Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

En mää nyt ymmärrä. Takaronkki aukeaa koskematta, mutta välttämättä haluatte laittaa tavaraa eturonkkiin, ja samalla valitatte että ikävää kun siihen pitää koskea. Takaronkki ei ole lämmityksen piirissä joten aika viilee siellä on. Kurakaukolo pohjalle , niin ei tarvii pelätä auton likaantumista. Helpompaa se on takaronkkiin pakata samalla kertaa lapset, ruuat, likaiset vaatteet, koirat yms, kuin ripotella niitä ympäri autoa. IMO.
Ekan kerran kun poistat latausjohdon osissa koirien kanssa, niin ehkä ei tarvitse kysyä miksi. Toinen juttu on se, ettö johtoa, pesunestettä yms. tarvitsee suht harvoin, miksi pitää niitä lentelemässä takaluukussa? Kun etupään tila monessa autossa on tarjolla, ei luulisi olevan kohtuutonta, että pääsy sinne tapahtuisi vähän 60-luvun autoja fiksummin.
 
Ai että eturonkki täytettäis jäillä ja kaljat sinne.
Aitoa amerikkaa !

Toki. Mutta siellä lämpimissä osavaltiossa on oikeasti coolerit jäillä ja juomalla täytettynä kun lähdetään rannalle, katsomaan jenkkifutispeliä jne.

Ja Mustang Mach-E:ssä oli jo samanlainen vedenpoistoreikä frunkissa ja se oli iso markkinointikikka:

mach-e-frunk-use-frunkgating-scaled.jpg
 
Eikös tuolla voisi hyvin paistaa vaikka kinkun eturonkissa ? Sen verran noilla seuduilla aurinko kuumasti porottaa. Kinkku ronkkiin ja ostarille shoppaileen. Takas tullessa nyhtöpossua ronkin täydeltä.
 
Uuden Kiina Y:n speksejä jos vertaa nykyiseen, niin muutokset ovat teknisesti aika pieniä. Honkkarin sivulta suurimmat erot ovat:

Launch-edition takapotkulle sekunnilla 6.9 -> 5.9s parantunut 0-100 aika ja vastaava kehitys LR AWD:lle 5.0 -> 4.3s

WLTP estimate on takavedolle noussut 455->466
LR AWD:lle 533->551.

Eli takamoottoriin on ainakin saatu lisää jerkkua - ehkä eteenkin.

Akkua tuskin on kasvatettu. Se tapahtunee ensin jossain muissa malleissa. Piikarbidikatodi varmaan tulee ennemmin tai myöhemmin, mutta luultavasti ne alkavat matalan tuotantomäärän malleista, esim. S/X/CT tai 3 Perf. Tjsp.
 
Y ulkonäkö hyppäsi kerralla kovasti eteenpäin. Vanha malli näyttää aivan kamalalta kun vertaa "uuteen" vaikka muutos ei ole iso. Monilla päivitys tulee nyt eteen, ei kukaan viitsi vanhalla Y:n saippuakotelolla ajaa.
 
Tokihan se näyttää erilaiselta kuin vanha, mutta omasta mielestä saippuapalasta Hyundain näköiseksi on vähän sivuttainen siirto. Mutta eipä sitä toki kaikille tarvitse myydä. Riittää että isompi osa kokee muutoksen parannuksena (ja pelkästään muutos voi olla positiivinen kunhan on edes vähän erilainen). Olihan vanhassa mallissakin ne paremmat ja huonommat suunnat noin visuaalisesti.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
264 237
Viestejä
4 576 297
Jäsenet
75 399
Uusin jäsen
attepappa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom