Napilla.Vielä yksi kysymys aiheesta, millä teslan kontti sulkeutuu? Siten että siirtyy pois sen luota?
(tai äpillä)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Napilla.Vielä yksi kysymys aiheesta, millä teslan kontti sulkeutuu? Siten että siirtyy pois sen luota?
Eli automaation avulla konttiin laitetut ostoskassit joutuu laskemaan maahan että saa kontin kiinni kotona? Tai miljuuna muuta esimerkkiä...Napilla.
(tai äpillä)
Kaikki asiat, jotka sanotaan olevan objektiivisesti tietyllä tavalla, ovat joko 1. empiirisiä havaintoja (subjekti havainnut), jotka ovat kokemuksellisia + liittyy jokin sääntö/laajan joukon hyväksyntä/hyväksytty lähde tai 2. loogisen sääntöjärjestelmän sisällä tapahtuvia abstakteja asioita: kuten 1+1 = 2.Aika kova paradoksi - mielipide kun ei todellakaan ole objektiivisesti yhtään mitään muuta kuin mielipide.
On aivan normaalia että eri ihmisillä on eri tarpeita ja eri mielipiteitä ja kummatkin ovat aivan yhtä oikeassa.
En ole oikein mitenkään ja kohta 2v ja 90tkm. Nyt kun vaihdan kesärenkaat alle keväällä niin tarkoitus ottaa jarrupalat pois ja putsailla ne ja katsoa miltä raitisilmasuodattimet näyttää ja vaihtaa ne tarvittaessa.Mites olette huollattaneet/huoltaneet tesloja? Mulla olis tossa 2v vanha ja 50tkm ajettu Y. Tähän mennessä ainoat huoltotoimenpiteet on olleet pesu ja lasinpesunesteen lisäys. Ehkä olisi jo aika tehdä jotain. Siihen liittyen kysymyskin. Jos huollossa tulee ilmi jotain alustan välyksiä, niin saanko mä takuuseen näitä näillä kilsoilla?
Menee vai? Just tuli vastaan video missä jossain atoy autohuollossa takuunalaiseen teslaan vaihdeltiin jotain puslia taakse. Eikö nekin pitäisi sitten olla niitä takuunalaisia hommia?Mutta vie vaikka katsastuskonttorille alustan tarkistukseen niin menee takuuseen jos jotain väljää tms.
Sori OT mutta miten voikin sattua että näät sen yhden ja ainoan vidin missä joku hoopo käy vaihattamassa omaan laskuun kun on takuuta jälellä. Kun kuitenkin kyseistä asiaa on täälläkin ja muualla somessa puhuttu että kannattaa käyttää ennen takuun loppumista tarkistuttamassa väljät..Menee vai? Just tuli vastaan video missä jossain atoy autohuollossa takuunalaiseen teslaan vaihdeltiin jotain puslia taakse. Eikö nekin pitäisi sitten olla niitä takuunalaisia hommia?
Näytti olevan kommenteissa: "Tässä on kyseessä meidän toimitusjohtajan auto. Tehtiin tämä sen takia itse ja mukana oli myös Tekniikan maailma joka myös kuvasi asiasta omille kanavilleen sisältöä."Sori OT mutta miten voikin sattua että näät sen yhden ja ainoan vidin missä joku hoopo käy vaihattamassa omaan laskuun kun on takuuta jälellä.
Helpoin varmaan käydä 79tkm ajettuna katsastamassa auto (tai alle 4 vuoden ikäisenä). Ne mahdolliset alustan viat pitäisi tosiaan mennä Teslan takuuseen.Mites olette huollattaneet/huoltaneet tesloja? Mulla olis tossa 2v vanha ja 50tkm ajettu Y. Tähän mennessä ainoat huoltotoimenpiteet on olleet pesu ja lasinpesunesteen lisäys. Ehkä olisi jo aika tehdä jotain. Siihen liittyen kysymyskin. Jos huollossa tulee ilmi jotain alustan välyksiä, niin saanko mä takuuseen näitä näillä kilsoilla?
