VAG autojen monet ongelmat

1.6 TDI CAYC Passatin nykimiselle löytyi syy. EGR vaihdettu takuuseen viime syksynä ja ilmeisesti sitä ei ole sopeutettu tai jostain muusta syystä asennot vähän hukassa. Eipähän tarvitse tuon korjauksesta itse maksaa mitään ja tuon syynkin sain omilla laitteilla selville. Pelkäsin jo, että suutinremonttiin pääsee.

Toisessa ketjussa ihmettelin jo, kun pari kertaa kuulunut naputusta/tikitystä kylmäkäynnistyksessä. Ekan kerran kesti ehkä 20s ja nyt hävisi heti, kun hipaisin kaasupoljinta. Molemmilla kerroilla autolla oli edellisenä iltana ajettu pitkää matkaa ja aamulla startatessa kuului tuo ääni. Useamman päivän seisomisen jälkeen ei mitään ylimääräistä ääntä kuulunut.

Kuulostaa aivan nostajan naputukselta ja löysin paljon juttua CR-koneista tuosta ja monella uutenakin ääntänyt. Tarvitseeko olla huolissaan? Öljynvaihdosta 5tkm, mutta seuraavan vaihdon yhteydessä voisi tehdä Fortet koneelle. Finntakuun piiriin nuo nostajat kuuluisi, mutta todella vaikea saada missään korjaamolla ääntä esiin.
 
Oma A4 B9 bensa alkoi yhtäkkiä yskimään käynnistäessä. Kun laittaa käymään niin ei jostain käynnisty kunnolla. Mitään vikailmoitusta ei anna. Onko veikkauksia mistä voisi johtua? Bensa on kyllä aika lopussa, mutta 50 km on kuitenkin vielä mittarissa, en tiedä voisiko siitä johtua.
 
Aah, A6 C7 3.0 TDi hörppäsi 3/4 öljytilavuudesta aika tarkkaan 2000km aikana huollon jälkeen. Öljynä Castrol, taidan huolestua jos meno jatkuu Mobililla samanmoisena.

Huolto-ohjelmassa olleen vaihteistoöljyn vaihdon jälkeen alkanut vaihdelaatikon "nykinä" huolestuttaa melkein enemmän tosin...

Voe ihanuutta.
 
Video katsottu ja ei auta

Mjoo, itellä oli elektroninen mekanismi sökönä eikä auennu muutoin kun ko mötikän vaihtamalla. (Octavia -02). Ja jotta sen sai pois kun oli niin jumissa, niin eihän se nyt ihan ehjänä sieltä lähtenyt. Diagnoosi oli haettu myös huollosta, mutta korjaus hinta hirvitti :)

Marmorilla osalla oli hintaa 300e, tarvikkeena 180e, kiinasta 30e.

Vanhan poispurun jälkeen oli tovi ovikiinni vanhalla kunnon puupalikka metodilla...

Osan vaihdon jälkeen toimi taas ok, samalla vaihdoin etuoven mekaanisen lukkopesän kun sekin oli aikalailla paskana.
 
Aah, A6 C7 3.0 TDi hörppäsi 3/4 öljytilavuudesta aika tarkkaan 2000km aikana huollon jälkeen. Öljynä Castrol, taidan huolestua jos meno jatkuu Mobililla samanmoisena.

Huolto-ohjelmassa olleen vaihteistoöljyn vaihdon jälkeen alkanut vaihdelaatikon "nykinä" huolestuttaa melkein enemmän tosin...

Voe ihanuutta.
Kappas, joko näissä on huolto-ohjelmassa vaihteiston öljynvaihto (edellisessä ei ollut)? :D
Merkkarilla tehty? Vaihdettiinko myös suodatin?

Castrol oli itsellä aikanaan ainoa öljy mikä edellisessä V6 bensassa kului siihen saakka että mutkassa syttyi jopa öljynvaroitusvalo aikanaan. Ihme litkua... ;)
 
Kappas, joko näissä on huolto-ohjelmassa vaihteiston öljynvaihto (edellisessä ei ollut)? :D
Merkkarilla tehty? Vaihdettiinko myös suodatin?
60t km välein tarjoaa tuota vaihteistoöljyä + suodatinta vaihdettavaksi. Ja kyllä suodatin on myös vaihdettu. Tai ainakin laskutettu...

Huoltotyötä ei tehty marmorilla.
 
60t km välein tarjoaa tuota vaihteistoöljyä + suodatinta vaihdettavaksi. Ja kyllä suodatin on myös vaihdettu. Tai ainakin laskutettu...

Huoltotyötä ei tehty marmorilla.
Vieläkös näissä oli ZF:n laatikot niin kuin 4F:ssä?

Jos joku ketä "ei osaa" tekee tuon homman, niin siellä on luultavasti väärä määrä öljyä koska vaihto on tehty kylmänä tai liian lämpimänä.
 
Vieläkös näissä oli ZF:n laatikot niin kuin 4F:ssä?

Jos joku ketä "ei osaa" tekee tuon homman, niin siellä on luultavasti väärä määrä öljyä koska vaihto on tehty kylmänä tai liian lämpimänä.
En itseasiassa edes osaa sanoa onko ZF, mutta jos veikata pitäisi, niin kyllä :p

E: @Meissel1 alla tietänee.

Itsekin mietin, että voisi olla väärä määrä öljyä. Pistin juuri viestiä kaverille, jonka sinänsä pitäisi osata hommansa, koska on pidemmän aikaa VAG-huoltojen kanssa ollut tekemisissä. Mutta tästä tämä tilanne kehittyy.
 
Se selittäisi sen 60tkm vaihtovälin. VAG ei koskaan kunnioittanut ZF:n määräämää 80tkm väliä. (Koska leasingkustannukset, tms...)
Tuo on kyllä ihme homma, Bemarilla ihan sama. Öljyt on "elinikäiset". Onhan ne joo, mutta se vaihteiston elinikä vaan on aika paljon lyhyempi kuin öljyjä vaihtamalla :D Tarkalleen ottaen ZF suosittelee vaihtamaan öljyt aika laajalla 80-120tkm välillä, ilmeisesti ajotavasta riippuen.

Omaani vaihdatutin öljyt 93tkm ja 176tkm kohdilla ja jälkimmäisen vaihdon jälkeen vaihteisto toimi jopa nopeammin/täsmällisemmin kuin ennen vaihtoa. Ekan vaihdon jälkeen en huomannut mitään eroa. Ennen toista vaihtoakaan en huomannut mitään vikaa, mutta vaihdon jälkeen huomasikin parantuneen toiminnan. Ilmeisesti öljyt huononevat tasaisesti eikä sitä huomaa, kun menevät niin pikku hiljaa. Itse haluan vaihtaa vaihteistoöljytkin säännöllisesti, koska koneessa ja vaihteistossa on aggressiivisempi softa sisällä. Ja toisaalta aion pitää autoa aika pitkään.
 
Tässä lämpiminä päivinä on -07 Jetta (1.4 TSI) alkanut valittaa, ettei kuskin turvavyö olisi kiinni. Kiinni on kunnolla, hiukan solkea painamalla/vääntämällä loppuu herjaaminen hetkeksi, mutta alkaa satunnaisesti uudelleen. Tekee tuota säännöllisesti, kun iltapäivällä/illalla lähtee ajamaan ja autossa lämmöt varmasti yli kolmenkympin sisällä, aamuvarhaisella taas viileämmässä kelissä ei kertaakaan.

Onko tuolla joku mikrokytkin joka temppuilee, vai mistä voisi johtua? Onkohan mahdollista sorkkia se itse jotenkin kuntoon tai vaatiiko koko vastakappaleen vaihdon?
 
Tässä lämpiminä päivinä on -07 Jetta (1.4 TSI) alkanut valittaa, ettei kuskin turvavyö olisi kiinni. Kiinni on kunnolla, hiukan solkea painamalla/vääntämällä loppuu herjaaminen hetkeksi, mutta alkaa satunnaisesti uudelleen. Tekee tuota säännöllisesti, kun iltapäivällä/illalla lähtee ajamaan ja autossa lämmöt varmasti yli kolmenkympin sisällä, aamuvarhaisella taas viileämmässä kelissä ei kertaakaan.

Onko tuolla joku mikrokytkin joka temppuilee, vai mistä voisi johtua? Onkohan mahdollista sorkkia se itse jotenkin kuntoon tai vaatiiko koko vastakappaleen vaihdon?
Mikrokytkin loppu. Ota penkin alta tunnistimen johto irti, mikä menee siihen vyön pistokkeeseen. Tällöin lukee sen olevan aina kiinni, mikä vaikuttaa airbagiin, joten suosittelen myös aina pitämään vyön kiinni ajaessa.
 
Mikrokytkin loppu. Ota penkin alta tunnistimen johto irti, mikä menee siihen vyön pistokkeeseen. Tällöin lukee sen olevan aina kiinni, mikä vaikuttaa airbagiin, joten suosittelen myös aina pitämään vyön kiinni ajaessa.

Kiitoksia, pitää vääntäytyä katsomaan missä tuo menee. Vyö menee kiinni rutiinilla ennen kuin auto liikkuu, joten tuo summeri on itselle vähän turha kapine.
 
Onko loppupään 1.2 TSI ketjullisissa koneissa ollut paljon ongelmia? Olen katsellut käytettyä 2015 Skoda Rapidia, jolla n. 120 tkm ajettu, mutta tuo ketjullinen 1.2 TSI hieman hirvittää.
 
Onko loppupään 1.2 TSI ketjullisissa koneissa ollut paljon ongelmia? Olen katsellut käytettyä 2015 Skoda Rapidia, jolla n. 120 tkm ajettu, mutta tuo ketjullinen 1.2 TSI hieman hirvittää.
Ainakaan VW puolella 1.2:sta tuli hihnavetoisia vuosimallista 2013 eteenpäin. Veikkaan, ettei tuossakaan ketjua ole.
 
Laita rekisterinumero bilteman hakukenttään ja katso googlesta moottorikoodilla.
CBZB koodilla, eli ketjullinen ilmeisesti tosiaan.

Nettiautossakin myynnissä näköjään samaa vuosimallia n. 100 tkm ajettuna ja maininnalla *JAKOPÄÄN KETJU VAIHDETTU*, eli lienee kannattaa pysyä kaukana?
 
Onko loppupään 1.2 TSI ketjullisissa koneissa ollut paljon ongelmia? Olen katsellut käytettyä 2015 Skoda Rapidia, jolla n. 120 tkm ajettu, mutta tuo ketjullinen 1.2 TSI hieman hirvittää.
Isälle katsellut samanlaista, ja yllättävän pitkälle skoda meni ketjulla. Tuo biltema oli hyvä varmistus.
 
Kiitoksia, pitää vääntäytyä katsomaan missä tuo menee. Vyö menee kiinni rutiinilla ennen kuin auto liikkuu, joten tuo summeri on itselle vähän turha kapine.

Kaverin -05 jetasta ohjelmoin VCDSllä sen tunnistimen pois päältä vaan. Olis siis sellainen kans et saattoi ihan koska vaan alkaa kilkattaa turvavyötä eikä välttämättä lakannut ihan heti. Pitkällä työmatkalla todella vittumainen vika :D Et jos mikäli löytyy tuttua kellä VCDS, niin ei tarvi lähteä mitään radikaalia kaapelin-irroitusta tekee :)
 
Kaverin -05 jetasta ohjelmoin VCDSllä sen tunnistimen pois päältä vaan. Olis siis sellainen kans et saattoi ihan koska vaan alkaa kilkattaa turvavyötä eikä välttämättä lakannut ihan heti. Pitkällä työmatkalla todella vittumainen vika :D Et jos mikäli löytyy tuttua kellä VCDS, niin ei tarvi lähteä mitään radikaalia kaapelin-irroitusta tekee :)
Isompi vaiva tuossa on kuin kaapelin irroituksessa. Kaapelin irroitus kutakuinkin penkki taakse, luukku auki, piuha irti. Vie noin minuutin verrattuna aikaan jona edes kaivaa läppärin autoon. Kukin tyylillään :thumbsup:
 
Isompi vaiva tuossa on kuin kaapelin irroituksessa. Kaapelin irroitus kutakuinkin penkki taakse, luukku auki, piuha irti. Vie noin minuutin verrattuna aikaan jona edes kaivaa läppärin autoon. Kukin tyylillään :thumbsup:

vs. se että turvatyyny lakkaa toimimasta?:D
 
Eikö se nyt ole vain parempi ohjelmoida tunnistamasta turvavyön kiinnioloa, niin turvatyynyt toimii oikein jne?
 
Ei oikein etene 1.6 TDI Passatin nykimis / EGR -ongelma. Merkkihuoltokaan ei ollut varma, onko vika EGR:ssä, eikä siksi voinut vielä takuuseen laittaa uudestaan vaihtoon. Itse logittanut isoja määriä livedataa ja arvoja ja vahvasti viittaisi ongelma siihen etenkin, kun nykiminen alkoi heti EGR-remontin jälkeen. Haluaisivat tutkia vielä lisää ja pelkään, että jossain vaiheessa lasku paisuu isoksi.

Kohtalotovereita samasta ongelmasta löytyi myös ja kaikilla EGR:n tulppaus kokonaan tai ainakin osittain korjasi ongelman. Tilasin EGR:n letkuun sopivan tulpan, jossa on kuitenkin pieni reikä keskellä, niin virtaus pysyy juuri ja juuri niin isona, ettei vikavalo syty. Skodafoorumeilta löytyi kokemuksia tuosta ja usealla hävisi nykimiset, eikä tullut vikakoodiakaan. Nyt vain odotellaan, että tuo osa tulee.
 
Ei oikein etene 1.6 TDI Passatin nykimis / EGR -ongelma. Merkkihuoltokaan ei ollut varma, onko vika EGR:ssä, eikä siksi voinut vielä takuuseen laittaa uudestaan vaihtoon. Itse logittanut isoja määriä livedataa ja arvoja ja vahvasti viittaisi ongelma siihen etenkin, kun nykiminen alkoi heti EGR-remontin jälkeen. Haluaisivat tutkia vielä lisää ja pelkään, että jossain vaiheessa lasku paisuu isoksi.

Kohtalotovereita samasta ongelmasta löytyi myös ja kaikilla EGR:n tulppaus kokonaan tai ainakin osittain korjasi ongelman. Tilasin EGR:n letkuun sopivan tulpan, jossa on kuitenkin pieni reikä keskellä, niin virtaus pysyy juuri ja juuri niin isona, ettei vikavalo syty. Skodafoorumeilta löytyi kokemuksia tuosta ja usealla hävisi nykimiset, eikä tullut vikakoodiakaan. Nyt vain odotellaan, että tuo osa tulee.
Onkos näissä sellasta ongelmaa niin kuin on opelin 1.6 twinport koneissa joissa on egr ja ajan kanssa menee pienet egr kanavat tukkoon karstasta ja sen jälkeen alkaa nykiminen? Vaivaan auttaa vain ottamalla imusarja irti ja putsata kanavat.
 
Pitkällä työmatkalla todella vittumainen vika :D Et jos mikäli löytyy tuttua kellä VCDS, niin ei tarvi lähteä mitään radikaalia kaapelin-irroitusta tekee :)

Kyllä se vähän alkaa rasittaa kun melkein 2 h päivässä kuluu työajoon.

Isompi vaiva tuossa on kuin kaapelin irroituksessa. Kaapelin irroitus kutakuinkin penkki taakse, luukku auki, piuha irti. Vie noin minuutin verrattuna aikaan jona edes kaivaa läppärin autoon. Kukin tyylillään :thumbsup:

Jokseenkin näin. En kyllä mitään luukkua avannut, (Vaihteleeko varustelun mukaan? Mulla penkissä vedettävä laatikko.) vaan takapenkin jalkatilaan vääntäydyin ja sieltä sain näkö- ja kosketusyhteyden ko. kaapeliin. Nopea homma eikä vaatinut työkalujakaan.
 
Onkos näissä sellasta ongelmaa niin kuin on opelin 1.6 twinport koneissa joissa on egr ja ajan kanssa menee pienet egr kanavat tukkoon karstasta ja sen jälkeen alkaa nykiminen? Vaivaan auttaa vain ottamalla imusarja irti ja putsata kanavat.
Aika hyvin tuo EGR karstoittaa näissäkin, mutta tuo ei ole omalla kohdalla se ongelma. Nykiminen alkoi, kun ajoin korjaamolta kotiin uuden EGR:n vaihdon jälkeen ja livedatasta näkee, että EGR tekee aivan omiaan nykimisen aikana. Tuon supistavan tulpan pitäisi tasoittaa menoa ja lisäksi vähentää imusarjan karstoittumista.
 
Aika hyvin tuo EGR karstoittaa näissäkin, mutta tuo ei ole omalla kohdalla se ongelma. Nykiminen alkoi, kun ajoin korjaamolta kotiin uuden EGR:n vaihdon jälkeen ja livedatasta näkee, että EGR tekee aivan omiaan nykimisen aikana. Tuon supistavan tulpan pitäisi tasoittaa menoa ja lisäksi vähentää imusarjan karstoittumista.

Eikö tuo nyt vaan kannattaisi ohjelmoida pois käytöstä koko venttiili. Samalla saa vähän tehoakin lisää.

Tuttu juuri käytti tdi skodan ohjelmoitavana, ja on kyllä jaksanut kehua. Maksoi 400€
 
Eikö tuo nyt vaan kannattaisi ohjelmoida pois käytöstä koko venttiili. Samalla saa vähän tehoakin lisää.

Tuttu juuri käytti tdi skodan ohjelmoitavana, ja on kyllä jaksanut kehua. Maksoi 400€
Tuota harkitsinkin, mutta 400-500€ kuitenkin aika kova summa kerralla maksettavaksi. Tuo supistava tiiviste maksoi 3€ ja jos nykiminen todella johtuu EGR:stä, niin tuollakin pitäisi sen korjaantua :think:
 
Tuota harkitsinkin, mutta 400-500€ kuitenkin aika kova summa kerralla maksettavaksi. Tuo supistava tiiviste maksoi 3€ ja jos nykiminen todella johtuu EGR:stä, niin tuollakin pitäisi sen korjaantua :think:

Kai se sillä supistavalla tiivisteellä korjaantuu, kun ainakin aikaisemmin vag ihan itse korjasi samoja ongelmia 1.9 ja 2.0 tdi koneissa supistavalla tiivisteellä, kun varaosakin siitä tekivät. Löytyy numerolla 028131547B :D
 
Kaverin -05 jetasta ohjelmoin VCDSllä sen tunnistimen pois päältä vaan. Olis siis sellainen kans et saattoi ihan koska vaan alkaa kilkattaa turvavyötä eikä välttämättä lakannut ihan heti. Pitkällä työmatkalla todella vittumainen vika :D
Ihan kiva, että Nanny State -kiusaaminen toimii vaikka muu ei ehkä toimi. Minulla aukesi 2014 Touranin kuljettajan ovi itsestään 140 km/h nopeudessa. Toki vain tuulihakaan asti. Volkkarilla on prioriteetit kunnossa. Harmi, kun aikanaan pidin nimenomaan VAG-autoja laadukkaina. Toisaalta niin piti moni aiemmi hyvästä syystä tojotaa ja Volvoakin.
 
Jos joku tarvii vaggilaiseen varusteiden koodailua Jyväskylän seudulla tai koodien lukua niin täältä löytyy laitteet.
 
Mjoo, itellä oli elektroninen mekanismi sökönä eikä auennu muutoin kun ko mötikän vaihtamalla. (Octavia -02). Ja jotta sen sai pois kun oli niin jumissa, niin eihän se nyt ihan ehjänä sieltä lähtenyt. Diagnoosi oli haettu myös huollosta, mutta korjaus hinta hirvitti :)

Marmorilla osalla oli hintaa 300e, tarvikkeena 180e, kiinasta 30e.

Vanhan poispurun jälkeen oli tovi ovikiinni vanhalla kunnon puupalikka metodilla...

Osan vaihdon jälkeen toimi taas ok, samalla vaihdoin etuoven mekaanisen lukkopesän kun sekin oli aikalailla paskana.
Ei muuta keinoa löytynyt kuin rikkoa koko lukkomoduuli paskaksi, tuossa seatissa mekaaninen ja elektroninen on samassa läjässä. Uusi moduuli maksoi alle 30euroa niin ei paha ollut. Hommasin varuilta toiseenkin etuoveen samalla. Hölmö systeemi kun ei mitään varakeinoa ole oven lukitusta aukoa, jos elektroninen pettää.
 
Ei muuta keinoa löytynyt kuin rikkoa koko lukkomoduuli paskaksi, tuossa seatissa mekaaninen ja elektroninen on samassa läjässä. Uusi moduuli maksoi alle 30euroa niin ei paha ollut. Hommasin varuilta toiseenkin etuoveen samalla. Hölmö systeemi kun ei mitään varakeinoa ole oven lukitusta aukoa, jos elektroninen pettää.
Olikos verhoilun purku oven ollessa kiinni kuinka työläs ?
 
Olikos verhoilun purku oven ollessa kiinni kuinka työläs ?
Ärsyttävin homma oli saada oviverhoilun alareunassa olevat torx ruuvit auki. Vähän tuuri peliä että sattui kohilleen. Ja sitten ei meinannut uskaltaa repiä vain verhoilua tarpeeksi ronskisti irti. Etu reuna varsinkin ei mainannut lähteä irti. No ei ole tarkoitettu ovi kiinni irroitella:D
 
Passat B7 2012 alkoi puhallin sekoilemaan kesken helteiden. Eilen aamupäivästä ajoin 40km matkan ilman murheita. Parin tunnin kuluttua sama matka takaisin niin alkoi puhallin sekoilla. Hetken toimi normaalisti kunnes alkoi pätkiä puhallusta. Tuli pieni tuhahdus ja puhallin sammui, käynnistyi uudelleen ja tuhahti samalla tavalla.

Tätä jatkui koko matkan automaattiasennolla. Tehon kun laittoi ihan pienelle niin tuntui puhaltavan ihan normaalisti. Onko muille sattunut samanlaista vikaa? Pikaisen googlettelun jälkeen epäilisin etuvastusta...
 
Onko ilmastoinnin kaasut tallessa, eli onko joskus huollettu?
 
Ilmastoinnin kompressori vaihdettu pari kuukautta sitten ja samalla tehty tietysti ilmastoinnin täyttöhuolto. Puhaltaa kyllä kylmää, mutta tosiaan pätkii tuota puhallusta.
 
Minä olen (ex) Saabisti, tarviiko näille näyttää jotain lukupäätettä ja katsoa/nollata vikakoodit? Minulla on Audi A4, josta en oikeasti tiedä vielä mitään. Vagarena vois olla paikka kysyä, mutta ainakin Audille sekin on hyvin nihkeä paikka. Kysyisin Saab sivulta. Foorumi – Saabclub.fi - Etusivu
 
Viimeksi muokattu:
Onko tällainen miten riskialtis peli: VW GOLF VII Variant (BA5) 1.6 TDI 2015 105hv, 7v DSG, 165 tkm. Mahtasko tuollaisella ajella jonkun satatuhatta suhteellisen huolettomasti?
 
En epäile porukkaa, vaan niitä, jotka viitsivät vastata, edes jotain.
 
Onko tällainen miten riskialtis peli: VW GOLF VII Variant (BA5) 1.6 TDI 2015 105hv, 7v DSG, 165 tkm. Mahtasko tuollaisella ajella jonkun satatuhatta suhteellisen huolettomasti?
Itellä just tommonen alla. Nyt 196 tkm ajettu eikä oo mitää ollu. Aiempi omistaja kuulemma vaihdattanut tuulilasin ja webaston vesipumpun. Oon ite tässä miettinyt, jos myisin ton pois kun tarvis nelivetoo saada, mutten sitten oo jaksanu nettiautoon tms pistellä.
Nyt tälläinen Golf Highline vm 2015 ollut parisen kuukautta ja olen kyllä tyytyväinen. Kaikki toivottavat herkut löytyi yhdestä autosta eli adaptiivinen vakkari, bluetooth, xenonit/ledit niin sehän sitten itselle oli haettava. Bonuksena vielä tuossa on koukku, pikku diesel (1.6) webastolla ja automaattinen laatikko.
IMG_20190401_142415.jpg

IMG_20190213_142622.jpg
 
Ilmastoinnin kompressori vaihdettu pari kuukautta sitten ja samalla tehty tietysti ilmastoinnin täyttöhuolto. Puhaltaa kyllä kylmää, mutta tosiaan pätkii tuota puhallusta.
Eiköhän noissakin ole vastus samalla tavalla kuin manuaaliversioissa, joka on kärähtänyt mikäli toimii vain joissakin asennoissa.
 
En epäile porukkaa, vaan niitä, jotka viitsivät vastata, edes jotain.
Haluatko ihan kunnolliset vehkeet, on myös kallis (A), siitä väliltä (B) vai halpa millä saa luettua moottorin vikakoodit ja nollaukset (C)

(A) VCDS
(B) OBDeleven
(C) Maksullinen Torque app androidille + obd lukija
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
259 695
Viestejä
4 513 177
Jäsenet
74 455
Uusin jäsen
kobbemies

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom