Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo, nyt onnistuin saamaan sen päälle. en aiemmin huomannut, että on myös "ei-ohjattu" kiillotus-tila ts että näyttää jarrupaineet ja laittaa regenin pois, mutta ei anna ohjeita. Parikymmentä jarrutusta tein ~35 paineilla. Lämpöä otti jarrut sen verran että vähän haisivat. Etupää tosi hyvä ja kiiltävä. Takana edelleen 8 mm rantu molemmilla puolilla jarrulevyn ulkokehällä, johon pala ei ota kunnolla. Parani, mutta ei kerrasta hyvä. Pitää varmaan kuitenkin ennen talvea käyttää takajarrupalat irti ja putsailla. Saisi olla joku automaattiohjelma, että välillä käyttäisi enemmän jarruja regenin sijaan. Mutta ei varmaan ole "turvallinen" amerikkaisten mielestä.Service valikon ekalta sivulta saa nopeusrajottimen veke. Voi ajella valikko auki liikenteessäkin.
Puuttuu. Toimii UWB tekniikalla Tesloissa. Todennäkösesti facelift Model Y kunhan tulee niin on tarvittava rauta.Miksiköhän Y:ssä ei ole automaattista takaluukun avausta, mikä näyttää löytyvän 3:sta. Puuttuuko muka jotain rautaa mikä tämän mahdollistaa![]()
Ihan yhtä hyvä lähde kuin Reddit trollaajat. Molemmissa tuli selkeästi esille että rapia 60 autoa nurmella kun trolliartikkeli puhuu sadoista. Viikinki sentään otti asiasta selvää ja jos valmistetaan pari miljoonaa autoa vuositasolla niin aika uutisankkoja nämä 20k autoa varastossa myytävänä omfg bankruptcy soon. Tutkivaa journalismia kannatan, enkä niinkään ADHD spekulointia.Electric Vikingin uskottavuus on ollut jo pitkään itsellä ihan nollissa. Kaverin mukaan esimerkiksi toyota ja vw on ollut konkurssin partaalla niin pitkään kun on videoita julkaissut... todellisuudessa molemmat paukuttanut parasta tulosta ikinä viime-, sekä sitä edeltävänä vuotena.
Eikä tuo tegen artikkeli mistään hautausmaasta kertonut, jota toi electric muppet tuntuu tossa pääsääntöisesti debunkkaavan.
Missä uutisessa oli puhetta konkursista? Ei ainakaan tuossa minkä postasin.Ihan yhtä hyvä lähde kuin Reddit trollaajat. Molemmissa tuli selkeästi esille että rapia 60 autoa nurmella kun trolliartikkeli puhuu sadoista. Viikinki sentään otti asiasta selvää ja jos valmistetaan pari miljoonaa autoa vuositasolla niin aika uutisankkoja nämä 20k autoa varastossa myytävänä omfg bankruptcy soon. Tutkivaa journalismia kannatan, enkä niinkään ADHD spekulointia.
Tämähän se tilanne käytännössä on jo nyt. Id.7 tai Audi Q6 kun käy ajamassa, niin aika hankala on löytää sellaista vikaa, joka Teslan pakottaisi ostamaan. Hyny julkaissut ensi vuodelle päivitetyt Ioniq 5/6, joissa listan mukaan näyttää korjaantuvan kaikki merkittävät "featuret". Stellantis vielä tuntuu polkevan paikallaan, mutta halvemmassa luokassa paljon pikkunäppärää tarjolla. Toyotakin oppii. Fordin pikku-suv taitaa myydä hyvin. Makuasioitahan nämä kaikki ovat mitä haluaa painottaa, mutta aika jolloin sähköautossa täytyy sietää omituisuuksia on onneksi tullut päätökseensä. Teslan osalta kysymys lienee vaan, että jäävätkö edelleen pysäkille odottamaan robotaxia vai korjaavatko tuotteensa. Pelletrukin sijaan kun olisivat tehneet perus"golfin" normaalilla käyttöliittymällä, niin Meksikonkin tehdasta tarvittaisiin kysynnän tyydyttämiseen.Erinomainen sähköauto, huonohko auto. Jos muut valmistajat saavat vain softan ja sovelluksen jouhevuuden sekä ominaisuuksien osalta Teslan kiinni, alkaa kilpailutekijät hinnan lisäksi olemaan aika vähissä.
Miksiköhän Y:ssä ei ole automaattista takaluukun avausta, mikä näyttää löytyvän 3:sta. Puuttuuko muka jotain rautaa mikä tämän mahdollistaa![]()
2020 lopulla taisi alkaa ensimmäiset ilpilliset ja sähköinen peräluukku.Alkaisi olla model 3 käytettynä aika houkuttelevan hintaisia. Vuosimallit 2019-2021. Halvimmat näyttäisi olevan noiden joppareiden maahantuomia.
Onko jtn erityistä mitä pitäisi ymmärtää niistä? Erilaisia varusteita? Takuuasiat? Muuta?
Nivelet, jarrut sun muut ei niinkään pelota tämmöstä tee se itse -ukkelia, mutta akku ja sähköpuoli voisi aiheuttaa harmaita hiuksia..
Jos olisin käytettyä kolmosta ostamassa niin ottaisin sellaisen jossa ei ilppiä ja sen mukana tulevaa octovalve härdelliä. Eipähän tartte ressata korjaamisesta joka on kallis.
Oma kommenttini koski erityisesti MY:tä eli se on aika keskikertainen ja välttävä autona, sähköautona kova luu. Ymmärtääkseni uudemman kolmosen alusta, vaimennus ja penkit ovat jo aika hyviä eli autoarvosanakin voisi olla parempi (en ole kokeillut).Tämähän se tilanne käytännössä on jo nyt. Id.7 tai Audi Q6 kun käy ajamassa, niin aika hankala on löytää sellaista vikaa, joka Teslan pakottaisi ostamaan. Hyny julkaissut ensi vuodelle päivitetyt Ioniq 5/6, joissa listan mukaan näyttää korjaantuvan kaikki merkittävät "featuret". Stellantis vielä tuntuu polkevan paikallaan, mutta halvemmassa luokassa paljon pikkunäppärää tarjolla. Toyotakin oppii. Fordin pikku-suv taitaa myydä hyvin. Makuasioitahan nämä kaikki ovat mitä haluaa painottaa, mutta aika jolloin sähköautossa täytyy sietää omituisuuksia on onneksi tullut päätökseensä. Teslan osalta kysymys lienee vaan, että jäävätkö edelleen pysäkille odottamaan robotaxia vai korjaavatko tuotteensa. Pelletrukin sijaan kun olisivat tehneet perus"golfin" normaalilla käyttöliittymällä, niin Meksikonkin tehdasta tarvittaisiin kysynnän tyydyttämiseen.
VAG-konsernilta ainakin omaan makuun löytyisi aivan ylivoimaisesti parhaat tuotteet esim Taycan ja uusi A6 etron vaikuttaa olevan aivan parasta mitä kaupasta saa tällä hetkellä. Toki etenkin taycan on varsin rajun hintainen mutta Porsche nyt ei ole mikään persaukisten menopeli.VAG-konserni on sen verran hyvin pettänyt ID-linjastollaan, että seiska ja uusi softa palauttaa uskon vasta ajan myötä. Korealaiset ovat kyllä hyviä ja takuu vakuuttava. Saksalaiset premiumit sitten omassa kastissaan, mutta on myös hintakin.
Aika kova väite että välttävä, paljonko olet Y:llä ajanut kun se on niin huono? ja mihin vertaat samassa hintaluokassa?Oma kommenttini koski erityisesti MY:tä eli se on aika keskikertainen ja välttävä autona,
Tämähän se tilanne käytännössä on jo nyt. Id.7 tai Audi Q6 kun käy ajamassa, niin aika hankala on löytää sellaista vikaa, joka Teslan pakottaisi ostamaan.
30 tkm. Erittäin hyvä sähköauto, autona huono.Aika kova väite että välttävä, paljonko olet Y:llä ajanut kun se on niin huono? ja mihin vertaat samassa hintaluokassa?
(toki voi olla että Y hajoaa heti takuun jälkeen ts on huono. Sitten olen samaa mieltä). Joo, S mersu tai 7 bemari on hyviä mutta maksaa enemmän. (volkkari on sitten tosiaan volkkari sananmukaisesti)
okei, ostan mielipiteet;Muovipenkit ilman hyvää tukea, huonosti sensoreita, välttävä alusta ja tuuli suhisee yli satkun vauhdissa. Sähköauto-ominsisuudet, sovellus ja softa todella hyviä, vaikkakin täysin turha FSD-näkymä vie ajaessa puolet näytöstä ja samalla ergonomisen käytön.
Kyllä noilla ajaa, mutta kun välillä on käynyt vaikka edes VW:n sporttipenkeillä, ymmärtää materiaalin olevan välttävää ja reisituen huonoa. Y:n pysty ajoasento kompensoi penkin säätöjen vähäisyyttä ja ei minullekaan pitkä matka tee ongelmaa. Parempia vaan löytyy.okei, ostan mielipiteet;
penkit = kropasta ja säädöistä kiinni? 500 km ei tunnu enää itsellä missään, kun on säädöt kohdillaan ja mielestäni löysin tavan miten tuossa penkissä voi olla . Muovi > hiostaa kyllä. Mutta ei se autosta tee p*skaa.
Sadetunnistin (syytä ei taida tarvita selittää), pari lämpötilasensoria kabiiniin lisää (jotta saisi tasaisen lämpötilan) ja tutka, jotta pääsisi haamujarrutuksista eroon. Ainoa auto, jossa automaatti-ilmastointi ei toimi hyvin, jos kyydissä neljä henkeä. Yksin tai kaksin ajaessa ei ongelmaa. En käytä AP:ta itsekään.Mitä sensoreita kaipaat? Itse en mitään, mitä vähemmän sen parempi. Joku parkkisentori huutaa joka tapauksessa 30 cm ennen kuin osuu mihinkään. Mitään automaattiajoa en kaipaa enkä käytä -> sutta.
Olin tässä jonkinlaisen matkan niin Enyaqin kuin Hynyn I5:n kyydissä. Lisäksi vielä taksissa BMW:n i5:ssa (toki ihan eri hinnoissa). Huomasi aika hyvin eron matkustusmukavuudessa. Y on ihan ok ajaa, mutta aika pintakova.Alusta ei ole paras mahdollinen karkealla tiellä (itsella vm 2023), mutta parani yllättäen parempiin renkaisiin vaihtamalla. Kait suomessa pitäisi olla 18" pyörät. Muuten ok, mutta mukulakivet aivan persiistä.
Ja kun autona arvioidaan, niin tilat hyvät, lämmitys/kylmitys/softa/eteneminen/range jne kohdillaan.
Jup. "premeillä" ajeltu ja jalat pitkät. Kaikki muu kuitenkin on paremmin niin käytettävyys on imho parempi. Kaikki em. pointisi pitävät about paikkaansa. - painoarvo niille enemmän ratkaisee. Omassa ja perheen käytössä silti Y toimii toistaiseksi parhaiten, kun on "tylsä" perhekuljetin. Jos >>100ke menisi autoon niin sitten vähän asia. Anoppia ei saanut matalaan bemariin eikä sieltä pois. Y:ssä onnistuu -> jo käytännössä määritti autovalinnan (perintöä odo ..)Kyllä noilla ajaa, mutta kun välillä on käynyt vaikka edes VW:n sporttipenkeillä, ymmärtää materiaalin olevan välttävää ja reisituen huonoa.
Juu, hintahan oli jo tuossa alkupohdinnassa mukana. Id.7 ei kyllä taida ihan 20 ke olla vastaavaan Teslaan. Teslan kannalta on huono, että ominaisuudet noista kyllä valuvat alaspäin. Ei tuo päivitetty id.3 esim. enää ollut ollenkaan samanlainen ”elämys” kuin julkaisun viritelmä. Helposti käy niin, että Teslan eksoottisuudet ohjaa perinteiseen merkkiin.Hinta varusteltuna nyt on ainakin yksi edelleen. Tässä kun pienen autokuumeen kourissa olen valikoimaa selannut, niin muiden about vastaavien sähkisten hinnat pompsahtavat melkoisesti kun ruksii listalta isompaa akkua, nelivetoa, vetokoukkua ja muitakin varusteita kuin ratin ja penkin. Hintaa on äkkiä tuhansia euroja enemmän esim. m3/mY LR AWD:tä. Toki kolikon kääntöpuoli on se, että Teslaan et saa varusteita vaikka haluaisitkin. Esim. nuo molemmat mainitsemasi autot noilla varusteilla on sen parikymmentä tuhatta euroa Teslaa kalliimpia, joten sietääkin olla enemmän laatutuntumaa sun muuta.
Oikeasti kyllä vitun hämmentävää miten monissa ~50 tonnin autoissa ei ole edes muistipenkkejä vakiona.![]()
Lisäksi lämpötila tuntuu jotenkin aaltoilevan välillä mitä en aikaisemmissa autoissa huomannut. Automaatti ja 21 astetta niin sen jälkeen ei aiemmin ole tarvinnut nuppiin koskea, mutta mY:n kanssa se tuntuu välillä kuumalta ja välillä sopivalta. Sitten päälle ne aina niin hyvät automaattiset huurteenpoistot niin kokonaisuutena toteutus on aika keskinkertainen. Sama juttu kuin vakkarin kanssa niin en edes ajatellut mY:tä tilatessa, että auto ilmastointi voisi toimia huonosti.Pikku juttuja, mutta kun vuosikymmenen ajanut autoilla joissa on 3-alueilmastointi ja myös b-pilareissa venttiilit niin nyt kun niitä ei ole niin yllätävästi tulee napinaa takapenkiltä, kun on kylmä, kuuma tai vedon tuntua. Varsinkin keskipenkillä johon ilmastointi puhaltaa suoraan. Muutoinkin kovin epätasaisesti tuo mY ilmastointi toimii, enemmän sensoreita tosiaan kaipaisi.
Lisäksi lämpötila tuntuu jotenkin aaltoilevan välillä mitä en aikaisemmissa autoissa huomannut. Automaatti ja 21 astetta niin sen jälkeen ei aiemmin ole tarvinnut nuppiin koskea, mutta mY:n kanssa se tuntuu välillä kuumalta ja välillä sopivalta. Sitten päälle ne aina niin hyvät automaattiset huurteenpoistot niin kokonaisuutena toteutus on aika keskinkertainen. Sama juttu kuin vakkarin kanssa niin en edes ajatellut mY:tä tilatessa, että auto ilmastointi voisi toimia huonosti.
Aiempi 5-bemari oli sellainen, että automaatti-ilmastoinnin säätöihin ei tarvinnut koskaan koskea. Jostain syystä sitten taas 530ex teki välillä niin, että yhtäkkiä päätti puskea pirun kylmää kabiiniin. Yleensä pidemmän ajon jälkeen. Tesla Y:ssä tosiaan joutuu säätämään lämpötilaa itse 19,5-21 välillä sen mukaan onko kylmä/kuuma. Ei ole tosiaan paras mahdollinen tuo systeemi, mutta ei nyt mitenkään sysihuonokaan, koska lasit ei ole koskaan huurussa. -25 pakkasella kun ajoi pari sataa kilsaa niin jossain kohtaa puski hetken aikaa varmaan 10 asteista ilmaa. Jotenkin täytyy joo liittyä octovalve-systeemiin ja lämmön siirtämiseen. Tuo toistui ehkä 100 km välein. Takapenkillä ei itse tule juurikaan matkustettua, niin siitä en osaa sanoa. Tytär tosin taisi valittaa, että keskipaikalla tulee kylmä kun ilmastointi puhaltaa suoraan päin.Aaltoilu on kyllä toinen mitä ei ainakaan itsellä ole saksalaisten automaatti-ilmastoinneissa ole koskaan tullut vastaan. Talvella aaltoilua on selvästi enemmän, joten voisiko liittyä octovalveen ja miten lämpöä on minnekin saatavilla. Kesällä suurempi ongelma on lämpötilan epätasaisuus etu ja takapenkin välillä
Juu, hintahan oli jo tuossa alkupohdinnassa mukana. Id.7 ei kyllä taida ihan 20 ke olla vastaavaan Teslaan. Teslan kannalta on huono, että ominaisuudet noista kyllä valuvat alaspäin. Ei tuo päivitetty id.3 esim. enää ollut ollenkaan samanlainen ”elämys” kuin julkaisun viritelmä. Helposti käy niin, että Teslan eksoottisuudet ohjaa perinteiseen merkkiin.
Kyllä noilla ajaa, mutta kun välillä on käynyt vaikka edes VW:n sporttipenkeillä, ymmärtää materiaalin olevan välttävää ja reisituen huonoa. Y:n pysty ajoasento kompensoi penkin säätöjen vähäisyyttä ja ei minullekaan pitkä matka tee ongelmaa. Parempia vaan löytyy.
Sadetunnistin (syytä ei taida tarvita selittää), pari lämpötilasensoria kabiiniin lisää (jotta saisi tasaisen lämpötilan) ja tutka, jotta pääsisi haamujarrutuksista eroon. Ainoa auto, jossa automaatti-ilmastointi ei toimi hyvin, jos kyydissä neljä henkeä. Yksin tai kaksin ajaessa ei ongelmaa. En käytä AP:ta itsekään.
Olin tässä jonkinlaisen matkan niin Enyaqin kuin Hynyn I5:n kyydissä. Lisäksi vielä taksissa BMW:n i5:ssa (toki ihan eri hinnoissa). Huomasi aika hyvin eron matkustusmukavuudessa. Y on ihan ok ajaa, mutta aika pintakova.
Mainitset erikseen vetokoukun, mutta se taitaa sentään olla +-0 jos kumpaankin pistää. Volkkarin hinnoista saanee kiskottua jonkun verran alas kaupantekovaiheessa. Tesla on varmasti hyvä, jos haluaa kulkuvälineen a-b, mutta sitten saa olla sietokykyä ”featureille”.No jos katsoo farkku id7 nelivetona ja vetokoukulla niin ei siinä 20 tonnin erotus enää hirveän kaukana ole. Toki vertailu ei siinä mielessä ole reilu, että siinä neliveto-vaggineessa onkin sit jo kaikki herkut, joista osasta saa Tesloissa vaan nähdä märkiä unia.
Model Y:ssä vakiona koukku kaikissa variaatioissa.Mainitset erikseen vetokoukun, mutta se taitaa sentään olla +-0 jos kumpaankin pistää. Volkkarin hinnoista saanee kiskottua jonkun verran alas kaupantekovaiheessa. Tesla on varmasti hyvä, jos haluaa kulkuvälineen a-b, mutta sitten saa olla sietokykyä ”featureille”.
Mitään väittelyä en halua aloittaa. Saa sitä sietokykyä aika monen muunkin merkin omistaja ylläpitää. Esim. tuon tallissa olevan Stellantiksen osalta aika moni asia ottaa päähän.Tesla on varmasti hyvä, jos haluaa kulkuvälineen a-b, mutta sitten saa olla sietokykyä ”featureille”.
Joo. Mullekin on jäänyt noi ”featuret” vähän mysteeriksi. Pari edellistä autoa ollut ns. premiumia ja sitä ennen Toyota/Mazda/Honda/Jeep -osastoa. Pyyhkijät ja penkki jää mersuista. Samoin rengasmelu. Niin tosin hintakin. Lisäksi toisinaan rassaa ajoittaiset haamut autopilotilla. Mersuissa ei moista ollut, joten sikäli ei vertailupohjaa, mutta noin muuten tuntuu haamuilut olevan aika universaali feature niissä joissa moinen ominaisuus on.Mitään väittelyä en halua aloittaa. Saa sitä sietokykyä aika monen muunkin merkin omistaja ylläpitää. Esim. tuon tallissa olevan Stellantiksen osalta aika moni asia ottaa päähän.
Nuo nyt johtuu siitä tutkan puutteesta. Ainoat "haamut" mitä olen tässä viisi vuotta ja kahta eri Volvoa omistaneena, ovat olleet ulos rampista lähteneet ja tiemerkinnät ei kunnossa.Lisäksi toisinaan rassaa ajoittaiset haamut autopilotilla.
Juu, jokaisessa on puolensa. Tarkoitin tuolla vain viittausta sinun alkuperäiseen kommenttiin, että autona ei ole kummoinen. Rahalla saa bemarin tai id.7 / Q6 / A6, joissa auto on aina ollut kunnossa, mutta sähköpuoli ei ihan ennen näitä uusia.Mitään väittelyä en halua aloittaa. Saa sitä sietokykyä aika monen muunkin merkin omistaja ylläpitää. Esim. tuon tallissa olevan Stellantiksen osalta aika moni asia ottaa päähän.
No näitähän ikävyyksiä tähänkin ketjuun on just listattuNoi ei-premiumit tää Tesla kyllä peseekin kokonaispakettina niin naurettavan suurella erolla etten näe mielekkääksi alkaa edes oikomaan käsityksiä ”featureista”, joita tämän kanssa pitää kuulemma sietää.
Ei johdu haamut tutkan puutteesta. Samaa teki tutkallinen kolmonen jo ennen kun tutka poistettiin ja tuli vision tilalle.Nuo nyt johtuu siitä tutkan puutteesta. Ainoat "haamut" mitä olen tässä viisi vuotta ja kahta eri Volvoa omistaneena, ovat olleet ulos rampista lähteneet ja tiemerkinnät ei kunnossa.
edit. tai no itseasiassa 8v ja kolme uutta. Ekassa ei vaan ollut mitään herkkuja.
Joskus vuosi sitten kuulin huhua Kuopiosta, mutta mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Autoja kyllä riittäisi ja varmaan myös korjaustarvettakin.Onko kukaan kuullut edes mitään huhuja onko Tesla suunnittelemassa huoltopistettä Itä-Suomen suunnalle? Tai edes vaikka Jyväskylään, joka olisi jo puolet lähempänä kuin Vantaa tai Oulu.
.
Noi ei-premiumit tää Tesla kyllä peseekin kokonaispakettina niin naurettavan suurella erolla etten näe mielekkääksi alkaa edes oikomaan käsityksiä ”featureista”, joita tämän kanssa pitää kuulemma sietää.
Ei johdu haamut tutkan puutteesta. Samaa teki tutkallinen kolmonen jo ennen kun tutka poistettiin ja tuli vision tilalle.
Ennen teslaa oli itsellä ford focus ja sen acc iski aina liinat kiinni jos tien sivussa oli auto parkissa, ajoi polkupyörä tai mitään erikoista normaalista autotiestä poikkeavaa. Oli tutkat, eikä tuoneet onnea ja autuutta. Ja kyllä, nykyinen MYy saa repimään hiuksia päästä hienoilla haamuillaan, mutta ei se vaihtamalla parane. Samalla tavalla ne muilla menee. Ehkä vain eri tilanteissa ja eri tavalla.Taitaa ID autoissakin olla tutkat ja kovasti hekin noista ovat valittaneet. Autossa nopeusrajoitustieto päin helvettiä, koska paskat ja vanhentuneet kartat, ja sitten himmaillaan, koska automaatiota on niin opetettu.
ID sarjassa on kyllä primäärinä kamera merkkien lukemiseen.Taitaa ID autoissakin olla tutkat ja kovasti hekin noista ovat valittaneet. Autossa nopeusrajoitustieto päin helvettiä, koska paskat ja vanhentuneet kartat, ja sitten himmaillaan, koska automaatiota on niin opetettu.
Taitaa ID autoissakin olla tutkat ja kovasti hekin noista ovat valittaneet. Autossa nopeusrajoitustieto päin helvettiä, koska paskat ja vanhentuneet kartat, ja sitten himmaillaan, koska automaatiota on niin opetettu.
No oli mikä oli, mutta samalla lailla kertovat rajoitusten olevan päin helvettiä ja auton hiljentelevän sen takia omiaan. Tuo se omakin harmituksen aihe alkuun oli. Nykyään jalka on kaasulla, niin eipä noita enää juuri noteeraa.ID sarjassa on kyllä primäärinä kamera merkkien lukemiseen.
Mitä Björnin sunnuntai-ajelu striimiä Highlandin kanssa kattelin niin ei johtuneet haamut pelkästään nopeusrajoituksien puutteista vaan heitteli niitä kymmenittäin ihan miten sattui. Toi VAGineiden automaattinen nopeuksien seuranta on kyllä kanssa ihan kuraa, eikä sitä asetusta voi päällä pitää; mutta sen voi tosiaan kytkeä pois pysyvästi.
Tesla tähtää Cybertruckillaan ilmeisesti myös Toyota Hiluxin hallitsemalle markkinalle sotajoukkioiden ajoneuvoalustana. Musk lähetti Cybertruckin Tsetsheniaan Kadyroville, joka asensi siihen konekiväärin ja lähettää sen taistelemaan Ukrainaa vastaan.
![]()
Näin Tšetšenian itsevaltias Kadyrov kurvailee konekiväärillä varustetulla Teslalla
Presidentti Ramzan Kadyrov väittää lähettävänsä sähkömaasturin Ukrainan-rintamalle.yle.fi
Olisipa Muskilla joku kanava, jossa hän voisi helposti ja nopeasti kiistää väärät huhut. X:ssä leviävät valeuutiset voisivat muuten levitä vaikka kuinka laajalle.Onko lähdettä väitteelle, että kyseessä olisi lahja Muskilta? Ylen jutussa sanotaan: "Kadyrov ei tarjoa julkaisussa mitään todisteita siitä, että auto olisi todellisuudessa lahja Muskilta. Kadyrov tunnetaan hänen erikoisista some-julkaisuistaan, jotka sisältävät usein täysin paikkaansa pitämätöntä tietoa ja Venäjä-mielistä propagandaa.".
Muutamalla vagilla jonkun verran ajeltua Taycan ja etron gt niin en kyllä huomannut mitään ongelmaa että auto ei bongaisi oikeita rajoituksia.Mitä Björnin sunnuntai-ajelu striimiä Highlandin kanssa kattelin niin ei johtuneet haamut pelkästään nopeusrajoituksien puutteista vaan heitteli niitä kymmenittäin ihan miten sattui. Toi VAGineiden automaattinen nopeuksien seuranta on kyllä kanssa ihan kuraa, eikä sitä asetusta voi päällä pitää; mutta sen voi tosiaan kytkeä pois pysyvästi.
Muutamalla vagilla jonkun verran ajeltua Taycan ja etron gt niin en kyllä huomannut mitään ongelmaa että auto ei bongaisi oikeita rajoituksia.
Varsin rajallinen on joo oma kokemus noista kahdesta (yhteensä alle 1000km milloin ei ollut mitään ongelmaa). Toki systeemistä saa rakennettua myös erinomaisen kun nyt reilu 1.5v ollut i4 alla omana ja se ei ole yhtä ainutta kertaa jättänyt huomaamatta mikä on rajoitus.Itsellä toiminut isoilla teillä hyvin, pienemmillä sitten arpoo. Ja kun lähipikkuteillä ei toimi niin lopputulos oli että ei jatkoon.