Bertta ja Tinttara joka piti Bertta viestistä olette naisia (noh ainakin Tinttara). No katsos tuohan on kiinnostava tulkinta. Aha kun näen naisen ja haluan seksiä niin...Jos tarkastelet uskovaisten toimintaa, huomaat, että kaikkitietävä jumala on aina kaikesta samaa mieltä kuin kyseinen uskovainen.
Vastaus siis on, poimit kirjasta mielipiteet ja ohjeet joista pidät. Jumala automaattisesti ajattelee samoin.
Ja jos silmiin vahingossa osuu jokin epämiellyttävä käsky suoraan kaikkitietävältä jumalalta, sitä ei tarvitse noudattaa koska olet muutenkin syntinen ja Jeesus antaa anteeksi.
ja saan syntini anteeksi.
No jos nyt näytän miten tulella te leikitte niin minulla on ollut joitakin tarinoita foorumissa minkälainen olisin jos olisin:
A. Ateisti.
B. Satanisti ei fake vaan sellainen joka todella uskoo Paholaiseen ja palvoo tätä.
Kummatkin ei ole mukavaa luettaava jos on heikkohermoinen. Tässä ironia pidän toiminta ja kauhu elokuvista myös.
Jos nyt kuitenkin rauhoitan teitä olen kristitty ja minulla ei ole edes rikosrekisteriä tuskin saan edes sakkoja liikenteestä kun en omista autoa koska olen hieman saita asuntosijoittaja. Jokainen maksaa mistä haluaa toki voin tuhlata rahaa ulkomaan lomamatka (ei budjetti matka vaan hotelli) tai uusi tietokone tai maksaa kalliista kuntosalista ja erittäin kalliista Personal Trainerista jne.
Viimeksi muokattu: