Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Aika yllättävä veto, että vilkkuviiksi palasi. Mitähän tunteita tämä herättää kolmosen omistajissa.... Eipä asialle enää mitää voi, mutta ainakin itselleni Teslan edustajakin sanoi viime kesänä miten tuleva Y tulee olemaan varmasti samoilla rattivilkuilla. Tällöin yksi kolmosen ostoa estävä tekijä oli nämä rattivilkut.
 
Aika yllättävä veto, että vilkkuviiksi palasi.
Eipä tuo nyt yllättävää ole. Tavallisille ihmisille kun näitä autoja tehdään.

Tällöin yksi kolmosen ostoa estävä tekijä oli nämä rattivilkut.
Voivat hyvinkin tuoda viikset myös kolmoseen kun kerran ovat järkiinsä tulleet. Niinhän se yokekin tuli ja meni.
 
Viimeksi muokattu:
Varmaan ristiriitaisia, kun sitä ehdittiin jo niin puolustella, että napit ratissa toimii niin hyvin, että viiksi on turha. Tulevaisuus on viiksetön ja mitänäitänytoli
Jos 3 jää ilman viikseä, niin se on kyllä huono ratkaisu. Eli kai tuo viiksi muutos tulee siihenkin (että ei syö myyntiä).
 
Teslan aikaisempien toimien perusteella pitäisin hyvin todennäköisenä, että jatkossa kolmostakin saa viiksillä ja mahdolisesti joku retrofit tulee myös jo myytyihin Highlandeihin. Varsinkin vilkkuviiksen poistaminen oli äärimmäisen epäsuosittu temppu kaikkien muiden paitsi kovimpien Tesla-fanipoikien keskuudessa ja osaltaan kontribuoi itsellänikin Teslan skippaamiseen (ei toki mitenkään merkittävin tekijä), vaikka pidinkin aika todennäköisenä että joutuvat perumaan visionsa vilkuttomasta tulevaisuudesta.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös jollain ole / oli käytössä ohjauspyörä jossa keskiosa pysyy koko ajan paikallaan ? Siinähän tuollainen nappivilkku voisi jotenkin edes toimia.
 
Eikös jollain ole / oli käytössä ohjauspyörä jossa keskiosa pysyy koko ajan paikallaan ? Siinähän tuollainen nappivilkku voisi jotenkin edes toimia.
Sitikkahan noita kiintokeskiöitä harrasti. Jonkun pätkän moisella ajanut ja hieman ristiriitaiset tuntemukset, lähinnä kun joutui irrottamaan käden ratista painamista varten, jos ratti ei ole suorassa. Eli vilkun kanssa oltais ihan samassa kömpelyydessä kuin ratin mukana pyörivissä, toki sillä erolla että tuossa ei tarvitsisi miettiä mihin suuntaan sitä vilkkua nyt pitää painaa, jos ratti on puoli kierrosta ympäri.
 
Onko siis varmaa, että viiksi tulee Euroopan Model Y:n? Eikös jonnekin Australiaan ollut aiemminkin jotain erityiskikkareita?
 
Onko siis varmaa, että viiksi tulee Euroopan Model Y:n? Eikös jonnekin Australiaan ollut aiemminkin jotain erityiskikkareita?
Teslan kohdalla mikään ei ole täysin varmaa ennen kuin auto on edessäsi. Kannattaa pitää siitä kiinni niin ei tule pettymyksiä. Edes myyjätkään eivät aina tiedä sen enempää, kuin mitä internetissä on mainittu.
 
Jos viiksi tulee takaisin, tässähän on potenttiaalinen vaihtoehto. Keväällä pitäisi auto kattella.
Saa nähdä tuleeko ensimmäiset autot hieman kalliimmalla hinnalla? Muualla tulee isommat vanteet, ulkoväri ja acceleration boost niihin ensimmäisiin. Ja vasta hieman myöhemmin tulisi tilattavaksi myös se hinnat alkaen malli.

Melko turhia nuo kaikki, paitsi ehkä ulkoväri.
 
Ei autoon pituutta ole tullut minnekään mikä tiloja olisi kasvattanut, ainoastaan puskurit ovat edessä ja takana pidemmät. Kuvassa pystyviivat auttamaan hahmottamista, että minne tullut lisää senttejä.

modely.jpg

Sama autohan se on...
 
Jos 3 jää ilman viikseä, niin se on kyllä huono ratkaisu. Eli kai tuo viiksi muutos tulee siihenkin (että ei syö myyntiä).

Kolmoseen viiksi ja hatchback rakenne takakonttiin, niin voisin harkita. Y on aivan liian iso auto, kolmonenkin vähän siinä ja siinä, mutta koiria sillä ei kuskata.
 
Kolmoseen viiksi ja hatchback rakenne takakonttiin, niin voisin harkita. Y on aivan liian iso auto, kolmonenkin vähän siinä ja siinä, mutta koiria sillä ei kuskata.

Jos Y:stä tulisi lyhyempi malli (esim. keulassa on selvästikin ylimääräistä tilaa kun siellä on se frunkki eli jos siitä sais vaikka 25cm pois ja sitten takaa toiset 25cm pois pituutta) niin olis kyllä mukavan kokoinen auto.

Sitten kun vielä sisään saisi tosiaan sekä vilkkuviiksen, että suunnanvalitsin viiksen ja mukavat sähköiset kangaspenkit, sadetunnistimen pyyhkijöille, kunnon adaptiivisen vakkarin ja Applen CarPlayn niin aika vaikea olisi autoa vastustaa.
 
Kolmoseen viiksi ja hatchback rakenne takakonttiin, niin voisin harkita. Y on aivan liian iso auto, kolmonenkin vähän siinä ja siinä, mutta koiria sillä ei kuskata.

Samat ajatukset. Kolmonen olisi muuten sopivan kokoinen, mutta kontin luukku on surkea ja tappaa käytettävyyden. Hatchback olisi todella kova, mutta vielä parempi olisi farkku. Semmoinen jos tulisi niin ostaisin niin vitusti! Lupaan, daddy Elon pls?

1736770121478.png
 
Jos Y:stä tulisi lyhyempi malli (esim. keulassa on selvästikin ylimääräistä tilaa kun siellä on se frunkki eli jos siitä sais vaikka 25cm pois ja sitten takaa toiset 25cm pois pituutta) niin olis kyllä mukavan kokoinen auto.

Sitten kun vielä sisään saisi tosiaan sekä vilkkuviiksen, että suunnanvalitsin viiksen ja mukavat sähköiset kangaspenkit, sadetunnistimen pyyhkijöille, kunnon adaptiivisen vakkarin ja Applen CarPlayn niin aika vaikea olisi autoa vastustaa.
Kuvailitko just ID.3:n :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 551
Viestejä
4 579 932
Jäsenet
75 465
Uusin jäsen
LogicNesS

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom