Voin kompata samaa. M3 2020 AWD LR vetokoukulla mullaki Lapissa ja kovilla pakkasilla lämpenee kabiini reilu 5 min

Ei ole yhtään ikävä polttista ja Webastoa. Vaihdettiin myyjäliikkeen piikkiin yks tukivarsi ennen kauppoja. Autolla oli ajettu tällöin rapia 52 tkm.
Mieki valkkasin tämän vuosimallin juuri PTC-vastuksen vuoksi. Tässä ei ollu ratinlämmitystä (oikeastaan ainoa miinus varusteista), mutta hommasin Teslan lämmityksellä olevan ratin + Evofferin moduulin, niin toimii nyt sekin hyvin.
Satunnaisia haamujarrutuksia tulee, muttei riesaksi asti. Pyyhkijät parantuneet päivityksillä ja ovat Ok. Kannattaa ostaa koukullinen malli, jotta saat vetää peräkärryäki, jos tarvista. Jälkiasenteisena ei saa käyttää koukkua kuin pyörätelineeseen ym.
Kannattaa olla tietoinen, että 2029-2021 malleissa ainakin Jenkeissä tehdyissä M3:sen ajoakuissa on käytetty Panasonicin moduuleita, eli ajoakku voipi hajota. Mulla kävin niin, mutta sain loistavaa palvelua Teslalta (hinuri haki pihasta & loaneri veloituksetta korjauksen ajaksi) ja takuuseen menee. Pitäs valmistua akkuremppa lokakuun aikana).
Eli varmista, että akkutakuu voimassa, jos M3 päädyt

Harvalla 19-21 ikäisellä tulee kilsat vielä vastaan (192 tkm).