Minä. Toki se allekirjoitus on hieman erilainen silloin, kun haluan jonkun saavan siitä jotain selvääkin.No juu varmasti mutta kuka niin oikeasti tekee kun laittaa vaikka jossain postissa kuittaksen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä. Toki se allekirjoitus on hieman erilainen silloin, kun haluan jonkun saavan siitä jotain selvääkin.No juu varmasti mutta kuka niin oikeasti tekee kun laittaa vaikka jossain postissa kuittaksen?
Tosiaan. Kun näin tässä taannoin kuinka jollakin oli allekirjoitus tekstaus, niin eka reaktio oli, että mikä ihmeen vajukki tuokin on. Näytti ihan normaalilta.
Mutta sitten mä tajusin ettei nykyään osata edes omaa nimeä allekirjoittaa.
Kyllä se vaikuttaa valitettavasti kuin ruksin lykkäisi, kun ei osaa kirjoittaa.
Minä. Toki se allekirjoitus on hieman erilainen silloin, kun haluan jonkun saavan siitä jotain selvääkin.
Sama juttu, ikinä en ole koulussa tekstaamista opetellut. Yliopisto meni tikkukirjaimilla, ihan sen vuoksi että tenttivastauksista saisi joku järkevällä vaivalla jotain selvää. Tuossa vuosi pari sitten päätin opetella tekstaamisen ja nykyään se sujuu jo suhteellisen hyvin.Omana aikana ei taas opetettu tekstausta. Joutuu siis kirjoittamaan muistiinpanot tikkukirjaimilla, kun ei sitä tekstausta kunnolla osaa. Kauno voisi vielä onnistua, jos kokeilisi.
Ennen vanhaan jopa naisten vonkauksessa tarvitsi joskus käsinkirjoitusta. Tosin olin aikaani edellä ja tulostin kirjeet tulostimella...![]()
Mitään lakiteknistä edellytystähän ei ole signeerata koko nimeä mutta toki niinkin saa tehdä. Kunhan sen pystyy itse tunnistamaan omakseen. Muutenkin sopimuksissa tulisi olla se nimenselvennys että siitä saa selvää.
Itse olen ihmetellyt miksi tuollainen naamioituminen ylipäätään sallitaan oikeudessa.
Itse olen ihmetellyt miksi tuollainen naamioituminen ylipäätään sallitaan oikeudessa.
Ootko ihan tosissasi?Mistä tiedetään kuka siellä penkillä istuu, josko sinne voi mennä pellenaamari päässä.
Ootko ihan tosissasi?
Ei vaan vastaus on se, että vaikka olisi kasvot peitettynä, niin kyllä se henkilöllisyys varmistetaan ja on tiedossa. Ei sinne "vain mennä pellenaamari päässä". Eli ei oikeuteen jostain kadulta paukata kasvot peitettynä vastaamaan syytteeseen...Kyllä, ja vastaushan on että oikeuskäsittelyn aikana ei saa esintyä kasvot peitettynä.
Ei vaan vastaus on se, että vaikka olisi kasvot peitettynä, niin kyllä se henkilöllisyys varmistetaan ja on tiedossa. Ei sinne "vain mennä pellenaamari päässä". Eli ei oikeuteen jostain kadulta paukata kasvot peitettynä vastaamaan syytteeseen...
En ees tiiä kuinka tyhmä pitää olla, että luulee ettei sitä henkilöllisyyttä varmenneta.![]()
Mutta kuinka se varmennetaan ja millaisissa tapauksissa?En ees tiiä kuinka tyhmä pitää olla, että luulee ettei sitä henkilöllisyyttä varmenneta.![]()
Vihreää SJW pyöräilijää vituttaa autoilijat, niin pyöräilee sitten keskellä tietä pakottaen autot matelemaan pyöräiljän tahtia ja ohittamaan laittomasti ja ottaa rekkarit talteen tarkoituksena varmaan aiheuttaa kuskeille ongelmia
Milloin suomeen muuten on rantautunut tuo, että pyöräilyaktivistit tekevät tahallaan kiusaa autoilijoille ja vielä ihmettelevät, kun jollakin palaa hihat?
Nyt just en muista kuin tämän yhden sankarin, joka tukki koko tien, kun taisi olla ryhmittynyt kääntyäkseen ja joku linja-autokuski taisi mennä väkisin ohitse.
