Ei se tuolle varmasti yllätyksenä tullutkaan, mutta oli vaan oikeasti idiootti eikä ymmärtänyt että paneelivikainen TV on paneelivikainen, ja että jos myyjä sanoo ennen kaupankäyntiä moneen kertaan ettei se ole virheetön, niin sitten se ei varmaankaan ole virheetön. Vaan ei kelvannut, olisi pitänyt vastata uutta kymmenesosalla uuden hinnasta.Saman olisin itse tehnyt. Jos kerran selkeästi on ilmoitettu että vikaa on niin ei se voi ostajalle yllätyksenä tulla.
Kuten jo aiemmin mainitsin, minulle tuli tästä tuo vaikutelma jo ensimmäisen 10 viestin aikana, kun tyyppi alkoi ulisemaan siitä, ettei 4v vanhassa televisiossa ole maikkarin Katsomoa, joka kuulemma löytyy kaikista uusista. Totesin jo silloin, että sitten pitää vaan ostaa uudempi, mutta tämä jatkoi ja jatkoi vain ja halusi ostaa tämän. Olisi pitänyt blokata jo siinä vaiheessa, kun tosiaan kiinnostuneita ostajia olisi ollut muitakin, mutta olin tyhmä, kuten ketjuun kuuluu ja oletin että kyllä tämä tästä.Jos ensivaikutelma vastapuolesta on heti arveluttava, niin itselle kyllä tulee mieleen että tuleekohan kaupanteosta mitään.

Ei pitäisi manata, mutta luulen että tämä ottaa yhteyttä vielä myöhemmin uudestaan jollakin verukkeella. Siinä vaiheessa on kyllä jo pakko laittaa estoja päälle ja miettiä muitakin toimia, kun tuossa loppupäässä oli kaikenlaista lapiomurhaaja-vihjailuakin, joka täyttänee laittoman uhkauksen tunnusmerkit.