Onhan tuossa hyvää matskua. Toki tuossa videossa tulee ilmi että ainakin vielä 2022 Tesla ilppi alitehoinen noin 7kw vs perinteinen jopa 9.5kw PTC heater.
Lämpöpumpusta. Kyllä Tesla jotain osaa, vaikka välillä tätä lankaa lukiessa ei ihan siltä tunnukaan.![]()
Iso kabiini mieluummin tarvitsisi sen 10kw tehokkaaseen lämmittämiseen, mutta ilmeisesti Tesla kun on priorisoinut 16 eri lähteestä vain hukkalämmöt/ lämpöreservit ilman erillistä lisä PTC lämmitintä niin lähtökohtaisesti auton olleena esim -25 asteessa vaikka vklopun ajan ja maanantaina kun koittaa nopsaan saada jäätyneen auton lämpimäksi uupuu ne muutamat lisä kilowatit että saisi sen pysymään stabiilisti halutussa lämmössä eikä lämmön sahausta tapahtuisi kun softa arpoo aina mistä 16 eri pisteestä imis lämpöä lisää. Tokihan lähtökohtaisesti Tesla uudistaa joka vuosi osia niistä puhumatta ja esim tuo hw4 tuo lisää lämpöä kun idlessäkin imee virtaa enempi verrattuna hw3.