VAG autojen monet ongelmat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Ei auton teknisellä kestävyydellä ole merkitystä, jos sen vaihtaa ajoissa uuteen. Tätä on köyhien vaikea ymmärtää.
Niin. Siksipä kannattaakin jättää ne käytetyt VAGit kauppaan.

Kun hyvitykset on riittävän pienet, niin alkaa jo vaikuttamaan uusienkin VAGien kauppaan. Ostetaan joku muu merkki mikä pitää paremmin hintansa? Esim Toyota.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
No itsehän ostan VAGia koska ns. perstuntuma ajaessa on itselle sopiva. Toki myös korjaan itse autoni :) Olkoon sitten jakopääremppa tai mikä hyvänsä :D Ainii, itsehän pistän eukkoja vaihtoon eikä toisinpäin ;)
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 504
Ei auton teknisellä kestävyydellä ole merkitystä, jos sen vaihtaa ajoissa uuteen. Tätä on köyhien vaikea ymmärtää.
Oi on sillä jos uuden auton arvosta menee reilussa vuodessa melkein puolet koska tekniikka on jotain mitä VAG diileri ei itse halua koskea :D. Usko pois vaihdoin merkkiä aika nopeasti, nimimerkillä entinen VAG mekaanikko.

Meillä saa olla tyytyväinen että puoliso suostuu kuuntelemaan ja ei olla ostettu VAG:ia yhden käytetyn ja yhden uuden jälkeen kun sai joko korjata koko ajan tai hyvitys oli minimaalinen. Makselee ihan iloisena nykyään Fordeista kunhan Fordin logon lisäksi kontista löytyy ST/RS/Mustang/Vignale logo.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
Oi on sillä jos uuden auton arvosta menee reilussa vuodessa melkein puolet koska tekniikka on jotain mitä VAG diileri ei itse halua koskea :D. Usko pois vaihdoin merkkiä aika nopeasti, nimimerkillä entinen VAG mekaanikko.

Meillä saa olla tyytyväinen että puoliso suostuu kuuntelemaan ja ei olla ostettu VAG:ia yhden käytetyn ja yhden uuden jälkeen kun sai joko korjata koko ajan tai hyvitys oli minimaalinen. Makselee ihan iloisena nykyään Fordeista kunhan Fordin logon lisäksi kontista löytyy ST/RS/Mustang/Vignale logo.
Pari vuotta sitten tein kauppaa vähän vanhemman vagin osasta ja entisen VAG-mekaanikon kanssa. Kyseisen ex-mekaanikon silloisena kulkupelinä oli audi eli siellä ei ollut merkki vaihtunut.

Kumma juttu, että VAGin merkit komeilee myyntitilastojen kärjessä, vaikka samalla rahalla saisi ilmeisesti parempaakin. Selvää on, että VAG on tehnyt huonoja teknisiä ratkaisuja, mutta se ei tarkoita että konsernin kaikki tuotteet olisivat nyt ja aina sutta ja sekundaa.

Tähän liittyen en ymmärrä, miksi VAG ei brändää huonossa maineessa olevia TSI-moottoreita ja DSG-vaihteistoja uudelleen. Viimeistään siinä kohtaa, kun porsivista jakoketjuista tunnetuksia tullut moottori sai jakopäähänsä hihnan, olisi mielestäni kannattanut moottorin nimi vaihtaa.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
VAG-mekaanikko varmaan uskaltaa itse ostaa VAGinan koska tietää mitkä suunniteluvirheet omaa autoa vaivaa ja miten ne voidaan korjata.
Itsehän ostin muutamaa varaosaa marmorilta (Pörhö) Audiini ja tiskin toisella puolen ollut nainen tuumasi ettei tule enää ikinä hankkimaan ko. konsernin autoa. Hällä oli A4 B7, moottoria en muista mutta uskon sen olleen TSI-haistapaskoja.
 
Viimeksi muokattu:

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 504
Pari vuotta sitten tein kauppaa vähän vanhemman vagin osasta ja entisen VAG-mekaanikon kanssa. Kyseisen ex-mekaanikon silloisena kulkupelinä oli audi eli siellä ei ollut merkki vaihtunut.

Kumma juttu, että VAGin merkit komeilee myyntitilastojen kärjessä, vaikka samalla rahalla saisi ilmeisesti parempaakin. Selvää on, että VAG on tehnyt huonoja teknisiä ratkaisuja, mutta se ei tarkoita että konsernin kaikki tuotteet olisivat nyt ja aina sutta ja sekundaa.

Tähän liittyen en ymmärrä, miksi VAG ei brändää huonossa maineessa olevia TSI-moottoreita ja DSG-vaihteistoja uudelleen. Viimeistään siinä kohtaa, kun porsivista jakoketjuista tunnetuksia tullut moottori sai jakopäähänsä hihnan, olisi mielestäni kannattanut moottorin nimi vaihtaa.
Ei teekkään, mutta myyntipuoli, mielikuvat jne tekevät tilanteesta kiperän. Siellä on monta semi hyvää autoa (tylsää, mutta autona toimivaa) mutta mielikuvat ovat huonot koska brändäystä ei ole muutettu kuten jo sanoitkin. TFSI vielä menisi itselle 2.0 versiona, 1.4tsi uusi versio ei kiitos, 1.8tfsi/tsi ei kiitos, passatin keulalta löytyvät isot koneet ei kiitos.... Ei noita koneita loputtomasti ole VAG:illa joihin voi luottaa edes jotenkin. Mutta tosiaan tilanne jossa autoliike joka edustaa merkkiä ei halua asiakkaalle uutena myydyistä about puolta autoista vaihdossa takaisin on aika absurdi. Tuo oli siis firman sisäinen tilanne. Tehtiin huonoja tarjouksia että saatiin porukka menemään muualle. Näin oletan että tehtiin itselleni VV-autossa Seatin kanssa koska oli 1.4tsi twincharger+dsg7. Tuon Seatin uskalsin tekniikalta ostaa koska tuttu mekaanikko sanoi että ongelma on poistunut, tiesin arvon putoavan mutta löi silti ällikällä miten paljon. Koomisinta että kyseinen auto oli luotettavin VAG minkä olen omistanut (on ollut VW, Audi, Seat ja Skoda) ja silti sitä ajaessa pelkäsi eniten että milloin auto leviää :D
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
Itsellä A6 3.2FSI -05. Tuosta menee jakoketju/kiristimet n. 200tkm kohdalla ja repareeraus maksaa ainakin merkkiliikkeessä n. 3000e.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 504
Itsellä A6 3.2FSI -05. Tuosta menee jakoketju/kiristimet n. 200tkm kohdalla ja repareeraus maksaa ainakin merkkiliikkeessä n. 3000e.
Faijan duunikaverilla on sama kone Volkkarissa ja sanoi ettei enää koskaan volkkaria :D. Kuulema viettänyt varmaan puolet ajasta pajalla milloin moottorin, milloin sähköjen ja milloin random vikojen takia :D Mikä on sinällään sääli koska moottori on kuulema miellyttävä KUN toimii.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 112
VAG sitten yritti korjata takaisinkutsun aiheuttaneen ongelman nippusiteillä ... ei näin :beye:

TM testasi uudelleen: Volkswagen-konsernin turvavyökorjaus on kelvoton – ”korjaus” hajoaa ensimmäisessä jarrutuksessa! - Tekniikanmaailma.fi

Kuten viime kuussa uutisoimme, Tekniikan Maailman autovertailun väistökokeessa paljastunut VW-konsernin pikkuautojen takaturvavöiden avautuminen johti takaisinkutsuun ja turvavöiden korjaukseen.

Valmistajan suunnittelema ja viranomaisten hyväksymä korjaus tehdään liittämällä turvavöiden lukkokappaleiden vyöt nippusiteellä yhteen.

Maahantuojan korjaamalla Seat Aronalla tehdyssä TM:n jatkotestissä nippuside hajosi jo 50 km/h nopeudesta tehdyssä jarrutuksessa.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
Faijan duunikaverilla on sama kone Volkkarissa ja sanoi ettei enää koskaan volkkaria :D. Kuulema viettänyt varmaan puolet ajasta pajalla milloin moottorin, milloin sähköjen ja milloin random vikojen takia :D Mikä on sinällään sääli koska moottori on kuulema miellyttävä KUN toimii.
No kone toimii melko varmasti niin pitkään ku ketju ja kiristimet hoidetaan uudestaan kuntoon. Varsinkin Tiptronic-automaatin kanssa :) Itsellä em. yhdistelmä siis :)
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
Ja toisaalta, niin kauan kuin ostaa tätä ns. halvempaa kategoriaa ku parempaa premiumia, niin halvalla mennään ja sitä saa kestää. Eli audissa alle A5-6 ja volkkarissa sitten taas alle Passat, phaeton jne?
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 504
Vanha 4.2 on hiukan eri asia kuin nykyiset. Se on sentään moottori. Voin muuten sanoa että hallissa kaikki pysähtyi kun ensimmäinen 4.2 varustettu auto ulvoi ekan kerran kierroksille :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Faijan duunikaverilla on sama kone Volkkarissa ja sanoi ettei enää koskaan volkkaria :D. Kuulema viettänyt varmaan puolet ajasta pajalla milloin moottorin, milloin sähköjen ja milloin random vikojen takia :D Mikä on sinällään sääli koska moottori on kuulema miellyttävä KUN toimii.
Tähän pitää muuten todeta, että eikös volkkarissa ole se vr6-moottori, joka on eri kuin tuo audin oma, ainakin joltain osin. Ongelmiahan noissa audeissakin on.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Eikö näitä Audeja ja Volkkareita muutenkin ostele juuri ne, jotka kulkevat muijansa perässä talutushihnassa liikkeessä. Ei auton teknisellä kestävyydellä tai laadulla ole väliä kunhan muija tykkää ja ukko maksaa.
Mulla muija ei olis halunnut audia, mutta minä sen ostin. 400tkm ajettu toinen, nykyinen 320tkm. Ongelmia ei kummassakaan. Enemmän nuo kaikkien tuttavien autot on pajalla, kun mun audit koskaan. Ehkä mulla on vaan hyvää tuuria, mutta merkki ei ole kyllä vaihtumassa.


VAG-mekaanikko varmaan uskaltaa itse ostaa VAGinan koska tietää mitkä suunnitelivirheet omaa autoa vaivaa ja miten ne voidaan korjata.
Itsehän ostin muutamaa varaosaa marmorilta (Pörhö) Audiini ja tiskin toisella puolen ollut nainen tuumasi ettei tule enää ikinä hankkimaan ko. konsernin autoa. Hällä oli A4 B7, moottoria en muista mutta uskon sen olleen TSI-haistapaskoja.
Audia ei saa TSI koneella (ainakaan B7:aa) TFSI voi olla, mutta on siinä 2.0 TDI:ssä myös tuo öljypumppu :vihellys: Se kannattaa jakopäänvaihdon yhteydessä tarkastaa. Tuo 2.0 TFSI-ongelmakin saatiin kuriin, kun se vaan ensin paikannettiin.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Mulla muija ei olis halunnut audia, mutta minä sen ostin. 400tkm ajettu toinen, nykyinen 320tkm. Ongelmia ei kummassakaan. Enemmän nuo kaikkien tuttavien autot on pajalla, kun mun audit koskaan. Ehkä mulla on vaan hyvää tuuria, mutta merkki ei ole kyllä vaihtumassa.
Älä nyt viitsi. Audi ei ole koskaan ollut kuuluisa luotettavuudestaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 375
Niin. Siksipä kannattaakin jättää ne käytetyt VAGit kauppaan.

Kun hyvitykset on riittävän pienet, niin alkaa jo vaikuttamaan uusienkin VAGien kauppaan. Ostetaan joku muu merkki mikä pitää paremmin hintansa? Esim Toyota.
Toyotalla ei oikein ole vastaavia malleja mitä vagilla.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Älä nyt viitsi. Audi ei ole koskaan ollut kuuluisa luotettavuudestaan.
Niinkuin totesin: Sitten mulla on ollut hyvää tuuria.

Miksi ylipäätään VAG:sta on tällainen ketju? Toyotan d4d-kone onkin niin huippu. Tai mites bmw:n 1-sarja? Ranskalaisten sähköt? Totuus on, että kaikilla on huonoja moottoreita. Pitää vaan hyväksyä se, ostaa auto jolla tykkää ajaa, selvittää siitä tyyppiviat ja korjata ne. Ei se sen vaikeampaa ole.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
Audia ei saa TSI koneella (ainakaan B7:aa) TFSI voi olla, mutta on siinä 2.0 TDI:ssä myös tuo öljypumppu :vihellys: Se kannattaa jakopäänvaihdon yhteydessä tarkastaa. Tuo 2.0 TFSI-ongelmakin saatiin kuriin, kun se vaan ensin paikannettiin.
Eikös TSI ja TFSI ero ole ainoastaan keulasta löytyvä merkki?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 538
Älä nyt viitsi. Audi ei ole koskaan ollut kuuluisa luotettavuudestaan.
For ten years now, the DEKRA Used Car Report has evaluated cars based on
their mileage rather than their age – and for good reason. “In our opinion, mileage
has much more of an effect on a vehicle’s susceptibility to faults than its age
alone,” says Fehlauer

In the DEKRA Used Car Report 2018, the winner in each vehicle class is once again the vehicle model in the mileage ranges from 0 to 150,000 km with the best average in the DEKRA Fault Index.

2018 winners for the nine vehicle classes – an overview:
Vehicle class (Number of models in report) | Winner(Model year) | DFI
  • Minis / small cars | (65) Audi A1 (2010) | 82.6
  • Compact class | (59) Audi A3 (2012) | 91.0
  • Medium-sized class | (36) Audi A4 (2008) | 87.7
  • Upper medium class / upper class | (20) Audi A6 (2011) | 94.6
  • Sports cars / convertibles |(21) Audi TT (2006) | 81.0
  • Off-roaders / SUVs | (71) Mercedes-Benz M-Class / GLE (2011) | 92.4
  • Hatchback | (54) Mercedes-Benz B-Class (2011) | 91.4
  • Small van | (30) VW Amarok (2010) | 71.0
  • Vans | (15) Mercedes-Benz Sprinter (2006) | 62.5
As in the last two years, the Audi A6 (2011) was named “Best of All Classes.” This title is awarded to the model with the best average in the DEKRA Fault Index across all vehicle classes in the three mileage ranges up to 150,000 km. The DFI for the Audi A6 is 94.6. Second and third place went to the Mercedes-Benz M-Class/GLE (2011; DFI 92.4) and the Mercedes-Benz B-Class (2011; DFI 91.4).​
 

mineraalimies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 504
Audi on osannut DSG:n nimetä S-troniciksi. Ihan sama paska sekin on, näköjään uppoaa jengiin kuin väärä raha väite siitä että Audin tekniikka olisi jotenkin poikkeavaa tai erinomaista. TFSI ja TSI on sama asia myös.
 

mineraalimies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 504
Eniten ihmettelen etteivät onnistuneet tuota nippusideviritystä veloittamaan asiakkailta.
 

mineraalimies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 504
Ei auton teknisellä kestävyydellä ole merkitystä, jos sen vaihtaa ajoissa uuteen. Tätä on köyhien vaikea ymmärtää.
Kuinka moni ajoneuvo menee vaihtoon ennen kuin maagiset kilometrit tulevat täyteen? Noita TSI-motteja on räjähtänyt jo 20tkm ajettuna. DSG:tä on pamahtanut tyypillisesti noin 60tkm ajettuna. Monelle enemmän ajavalle _rikkaalle_ nuo eivät ole kilometrejä eikä mitään. Sattumalta tiedän, että moni ns. varakas on äärimmäisen kriittinen sijoittamansa euron suhteen. Jos auto pykii niin ei varmasti uutta samanlaista tule. Jos on sellainen typerys, ettei nämä asiat haittaa niin ei se rahakaan tälläisellä kauaa pysy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 352
Kuinka moni ajoneuvo menee vaihtoon ennen kuin maagiset kilometrit tulevat täyteen? Noita TSI-motteja on räjähtänyt jo 20tkm ajettuna. DSG:tä on pamahtanut tyypillisesti noin 60tkm ajettuna. Monelle enemmän ajavalle _rikkaalle_ nuo eivät ole kilometrejä eikä mitään. Sattumalta tiedän, että moni ns. varakas on äärimmäisen kriittinen sijoittamansa euron suhteen. Jos auto pykii niin ei varmasti uutta samanlaista tule. Jos on sellainen typerys, ettei nämä asiat haittaa niin ei se rahakaan tälläisellä kauaa pysy.
Tosiaan palauttaisin mieleen noiden tyyppivikojen koskevan 2010 luvun taitetta. 2014+ en ainakaan itse ole kuullut mistään ongelmista. Jos jollakin on faktapohjaista tietoa muusta niin tänne vaan linkkiä, ei tarvii sitten mutuilla.
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 395
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
Tässä on asentaja toiminut ohjeiden vastaisesti ja tehnyt selvän virheen.
Folkkarilta saaduissa ohjeissa luki selvästi, että 'Matkustaja tulee sitoa nippusiteellä istuimen selkänojaan', ei siis turvavyön lukkoja nippusiteillä toisiinsa.
Luulisi, että myös TM olisi saanut tämän tietoonsa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 784
On kyllä niin ala-arvoinen räpellys volkkarilta.
Huomaa, ettei ihmishenget ole etusijalla.

Kunhan saadaan uutta paskakikkaretta markkinoille :facepalm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
On kyllä niin ala-arvoinen räpellys volkkarilta.
Huomaa, ettei ihmishenget ole etusijalla.

Kunhan saadaan uutta paskakikkaretta markkinoille :facepalm:
Keksi itse parempi tapa korjata 400 000 auton turvavyö aikataululla nyt eikä heti.

Selväähän tuossa on, että korjaukseen on pakko käyttää standardiosia, jotta autot saa jatkaa liikenteessä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 784
Keksi itse parempi tapa korjata 400 000 auton turvavyö aikataululla nyt eikä heti.

Selväähän tuossa on, että korjaukseen on pakko käyttää standardiosia, jotta autot saa jatkaa liikenteessä.
Keksi itse parempi, lol.
Sun mielestä, ei niin toimiva nippuside on ihan ookoo?
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 395
Keksi itse parempi tapa korjata 400 000 auton turvavyö aikataululla nyt eikä heti.

Selväähän tuossa on, että korjaukseen on pakko käyttää standardiosia, jotta autot saa jatkaa liikenteessä.
Eiköhän niitä turvavyön standardiosia löydy volkkarin tallista vaikka sellaisista autoista, joissa tätä ongelmaa ei ole.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
Eiköhän niitä turvavyön standardiosia löydy volkkarin tallista vaikka sellaisista autoista, joissa tätä ongelmaa ei ole.
Onkohan noissa mitään standardiosia, muuta kuin itse lukot. Itse olisin ratkaissut tuon todennäköisesti lyhentämällä korkeammala olevan lukon kankaista pidikettä (kuva TM:n sivulla), jos vain mahdollista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
Tuota samaa arvausleikkiä ne siellä volkkarillakin leikkii.
Voi olla riittävä korjaus.

Pelle.
Volkkarilla ei jouduta arvailemaan kuvien perusteella toisin kuin kotisohvalla. Joka tapauksessa tuo oli asennettu väärin eli siitä ei voida paljoa johtopäätöksiä vetää.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 784
Volkkarilla ei jouduta arvailemaan kuvien perusteella toisin kuin kotisohvalla. Joka tapauksessa tuo oli asennettu väärin eli siitä ei voida paljoa johtopäätöksiä vetää.
Sulla selvästikkin on tästä parempaa tietoa, eikä pelkkää mutua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
Laitanko linkin tuohon demun viestiin? Veikkaanpa, ettei niitä ohjeita virallisesti ulkopuolisille jaeta.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 784
Ihan sama. Koko nippuside patentti on niin naurettava, mutta mitä muutakaan ko. konsernilta voisi odottaa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 784
Jos se korjaa ongelman, niin mitä muuta voisi vaatia.
Tekniikan Maailman mukaan ko. nippuside napsahti poikki. Joten se ei korjannut ongelmaa.

Haluaisitko itse istua autossa, jossa kolarin sattuessa turvavyö napsahtaisi auki ja löisit pääsi? No et varmana.
 
Liittynyt
10.01.2018
Viestejä
133
Mikäs puusilmä noi Vaggineitten turvavyön lukkokappaleet on noin alunperin asennellu eli että ne on selkeästi noin paljon eritasossa? Pääsevät lapsellisen helposti lyömään toisiinsa... Voi tsiisus sentään ja sit yhden kerran korjataan nippusiteellä! Ei voi ttu ku nauraa :D:lol::rofl: No ei Vageja mulle niinku ei o kyllä ihan äkkiä tulossakaan ;)

Edit: Eikä siinä, en halua vaikuttaa kenenkään muun mielipiteeseen, omani olen luonut kaiken sen mukaan mitä olen konsernista kuullut ja lukenut... Kaikki saa tehdä niinku haluaa ja ostaa mitä haluaa. Se on niinku kaikessa muussakin, päätös on omien korvien välissä, ei minkään foorumien eikä muijien taikka muidenkaan käsissä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 352
Oli ihan pakko lukea toi päivitys artikkeli kun täällä on leimattu koko autokonserni. Kävikin ilmi että koskee kokonaista kolmea mallia, joita on liikkeellä n. 400k. Ottaen huomioon volkswagen konsernin myyvän hiukan alle miljoona autoa kuukaudessa ja yli 10 miljoonaa vuosittain, pitäisin tätä aika pienenä ongelmana maailman menossa. Teilläkin on monta kymmentä muuta automallia, minkä voitte hankkia, jossa tätä vikaa ei ole. Taas tehdään kärpäsestä suhteellisen suurta. Toivottavasti kuitenkin saavat volkkarilla homman kuntoon, Suomessa viranomainenkin varmasti puuttuu asiaan, jos sitä oikeaa korjausta ei pian tule.

E: Study Ranks 10 Cars with the Most Recalls — and 10 with the Fewest
 
Viimeksi muokattu:

Walla

//TODO: Add Title
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
2 904
Laitanko linkin tuohon demun viestiin? Veikkaanpa, ettei niitä ohjeita virallisesti ulkopuolisille jaeta.
Laitappa ihmeessä. Tai jos minä laitan ja sinä luet, niin voidaan sen jälkeen pohtia oliko se "ohje" ihan tosissaan kirjoitettua VAG:in sisäpiirimatskua:
Tässä on asentaja toiminut ohjeiden vastaisesti ja tehnyt selvän virheen.
Folkkarilta saaduissa ohjeissa luki selvästi, että 'Matkustaja tulee sitoa nippusiteellä istuimen selkänojaan', ei siis turvavyön lukkoja nippusiteillä toisiinsa.​
:swait:
:rofl::D:rofl:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
Laitappa ihmeessä. Tai jos minä laitan ja sinä luet, niin voidaan sen jälkeen pohtia oliko se "ohje" ihan tosissaan kirjoitettua VAG:in sisäpiirimatskua:
:rofl::D:rofl:
Niin, sitä emme voi tietää. Kerro toki tietosi tai mielipiteesi, kun selkeästi tunnut tietävän miten tuo olisi pitänyt korjata.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
Tekniikan Maailman mukaan ko. nippuside napsahti poikki. Joten se ei korjannut ongelmaa.

Haluaisitko itse istua autossa, jossa kolarin sattuessa turvavyö napsahtaisi auki ja löisit pääsi? No et varmana.
Ei korjannut, koska tämänhetkisten tietojen perusteella se oli väärin asennettu.

Ja en haluaisi istua, vaan siksi haluaisin autoon korjauksen mahdollisimman nopeasti, enkä joskus tulevaisuudessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 383
Viestejä
4 193 639
Jäsenet
70 726
Uusin jäsen
kyosti.laitinen@etp.inet.

Hinta.fi

Ylös Bottom