Cirrus
Miksei maailma toimi asmilla?
Toki saat ymmärtää mitä haluat, mutta varmaan kertoa sen nimimerkin jota olen täällä nimitellyt ja mennyt henkilökohtaisuuksiin? Käytin pari kertaa sinä passiivia ja ilmoitin sen erikseen. Muuten olen puhunut yleisesti. Ymmärrätkö että jos sanoo ihmisiä tyhmiksi yleisesti, että se ei ole henkilökohtaisuuksiin menemistä?No nythän tänne löytyi uusi trolli. Tervetuloa! Jatkamalla samanlaista henkilökohtaisuuksiin menemistä, suoraa nimittelyä jne, niin saat varmasti vastauksia. Ongelma on vain, että samalla menetät uskottavuuden kokonaan mitä ihmettä sitten haluatkin vakuutella..
Ainoa henkilökohtaiseksi menijä olet sinä kun juuri erikseen minua nimittelit trolliksi.
Varmaan näytät niitä intellin mainoksia, joissa on johdettu harhaan. Tutkitaan niitä sitten. En ole ketjusta sellaisia bongannut. Tykkään kovasta kuluttajansuojasta. Olen toivonut sen kiristämistä Suomessa moneen kertaan. Tässä en näe mitään ongelmaa.Eettinen vastuu koskee myös yrityksiä. Sen takia on harhaanjohtavan mainonnan käsite, tietoturvaodotukset yms. Intel on aina venyttänyt näitä eettisen toiminnan rajoja ja nimenomaan selvästi enemmän kuin kilpailijansa. Lienee ihan yrityksen kulttuurissa ja siten mitään nopeaa muutosta tuskin on tulossa.
Moni muukin on maininnut saman asian, mutta kukaan ei ole näitä mainoksia laittanut esille.
Sen myönnän että jos nörde on kasaamassa komponenteista omaa konetta, niin sitten pitäisi syynätä tarkemmin ja etsiä useampi luotettava arvostelusivusto, mutta valitettavasti suurin osa tuntuisi nykyään vain katsovan sen maksiminopeuden, ehkä jonkun karkkimarkin ja ostaa sitten sen mukaan jotain. Olen monia tuttujen ja tutun tuttujen koneita ollut kasailemassa kun laittaneet kaikki rahansa ns. parhaimpaan mahdolliseen rautaan ja ei se ole kivaa katsoa kun juuri näihin ansoihin on menty. Kone ei olekaan niin nopea kuin piti, olisi kannattanut säästää tuossa se satanen ja laittaa se sen sijaan tuonne. Lopputulema on vain se, että porukka suuttuu, eikä enää kasaile niitä koneita itse. Ostavat jatkossa sitten sen markettikoneen tai sitten ostavat sen varmasti tietynlaisen pelikoneen eli konsolin. Meidän kannalta tämä ei ole kiva suunta, koska komponenttien myyjät suomessakin voidaan pian laskea yhden käden sormilla
Ei ole intellin tehtävä "yksinkertaistaa" tuotteitaan sen takia että palikat osaavat niitä ostaa. Valheita ei saa tietenkään kertoa. Kaikki mitä lupaa täytyy pitää.
Tulevaisuus tuo vain entistä monimutkaisempia laitteita markkinoille. Jos näitä ostelee, täytyy itsekin tietää mitä tekee. Ketään valmistajaa ei voi syyttää siitä että teit liian monimutkaisen. Heillä on oikeus tehdä niin monimutkaisia vimpaimia kuin haluavat. Jättää ostamatta ja suosii yksinkertaisempaa jos haluaa sellasia enemmän maailmaan.
Edit: korjasin viimeisen lauseen onnettoman muotoilun.
Viimeksi muokattu: