- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 290
työntekijät ainakin vaikuttavat ei-italialaisilta, vaan sellaisilta joiden uskonnossa sika on pyhä eläin.
Mikäs se sellainen uskonto on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
työntekijät ainakin vaikuttavat ei-italialaisilta, vaan sellaisilta joiden uskonnossa sika on pyhä eläin.
Mikäs se sellainen uskonto on?
Ei tuossa kerrota niiden olevan pyhiä, päinvastoin, ovat saastaisia.Lihansyönti on ihan perkeleen tarkkaa hommaa jos on ns. nähnyt valon.
![]()
3. Mooseksen kirja 11 - Raamattu 1992 - www.raamattu.fi
Herra sanoi Moosekselle ja Aaronille: »Sanokaa israelilaisille: Maaeläimistä saatte syödä kaikkia nelijalkaisia, joilla on kaksijakoiset sorkat ja jot...raamattu.fi
Ei tuossa kerrota niiden olevan pyhiä, päinvastoin, ovat saastaisia.
Liikenteessä näkee jatkuvasti autoja, joissa takana ei pala yhtään valoa edes lumipyryssä ajaessa. Viimeksi tänään.
Kuulunee enemmän tähän ketjuun kuin liikenne-alueelle, nimittäin mielestäni se on aika pitkälti kuljettajan tyhmyyttä/tietämättömyytttä/välinpitämättömyyttä.
Tämänpäiväisistä havainnoista toinen oli Mersu ja toinen Ford.Mielestäni tämän ketjun kamaa sekä ne kuskit jotka ei osaa käyttää omaa autoaan oikein, että ne suunnittelijat jotka on jättäneet hämärä/sade(pyyhin)automatiikan pois autojensa valoista tehdessään autoon sellaiset valot jotka vetää oletuksena auton takapään pimeäksi... Eniten näkyy omalla otannalla Toyotaa ja Kiaa perät pimeänä kelissä kuin kelissä, joten oletan niiltä puuttuvan karvalakkimalleista em. automatiikat. Oma auto lykkää valot päälle automatic jos tulee riittävän pimeä tai tuulilasinpyyhkijät kytkeytyy päälle sadetunnistimen takia tai manuaalisesti.
Eilen oli BMW ix (?) täysin ilman valoja.Tämänpäiväisistä havainnoista toinen oli Mersu ja toinen Ford.
On ollut, viimeksi muistaakseni oikealla alueella. Asia tuli melko laajasti käsiteltyä. Maajussia siellä kovasti lynkattiin noin leveällä väärin tehdystä siirtoajosta, vaikka huonosti olisi käynyt kapeammallakin. Koheltaja painoi pikkutiellä lappu lattiassa vaikka aurinko häikäisi, mitä jotkut eivät nähneet ongelmana.Tästä voinut olla jo ennenkin juttua.
Samaan sarjaan vilkun käyttämättömyys. Varsinkin ruuhka-aikaan ärsyttää suunnattomasti autoilijat, jotka eivät viitsi vilkkua käyttää liikenneympyrästä poistuttaessa kun itse odotan pääsyä liikenneympyrään.Liikenteessä näkee jatkuvasti autoja, joissa takana ei pala yhtään valoa edes lumipyryssä ajaessa. Viimeksi tänään.
Kuulunee enemmän tähän ketjuun kuin liikenne-alueelle, nimittäin mielestäni se on aika pitkälti kuljettajan tyhmyyttä/tietämättömyytttä/välinpitämättömyyttä.
Ei ollenkaan. Hyödykkeen arvo on se mitä joku siitä suostuu maksamaan.Alkuperäinen iPhone myytiin avaamattomassa paketissa peräti yli 63 000 dollarin hintaan
Alkuperäinen vuonna 2007 julkaistu iPhone-älypuhelin myytiin huutokaupassa alkuperäiskunnossaan avaamattomassa muovikääreessä huimaan 63 356 dollarin, eli noin 59 585 euron hintaan. Tarkemmin kyseessä oli 8 Gt:n tallennustilalla varustettu alkuperäinen iPhone, jonka suositushinta Yhdysvalloissa...bbs.io-tech.fi
Tyhmää ?
Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?Samaan sarjaan vilkun käyttämättömyys. Varsinkin ruuhka-aikaan ärsyttää suunnattomasti autoilijat, jotka eivät viitsi vilkkua käyttää liikenneympyrästä poistuttaessa kun itse odotan pääsyä liikenneympyrään.
Olen kokoajan luullut että nykyään saa ajaa takavalot pimeänä?
Itse pidän aina valoja päällä kun se on tossa vanhassa romussa helpointa, mutta olen jotenkin käsittänyt ettei nykyään tarvitse olla kuin parkit edessä ja takana ei mitään?
Saa, silloin kun olosuhteet ei muuta vaadi. Mutta edessä pitää olla joko ajovalot tai asetuksen mukaiset päiväajovalot, ei parkit. Jos sataa/tulee lunta/pöllyää vesi tai lumi/on pimeä niin pitää olla valot päällä eikä perä pimeänä saa ajaa. Valojen oikea käyttö on kuljettajan vastuulla.
No tunneliin mentäessä on joo alamäki, mutta kamera on tunnelin suuaukon ulkopuolella, joten ne syttyvät punavalot siinä kohtaa on jarruvaloja, joko ei osata ennakoida tai muuten käyttää moottorijarrutusta.Taas viisastuin hieman
E: oikeastaan toi valottomuus ei ole koskaan häirinnyt ,mutta se on häiritsevää kun nykyautoissa joku automatiikka sytyttää ison kasan takavaloja kun tulee hämärää.
Tampereen rantatunnelissa aina luulee (nyt siihen alkaa tottumaan) että joku jarruttaa kun kaikki takavalot sytyyy alamäessä tunneliin mentäessä kun siinä on muutenkin ihan älytön rajoitus ja kaikki samalla jarruttelee kameroihin.
No tunneliin mentäessä on joo alamäki, mutta kamera on tunnelin suuaukon ulkopuolella
...
Mutta tästä aiheesta vinkattiin jo ylempänä oikeata ketjua.
Tänään on tullut kohtalaisesti lunta. Miksi bemareissa näkyy olevan takalasit täysin lumen peitossa. Ehkä en vaan tyhmänä ymmärrä bemarikuskeja.
Premium-autojen omistajat luulevat, etteivät säännöt kosketa heitä, tai että heillä on perusteltu syy poiketa niistä. Se on hyvin tavanomainen piirre ihmiselle, joka on menestynyt nopeammin kuin itse odotti, mutta luulee sen ansaitsevansa, mutta ei vielä tiedä miksi.Tänään on tullut kohtalaisesti lunta. Miksi bemareissa näkyy olevan takalasit täysin lumen peitossa. Ehkä en vaan tyhmänä ymmärrä bemarikuskeja.
Premium-autojen omistajat luulevat, etteivät säännöt kosketa heitä, tai että heillä on perusteltu syy poiketa niistä. Se on hyvin tavanomainen piirre ihmiselle, joka on menestynyt nopeammin kuin itse odotti, mutta luulee sen ansaitsevansa, mutta ei vielä tiedä miksi.
Toi on kyllä hyvä nosto, koska maallikon silmään tommonen voi olla hyvinkin premiumin näköinen, jos vaan on pinnat kunnossa.Lasketaanko joku 15 vuotta vanha dieselbemarikin premium-autoksi![]()
No itse en katsonut muuta kuin että Bemaria ovat eikä nyt mitään 20 v vanhoja jonne-versioita.Toi on kyllä hyvä nosto, koska maallikon silmään tommonen voi olla hyvinkin premiumin näköinen, jos vaan on pinnat kunnossa.
Ja miksei oliskin, rajanveto vaikeaa...
Ei lasketa.Lasketaanko joku 15 vuotta vanha dieselbemarikin premium-autoksi![]()
Tuota onkin mielenkiintoista pohtia. Vaikuttaako ikä siihen, onko kyseessä premiumauto vai ei. Tai käyttövoima. Tietty jokaisella oikeus omaan mielipiteeseen.Ei lasketa.
Muistaakseeni 200-300 celsiuksen kohdalla.. Millähän lähtisi?
Tarvit kammen ulosvetäjä työkalun. Siinä kierteillä tulee tappi joka puskee kammen irti. Ei onnistu ilman, tai no rälläkällä varmaan sitten...
Ohjeita:
Premium-segmentti autoissa on jotakin sellaista, mitä ei ole tavan tallaajalle tarkoitettu. Asiakaskunta on sitten varakas ”premium customer”. Yli 100k€ autot, Rolexit, business-luokan lentoliput jne. Eli varakkaiden leluja. Sitten kun auto viedään Kamuxin vaihtoautoriviin, siitä tulee tavallinen kansanauto ja se on lähinnä entinen premium. Premium-auto on premium-kokemus premium-asiakkaalle. Ruosteisessa amislintassa ei ole enää mitään premiumia, kuten ei ole hajallisessa Rolexissakaan.Tuota onkin mielenkiintoista pohtia. Vaikuttaako ikä siihen, onko kyseessä premiumauto vai ei. Tai käyttövoima. Tietty jokaisella oikeus omaan mielipiteeseen.
Premium-segmentti autoissa on jotakin sellaista, mitä ei ole tavan tallaajalle tarkoitettu. Asiakaskunta on sitten varakas ”premium customer”. Yli 100k€ autot, Rolexit, business-luokan lentoliput jne. Eli varakkaiden leluja. Sitten kun auto viedään Kamuxin vaihtoautoriviin, siitä tulee tavallinen kansanauto ja se on lähinnä entinen premium. Premium-auto on premium-kokemus premium-asiakkaalle. Ruosteisessa amislintassa ei ole enää mitään premiumia, kuten ei ole hajallisessa Rolexissakaan.
Ei käytetyllä autolla ajamisessa ole mitään väärää. Vastasin omalla mielipiteellä siihen, onko 15v vanha mersu tai bemari premium-auto. Minusta ei enää ole.Minusta ihmisten lokerointi omistamansa auton iän, merkin tai mallin perusteella on ketjun nimen mukaisesti tyhmien ihmisten hommaa.
Ei käytetyllä autolla ajamisessa ole mitään väärää. Vastasin omalla mielipiteellä siihen, onko 15v vanha mersu tai bemari premium-auto. Minusta ei enää ole.
Kyllä.Herää kysymys, että tyhmyyttäänkö nämä ihmiset eivät hanki ja käytä pelastusliivejä tuollaisessa surmanpurkissa,
Ainakin 58 "siirtolaista" taas kuollut kun vene on uponnut.
Herää kysymys, että tyhmyyttäänkö nämä ihmiset eivät hanki ja käytä pelastusliivejä tuollaisessa surmanpurkissa, vai mistä on kysymys? Rahan puute ei mene selityksenä läpi mulle, sillä oletuksena maksavat kuitenkin salakuljettajille kertaluokkaa tai paria kertaluokkaa enemmän kuin mitä pelastusliivi maksaa.
Ja toisaalta, jossei olisi liiviin varaa kerta kaikkiaan, niin kannattaako sitten lähteäkään!?
![]()
Ainakin 59 ihmistä kuoli siirtolaisveneen haaksirikossa Italiassa – siirtolaismäärät korkeimmillaan viiteen vuoteen
Välimeren halki Eurooppaan pyrki viime vuonna lähes 160 000 siirtolaista. Yli kymmenentuhatta ihmistä on kuollut tai kadonnut reitillä viimeisen viiden vuoden aikana.yle.fi
Juuri näin. Jos tiedossa olisi että kukaan ei heti riennä pelastamaan jos itse lähtee perseilemään, niin nämä reissut vähenisi ihan minimiin.Nämäkin veret on 100% "humanitääristen" järjestöjen käsillä. On hyvin pitkälti heidän syytään, että porukka lähtee Afrikasta noilla hädin tuskin kelluvilla surmanloukuilla, koska yleensä riittää että pääsee pari kilsaa rannasta ja sitten kyseisten järjestöjen paatit tulevat "pelastamaan merihädästä".
Kannustimet, niiden ympärillä tämä maailma pyörii ja nyt on luotu kannustimet siihen, että kannattaa lähteä millä tahansa ilmapatjalla ylittämään Välimerta. Ihanan humaania. Toki oman osansa veristä ansaitsevat päättäjät, jotka ovat luoneet kannustimet siihen, että kannattaa ylipäätään lähteä kokeilemaan onneaan, josko onnistuisi käyttämään turvapaikkajärjestelmää ohituskaistana länsimaisten pitopöytien yltäkylläisyyden ääreen.
Taas viisastuin hieman
E: oikeastaan toi valottomuus ei ole koskaan häirinnyt ,mutta se on häiritsevää kun nykyautoissa joku automatiikka sytyttää ison kasan takavaloja kun tulee hämärää.
Tampereen rantatunnelissa aina luulee (nyt siihen alkaa tottumaan) että joku jarruttaa kun kaikki takavalot sytyyy alamäessä tunneliin mentäessä kun siinä on muutenkin ihan älytön rajoitus ja kaikki samalla jarruttelee kameroihin.
Ainakin 58 "siirtolaista" taas kuollut kun vene on uponnut.
Herää kysymys, että tyhmyyttäänkö nämä ihmiset eivät hanki ja käytä pelastusliivejä tuollaisessa surmanpurkissa, vai mistä on kysymys? Rahan puute ei mene selityksenä läpi mulle, sillä oletuksena maksavat kuitenkin salakuljettajille kertaluokkaa tai paria kertaluokkaa enemmän kuin mitä pelastusliivi maksaa.
Ja toisaalta, jossei olisi liiviin varaa kerta kaikkiaan, niin kannattaako sitten lähteäkään!?
![]()
Ainakin 59 ihmistä kuoli siirtolaisveneen haaksirikossa Italiassa – siirtolaismäärät korkeimmillaan viiteen vuoteen
Välimeren halki Eurooppaan pyrki viime vuonna lähes 160 000 siirtolaista. Yli kymmenentuhatta ihmistä on kuollut tai kadonnut reitillä viimeisen viiden vuoden aikana.yle.fi
On hyvin pitkälti heidän syytään, että porukka lähtee Afrikasta noilla hädin tuskin kelluvilla surmanloukuilla, koska yleensä riittää että pääsee pari kilsaa rannasta ja sitten kyseisten järjestöjen paatit tulevat "pelastamaan merihädästä".
Ajovalojen käyttö on muutenkin aina pakollista.Tunnelissa on voimassa vähän eri liikennesäännöt kuin tunnelin ulkopuolella. Ne tulevat voimaan sen liikennemerkin kohdalla. Esimerkiksi ajovalojen käyttö on aina pakollista. Olihan niitä muitakin mutta ne eivät vaikuta tähän ihmetykseen.
Mulla oli aamulla tuulilasi sisäpuolelta umpijäässä. Skraballa lähti alle puolen sentin leveydeltä jos lähti mitään. Auto päälle ja sisälle juomaan kahvia.Kattelin koiran aamulenkillä yhtä pakettiautoa joka seisoi paikallaan ja kävi. Ukkeli sisällä. Palatessani auto oli siinä edellen pörisemässä ja nyt liikkuivat jo pyyhkimet vinhaa vaihtia. Ukko ei näköjään jaksanut skraapata ikkunaa huurteesta auki vaan odoteli että diesel motti lämpenisi ja sulattaisi ikkunan. Hiton kauanhan siinä meni. Itellä ei kyllä pinna riittäis odotella. Jos tuo toistuu niin meen kyllä ite raapiin sen ikkunan puhtaaksi.
Ai se olit sinäMulla oli aamulla tuulilasi sisäpuolelta umpijäässä. Skraballa lähti alle puolen sentin leveydeltä jos lähti mitään. Auto päälle ja sisälle juomaan kahvia.
Ei ollu paku, ei diissel, ukkeli oli kyllä sisälläAi se olit sinä![]()
Kattelin koiran aamulenkillä yhtä pakettiautoa joka seisoi paikallaan ja kävi. Ukkeli sisällä. Palatessani auto oli siinä edellen pörisemässä ja nyt liikkuivat jo pyyhkimet vinhaa vaihtia. Ukko ei näköjään jaksanut skraapata ikkunaa huurteesta auki vaan odoteli että diesel motti lämpenisi ja sulattaisi ikkunan. Hiton kauanhan siinä meni. Itellä ei kyllä pinna riittäis odotella. Jos tuo toistuu niin meen kyllä ite raapiin sen ikkunan puhtaaksi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.