Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytännössä ei jos et radalle mene. Muutenhan se on vain harhaanjohtavaa markkinointia kun autossa ei ole ”sportti”jarruja.Tietääkö joku nyt näistä brembon jarruista jos puhutaan -22 mallin perffeistä.Milloin ne nyt poistuneet ja onko ne nyt sitten edessä ja takana vielä milloin tehdyissä ja onko tällä asialla ylipäätään mitään käytännön merkitystä….
Tietääkö joku nyt näistä brembon jarruista jos puhutaan -22 mallin perffeistä.Milloin ne nyt poistuneet ja onko ne nyt sitten edessä ja takana vielä milloin tehdyissä ja onko tällä asialla ylipäätään mitään käytännön merkitystä….
Aivan varmasti muodostuu. Kun asiakkaita on monenlaisia, niin jossain vaiheessa on pakko alkaa kohdentaa tarjontaa asiakkaiden, eikä valmistettavuuden ehdoilla jos haluaa kasvattaa markkinaosuutta tietyn pisteen yli.Tähän asti Tesla on pärjännyt, kun "ota tai jätä" on ollut kilpailukykyinen kokonaisuus. Nyt ei tahdo enää hintakaan riittää pumppaamaan kysyntää tuotannon tahtia ylös. Veikkaan, että muutamien isojen oppirahojen jälkeen Teslastakin kuoriutuu lopulta ihan perinteinen autoteollisuuden hyväksi todettuja lainalaisuuksia noudattavat autontekijä.
Kun voluuminkasvatustie on menty loppuun niin teslalla olisi oiva mahdollisuus tehdä plaid versiot kaikista autoista. Modaa plaid:in käsitteen niin, että se on performance luxury. Oleellisesti kallliimpi ja premium sisustat yms. Nythän plaid on lähinnä performance, ei niinkään ylellinen.
toyota kopioi teslan giga castingin tulevaisuuden autoihinsa. Muut seuraa myös perästä?
Musk on tainnut tunnustaa saman. Tai ainakin sijoittajille sanonut kovimman kilpailun tulevan kiinasta.Perinteiset merkit tulee vähän jälkijunassa mutta kiinalaisilla on monella jo tullut esim todella mielenkiintoinen on tuo xpeng g6 jos vähänkään arvaa hintaa Suomessa/Euroopassa niin 50-70k riippuen mallista. Siinä on jo structural battery etu ja taka valuilla Tesla y Texasin tapaan.How will Giga Casting Transform the Automotive Industry?
How will giga casting transform the automotive industry?blog.gwcast.com
Jokainen voi peittää silmänsä tai ummistaa, mutta lähtökohtaisesti samaa volyymiä mitä Tesla tekee on hankala nähdä muilta merkeiltä vuosiin pois lukien byd. On noita kiinalaisia samalla volyymillä mitä länsimaalaisia valmistajia, mutta melkein ala kuin ala niin muutama merkki vie leijonanosan ja loput markkinoilla ovat 1-10% markkinasta. On vaikeaa saada skaalattua esim markkinaosuuksia sähköautoissa yli 10% eli jos tänä vuonna vaikka valmistetaan 10 milj täyssähköautoa niin ei monet miljoonaa valmista.Musk on tainnut tunnustaa saman. Tai ainakin sijoittajille sanonut kovimman kilpailun tulevan kiinasta.
Ameriikan model y perffissä takajarrut on tosiaan samat kuin long rangessa, lätkästy päälle vain punainen kuori joka saa satulan näyttämään suuremmalta. Tälläinen toiminta kyllä sais loppua, ei oikein mieltä ylennä kun vaivihkaa heikennetään tuotetta.Tietääkö joku nyt näistä brembon jarruista jos puhutaan -22 mallin perffeistä.Milloin ne nyt poistuneet ja onko ne nyt sitten edessä ja takana vielä milloin tehdyissä ja onko tällä asialla ylipäätään mitään käytännön merkitystä….
Oma veikkaus on, että tämä Cybertruck ei tule tuottamaan koskaan Teslalle mitään. No näkyvyyttä ei voi tietysti rahassa mitata.
Lähteet esimerkiksi materiaalien vaihtumisesta olis kiva juttu jakaa? Megacast runko, 4680 structural battery ja siihen päälle teräslevyistä exoskeleton on mun käsityksen mukaan edelleen suunnitelma.Eiköhän se tuota, mutta eihän se tule olemaan se tuote jota Musk on mainostanut (jolloin se kykenee kaikkeen F1 autojen kanssa kilpailusta Land Roverin voittamiseen aavikkorallissa, Mount Everestiin sivuttain kiipeämisestä ilman muutoksia kuin myös venäläisestä huvijahdista ja ties mitä muuta). Kyllähän siitä jo erikoinen korirakennekin katosi jo kaikessa hiljaisuudessa, nyt se taitaa tulla vain Model Y:n korilla, mutta erilaisilla paneeleilla. Samoin taisi materiaalit vaihtua jo halvempiin.
Mistä ne sen luxuryn repäisis? Kustomoitavuus kuitenkin edelleen 404 ja ei Teslalla ole luxuryn vaatimia härpättimiä, päinvastoin pyrkivät lopuistakin eroon. Käytännössä niiden pitäisi valmistaa täysin uusi malli, joka ei varmasti tule onnistumaan, kun eivät edes CT ja M2 saa ulos. Pelkällä pienellä sisustan päivityksellä auto lähinnä muuttu sellaiseksi, että vastaa sitä mitä sen olisi alun perinkin pitänyt olla. Edellyttäen, että osien sovitus onnistuu. Siitä ei montaa tonnia lisärahaa kuluttajilta irtoa.Kun voluuminkasvatustie on menty loppuun niin teslalla olisi oiva mahdollisuus tehdä plaid versiot kaikista autoista. Modaa plaid:in käsitteen niin, että se on performance luxury. Oleellisesti kallliimpi ja premium sisustat yms. Nythän plaid on lähinnä performance, ei niinkään ylellinen.
Repäisis siitä, että kun ei tarvi enää suunnitella uusia malleja ja isompia voluumeja niin työtä vois suunnata pienempien tuotantomäärien luksusautoihin. Postaus oli mun toiveajattelua, ei mitään sellaista mistä tesla/musk olisi puhunut.Mistä ne sen luxuryn repäisis? Kustomoitavuus kuitenkin edelleen 404 ja ei Teslalla ole luxuryn vaatimia härpättimiä, päinvastoin pyrkivät lopuistakin eroon. Käytännössä niiden pitäisi valmistaa täysin uusi malli, joka ei varmasti tule onnistumaan, kun eivät edes CT ja M2 saa ulos. Pelkällä pienellä sisustan päivityksellä auto lähinnä muuttu sellaiseksi, että vastaa sitä mitä sen olisi alun perinkin pitänyt olla. Edellyttäen, että osien sovitus onnistuu. Siitä ei montaa tonnia lisärahaa kuluttajilta irtoa.
Oma veikkaus on, että tämä Cybertruck ei tule tuottamaan koskaan Teslalle mitään. No näkyvyyttä ei voi tietysti rahassa mitata.
Munro sanoi että ei olisi. Elon sanoi myöhemmin että on. Tosin nykyiset kuvat puoltavat muutosta runkoon.Lähteet esimerkiksi materiaalien vaihtumisesta olis kiva juttu jakaa? Megacast runko, 4680 structural battery ja siihen päälle teräslevyistä exoskeleton on mun käsityksen mukaan edelleen suunnitelma.
Artikkeli perustaa väitteen exoskeleton muutoksesta 2021 pilottilinjastoon mikä voi olla tai olla olematta lopullinen ratkaisu valmistukseen. Sanoisin, että tässä kohtaa kannattaa odottaa eikä kuvitella asioita varmaksi. Artikkelin kirjoittajalla tuntui olevan tarve negailla teslasta, sen verran jännään sävyyn kirjoitettu. Onko tuo oikeasti hyvä objektiivinen lähde vai joku agenda taustalla oleva pöhinäpaja?Munro sanoi että ei olisi. Elon sanoi myöhemmin että on. Tosin nykyiset kuvat puoltavat muutosta runkoon.
Tesla Cybertruck Went From Exoskeleton Marvel to Unibody Honda Ridgeline Competitor
The descent into disappointment had a few other steps, such as using an innovative cell that was just an ordinary one and a ridiculously large windshield wiperwww.autoevolution.com
4680 on iso ehkä. Sitä ei tullut Plaid+, eikä myöskään Yn kuin pienempään vasta.
Semin piti olla myös 4680 mutta ei olekaan.
Taitaa olla katsojan laseissa negailu. Minusta tuo vaikuttaa Elonin paskanpuhumiseen pettyneeltä kaverilta ja käy viittauksin läpi kaiken mikä alkuperäisissä lupauksissa ei pidä paikkaansa. Ei pitäisi tulla yllätyksenä, että ihmiset vittuuntuu, kun lupaillaan mitä sattuu ja petetään lupaukset. Hiukan heikkoahan se on, jos yksinkään mullistavista ominaisuuksista ei toteudu. Jäljelle jää kirveellä veistetty tavallinen auto.Artikkeli perustaa väitteen exoskeleton muutoksesta 2021 pilottilinjastoon mikä voi olla tai olla olematta lopullinen ratkaisu valmistukseen. Sanoisin, että tässä kohtaa kannattaa odottaa eikä kuvitella asioita varmaksi. Artikkelin kirjoittajalla tuntui olevan tarve negailla teslasta, sen verran jännään sävyyn kirjoitettu. Onko tuo oikeasti hyvä objektiivinen lähde vai joku agenda taustalla oleva pöhinäpaja?
Niin no Teslahan itse jakoi nuo kuvat vuonna 2023, eikait ne nyt jakaneet vuoden 2021 kuvia?Artikkeli perustaa väitteen exoskeleton muutoksesta 2021 pilottilinjastoon mikä voi olla tai olla olematta lopullinen ratkaisu valmistukseen. Sanoisin, että tässä kohtaa kannattaa odottaa eikä kuvitella asioita varmaksi. Artikkelin kirjoittajalla tuntui olevan tarve negailla teslasta, sen verran jännään sävyyn kirjoitettu. Onko tuo oikeasti hyvä objektiivinen lähde vai joku agenda taustalla oleva pöhinäpaja?
Jep. Tosin artikkelissa käsiteltiin tämän lainauksen alla 2021 tilannetta, jossa Munro itse vielä puhui rakenteesta eri tavalla.Niin no Teslahan itse jakoi nuo kuvat vuonna 2023, eikait ne nyt jakaneet vuoden 2021 kuvia?
Tesla Cybertruck Pilot production line is up and running at Giga Texas
Tesla shared a look-in at the Cybertruck pilot lines at Giga Texas before initial production is set to start this Summer.www.teslarati.com
Munron arvio perustuu näihin.
In its Q1 2023 Update report, Tesla disclosed images of the Tesla Cybertruck pilot production line. They were enough for Cory Steuben, from Munro Live, to clarify that the Cybertruck does not have an exoskeleton. The engineer candidly shared in an interview that we are in front of a unibody structure. In other words, it "will be more like a Honda Ridgeline" or "a big old Model Y." Towing and transporting stuff in the bed will face massive challenges due to the way the truck will be built.
Artikkeli perustaa väitteen exoskeleton muutoksesta 2021 pilottilinjastoon mikä voi olla tai olla olematta lopullinen ratkaisu valmistukseen. Sanoisin, että tässä kohtaa kannattaa odottaa eikä kuvitella asioita varmaksi. Artikkelin kirjoittajalla tuntui olevan tarve negailla teslasta, sen verran jännään sävyyn kirjoitettu. Onko tuo oikeasti hyvä objektiivinen lähde vai joku agenda taustalla oleva pöhinäpaja?
Näyttää itselleni toi kamotettu cybertruck keulasta ihan korotetulta uudelta priukselta (muuten sama mutta lasi alkaa vähän korkeammalta eli hivenen korkeampi etumaski). Prius on tosin tyylikkäämmän näköinen noin muuten toki.
Pickupeissa CT on toki hyvä mainosauto, mutta tuleehan se suht myöhään kun "vastaavia" on jo ainakin se kolme mallia (Lightning, Hummer ja Rivian).
Autoklinikalla ainakin laitteet.Tuli kivi ikkunaan; Ilmeisesti Teslan (Y) tuulilasin vaihto kannattaa kameroiden kalibroinnin yms takia tehdä Vetokujalla?
Ei taida Tesla noita vaihtaa vaan menevät autoklinikalleTuli kivi ikkunaan; Ilmeisesti Teslan (Y) tuulilasin vaihto kannattaa kameroiden kalibroinnin yms takia tehdä Vetokujalla?
Ei kehikkoa vaan paneelit kantaa kuormat. Ihania olisivat varmasti kolarikorjata. Näitä toki on ollut Suomessakin pitkään jo liikenteessä, jos katsastussetä on missannut kantavien osien puhkiruostumisenJoku voisi vääntää rautalangasta (heh) tämän exoskeleton / stressed skin designin pääpointit? Jos meillä on nykyään ns. itsekantavarunko (kaikki henkilöautot ja pienet pakut/maasturit) ja ns. tikapuurunko jossa erillisen kantavan kehikon päälle on pultattu koripaneelit niin mikä tämä exoskeleton malli on käytännössä? Tehty kehikko johon "venytetään" teräspanelit kiinni? Auttakaa?
Eikö nuo punaniskojen suosimat pickupit maksa jenkeissä liikkeessä uutena sen noin n. 20-40 tonnia. Tämä Cybertruck on käsittääkseni hieman eri hintaluokassa.
Uusi ja seuraa onko hw4 rauta jo toimituksessa, jos ei niin lykkää hetken luovutusta.Mitä porukka nyt mieltä että onko kumpi performance y parempi nää muutaman tonnin ajetut -22 Saksasta vai uusi kaupasta nyt tilaten? -22 mallissa parkkitutkat sitten esim vanha auto olis helpompi antaa käytettyyn vaihdossa saatikka teslalle…hintahan käytännössä samat.
Mitä porukka nyt mieltä että onko kumpi performance y parempi nää muutaman tonnin ajetut -22 Saksasta vai uusi kaupasta nyt tilaten? -22 mallissa parkkitutkat sitten esim vanha auto olis helpompi antaa käytettyyn vaihdossa saatikka teslalle…hintahan käytännössä samat.
Mitä porukka nyt mieltä että onko kumpi performance y parempi nää muutaman tonnin ajetut -22 Saksasta vai uusi kaupasta nyt tilaten? -22 mallissa parkkitutkat sitten esim vanha auto olis helpompi antaa käytettyyn vaihdossa saatikka teslalle…hintahan käytännössä samat.
Lempäälässähän on jo takapihan hiekkakenttäkin täynnä myymättömiä Y, eiköhän sieltä varastoa haluta purkaa, mielestäni nuo eivät ole tuolta sitten kevään juuri liikahtaneet.
Mitä porukka nyt mieltä että onko kumpi performance y parempi nää muutaman tonnin ajetut -22 Saksasta vai uusi kaupasta nyt tilaten? -22 mallissa parkkitutkat sitten esim vanha auto olis helpompi antaa käytettyyn vaihdossa saatikka teslalle…hintahan käytännössä samat.
Uusi kun hinnoissa aika pieni ero ja uudessa on pidempi takuu. Ehkä parin viikon sisällä tulee taas jotain kampanjaa tms kun kvartaali on lopussa?Mitä porukka nyt mieltä että onko kumpi performance y parempi nää muutaman tonnin ajetut -22 Saksasta vai uusi kaupasta nyt tilaten? -22 mallissa parkkitutkat sitten esim vanha auto olis helpompi antaa käytettyyn vaihdossa saatikka teslalle…hintahan käytännössä samat.