Eipä uhriuduta.Ehkäpä poistun muutenkin tästä ketjusta, tuskin tulen enää olemaan missään varsinaisessa työpaikassa tämän koommin. Ei tarvitse kenenkään pohtia minun kulmikkuutta ja red flageja. Jatkakaa teams-palavereista leskustelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä uhriuduta.Ehkäpä poistun muutenkin tästä ketjusta, tuskin tulen enää olemaan missään varsinaisessa työpaikassa tämän koommin. Ei tarvitse kenenkään pohtia minun kulmikkuutta ja red flageja. Jatkakaa teams-palavereista leskustelua.
Ehkäpä poistun muutenkin tästä ketjusta, tuskin tulen enää olemaan missään varsinaisessa työpaikassa tämän koommin. Ei tarvitse kenenkään pohtia minun kulmikkuutta ja red flageja. Jatkakaa teams-palavereista leskustelua.
Eipä uhriuduta.
Itse haluaisin työtä ja hyvää palkkaa. Älä iloitse työttömyydestä.Emmää uhriudu. Mulla vaan tuskin tulee enää olemaan työsuhteita, niin ketju on hiukan väärä.
E. Plus että on muutakin tekemistä kuin väitellä joittenkin besserwisser-keittiöpsykologien kanssa siitä, mikä nyt on red flag kellekin. Voi tsiisus.![]()
Itse haluaisin työtä ja hyvää palkkaa. Älä iloitse työttömyydestä.
No semi red. Meillä johtajat ovat johtajasopimuksilla, eikä niissä mitään 3 kk aikoja ole. Työntekijöillä taas on aina 1kk irtisanomisaika, jos omasta aloitteestaan lähtevät. Muuten vaihtelee välillä 1 kk - 6 kk.Miten tyypillisenä tai red flagina näet 3kk irtisanomisajan? Koskee sekä työnantajaa että työntekijää. Tätä perustellaan avainhenkilön roolilla ja tärkeydellä yritykselle, kyseessä siis dirikkatason tehtävä.
Suostuisitteko?
En pitänyt mahdottomana ja juuri tuollaisen allekirjoitin, eikä ole edes dirikkatason homma... nykyisessä on kahden kuukauden irtisanoutumisaika. Ehkä tuolla pedataan sitä, että tietoa saadaan mahdollisesti siirrettyä eteenpäinkin josbirtisanoutuu.. luotetaan siihen että muissa paikoissa on lyhemmät ajat..Miten tyypillisenä tai red flagina näet 3kk irtisanomisajan? Koskee sekä työnantajaa että työntekijää. Tätä perustellaan avainhenkilön roolilla ja tärkeydellä yritykselle, kyseessä siis dirikkatason tehtävä.
Suostuisitteko?
Itsellä kanssa tuo 3kk ja juurikin tuo tiedon siirto siinä takana. Entinen pomo hämmästeli miten minulla oli vain 1kk irtosanomisaika aiemmin ja sanoi että seuraajalla varmasti tulee olemaan 3kk. En näe ongelmaa tuossa 3kk jaksossa.En pitänyt mahdottomana ja juuri tuollaisen allekirjoitin, eikä ole edes dirikkatason homma... nykyisessä on kahden kuukauden irtisanoutumisaika. Ehkä tuolla pedataan sitä, että tietoa saadaan mahdollisesti siirrettyä eteenpäinkin josbirtisanoutuu.. luotetaan siihen että muissa paikoissa on lyhemmät ajat..
Itsellä kanssa tuo 3kk ja juurikin tuo tiedon siirto siinä takana. Entinen pomo hämmästeli miten minulla oli vain 1kk irtosanomisaika aiemmin ja sanoi että seuraajalla varmasti tulee olemaan 3kk. En näe ongelmaa tuossa 3kk jaksossa.
Emmää uhriudu. Mulla vaan tuskin tulee enää olemaan työsuhteita, niin ketju on hiukan väärä.
E. Plus että on muutakin tekemistä kuin väitellä joittenkin besserwisser-keittiöpsykologien kanssa siitä, mikä nyt on red flag kellekin. Voi tsiisus.![]()
Kuten sanottu, ei tämä ollut tarkoitus olla mikään henkilökohtainen loukkaus. Olen kuitenkin joskus ollut esimiesasemassakin muutamia kertoja ja halusin jakaa rehellisiä mietteitä millaisten ihmisten kanssa siitä näkökulmasta on helpointa toimia. Eihän täällä pysty toisen tekemisestä mitään faktaa sanomaan ja voi olla että IRL olet hyvinkin joviaali ja joustava kaveri. Keskustelufoorumilla keskustellaan ja meille kaikille tekee hyvää avata silmiä ja miettiä asioita muidenkin näkökulmasta.
Jos itsekin lueskelet viestisi, niin ymmärrät miksi niistä saattaa asiaa tarkemmin tietämättömälle tulla vaikutelma ns "hankalasta" ihmisestä. Varmasti tässä nyt on vain tunnekuohussa kirjoitettua tekstiä joka ei ehkä kuvaa tosiasiallista RealityBitesiä niinkään.
Ihan vain yhtä tapausta seuranneena tuo jälkikäteen jutustelu voi antaa väärän kuvan tilanteesta. Ihmiset ovat sen verran mukavuudenhaluisia, että eivät halua pahoittaa toisen mieltä tai alkaa selittämään omaa näkökantaansa. Helpompi vain myötäillä niitä toisen juttuja. Työkaverien pelottelut hiljaiseksi kuulostaa foliotason jutuilta - Miksi johto olisi kertonut sinun poispotkimesta ennakkoon muille ja sen jälkeen "peloitellut hiljaiseksi"? Helpompaa vain olla kertomatta alkujaankaan.
Halusin vain kommentoida, että helposti siinä käy niin, että joojotellaan kun ei haluta konfliktia. Varsinkaan, jos pelkää toisen hermostuvan. Jutuissasi on kaksi epäuskottavaa elementtiä: 1) Kaikki mitä teet on aivan fantastista 2) suurinpiirtein kaikki muut tuntuivat puuhaavan sun selän takana jotain sun pään menoksi.