Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Ja käydä kokeilemassa miltä tuntuu käteen ilman viiksiä, vai oliko näis junipereis vaihdeviiksi?

Commanderilla saa jälkeenpäin ylinopeusvaroituksen helvettiin ja ilmeisesti muitakin ajoavustimia.
 
Aasista siltojen yli aidanseipäisiin; on tuo etähallinta ja ilmanvaihdon eri ylläpitotilat hienoja kun aina saat kävellä viileään autoon ja kauppareissulla jättää auton ilmanvaihdon päälle.

Sähköautot upeita. Teslakin välillä. :cool:
 
Jaahas jo vannoin, että Teslaa en osta. Nyt korkotarjous uudelle Y:lle kuitenkin houkuttaa.

Kommentteja, kumpi olisi "tarkan markan" miehen ratkaisu:

2023 tai uudempi vanha Y, alle 50 tkm kilsat ja LR. Irtoaa alle 40k.

Uusi Model Y karvalakki, 47k 0 % korolla

Uusi Model Y Long Range neliveto 55k 0 % korolla

Arvonlaskumielessä mikä olisi turvallisin? Vai onko mikään?
Jos arvonlaskun kannalta haluat parasta, niin kannattaa ehkä katsoa siihen toiseen T-merkkiin. Tosin sekin on tainnut sähköautoissa ottaa hinnoisssa siipeensä ja haluaako sillä sitten ajaa. Teslan tapauksessa alkuvuoden myyntimäärät vs. tuotettu automäärä laskelmalla sanoisin, että jos ei ole autoa pakko saada, niin hold on hyvä optio. Johonkin ne tuotetut auto on pakko tunkea ja kvartaaliluvut nätiksi. Hyvin ei-tieteellisen Raision toimipisteen uusien y-autojen määrän perusteella kyseiset autot eivät ole kovinkaan kuumaa kamaa, mitä nyt arska porottaa. Kvartaalin lopussa oli ainoa hetki, jolloin niitä ei näkynyt montaa. Roikkuu aika monta kolmosta/vanhaa y:tä myös. Toki nuo kun ovat järjestäen valkoisia, niin jotain voi huoltoihinkin liittyä (tosin määrät viikonloppuisinkin samat).
 

Statistiikka

Viestiketjuista
282 051
Viestejä
4 844 122
Jäsenet
78 349
Uusin jäsen
Pallopauli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom