Oisko laittaa esimerkkejä näistä nopeasti kräkätyistä peleistä? Joissain pienemmän budjetin paskoissa on käytetty hyväksi mm. Steamin reikää suojauksen kiertämiseksi, mutta edelleen, AAA-peleissä on pääosin mennyt kuukausia saada murrettua. Far Cry 5 oli aika nopea "vain" ~15 päivällä, mutta siinäkin jo tienattiin tuhat kertaisesti kopiosuojaukseen käytetyt rahat takaisin kun sitä ei kirjaimellisesti voinut ladata samana-seuraavana päivänä, kuten on aiemmin voinut tehdä kaikkien pelien kohdalla.
Nytkin on esim. Monster Hunter Worldin julkaisusta 2kk, uuden Tomb Raiderin melkein kuukausi...
Piraattien tuottaman ulinan dB on aika suoraan verrannollinen aikaan päivinä, kun joku uusi AAA-peli ei löydy sieltä piraattilahdesta ladattavaksi.