Oli muuten FSR 2.0 video työn kun edellinen helle aalto iski ja en ole vielä kerennyt sitä jatkamaan.
Eli kyllä olen noita testannut ja edelleen olen sitä mieltä että sopivat parhaiten siksi viimeiseksi oljenkorreksi.
Ja mitä tulee testeihini niin en voi hehkuttaa jotain jos mielestäni se ei ole hyvä.
Vai pitäiskö jotain kehua tai haukkua kun niin muutkin tekevät ?
Enkä kyllä ole testeissäni ole haukkunut kuin Athlon X4 950 prossun sekä Asuksen peliläppärin jossa oli sika hidas A10 APU prossuna.
Sekä sanonut että Crossfirellä ja SLI ei tee nykyään mitään ja FSR 1.0 on ainoastaan hyvä viimeiseksi oljenkorreksi.
Mitä FSR 2.0 testailin niin KYLLÄ laatu on parempi kuin FSR1.0:llä, mutta edelleen en voi sitä suositella muuhun kuin siksi viimeiseksi oljenkorreksi.
EDIT: Minulla kun ei ole sponsoreita tai laitevalmistajia suututettavana, niin voin aika vapaasti kertoa eri jutuista oman kantani.
Tullut kuitenkin leikittyä PC raudan kanssa vuodesta 95 lähtien (sitä ennen Amiga 500).
Eli jonkun verran omaan näistä kokemusta kuitenkin
No ihan täsmälleen sama "kokemus" on itsellä. A500 eka pelilaite ja 95 vuodesta PC:n kanssa menty. Toki saat sanoa ihan mitä haluat, mutta turhan jyrkät/yleistävät mielipiteet, osittain subjektiivisissakin asioissa, karkottaa kyllä tehokkaasti potentiaalisia katsojia.
Kuitenkin varsinkin DLSS uudemmat versiot tarjoaa useissa peleissä parempaa laatua monilta osin, kun pelin oma TAA. Siksi minusta on aivan liian ylimielistä/jyrkkää tuomita DLSS "viimeiseksi oljenkorreksi" Itse en pystynyt pelaamaan esim. Horizon Zero Dawnia PC:llä, ennen kun siihen tuli DLSS tuki. Pelin omat AA vaihtoehdot oli aika kauheita ja kasvillisuus näytti niiden kanssa pelkälle pikselimössölle.
FSR 2.0 ei ole tullut itse vielä juuri testailtua, mutta käsittääkseni se on jossain FSR 1.0:n ja uudempien DLSS versioiden välimaastossa kuvanlaadultaan.