Vois, mutta ei estä ja se on yksi omituisuus.Jumala kaikkivoipaisuudessaan voi toki estää murhat ihan itsekseenkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vois, mutta ei estä ja se on yksi omituisuus.Jumala kaikkivoipaisuudessaan voi toki estää murhat ihan itsekseenkin.
Paitsi jos se on jumala joka puhuuKyllä jos päässään alkaa kuulla ääniä niin kannattaa melkein mennä osasto hoitoon vähäksi aikaa.
Kävivät pyörähtämässä myös Pirkkalan puolella, hengellisten laulujen siivittämänä...Peräkärryn kokoiset homovastaiset Jeesus-plakaatit tyrmistyttävät Tampereella.
Joku mies ajaa tuollaisella autolla ja peräkärryllä ja hänellä on jotain kaunaa homoja vastaan. Uskovainen lienee.
Ja tuo ei täytä mitään kunnianloukkausmerkistökään, mielletään sananvapaudeksi.
Missähän olisi ne homot ajamassa autoja mainoskärryllä että heterous on synti?
Peräkärryn kokoiset homovastaiset Jeesus-plakaatit tyrmistyttävät Tampereella – rikosilmoitus tehty
Kyltit ovat herättäneet suurta huomiota sosiaalisessa mediassa. Poliisi selvittää nyt, ovatko rikoksen tuntomerkit täyttyneet.yle.fi
Jeesus (pun intended) miten noloa!Kävivät pyörähtämässä myös Pirkkalan puolella, hengellisten laulujen siivittämänä...
Ristiriitainen tuo sanoma kyllä:Peräkärryn kokoiset homovastaiset Jeesus-plakaatit tyrmistyttävät Tampereella.
Joku mies ajaa tuollaisella autolla ja peräkärryllä ja hänellä on jotain kaunaa homoja vastaan. Uskovainen lienee.
Ja tuo ei täytä mitään kunnianloukkausmerkistökään, mielletään sananvapaudeksi.
Missähän olisi ne homot ajamassa autoja mainoskärryllä että heterous on synti?
Peräkärryn kokoiset homovastaiset Jeesus-plakaatit tyrmistyttävät Tampereella – rikosilmoitus tehty
Kyltit ovat herättäneet suurta huomiota sosiaalisessa mediassa. Poliisi selvittää nyt, ovatko rikoksen tuntomerkit täyttyneet.yle.fi
Itseä kiinnostaisi tietää edustavatko nuo kärryn sanomat / laulut kirkon virallista kantaa? Tuohan voi aiheuttaa suurta kirkosta eroamisen aaltoa.Jeesus (pun intended) miten noloa!
Sinänsä en ihmettele kun logiikka ei ole tunnu olevan näiden kavereiden terävintä osaamisaluetta.Ristiriitainen tuo sanoma kyllä:
Stop EI seta jesus
Homoutta saves
kouluihin! From hell...
Jos jumala käskee sun huomenna tappamaan naapurin Jorman koska muuten se tappaa kaikki työkaverinsa ensi viikolla niin tapatko?
Eli usko ei sitten riitä jumalaan vaan vaatisit jotain todisteita ennen kuin Jorma saisi kyytiä?Jorma ei ole sellainen......
En mä sitä kysynyt vaan sitä että tapatko jos jumala käskee. Kyllä vai ei.
Jumalten perustaitoja. Onko mitään erityisiä taitoja? Harmittavasti kaikki Jumalat on päättäneet pysyä piilossa, olisi paljon helpompi valita uskonto jota ei olisi helppo ihmisen itse keksiä.Jeesus voi pelastaa murhamiehenkin..
Mikä Jeesuksen rooli tässä hommassa on? Tai sen tarkoitus? En ymmärrä.
Jumala, joka tietää kaiken, menneen, nykyisyyden ja tulevasuuden luo ihmisen. Kaikkitietävänä tietää että lopulta kaikki menee perseelleen mutta kuitenkin luo itselleen "jumalan pojan", lähettää maan päälle ihmisille uhrattavaks koska oma luomistyö joka kuitenkin oli mennyt jostain käsittämättömästä syystä kaikkitietävyydestä huolimatta vituiks joten homma täytyy korjata luomalla poika ja lähettämällä se maan päälle tapettavaks vaan että se pääsee takaisin taivaaseen. Mikä hiton logiikka tässä on? Eihän toi mikään uhraus ole jumalalta vaan tavallista inhottavampi viikonloppureissu Jeesukselle. Jumala lähettää luomansa poikansa uhriutumaan ja korjaamaan omat virheensä?
Jep jeesus voi pelastaa murhamiehen mutta ei sitä joka murhattiin... seems legit.Jeesus voi pelastaa murhamiehenkin..
Edelleen kyllä vai ei kysymys.Jeesus voi pelastaa murhamiehenkin..
Kyseleminen ei ole kinastelua.Ehkä eivät vaan jaksa kinastella turhaan...
Anteeksi kovasti jos yritän ymmärtää..^^Mikä onkaan parempi tapa viettää perjantai iltaa...
Yksinkertaistetaan aiempi kysymys. Jos ei aiheuttaisi kiertelyä tällä tapaa.Tämä on hullutusta...
Ehkä eivät vaan jaksa kinastella turhaan...
Tämä on hullutusta...
Kyllä vai ei. Ei ole kovin vaikea kysymys.Onko kysyjä ihminen vai robotti?
Tällä viittaat ristillä kuoleisiin jotka saivat myös taivaissa ikuisenelämän ?Lisäksi tietysti tuhannet ja tuhannet tavalliset ihmiset kokivat saman kohtalon.
@Bertta Jos tyyppi muuttaa taikasauvalla vettä viiniksi, kävelee vedenpinnalla ja taikoo leipää sekä kalaa tyhjästä niin vähän epäilen että joku pari naulaa kämmenessä tuntuisi yhtään missään. Tähänkin on varmaan joku aivan ultimaattisen uniikki selitys uskovaisilla valmiina. Tai no, niinhän se menee että vastaus riippuu vastaajasta, mutta kaikki vastaukset ovat oikein jos sillä väistää tilanteen.
Selitys kyllä löytyy aina mutta selitykset harvoin kestää päivänvaloa ja niitä kun ajattelee niin ne yleensä vaan lisää onglemia ja epäjohdonmukaisuuksia. Mutta kaippa uskovaisen mieli on sellainen että kunhan jonkun selityksen saa niin on tyytyväinen. Ajattelematta loogisesti selitystä sen enempää.Selitys taitaa usemmiten olla se, että hänen oli tarkoituskin kuolla syntien sovitukseksi, eli kuoli vapaaehtoisesti.
Oli uskonto kuin uskonto niin selitys löytyy kyllä kaikkeen. Tässä ketjussa on paljon "kysyppä uskovalta tätä niin menee sanattomaksi ja jää miettimään", mutta olen sitä mieltä, että hyvin hyvin harvassa on ne tilanteet, joissa uskovainen oikeasti edes harkitsee uskontonsa opetuksien olevan ristiriitaisia, epäloogisia tai ainakaan vääriä. Henkilökohtaista uskoa ei ole rakennettu logiikan kautta vaan tunteen, uskon, henkilökohtaisen kokemuksen tai kasvatuksen aikana selkärankaan iskostettuna; usein kaikki nämä. Siksi sitä ei logiikalla rikotakaan.
Olen itse kasvatettu lahkossa ja lähtenyt siitä aikuisiällä lukiessani lahkon perustamisesta ja alkuajoista ja huomatessani sen silloin olleen perustettu valheille. Tieto oli vuosikausia aivan nenän edessä, mutta vasta lopulta olin tarpeeksi avoin, että sallin edes yhden kerran ajatuksen mielessäni, että voiko uskoni sittenkin olla väärin. Vasta sen jälkeen pystyin katsomaan sitä objektiivisesti. Mutta olen poikkeus sääntöön. Lähes kaikki ystäväni ovat vielä lahkossa, vaikka ihan samoja asioita ovat myös lukeneet ja ollaan niistä puhuttukin. He kokevat olevansa täysin objektiivisia keksiessään mitä eksoottisempia selityksiä ongelmallisiin faktoihin, mitä lahkosta on nostettu esille.
hänen oli tarkoituskin kuolla syntien sovitukseksi
Oikeudenkäynnissä kerrottiin, että pariskunta uskoo voivansa erottaa ”valon ja pimeyden” henget toisistaan. Pariskunnan mukaan pahojen henkien riivaamia ihmisiä zombeiksi, joista he pyrkivät pääsemään eroon.
Vallow ei halunnut tulla kuulluksi oikeudenkäynnin aikana, mutta maanantaina järjestetyssä tuomionluvussa hän luki oman kannanottonsa.
– Jeesus Kristus tietää totuuden siitä, mitä täällä on tapahtunut. Jeesus Kristus tietää, että ketään ei murhattu, hän totesi.
– Olen käynyt monia keskusteluita Jeesus Kristuksen, tämän maailman vapahtajan, ja taivaallisten vanhempiemme kanssa. Olen vastaanottanut useita enkelivieraita, jotka tulivat ja kommunikoivat kanssani ja välittivät minulle viestejä.
Vallow'n mukaan näiden yhteydenottojen vuoksi hän tietää ilman pienintäkään epäilystä, että hänen lapsensa ovat ”onnellisia ja kiireisiä henkimaailmassa”.
Näin se menee, mutta mua vaan kiinnostaa miten uskovaiset selittää tän itse.Veikkaan No True Scotsman -puollustusta. Tosikristitty® tietää kyllä koska se oikea jumala puhuttelee.
Mistä sen tunnistaa?Juu, kyllä se on juuri niin!
Täh?No usko on vähän niin kuin rakastunut nuoripari...
Paneskellaan 24/7 kuin kanit?No usko on vähän niin kuin rakastunut nuoripari...
Paneskellaan 24/7 kuin kanit?
Järki katoaa täysin ja mennään 100% tunteella?No usko on vähän niin kuin rakastunut nuoripari...