Hyvää tuuria sulla on ollut.
Eiköhän se kosteus sieltä häviä itsekseen. Ainakin -15 passatissa ("highline led") saattaa välillä tietyissä olosuhteissa olla kosteutta sisäpinnalla mutta aina kun on katsonut "seuraavan kerran" niin on kuivaa.
Varsinkin jos autoa pesee erilaisissa olosuhteissa niin silloin tällöin mahdollista. Noissa ledeissä taitaa vagilla olla kaikissa puhaltimet jotka jäähdyttää kesällä ja talvella siirtää lämpöä umpion sisäpintaa vasten joka varmaan sen lisäksi että pitää ulkopintaa sulana niin myös kuivattaa paikkoja. Omilla "lampuilla" on jo yli 300tkm takana että kestävyyttä lie turha murehtia. Näissä vielä kaikki häikäisemättömät kaukovalotoiminnot yms.
Vag autojen monet ongelmat:
Samaisesta passatista hajosi ratin "kellojousi", vai miksi tuota nyt bruukataankin kutsua. Napit lakkasi toimimasta ja airbag-valo loimotti. Eipä ole mistään autosta koskaan aikaisemmin hajonnut.
Näköjään niin paljon hajoilee vaggineista näitä että autodoc myi ei oota, joten hain romikselta käytetyn vastaavan osan jostain 60tkm ajetusta e-golfista.
Vehje pelittää taas.
Tosin näyttää siltä että näitä on hajonnut jopa vain 60tkm ajetuista autoista. *kop kop*.
Yritin myös korjata vanhaa mutta kolvausvehkeeni eivät ole riittävän mikrokirurgiset.