VPN-palvelut

Otin nordvpn, kun yritin muutama päivä sitten mennä vaikka googleen niin tuli ilmoitus " yhteydessäsi havaittu ylimääräistä liikennettä rusnaasti " ja minulla myös ig lukitsi tilini ja saman teki myös fb. Mistähänä sellainen johtuu, hyökkäsikö joku minun koneelle / nettiin ??, kaikki toi ilmoituksien tuleminen loppui heti vpn jälkeen. , kai ihan hyvä toi nord vpn. Käytössä toi doublevpn ja yhteydet on 300+mb/s ja mun yhteys on 350mb ni ei ainenkaa vielä valittamista.
 
  • Tykkää
Reactions: j7u
niin tuli ilmoitus " yhteydessäsi havaittu ylimääräistä liikennettä rusnaasti " ja minulla myös ig lukitsi tilini ja saman teki myös fb. Mistähänä sellainen johtuu,
Monissa palveluissa noita VPN-palvelimien IP-osoitteita on todella rajoitetusti, eli saattaa olla helposti, että muutama tuhat ihmistä jakaa saman ulospäin näkyvän IP-osoitteen. Tämä itsessään aiheuttaa yleensä jo ongelmia, mutta jos myös joku palvelun käyttäjä lataa kovasti dataa niin yleensä koko IP-osoite menee sitten helposti extra-seurantaan/blokkiin.
 
Otin nordvpn, kun yritin muutama päivä sitten mennä vaikka googleen niin tuli ilmoitus " yhteydessäsi havaittu ylimääräistä liikennettä rusnaasti " ja minulla myös ig lukitsi tilini ja saman teki myös fb. Mistähänä sellainen johtuu, hyökkäsikö joku minun koneelle / nettiin ??, kaikki toi ilmoituksien tuleminen loppui heti vpn jälkeen. , kai ihan hyvä toi nord vpn. Käytössä toi doublevpn ja yhteydet on 300+mb/s ja mun yhteys on 350mb ni ei ainenkaa vielä valittamista.
Tuossa tapauksessa kyllä suosittelen tarkistamaan koneen ja verkon muiden laitteiden tietoturva asiat läpi, ettei vaan ole joku botti (tai muu malware) siellä pyörimässä. Ei normaalikäytössä tuollaisia ilmoituksia pitäisi tulla...
 
Kyllähän tuo tosiaan siltä vähän kuulostaa että Meta on laittanut sen oikean IP:n estoon.
Kuten yllä, kaikkien laitteiden skannausta suosittelen ettei siellä olla jossain botnetissä.
 
Sori esitin epäselvästi, eli haluan Suomesta päästä katsomaan UK-tv-kanavia. luulisi että ainakin UK-palvelin löytyy?
"Routing
Internal servers, used for double-hop to avoid geolocation censorship. Not available for direct connections."
Lyhyehkö listaus, mutta United Kingdom London löytyi.

Tästä voi vähän palvelimien tilannetta zoomailla: AirVPN Kyllä siellä näytti noita brittipalvelimia olevan useampi.
Mutta silti jokainen noista UK- palvelimista voi olla bannattu että ei varmuutta että toimis. Arpapeliä. Kallishan tuo ei ole testata jos kuukaudeksi sen otat niinku joku kerkes aiemmin jo toteemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
254 917
Viestejä
4 429 150
Jäsenet
73 454
Uusin jäsen
-SähköJänis-

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom