Videotykit/projektorit -yleisketju

Kusiaisen valtuudet

Tukijäsen
Team Retro
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
156
Kiitokset jälleen kerran vinkeistä ja neuvoista! Huolintayritykset ja satamavierailut eivät ole tulleet tutuiksi, joten hyvä kuulla kokemuksistanne.

Valkokangastilanne on elänyt sen verran, että olemme näillä näkymin sittenkin päätymässä reunakiristettyyn moottorikankaaseen. Saksalaiselta eSmartilta saisi 100-tuumaisen reunakiristetyn moottorikankaan reilulla 300 eurolla kuljetuksineen. Saksan Amazonissa kankaalla on vajaa pari tuhatta arvioita keskiarvolla 4,3/5. Hajua tosin moititaan, mutta siitäkin ongelmasta päässee tuulettamalla. Muron puoleltakin löytyi yksi positiivinen kokemus kyseisestä valmistajasta.

Nyt pitäisi enää päättää, ottaako valkoisen vai harmaan kankaan. Jälkimmäinen värivaihtoehto esitellään valmistajan sivuilla sanoilla Grau für Tagesnutzung eli harmaa päiväkäyttöön. Leffoja ja sarjoja tulee tosiaan katseltua pääosin ilta-aikaan, joten valkoinen kangas tuntuisi näin maallikon näkökulmasta luonnollisemmalta valinnalta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Nyt pitäisi enää päättää, ottaako valkoisen vai harmaan kankaan. Jälkimmäinen värivaihtoehto esitellään valmistajan sivuilla sanoilla Grau für Tagesnutzung eli harmaa päiväkäyttöön. Leffoja ja sarjoja tulee tosiaan katseltua pääosin ilta-aikaan, joten valkoinen kangas tuntuisi näin maallikon näkökulmasta luonnollisemmalta valinnalta.
Valkoinen toimii hyvin (hyvin == säilyttää kontrastin) jos sinulla on mustat seinät, katto ja lattia. Suoraansanoen suosittelisin esim. tuota kankaaksi.

Tuossa nopea vertailu ALR (=Ambient Light Rejecting) vs tavan valkoinen PIMEÄSSÄ tilassa.



Tietty jos loilottavat pinnat ja kontrastin kuseminen on ok, niin sitten valkoinen on "hyvä" valinta.. Snadisti myös eroa jos kyttäilee päivänvalossa ei-niin-totisella -fiiliksellä.



Noissa toki on se että tykin pitää (muistaakseni) sijaita 1,5x kuvan leveys etäisyydellä.
 
Liittynyt
20.09.2017
Viestejä
96
Millaista ALR kangasta suosittelette Benq W2700 tykille vaaleaan huoneeseen. Tällä hetkellä Grandview 106" screeni 0.8 Gainilla. Heittomatka 3.2m.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
52
Miettinyt päivittämistä 4k-tykkiin, mutta onko niin että jos ei ole varaa natiiviin 4k-tykkiin, ei päivitystä välttämättä kannata tehdä? Itselläni on Benq 1070 ja olen siihen ollut pääosin tyytyväinen. Kuvan kokona 116" ja kapalevyscreeni. Saako ei-natiivilla 4k tykillä niin paljon parempaa kuvaa että kannattaa vaihtaa?

Mikäli pitäydyn nykyisessä tykissäni, tuo ALR kangas on alkanut kiinnostamaan. Pystyykö sen pingoittamaan kapalevyn päälle ja mitähän pelkälle kankaalle tulee hintaa tuossa noin 116"koossa?
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
1 830
Miettinyt päivittämistä 4k-tykkiin, mutta onko niin että jos ei ole varaa natiiviin 4k-tykkiin, ei päivitystä välttämättä kannata tehdä? Itselläni on Benq 1070 ja olen siihen ollut pääosin tyytyväinen. Kuvan kokona 116" ja kapalevyscreeni. Saako ei-natiivilla 4k tykillä niin paljon parempaa kuvaa että kannattaa vaihtaa?

Mikäli pitäydyn nykyisessä tykissäni, tuo ALR kangas on alkanut kiinnostamaan. Pystyykö sen pingoittamaan kapalevyn päälle ja mitähän pelkälle kankaalle tulee hintaa tuossa noin 116"koossa?
Itse päivitin panan pt-ae3000--->epsonin tw9300 ja kuva parani huomattavasti vaikka molemmat fullhd. Carl'sin alr-kankaan taitaa saada reiluun 200€ tuossa koossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 014
Saako ei-natiivilla 4k tykillä niin paljon parempaa kuvaa että kannattaa vaihtaa?
Uskon että jos päivität esimerkiksi Epson EH-TW9400 tykkiin, joka on Pixel shift tykkien parhaimmistoa niin huomaat kyllä eron. Siinä olisi kyllä ihan luonnollinen kehitysvaihe.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Aika paljon liikkuu myös käytettyjä JVC X7900 sarjalaisia tuossa 2400€ hintaluokassa , joka alkaa olemaan aika huippu laite.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
202
Aika paljon liikkuu myös käytettyjä JVC X7900 sarjalaisia tuossa 2400€ hintaluokassa , joka alkaa olemaan aika huippu laite.
Jos saa tuon JVC X7900 tykin tuohon hintaan, niin kannattaa napata heti! Minulla on JVC DLA -X5000 tykki ja pian tulee tykkiin toinen lamppu. Suosittelen näitä JVC:n 4K-tykkejä.
Myös Epson EH-TW9400 on ehdottoman hyvä 4K-tykki, hinta uutena n.2800e. Tykkiin on erittäin halvat lamput(halvimmillaan 150e-siis moduuli!), huomionarvoinen asia.
ALR-kangasta suosittelen ehdottomasti, paras kangas, jonka olen nähnyt 20 vuoteen...
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
219
Tuossapa muutama kuva ScreenResearchin Fusionpix screenistä JVC N5 tykillä vaaleaseinäisessä huoneessa eri valaistusolosuhteissa:
Kuva1: screenistä oikealla olevan ikkunan kaihtimet auki kun ulkona vielä valoisaa ja screenistä vasemmalla kattovalo päällä
Kuva2: screenistä oikealla olevan ikkunan kaihtimet kiinni ilman pimennysverhoja ku ulkona vielä valoisaa
Kuva3: huone kunnolla pimennetty
Kuva4: huone pimennetty, kattovalo päällä screenin vasemmalla puolella
Eihän tuolla screenillä tosiaan valot päällä kehtaa katsoa, mutta ei nyt ihan pilkkopimeässäkään tarvii aina tykitellä.
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
^ Juurikin näin. Eli seuraavana olisi loogisesti X7900 jälkeen JVC N7. Eipä ole vaan ihan halpa hyppy. Itse toivoisin että Epson toisi kuvioihin seuraajan Epson EH LS10500 -sarjalaiselle, eli natiivin UHD Laserin.
 
Liittynyt
15.06.2020
Viestejä
6
Mitä mieltä olette XY Screenin ALR-kangaista? Onko kokemuksia?

Sain heiltä viime viikolla muutaman näytepalan (Black Crystal, MF1, WG1, WF1 Pro Max 4K) postikulujen hinnalla.
Tykki on X5900 ja he suosittelivat sille MF1-kangasta.

Tarkoitus olisi heiltä (ehkä?) tilata 110" moottoroitu ALR-kangas kunhan tämä korona helpottaa (eivät pysty lähettämään tällä hetkellä kuin max 100" moottoroituja kankaita).
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 900
Mitä mieltä olette XY Screenin ALR-kangaista? Onko kokemuksia?

Sain heiltä viime viikolla muutaman näytepalan (Black Crystal, MF1, WG1, WF1 Pro Max 4K) postikulujen hinnalla.
Tykki on X5900 ja he suosittelivat sille MF1-kangasta.

Tarkoitus olisi heiltä (ehkä?) tilata 110" moottoroitu ALR-kangas kunhan tämä korona helpottaa (eivät pysty lähettämään tällä hetkellä kuin max 100" moottoroituja kankaita).
Ei kai tuo MF1 ole ALR-kangas? High gain kankaalta se minusta vaikuttaa. Riippuu varmaan tilasta, mihin tulee, mikä kangas parhaiten käyttötarkoitukseesi sopii. Nopeasti selattuna joko Black Crystal tai ehkä ennemmin jopa Black Crystal HG voisivat olla sopivia ALR-kankaita (riippuen vähän mistä suunnasta katselutilaasi ylimääräinen valo - jos sitä edes on- pääasiassa tulee).
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
202
^ Juurikin näin. Eli seuraavana olisi loogisesti X7900 jälkeen JVC N7. Eipä ole vaan ihan halpa hyppy. Itse toivoisin että Epson toisi kuvioihin seuraajan Epson EH LS10500 -sarjalaiselle, eli natiivin UHD Laserin.
Pelkään pahoin, että tuollainen Epson olisi myöskin hintava, toivottavasti ei. Ainahan tuo kilpailu laskee hintoja, Epsonin EH-TW9400, jossa laser ja moottoroidut linssitoiminnot, WOW! Tosin lcd-näyttö ei oikein houkuta, mieluummin vaikka dlp. Siinä olisi kova yhdistelmä, ainakin minulle, jos hinta olisi alle 4000e.
 
Liittynyt
15.06.2020
Viestejä
6
Ei kai tuo MF1 ole ALR-kangas? High gain kankaalta se minusta vaikuttaa. Riippuu varmaan tilasta, mihin tulee, mikä kangas parhaiten käyttötarkoitukseesi sopii. Nopeasti selattuna joko Black Crystal tai ehkä ennemmin jopa Black Crystal HG voisivat olla sopivia ALR-kankaita (riippuen vähän mistä suunnasta katselutilaasi ylimääräinen valo - jos sitä edes on- pääasiassa tulee).
Olen viestitellyt August Liun kanssa ja hän kovin väitti että MF1 on ALR-kangas.

Kyseessä taitaa olla tämä (ainakin samoja kuvia minulle lähetti, joita tossa ilmoituksessa on):
120 inch Thin Bezel ALR Projection Screen for JVC DLA-X5900 4K Home Theater Projector
Mutta ei tuosta kyllä selviä, mikä kangas on kyseessä!

Olen myös itse selaillut heidän sivuja ja ihmetellyt kun missään ei kyllä mainita että MF1 olisi ALR-kangas.
Ja hänen antamat tiedot eivät kyllä täsmää tuohon MF1-kankaaseen:
- Screen gain: 1.4 gain (MF1 = 2.4)
- Viewing angle: 140 degree (MF1 = 120)

Mutta tarvii laittaa varmaan lisää viestiä hänelle ja kysyä että onko MF1 todellakin ALR-kangas (hieman kyllä epäilen sitä), vai onko tullut sekaannus.
Samalla voisi kysyä mikä ALR-kangas tossa alibaban ilmoituksessa oikein on.

Tämä olisi kiikarissa:
Tab-tensioned Motorized Projection Screen EC2 Series

Huoneessani on kolme ikkunaa joissa on pimennysrullaverhot ja yhden ikkunan eteen toi kangas laskeutuisi, joten täysin pimeäksi en huonetta saa. Ylimääräinen valo kankaaseen tulee sivusuunnasta ja hieman nykyisen kankaan kanssa myös kankaan reunoista paistaa valo. Tarkoitus olisi jossain kohtaa maalata/tapetoida etuseinä tummemmaksi. Sivuseinät ovat jo tummansävyisiä.
 
Liittynyt
15.06.2020
Viestejä
6
Olen viestitellyt August Liun kanssa ja hän kovin väitti että MF1 on ALR-kangas.

Kyseessä taitaa olla tämä (ainakin samoja kuvia minulle lähetti, joita tossa ilmoituksessa on):
120 inch Thin Bezel ALR Projection Screen for JVC DLA-X5900 4K Home Theater Projector
Mutta ei tuosta kyllä selviä, mikä kangas on kyseessä!

Olen myös itse selaillut heidän sivuja ja ihmetellyt kun missään ei kyllä mainita että MF1 olisi ALR-kangas.
Ja hänen antamat tiedot eivät kyllä täsmää tuohon MF1-kankaaseen:
- Screen gain: 1.4 gain (MF1 = 2.4)
- Viewing angle: 140 degree (MF1 = 120)

Mutta tarvii laittaa varmaan lisää viestiä hänelle ja kysyä että onko MF1 todellakin ALR-kangas (hieman kyllä epäilen sitä), vai onko tullut sekaannus.
Samalla voisi kysyä mikä ALR-kangas tossa alibaban ilmoituksessa oikein on.

Tämä olisi kiikarissa:
Tab-tensioned Motorized Projection Screen EC2 Series

Huoneessani on kolme ikkunaa joissa on pimennysrullaverhot ja yhden ikkunan eteen toi kangas laskeutuisi, joten täysin pimeäksi en huonetta saa. Ylimääräinen valo kankaaseen tulee sivusuunnasta ja hieman nykyisen kankaan kanssa myös kankaan reunoista paistaa valo. Tarkoitus olisi jossain kohtaa maalata/tapetoida etuseinä tummemmaksi. Sivuseinät ovat jo tummansävyisiä.
Nyt sain vastauksen häneltä:
"The actual gain of MF1 is 1.4 gain, 140 degree. It is ALR."
 
Liittynyt
20.04.2019
Viestejä
99
Se ois projektorineitsyt tässä morjens! Olis tarkoituksena löytää semmonen "aloittelijan" projektori mun 35 neliön itsemurhakuutioon.
Hinta ei mielellään siellä 1000€ puolella, koska käyttö rajoittuu urheilun ja satunnaisten leffojen katsomiseen.
Ennen kuin kukaan tulee ehdottamaan televisiota, niin se multa löytyi kunnes lahjoitin pikkuveljelle kun oli vaa rumana koristeena tossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Se ois projektorineitsyt tässä morjens! Olis tarkoituksena löytää semmonen "aloittelijan" projektori mun 35 neliön itsemurhakuutioon.
Hinta ei mielellään siellä 1000€ puolella, koska käyttö rajoittuu urheilun ja satunnaisten leffojen katsomiseen.
Ennen kuin kukaan tulee ehdottamaan televisiota, niin se multa löytyi kunnes lahjoitin pikkuveljelle kun oli vaa rumana koristeena tossa.
Ehkäpä kannattaisi vähän enemmän valaista tuota tilaa mihin tykkiä kaavailet. Onko heittoetäisyys suora (eli saat kankaan yläreunan kohtisuoraan tykin linssiin nähden kun tykki on ylösalaisin, vai sijoitatko tykin pyödälle jolloin kankaan alareuna on kohtisuorassa linssiin nähden) , vai tarvitsetko linssinsiirto-ominaisuutta ? (tällöin kankaan sijainti ei tarvi olla kohtisuora) Minkäkokoinen kuva miltä etäisyydeltä ? Paljonko meinasit valkokankaaseen sijoittaa ?
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 276
Sain vihdoin vaihdettua hankkimaani Optoman hd26 tykkiin lampun ja himmailtua sen suhtkoht paikalleen. Aluksi näytti hyvältä, kunnes n. 5 minuutin kuluttua alkaa mieletön vilkkuminen. Tämä oli siis ensitesti käytetylle laitteelle, joka myytiin lamppuvikaisena mutta näyttää siltä, että kyseessä on jotain vakavampaa? Johtuuko lämmöstä vai mikä moista aiheuttaa?
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
1 296
Noniin! XY Screens Black Diamond 0,8 gain 110" seinällä.
Ensimmäiset tyypit otettu. Kiinteän framen kokoaminen oli nopeaa ja suoraviivaista. Aivan 5/5 tähtiä ei kuitenkaan voi antaa, koska kankaassa oli alareunassa pingotettunakin pienet rypyt. Muutoin kangas on hyvä. Ero entiseen valkoiseen kankaaseen päivänvalossa on ihan älytön. Toki, ei täydessä päivänvalossa musta ole täysin mustaa edelleenkään, mutta nyt verhot auki ja spotit päällä kuva on täysin katseltavissa eikä todennäköisesti juurikaan huonompaa, kuin tavallisen ei-high end LCD telkun kuva päivänvalossa. Tykkinä Epson 9400, kuvatessa Bright Cinema moodi ja lamppu mediumilla. Test patternissa lievää hotspottingia näkyvissä. Leffaa katsellessa päivänvalossa ei erotu. Itsellä heittoetäisyys n. 3,6 m. Todennäköisesti HG versio omaan käyttöön ei olisi ollut kovin hyvä vaihtoehto.

Itselläni on Epson 9400 ja sit DES Abyss kangas. Olis kyllä kiva vertailla livenä noita
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
202
Eikös tuota rättiä saa avattua sen verran, että nuo rumat poimut saisi oiottua?
Minulla on ALR sähkörätti, taitaa olla vaaleampi, ympäristön valoisuus tietysti voi olla eri, kuin kuvassasi.
Todella hieno kuvanlaatu sinulla, onnittelen. Yritä kuitenkin korjata nuo inhottavat vekit!;)
Nyt alkavat ihmiset vähitellen huomata ALR kankaiden ominaisuudet. Pari vuotta sitten, kun kerroin niistä, niin kukaan ei tajunnut! Aika kauan kestää siis, ennenkuin viesti menee perille...

e: tykkikin on erinomainen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
202
Sain vihdoin vaihdettua hankkimaani Optoman hd26 tykkiin lampun ja himmailtua sen suhtkoht paikalleen. Aluksi näytti hyvältä, kunnes n. 5 minuutin kuluttua alkaa mieletön vilkkuminen. Tämä oli siis ensitesti käytetylle laitteelle, joka myytiin lamppuvikaisena mutta näyttää siltä, että kyseessä on jotain vakavampaa? Johtuuko lämmöstä vai mikä moista aiheuttaa?
No palauta tykki myyjälle. Kyllä tuollaisessa kaupassa pitää tehdä kirjallinen ehto palautuksesta, jos tykki ei toimi, kuten kuuluu.
Kai teit sellaisen?
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
72
Oisko suosituksia projektoriksi? Vanhassa tw6100:ssa alkanut kuva sinertämään alareunasta ja punertamaan yläreunasta joten vaihto olisi ajankohtaista, budjetti varmaankin tuossa 1000-1500€ luokassa. Projektori tulee valkoiseen olohuoneeseen jonka seinälle asennettu kiinteä valkokangas. Huonetta ei saa pimennettyä aivan täysin, olen katsellut tuote Epsonin TW7100 -mallia, mutta saatavuus on tällä hetkellä koko suomessa 0kpl.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
1 830
Oisko suosituksia projektoriksi? Vanhassa tw6100:ssa alkanut kuva sinertämään alareunasta ja punertamaan yläreunasta joten vaihto olisi ajankohtaista, budjetti varmaankin tuossa 1000-1500€ luokassa. Projektori tulee valkoiseen olohuoneeseen jonka seinälle asennettu kiinteä valkokangas. Huonetta ei saa pimennettyä aivan täysin, olen katsellut tuote Epsonin TW7100 -mallia, mutta saatavuus on tällä hetkellä koko suomessa 0kpl.
Tuurillaan jostain tarjouksesta voisi löytyä 7400 mallia tuohon hintaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Oisko suosituksia projektoriksi? Vanhassa tw6100:ssa alkanut kuva sinertämään alareunasta ja punertamaan yläreunasta joten vaihto olisi ajankohtaista, budjetti varmaankin tuossa 1000-1500€ luokassa. Projektori tulee valkoiseen olohuoneeseen jonka seinälle asennettu kiinteä valkokangas. Huonetta ei saa pimennettyä aivan täysin, olen katsellut tuote Epsonin TW7100 -mallia, mutta saatavuus on tällä hetkellä koko suomessa 0kpl.
Ebay.de : stä ?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 630
olen katsellut tuote Epsonin TW7100 -mallia, mutta saatavuus on tällä hetkellä koko suomessa 0kpl.
Kikantti sanoo että ensi kuussa olisi tulossa.

En ole noita vähään aikaan katsellut, mitä eroa on 7000:een.
Kontrastia luvataan enemmän mutta paljonko on käytännössä eroa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Nyt on esim. DVD Plazalla JVC X7900 -tykki 2500€ (hp). Ei ole oma lehmä ojassa mutta jos joku miettii kunnon tykin ostoa niin tuo on kova helvetin laite tuohon hintaan.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
202
Nyt on esim. DVD Plazalla JVC X7900 -tykki 2500€ (hp). Ei ole oma lehmä ojassa mutta jos joku miettii kunnon tykin ostoa niin tuo on kova helvetin laite tuohon hintaan.
Tykin lampussa 1500h, odotettavissa lampun vaihto 2000h:ssa. Tykki kyllä hyvä, itsellä X5000 ja tyytyväinen vielä olen reilun 3,5 vuoden jälkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Tykin lampussa 1500h, odotettavissa lampun vaihto 2000h:ssa. Tykki kyllä hyvä, itsellä X5000 ja tyytyväinen vielä olen reilun 3,5 vuoden jälkeen.
No täällä on X7900 lampussa jo tunteja 2900. Kalibroinnin vetäsin (Calmanilla) eilen uusiks.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
202
No täällä on X7900 lampussa jo tunteja 2900. Kalibroinnin vetäsin (Calmanilla) eilen uusiks.
Lamput taitavat olla samoja, mutta kestävyydessä heittoja. Ainakin moduulit näyttävät samoilta. Minulla oli kyllä koko kirkkaudella käytössä tykki. Olisko sitten itse lamppu vaihtunut? Eikös noita korvaavia ollut kahta eri lajia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Itse käytän ECO -modea. Sekin vaikuttaa paljon kestoon. Minulla yleensä vaihtuu laite ennenkuin lamppu :lol:
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
17
Elikkääs kyssäri,
hakusessa noin 1.1-1,2+- heittosuhteella oleva tykki rajallisella budjetilla.
Vaihtoehdoista päässyt seuraaviin:
Optoman mallista ei meinaa mitään revikoita löytyä. Olisiko kellään kokemusta tai tietoa tästä värkistä?
Löytyykö kenties joku US malli joka on sama tykki eri mallinumerolla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Optoma piirtää tarkempaa kuvaa ja tod. näk (arvosteluja lukematta) omaa paremman valotehon joten hommaa se. Peruslaitteita noi on ja varmaan ajaa virkansa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 630
Jos Optoman ostaa niin kannattaa varmistaa ettei kärsi sateenkaariefektistä. En tiedä tuosta mutta ainakin GT5000:ssa ilmiö näkyy sangen selvästi.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onkos kukaan hankkinut Optoma UHD50X -projektoria videopelejä varten?

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 558
Alkanyt tuo epsonin TW6000 tykki valittaa, että alkaisi olemaan aika vaihtaa lamppu uuteen. Mistä tuollaista kannattaisi kokemusten perusteella lähteä kyselemään. Mitä tässä olen katsellut, niin reilut kolmisen hunttia maksaisi, mutta ei aina eivät kerro onko se alkuperäinen vai "alkuperäinen". Uskaltaako tuollaiseen "alkuperäiseen" luottaa? Onko noissa samoissa kuorissa erilaisia lamppuja (lähinnä onko niissä kehikoissa eroja), eli pitääkö ennen ostoa katsastaa millainen lamppu siellä on vai riittääkö pelkkä mallin tieto ostospäätökseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 457
Itse olen suoraan epsonin weppikaupasta tilannut lamppuja. Tällä varmistanut että on varmasti aito ja hinta on ollut yleensä jopa halvempi kuin muualla. Kerran jopa sai kaupan päälle 1 riisin A4 tulostuspaperia. Todella hölmöä kun varmasi tuplasi toimituskulut, minua ei haitannut kun oli ilmaiset pk:t.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 558
Itse olen suoraan epsonin weppikaupasta tilannut lamppuja. Tällä varmistanut että on varmasti aito ja hinta on ollut yleensä jopa halvempi kuin muualla. Kerran jopa sai kaupan päälle 1 riisin A4 tulostuspaperia. Todella hölmöä kun varmasi tuplasi toimituskulut, minua ei haitannut kun oli ilmaiset pk:t.
Epsonilta lamppu tuli tilattua. Eipä käynyt mielessänikään, että olisi voinut suoraan valmistajalta tilata, ei vaikka tykistä tuli ilmoitus että tilaa suoraan valmistajalta osoitteineen. Tulipa samalla tilattua uusi suodatin. Yllättävän nopeaa toimintaa, perjantai iltana tilaus sisälle ja maanantaina lähti tulemään kohti härmää, ja torstaina sai hakea kuriirin palvelupisteestä.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Todella hölmöä kun varmasi tuplasi toimituskulut, minua ei haitannut kun oli ilmaiset pk:t.
Niillä on monesti sopparit joissa on joku maksimipaketti, vaikkapa 40cm kanttiinsa ja painoa 3kg, joka menee sopimuksen minimihinnalla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 192
mikäs oli paras tykki kaveriksi tulevalle ps5lle? eli peleihin matalaa latenssia, mutta leffoja oli myös tarkoitus katsella. sony hw65es on ollut ps4n kaverina.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 475
Kysymys kun itsellä on hiukan problemaa Optoma HD20:n kanssa. Oli pitkään käyttämättä ja kun yritin ottaa käyttöön niin alkoi ongelmat. Jaksaa n.5min toimia nätisti ja sitten alkaa värivirheet ja tykistö kuuluu outoa ääntä satunnaisesti. Voiko jotain tiettyä kokeilla tai olisiko antaa jo suoraan etädiagnoosia? Juuri sai vanhan kunnon Monolith subin fiksattua ja olisi kiva saada teatteri taas kuntoon kun ei oikein uuteen tykkiinkään olisi varaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 461
Viestejä
4 162 839
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom