Vähän pohdintaa muutenkin "uskosta". Uskooko näin? Jumala loi maailman ja ihmiset sinne? No raamattu selittää asian näin. Jumala loi miehen. No se oli hyvin yksinäinen toki kun oli yksin. Jumala mahtavassa suuruudessaan loi naisen. Miksi miehen kylkiluusta kun on niin mahtava että voi luoda maailmoja ja asioita sinne? Se loi perhoset, nännit miehelle? jne. Miksi miehellä on nännit? Selitä uskovainen mulle? Toki se joka tajuaa että miksi, ei edes viitsi vastata
No miehen kylkiluusta jumala kaiksessa suuruudessaan väsäsi Evan. Eva oli tylsistynyt ja meni paratiisiin tiedonpuun juurelle: Katseli omenaa josta jumala varoitti. Maistoi sitä ja volá! Ihmisestä tuli ihminen: hyvä ja paha samaan aikaan. Tätä samaa tarinaa kerrotaan miltei kaikissa uskonnoissa eri vivahtein. Tarina saa yhä sekopäisimpiä juonenkäänteitä: Eva ja Aatami saivat kaksi poikaa: Kain ja Abel. Ja tästä se kässäri menee sitten pieleen
Kain ja Abel tahtoivat myös itselleen vaimot. No maailmaan oli luotu: Eva. Aatami ja heille 2 poikaa Kain ja Abel. Selitä mulle uskovainen miten ihmeessä näille sitten ilmestyi vaimot kaukaisesta maasta??? Kuka sen oli luonut kun itse mahtava jumala oli maailmaan luonut 2 ihmistä? Ja tätä samaa sekoiluahan koko raamattu jatkaa hamaan tappiin asti. Toki kirjassa on mielenkiintoisia kohtia kuten se että miten Hesekiel kertoo UFO:n laskeutumisesta omin sanoin jne.
Ezekiel 10:9-11 ESV / 27
And I looked, and behold, there were four wheels beside the cherubim, one beside each cherub, and the appearance of the wheels was like sparkling beryl. And as for their appearance, the four had the same likeness, as if a wheel were within a wheel. When they went, they went in any of their four directions without turning as they went, but in whatever direction the front wheel faced, the others followed without turning as they went. Ja selvennykseksi: UFO tarkoittaa "tunnistamaton lentävä esine" ei välttämättä mikään ulkoavaruuden vieras sivilisaatio tms. Eli ei tässä mikään UFO uskovainen silti olla
Itse aikanaan osallistuin uskonnolliseen paneeliin ja sieltä minut sitten häädettiin koska esitin "vaikeita" kysymyksiä ja olin "hankala" kun en uskonut heidän lööperiinsä
Olin noin 16-vuotias maailmaa kyseenalaistava teini ja siitä lähtien en ole kirkkoon kuulunut. Uskonnot ja usko on maapallon syöpä ja ainoa syy miksi ihmiskunta voi huonosti. Jos tästä harhaisuudesta päästään eroon niin kas. ongelmat: saastuminen, sairaudet jne. korjaantuvat aika nopeasti kun ei ole tuo psykopaattien porukka jarruttamassa tiedettä: DNA
Ezekiel 10:9-11 ESV / 27
And I looked, and behold, there were four wheels beside the cherubim, one beside each cherub, and the appearance of the wheels was like sparkling beryl. And as for their appearance, the four had the same likeness, as if a wheel were within a wheel. When they went, they went in any of their four directions without turning as they went, but in whatever direction the front wheel faced, the others followed without turning as they went. Ja selvennykseksi: UFO tarkoittaa "tunnistamaton lentävä esine" ei välttämättä mikään ulkoavaruuden vieras sivilisaatio tms. Eli ei tässä mikään UFO uskovainen silti olla
Itse aikanaan osallistuin uskonnolliseen paneeliin ja sieltä minut sitten häädettiin koska esitin "vaikeita" kysymyksiä ja olin "hankala" kun en uskonut heidän lööperiinsä