Sitten toki nämä sankarit, jotka kuvaavat jopa ambulansseja, kun ovat pysäköineet pyörätielle. Varmaan jonkun ensiavun pitää viivästyä parkkipaikan haun takia.
Eikös näitä ole parikin keissiä ollut Suomessa joissa vittuuntunut autokuski on lanannut pyöräilijän --> pyöräilijä kuollut joten vähän vaikeampi päivittää sitä somea sen jälkeen![]()
Vihreää SJW pyöräilijää vituttaa autoilijat, niin pyöräilee sitten keskellä tietä pakottaen autot matelemaan pyöräiljän tahtia ja ohittamaan laittomasti ja ottaa rekkarit talteen tarkoituksena varmaan aiheuttaa kuskeille ongelmia
Mulle tuli tuosta mieleen, että eihän autoilija ole välttämättä heti tajunnut, että vastassa on hevonen, vaan ehkä luuli, että sieltä tulee joku moottoriajoneuvo ilman valoja ja protestoi sitten sitä vastaan.Kyllä se on niin että tuolla on paljon lanttuvikaisia ihmisiä auton ratissa.
Maija oli ratsastamassa Wille-hevosella, kun vastaan tullut Audi väläytti valoja ja tööttäsi – "Tuollainen on myös autoilijalle hengenvaarallista leikkiä"
Harmi vaan, että niitä ei käytännössä saa sieltä pois millään.Tyhmiä ja arvaamattomia ihmisiä ei saisi päästää auton rattiin ollenkaan, se on vastuutonta!
Tämä Saara vaikuttaa tosiaan olevan ajatusmaailmaltaan, asenteeltaan ja kehonkieleltään sellainen ihminen, jonka kanssa olisi todella vaikea keskustella järkevästi yhtään mistään.Taitaa nuo himopyöräilijät olla Saaroja. Saara opiskelee liikennesuunnittelua, onnea Helsinki tulevasta liikennesuunittelijasta
Tai sitten voisi jättää hevoset hankkimatta ellei ole tonttia niitä siellä kävelyttää? Metsänhoitotyöhön hankitut hevoset luultavasti on varustettu huomioliivein eivätkä säiky kovaa ääntä tai valoa.Eli pitäisi raivata tien viereen toinen tie pelkästään niitä varten? Tiedätkö mitä moinen mahtaa kustantaa?
Paljon fiksumpaa käyttää samoja teitä, autoilijoilla ja muilla tiellä liikkuvilla pitää olla järki päässä oletuksena. Tyhmiä ja arvaamattomia ihmisiä ei saisi päästää auton rattiin ollenkaan, se on vastuutonta!
Käsittääkseni hevosella saa tielainsäädännön mukaa ratsastaa tiellä, joten hevonen on siellä yhtä laillisesti kuin traktorit, leikkuupuimurit ja muut inhotukset.Tai sitten voisi jättää hevoset hankkimatta ellei ole tonttia niitä siellä kävelyttää? Metsänhoitotyöhön hankitut hevoset luultavasti on varustettu huomioliivein eivätkä säiky kovaa ääntä tai valoa.
Taitaa nuo himopyöräilijät olla Saaroja. Saara opiskelee liikennesuunnittelua, onnea Helsinki tulevasta liikennesuunittelijasta
Sitten lakia pitää muuttaa, mutta siihen saakka ei auta kuin nieleskellä ja sopeutua. Laki sanoo, että ratsastus ei ole sallittua kevyen liikenteen väylällä kuin erillisen liikennemerkin myötä. Jos ei sitä merkkiä löydy, on siirrettyvä ratsun kanssa ajoradalle (ratsastettaessa oikeaan reunaan ja talutettaessa vasempaan).Autoja kutsutaan takaisin korjattaviksi vähän väliä äärimäisen harvoin tapahtuvien, mutta mahdollisten vaaran aiheuttavien vikojen vuoksi.
Hevosta sen sijaan ei voi korjata ja se saattaa milloin tahansa rynnätä arvaamattomaan suuntaan mistä vain pienestä tekosyystä. Eläimen paikka ei ole liikenteessä, tässä lainsäädäntö on pahasti ajasta jäljessä.
Vuodessa 2018 minä elän. Peltohiiret oli suomessa ennen ihmistä, pitäiskö meidänkin lähteä täältä?Hevoset hankkimatta? Missä oikein elät? Hitto, HEVOSET olivat täällä ennen autoja! Menköön autot mettään tms. missä ei ole muita kulkijoita. Tiet rakennettiin hevosia varten, jos autot haluaa niitä käyttää niin oppikoot kunnioittamaan muita tiellä kulkijoita.
Tuollainen käyttäytyminen ei kerro kuin heikosta älykkyysosamäärästä ja se pitäisi mitata samalla kun ajokortin suorittaa. Sopu sijaa antaa, se ei ole ongelma. Tyhmyys sen sijaan on ja tyhmiä ihmisiä ei pitäisi päästää auton rattiin tai kulkemaan muutenkaan kaitsematta.
Jos olet moinen, niin sori, et itse osaasi valinnut, mutta älä kulje yksin ilman huoltajaa muiden kiusana.
Googlaa mitä isojako teki, jos se ei koulunpenkillä päähän jäänyt. Ei ne tilukset torpan vieres välttämättä sijaitse.
Hevonen on fiksu eläin. Se toimii vaistojensa mukaan, ei ennalta arvaamattomasti.
Tässähän se on mukava ajattelutapa? Kuinka suuren osan luonnosta olet valmis uhraamaan ihmisen tieltä? Ja nimenomaan siis pitkällä tähtäimellä. Jos ajatellaan vaikkapa Helsinkiä, ja sitä millainen luonnon monimuotoisuus oli 300 vuotta sitten, ja tätä verrataan nykypäivään, niin aika paljon on tapahtunut. Käytännössä kaikki mitä tällä välin on tapahtunut, on ihmisen kädenjälkeä.Vuodessa 2018 minä elän. Peltohiiret oli suomessa ennen ihmistä, pitäiskö meidänkin lähteä täältä?
Maailma muuttuu kuomaseni. Hevosia ei tarvita enää yhteiskunnan pyörittämiseen, autoja tarvitaan.
Perustelitko juuri hevosten käytön suomessa luonnon monimuotoisuudella? Ihan oikeassa ketjussa ollaanTässähän se on mukava ajattelutapa? Kuinka suuren osan luonnosta olet valmis uhraamaan ihmisen tieltä? Ja nimenomaan siis pitkällä tähtäimellä. Jos ajatellaan vaikkapa Helsinkiä, ja sitä millainen luonnon monimuotoisuus oli 300 vuotta sitten, ja tätä verrataan nykypäivään, niin aika paljon on tapahtunut. Käytännössä kaikki mitä tällä välin on tapahtunut, on ihmisen kädenjälkeä.
Eli siis, kuinka monen eläin- ja kasvilajin kohdalla voidaan vielä kysyä, että "peltohiiret oli suomessa ennen ihmistä, pitäiskö meidänkin lähteä täältä?". Vai tuleeko se stoppi koskaan?
Mielestäni en mainnut hevosia sanallakaan.Perustelitko juuri hevosten käytön suomessa luonnon monimuotoisuudella? Ihan oikeassa ketjussa ollaan![]()
Miten niin "enää"?
Vaikuttaako nuo aineet jotenkin koko naamaan, vai miten nätistä tytöstä tuli suohirviö huulipistosten takia?
Luulin että katsoin avaraa luontoa huulikalojen elämästä.No, kun ottaa huomioon että se ei oo enää 19-vuotias, ja kuvassa muutenkin on kohtalaisesti rakeisuutta, niin kun tuota katsoo niin että pitää sormea näkökentässä peittämässä huulia (ja yrittää unohtaa mitä siellä näki), niin ei se mikään mahoton rumilus ole.
No jaa, IMO tuo näyttää ihan silikonilla piloille pumpatulta transvestiitilta.No, kun ottaa huomioon että se ei oo enää 19-vuotias, ja kuvassa muutenkin on kohtalaisesti rakeisuutta, niin kun tuota katsoo niin että pitää sormea näkökentässä peittämässä huulia (ja yrittää unohtaa mitä siellä näki), niin ei se mikään mahoton rumilus ole.
No jaa, IMO tuo näyttää ihan silikonilla piloille pumpatulta transvestiitilta.