Raittari ja pyyhkijän sulathan vaihetaan 2x vuodessa?Raitisilmansuodatin voi olla jo huono 50tkm ajettuna?
Lähde: satunnaiset keskustelut internetissä:Sitten jatkokysymys. Jos käytän auton huollossa jossain paikassa x ja he toteavat, että takana on vaikka pusla välyksellinen, niin riittääkö se teslalle dokumentiksi siitä, että voin tehdä huoltopyynnön siihen nojaten.
Wut? Ei kai kukaan nyt paria kertaa vuodessa vaihda ellei ajokilometrit ole ihan poskettomat.Raittari ja pyyhkijän sulathan vaihetaan 2x vuodessa?
2 vuoden välein on Teslan suositus raitisilmansuodattimelle.Raittari ja pyyhkijän sulathan vaihetaan 2x vuodessa?
Wut? Ei kai kukaan nyt paria kertaa vuodessa vaihda ellei ajokilometrit ole ihan poskettomat.
Itse suosisin katsastusta "huoltopaikaksi". Ainakin täällä maksaa vain 30€ halvimmassa paikassa, että ei ole iso summa.Sitten jatkokysymys. Jos käytän auton huollossa jossain paikassa x ja he toteavat, että takana on vaikka pusla välyksellinen, niin riittääkö se teslalle dokumentiksi siitä, että voin tehdä huoltopyynnön siihen nojaten.
Juuri noin. En tiedä onko asia sitten nykyisin muuttunut? Katsastus on ainakin selkeä, kun autolla ei saa ajaa kauaa rikkinäisenä.Lähde: satunnaiset keskustelut internetissä:
Ei riitä. Hylsy konttorilta tarvitaan melko/lähes varmasti.
Sulat on varmaan hyvä vaihtaa 2x vuodessa (riippuen kilometreistä).Raittari ja pyyhkijän sulathan vaihetaan 2x vuodessa?
Niin. Eniten tai vähiten?Taa on kanssa yhden lajin pippelin venutus kilpailu etta se on kovin automies joka huoltaa omaansa eniten.
vttuku ei +25 vuoden jälkeen enää tarvitse roplata autoa, vaihtelua sekin. Nojoo, Y:n jarrulevyt pintaruosteessa reunalta, pitää jotain tehdä kesällä itse tai teslalla. Pohjamuovit pitäisi käyttää myös irti, kun keräävät p*skaa päälleen. Ajatus pitää autoa yli 2v, muutenhan ei olisi niin väliksi.Taa on kanssa yhden lajin pippelin venutus kilpailu etta se on kovin automies joka huoltaa omaansa eniten.
Sulat on varmaan hyvä vaihtaa 2x vuodessa (riippuen kilometreistä).
Raittari taitaa olla 20tkm tai 2 vuotta välillä yleisesti? Eli jos ajaa 40tkm vuodessa, niin toki vähintään 2 kertaa vuodessa suositeltu vaihto.
![]()
Kaupallinen yhteistyö Fixus: Näyttääkö autosi raitisilmasuodatin tältä? Vaihda ennen kuin siitä tulee terveysriski
Autoon kannattaa vaihtaa raitisilmasuodatin ennen siitepölykauden alkua sekä syksyllä lehtien pudottua.www.iltalehti.fi
Ihan hyvä se on vaihtaa.
Itse en ole siis vaihtanut. Mutta jotain suosituksia kai on.Mitä ihmettä te niillä sulilla teette? Tai raittarilla? Oon ajanut vuosikaudet 40-50 tkm vuoteen ja piha täynnä koivuja. Ei silti tulis mieleenkään tehdä huoltoja kuin maks. kerran vuoteen. Tietty jos sulkia ei koskaan pyyhi puhtaaksi.