- Liittynyt
- 13.01.2017
- Viestejä
- 2 051
Kyllähän päälikkäiset kolmiotukivarret nyt on vaan yksinkertaisesti alustageometrian puolesta paras vaihtoehto.Mitä etua on kahdesta erillisestä ylätukivarresta verrattuna perinteiseen kolmiotukivarteen? Käytetäänkö normaaleissa autoissa moista ratkaisua, vai onko käytössä vain volkkarissa ja olympiavolkkarissa?
Omassa -88 Saabissa jo jumalratkaisu, tosin optimi on että tuo kolmitukivarsi ei ole yhtenäinen, kuten Saabissa. VAG,Mazda MX-5, Formulat.
Päälikkäiset kolmiotukivarret nähkääs "kumoavat" toisen vääntömomentin.
Ymmärrän, ettei tämä ole oleellista missään 60heppaisessa Opelissa.
Saab 900
Tässä B6
Formula / Rata-autot