Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota luokkaa se Kasko suunnilleen on. Asuinpaikka vaikuttanee melko paljon, pk-seudulla enemmän kuin maalla. 1000-1500 väliin varmaan asettuu.Kuinkas paljon lompakko kevenee m3p vakuutuksista maksimibonareilla?Selkeästi hyvin perehdytty asiaan ennen kärryn tilaamista.
Googlen tekoäly heittää 1200€/v hinta-arvioksi.
Eikös tuohon silikonisprayta suositella laittamaan sen kahvan takana jousen yläpäässä olevan nipukan kohdalle? Sama tavara toiminee myös ovien tiivisteisiin.
Samaa mieltä, kerää myös pölyä ja likaa. Silikoni myös hylkii vettä.Wd40 aika huonoa jos tarkoitus on pidempiaikaisesti voidella. On niin ohutta ja enempi irroitukseen sopiva öljy.
Kuuluu vastaava sisältö if lasivakuutukseen myäs.Lähitapiolassa on hyvää että lasivakuutus kattaa kaikki lasit.. t: nimim. tuulilasin ja katon vaihdattanut.
Voi ollakin jokin diili. IF:hän toimii pohjoismaissa, mm. Norjassa. On enempi volyymiä ja siten dataa.Liekö If:llä joku diili Teslan kanssa, Teslan myyjä kyseli että haluanko että If:ltä ovat minuun yhteydessä vakuutuksista. Ennen tätä olin toki jo katsonut että sieltä on edullisin hinta. If:n myyjä totesi myös että OP ei halua Tesloja vakuuttaa ollenkaan, ja niinhän tuosta hinnastakin voisi kyllä päätellä... mikä lie syynä.
POPilta saa myös ihan kelpo hinnan, varsinkin jos uskaltaa hinata omavastuuta ylöspäin. Mutta IF taitaa olla pakettina paras.Näillä tiedoilla itselle fiilis, että Suomessa on aikalailla vain IF vaihtoehto ainakin uusille asiakkaille. Melkoista.
Teslat on tosiaan IF:ssä siedettävän hintaisia. Ei ehkä suuremmin väliä mikä Tesla kyseessä?Tännekin tulossa uusi Model 3 kuun lopussa pk-seudulle.
Vakuutuksista tosiaan (ilman sijaisautoa ja 60% liikennevakuutus-bonuksilla) tuli tarjouksena täyskaskoon ja liikennevakuutukseen yht:
IF: ~1350 euroa (ei keskittämistä)
OP: ~2500 euroa (keskitetyillä vakuutuksilla, omistaja-asiakas ja asuntolainakin löytyy)
Lähitapiola ja Fennia totesivat ykskantaan ettei edes kannata kysyä ellei keskitä muita vakuutuksia, eivät pysty kilpailemaan. OP haaskasi sen sijaan aikaa.
Näillä tiedoilla itselle fiilis, että Suomessa on aikalailla vain IF vaihtoehto ainakin uusille asiakkaille. Melkoista.
Melkein voisi sanoa, että ihan merkistä riippumatta InCarin käyttöä vaativa vakuutusyhtiö on no-go....Älkää ottako POP vakuutusta jos teillä on Tesla. POP edellyttää että auto korjataan InCarilla, jolla on pahoja vaikeuksia saada Teslalta osia.
Mulla oli Model S yli 6kk InCarilla pikku pusun takia odottelemassa osia ja osien osia ja oikeita osien osien osia. Myönsivät epävirallisesti tiskillä että InCarilla on niin pieni luottoraja Teslan suunnalta, että saavat osia tipoittain. Lisäksi eivät osanneet koodata uusia parkkisensoreita paikalleen (vaati vain software redeploymentin service modessa). Ja tuon 6kk aikana olivat antaneet akun huveta niin että heti sen jälkeen oli 12V akku valmis, sekä mystisesti oli jälkiasenteinen DSP-vahvistin hajonnut, mihin eivät ottaneet mitään kantaa edes reklamoituna. Asiakaspalvelu oli myös p***aa ja yhteydenottoihin ei vastattu.
Eli älkää ottako POP vakuutusta Teslaan, koska InCar.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.