Jos nyt Näille VAG-fanaatikoille, jotka kertoo, että kaikissa autoissa on vikoja.
Oma s80-volvo tuli reilu 100tkm ajettuna itselle, kertaakaan ei ole jättänyt tielle, korjattu on bensanpaineanturi ( 200tkm 100€),takakontin johtosarja (220tkm 60€), takapäään puslat(ei leimalle vaikuttanut, mutta nitisi 60€ 270tkm).
Toki jarrulevyt on kerran vaihdettu, mutta muuten ei mitään. Nyt 310tkm mittarissa.
Faijalle tuli xc60 volvo 80tkm ajettuna. Siihen meni hiukkasloukun lämpöanturi jossain 200tkm paikkeilla, ja etujarrulevyt vaihtelin jossain vaiheessa. Sillä nyt noin 290tkm mittarissa, alusta täysin alkuperäinen.
Tuntuu vaan niin ihmeelliseltä, että pidetään ihan normaalina, että jossain 200tkm kohdilla tehdään tonnien remonttia, vaihdetaan vaihteistoa, kytkimiä tai jotain muuta jäätävän kallista, kun itse tottunut että ajaa vaan.
Vielä se että tottuisi istumaan siinä kirkonpenkissä mikä vageissa on vaatisi jatkuvaa käyntiä kiropraktikolla.