle VR peleissä tietty raja grafiikan suhteen on.
Onko näillä joku todettu yhteys keskenään? Satojen pelituntien jälkeenkään ei ole oloja tullut. Alustana pleikkari.
Kyseessähän on aistiristiriita, jonka elimistö tulkitsee myrkytystilaksi ja ratkaisuna tähän on vatsalaukun tyhjennys.
Menenkö nyt johonkin miinaan, vai mitä hassuttelua tämä on? Nuohan ovat täysin naimisissa keskenään. Ilman riittäviä tehoja ei voi saada hyvää grafiikkaa riittävällä ruudunpäivityksellä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.