Kyllä! Minä seuraan mihin todisteet johtavat.
Jumala on olemassa.
Mutta minun mielestä kaikki uskonnot ovat ihmisten tekemiä. Jokin Islam, hinduismi, kristinusko ovat vain "kansanuskontoja". Massojen hallintaan kehitetty.
Niinkuin tarinassa Jeesus keskustelee lampaan kanssa. Ihmisen tulee keskustella Jumalan kanssa, jotta Jumala oppii tuntemaan ihmisen äänen. Ei siinä mitään prameita kirkkoja ja leipäpappeja tarvita.
Raamatussa kielletään jumalankuvat. Silti kirkoissa on seinät täynnä Jeesuksen kuvia. Minun mielestäni jumalanpilkkaa. Kukaan ei edes tiedä miltä Jeesus Kristus näytti. Ainoastaan yksi teksti aiheesta.
Raamatussa kiellätään ihokuvat eli tatuoinnit.
Raamatussa kielletään nimen tekeminen eli kuuluisuus.
Raamatussa kielletään syömästä jänistä. Jänis on likainen eläin joka syö ulosteensa.
Raamatussa kielletään syömästä sikaa. Sika on likainen eläin.
Sadhgurun ja Turekin selitykset taivaasta ja helvetistä olivat suoraansanoen aika heikot. Odotin parempaa.
Oliko katolisen kirkon kuvaus taivaasta että siellä palvotaan Jumalaa ikuisesti. Kuulostaa kyllä kirjaimellisesti helvetiltä.
Jeesuksen kaikki 12 opetuslasta _originaalit kristityt_ hirtettiin, mestattiin jne. Juudas tosin hirtti itsensä. Ihmisille opetetaan kuin jotain kuolemankulttia.
Lueskelin ajatuksella raamattua yksi päivä. Tuli mieleen muutama pointti.
Katolinen kirkko patisti juutalaisia parsimaan kaanonit kasaan ja raamatun tekstit kansiin. Muutamia virheitä tuli. Tosin Koraanikin koottiin jostain sekalaisista teksteistä.
1. Jumala loi taivaan ja maan. Taivas tarkoittaa näkymätöntä eli atomia pienempiä hiukkasia mm. säikeitä. Ja maa tarkoittaa näkyvää. Ensimmäisenä päivänä luotiin fysiikan lait. Kvanttimekaniikka ja isojen kappaleiden perusfysiikka. Vetovoima G*m1*m2/r^2, heikko-ja vahvaydinvoima, elektromagneettinen voima jne. Sekä kaikki tarvittavaa 200 fysikaalista vakiota.
2. Ensinnäkin Jumala loi 3 päivänä puut ja kasvit. 4 päivänä auringon, kuun ja tähdet. Jos puut ja kasvit olisivat olleet 1000 vuotta ilman valoa niin mitään ei olisi Maapallolla ollut.
Jos aurinko lopettaa ydinfuusion edes päiväksi niin valtameret jäätyvät heti ja Maapallolla on -273C lämpötila parissa tunnissa. Kaikki kuolee. Joten 3 ja 4 päivä on mennyt sekaisin.
3. Kun vaimoni on synnyttänyt minun on polttouhrattava karitsa ja syntiuhrattava kyyhkynen.
4. 8 päivän ikäisen poikalapsen peniksen esinahka on ympärileikattava. Koska peniksen esinahan ympärileikkaus saattaa ihmisen liittoon Jumalan kanssa!
5. Vanhan testamentin kiivas _Yahweh_. Uuden testamentin anteeksiantava _Jeesus Kristus_. Kuin eri Jumalat. Minun näkemykseni on että Jeesus Kristus ja Yahweh ovat yksi ja sama Jumala. Jehovan todistajien mukaan Jumalalla oli kirjaimellisesti poika!
Nämä peniksen esinahan ympärileikkaukset ja orjien ruoskimiset ovat Judaismia. Nämä olisi pitänyt jättää pois VT:stä.
Kiinnostaako Jumalaa peniksen esinahan tilanne? Ehkä ympärileikattu penis on tunnottomampi niin voi keskittyä palvomaan Jumalaa kovempaa kuin juosta pillun perässä. Ehkä Judaismissa oli pointtinsa?