Koetatko naurattaa minua? Mitä tuomioita olen antanut? Olenko antanut esim. 5 vuotta vankeutta jollekin forum jäsenelle? Olenko antanut 500 euron sakot forum jäsenelle?
Koetin vain selittää saatte sitten tuomion kun tule kysymys pääsekö taivaseen.
Itsehän aloititte. Osa teistä oli olevinaan niin hyviä, mutta sitten ei usko jolloin hyvyys ei ole täydellinen. Miten niin kaikki? Tässä threadissa on onneksi paljon uskovaisia
.
Kohta tulee käännä toinen poski jos saat iskun? Kuules nyt olen sanonut että en ole niin hyvä että käännän toisen posken. Olen suorittanut asepalveluksen myös ja ei tullut yhtään mieleen että hakisin civilipalvelukseen. En myöskään ole pacifisti. Toki en ole toivonut että haa Suomi nyt hyökkää jonnekin toiseen maahan, mutta valmis puolustamaan pitää olla.
Varmaan suomalaiset on hieman ärsyntyneitä Ruotsiin juuri siinä hetkellä kun on jääkiekko ottelu Suomi vastaan Ruotsi. Se ei kuitenkaan tarkoita että jippii nyt me halutaan aloittaa sota ja hyökätään Tukholmaan. Minua ärsytti myös kun Italia voitti Suomen äskettäin jalkapallossa EM karsinta ottelu miehet, mutta ei en halua että Suomi hyökkää Italiaan. Varmaan jos joku ehdottaisi nyt hyökätään Ruotsiin ihmiset katsoisi kalenterista että onko se 1 aprilli päivä?