Tämän tiesin tulevaksi ja tähän viittaa "helmiä sioille" sanonta, vaikka en ketään possuksi kutsukaan

Sen voin kertoa (mahd totuudenmukaisesti ja kokemusta värittämättä), mitä olen kokenut ja loppu jää vastaanottajalle.
Vaikka tällä avaan oven "noniin jälkimatkoja nuo sun kokemukses" defenssiajatukselle niin todettakoon silti, että ihan eri asia kyseessä. Psykedeelit tai dissot ovat puhtaasti kehon välittäaineiden kautta tapahtuvia kehon/mielen kokemuksia/tuntemuksia. Tatit, happo, ketku ja mdma eivät anna mitään edes sinnepäin kuin mitä olen Luojani läsnäolossa kokenut. Pelkkiä keinotekoisia korvikkeita. Isoimpana erona tietysti kemikaalien aikaansaamiin tuntemuksiin verratessa (lähes pyhäinhäväistys edes verrata) on, että substanssi vaikuttaa keskushermostoon ja luo tunnetilan/kokemuksen ikäänkuin väärinkäyttäen elimistöä. Esim mdma voi antaa rakastetuksi kokemisen tunteen, mutta tunne syntyy takaperoisesti ilman luonnollista tapahtumasarjaa, jossa samankaltaisen tunteen kokee kun on oikeasti jonkun seurassa joka rakastaa ja näyttää sen. Samaan suuntainen on myös perinteinen nousukännin "sä oot niin hyvä jätkä" kokemus, jossa estojen karistessa tunnustetaan kaverirakkautta.
Jumalan kohtaamisen kokemus syntyy toisinpäin, kun kaiken elämän lähde koskettaa henkeäni. Kyse on vuorovaikutustilanteesta johon keho(kin) reagoi. Ja toiseksi oloni oli täysin selkeä/kirkas. Olen saanut kokea Hengen puhumani kohtaamisen jälkeenkin, mutten niin pysäyttävänä/elämää muuttavana.
Mutta jos oletatte hetken, että raamattu on totta ja totuuden nimi on Jeesus Kristus, niin samainen raamattu sanoo, että Jumala etsii kadonneita kuin paimen lampaitaan ja tahtoo kohdata ihmistä henkilökohtaisella tasolla.
Tätä voi helposti koetella, esim pyytämällä Jeesusta kohtaamaan sua. Käskytys ei toimi yhtään enempää kuin jos muurahainen komentaisi aurinkoa, mutta Jeesus sanoi, että pyytävä saa, anovalle annetaan ja etsivä löytää. Itse olen täysin vakuuttunut, että vilpittömään (vaikka epäilevään/epäuskoiseenkin) pyyntöön kohdata Häntä Jumala vastaa. Omalla ajallaan ja tavallaan, mutta vastaa kuitenkin.
Koettele, onko olemassa Jumala ja jos on, onko Hänen nimensä Jeesus. Monet ovat yllättyneet Hänen kiinnostuksestaan pientä ihmistä kohtaan ja halustaan kohdata kahdenkesken.
Nykyään esitetään kaikenlaisia haasteita, uskallatko sitä tai tätä, niin tässä mun haaste teille