Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Teslan tuntivelotus on 200e/h.
Täsmälleen sama reaktio. Sinällään ei tuo hinta-arvio vieläkään täsmää, kun nuo pitäisi kyllä pystyä väkertämään tunnissa per kulma. Eteen menee tuota vähemmän aikaa, taakse enemmän. Vaikka laskis koko päivän mukaan työtä, niin silti osissa täytyy olla perkeleesti ilmaa....wut?
Nuo meylet on joku 160e kipale kun teslan omat ollu 58e vuos sitte. Oikeestihan siellä tuskin on väljää, narina lähtis sillä kun käyttäisi tukivarren irti ja antaisi pallolle kunnolla liikettä että rasvat voitelisi kunnolla nivelen.Täsmälleen sama reaktio. Sinällään ei tuo hinta-arvio vieläkään täsmää, kun nuo pitäisi kyllä pystyä väkertämään tunnissa per kulma. Eteen menee tuota vähemmän aikaa, taakse enemmän. Vaikka laskis koko päivän mukaan työtä, niin silti osissa täytyy olla perkeleesti ilmaa.
Upeaa suunnittelua, tuulilasin vedenpoisto suoraan heikosti vedeltä suojatun pallonivelen päälle.HD-Control Arm Tesla
MEYLE automotive spares – over 24,000 parts for passenger cars, vans and trucks.www.meyle.com
e: Vaikka on mainosvideo, niin hyvä kuvaus ongelmasta. Pistäisin melkein Meylet tilalle.
Nuo meylet on joku 160e kipale kun teslan omat ollu 58e vuos sitte. Oikeestihan siellä tuskin on väljää, narina lähtis sillä kun käyttäisi tukivarren irti ja antaisi pallolle kunnolla liikettä että rasvat voitelisi kunnolla nivelen.
Nuo meylet on joku 160e kipale kun teslan omat ollu 58e vuos sitte. Oikeestihan siellä tuskin on väljää, narina lähtis sillä kun käyttäisi tukivarren irti ja antaisi pallolle kunnolla liikettä että rasvat voitelisi kunnolla nivelen.
Aikoinaan oli ihan normijuttu että pitkittäismoottorin vw/audin award winning keularatkaisuun vaihdettiin joka vuosi joku pallonivelen omaava vipstaaki. Jotkut ruikkasivat atf öljyä injektioneulalla suojakumin sisälle, jos alkoi narina ärsyttämään.
Ihan normisettiä oli myös eemelin kanssa. Joka vuosi kun varasi toimintatonnin johonkin alustan osaan/osiin, niin ei tarvinnut katsastuksessa turhaan järkyttyä. Ei olis kyllä mieleenkään tullut niitä Veholla vaihdatella (vrt. tuo Teslan kustannusarvio) kun ei siihen ole noiden kanssa yhtään mitään syytä. Osat konttiin ja nyrkkipajalle.
Määräaikaishuollot voi tehdä merkkiliikkeessä, jos ei se merkkiliike ole Veho. Siellä ei kannata teettää edes määräaikaishuoltoja. Kaikki muu muualla.Mä joudun näköjään koulun penkille näissä huoltoasioissa, joten kiitos monelle teistä tässä vaiheessa jo. Todella hienoa kuulla tollasista oikeista ja hieman inhorealistisista esimerkeistä, että missä mennään muuallakin kuin Teslalla. Tää on mulla ensimmäinen auto ikinä eikä minkäänlaista kosketusta miten autoja kannattaa pitää.
Jos alkuperäisosaan ei ole tullut parannuksia, niin itse kyllä kokeilisin jotain tarvikeosaa, vaikka maksaisi vähän enemmän. Selvästi alkuperäisosa ei ainakaan ole kestävää sorttia ja ei mielestäni maksa vaivaa vaihtaa samanlaista tilalle, vaikka osan saisi puoli-ilmaiseksi.Autodoc näyttää pyytävän 230e ja risat sarjasta (molempiin etupyöriin), jossa myös uudet pultit, ei nyt mitenkään paha.
Aikoinaan oli ihan normijuttu että pitkittäismoottorin vw/audin award winning keularatkaisuun vaihdettiin joka vuosi joku pallonivelen omaava vipstaaki. Jotkut ruikkasivat atf öljyä injektioneulalla suojakumin sisälle, jos alkoi narina ärsyttämään.
Katoin uteliaisuuttan Aeromotorsilta mitä nämä maksavat. Meyle HD versiot 126,65€ kappale:Mä joudun näköjään koulun penkille näissä huoltoasioissa, joten kiitos monelle teistä tässä vaiheessa jo. Todella hienoa kuulla tollasista oikeista ja hieman inhorealistisista esimerkeistä, että missä mennään muuallakin kuin Teslalla. Tää on mulla ensimmäinen auto ikinä eikä minkäänlaista kosketusta miten autoja kannattaa pitää.
Kerrohan nyt mikä Tesla sulla edes on. Joka tapauksessa, et vertaa nyt vertailukelpoisia lukuja keskenään. Esimerkiksi omassa 2020 Model 3 LR:ssä menee näin (tiedot Scan My Teslasta)Olin laiska ja kysyin tuon akun koon Chat GPT:ltä, joka antoi nähtävästi jenkkien luvut. Toki tuo pudotus 75-77kWh:sta, kumpi sitten onkin, on myös aika kova, jos se nykyään on vain tuo ~68, jonka ton kulutusmittarin perusteella nopeasti ynnäsin. Keskinopeuden ollessa +100km/h kulutus huitelee kuitenkin 16-17 hujakoilla hyvilläkin keleillä ja autolla ei paljoa yli 400km:a ajeta jos akun kokonaiskapa <70. Aika onnettomia nämä akut ovat, jos kahdessa vuodessa lähtee tuon verran kapaa pois. Sama kun olisi polttiksella käynyt lyömässä tankkia lekalla. Pitääpä tehdä tuo testi jossain sopivassa kohdassa kun tietää ettei ole autolle hetkeen käyttöä.
Jos alkuperäisosaan ei ole tullut parannuksia, niin itse kyllä kokeilisin jotain tarvikeosaa, vaikka maksaisi vähän enemmän. Selvästi alkuperäisosa ei ainakaan ole kestävää sorttia ja ei mielestäni maksa vaivaa vaihtaa samanlaista tilalle, vaikka osan saisi puoli-ilmaiseksi.
Sama vehje. 2022vmKerrohan nyt mikä Tesla sulla edes on. Joka tapauksessa, et vertaa nyt vertailukelpoisia lukuja keskenään. Esimerkiksi omassa 2020 Model 3 LR:ssä menee näin (tiedot Scan My Teslasta)
Sellainen reunaehto vielä, että muistaakseni Meylen takuu ei kata asennusta uusiksi, pelkän osan. Tässä ei toki ole kympin osasta kyse, että sentään jotain iloa.Eli saattaa jopa olla hyvinkin parempi. Mutta totta puhuen tuo Meyle HD takuu voittaa Teslan omat takuuttomat varaosat jos on pakko lähtee näissä arpomaan.
"it told regulators in the US that the problem was due to "driver abuse,"
Aika hurjaa, että sormen lepuuttamisella napin päällä saa koko ratin vaihtoon (kommenteista), luulisi pelkän rebootin auttavan.Omistajan mukaan tiedossa oleva vika Teslan päässä, että nappivilkut eivät toimi. Tämä johtuisi, että jos pidät sormea napin päällä mutta et paina, niin järjestelmä kuvittelee että et halua painaa ja eikä ota vastaan muitakaan painalluksia.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
KKV on työnsä puolesta kuluttajan asialla, oikeus ei. Jos toinen osapuoli vaan jaksaa lähteä oikeuteen, on ihan erilaiset prosentit miten homma ratkeaa.Toivon mukaan menee oikeuteen nuo ongelmat, eikä ota rahaa ja nda:ta . Jos saat kilpailu- ja kuluttajavirastosta langettavan päätöksen, niin 99% varmasti oikeus päättää samoin.
Johtuu myös ehkä siitä että softa pollaa missä tilassa vipu on. Se ei itsessään anna käskyä. Muistaakseni luin tämän TMCsta.Mulla ei ainakaan toimi joka kerta myöskään vipuvilkku Model Y vm 23. Yleensäkin ensimmäistä kertaa koskaan huomannut tai joutunut pohtia koko vilkun toimintaa, ja sama vielä myös emännällä.
Käytännössä arviolta sanotaan vaikka joka sadas vilkutus epäonnistuu. Huomaa usein kaistanvaihdoissa tai liikenneympyrässä poistuessa, jossa muutenkin paljon actionia ja tarkempi se vilkutushetki. Voimasta tai vivun käytöstä ei itsessään tämä tunnu olevan mitenkään kiinni, joskus vipua vääntää ihan tosissaan ja silti ei vain mene vilkku päälle. Vaikuttaa enempi siltä, että ohjelmisto ei vain halua laittaa vilkkua päälle tai vilkkukäsky jaa jonnekkin jumiin.
Tossa on nyt joku virhe. 4680-kenno painaa ihan pikkusen enemmän, kuin 49...70g. Mulla on tässä käsissäni pienikapasiteettinen 2200mAh 18650-kenno, joka painaa näköjään 44g (punnitsin juuri).17kg y mallin akku ja 28kg cybertruckin akku kevyempi jo 2nd generationissa kun tölkki keventynyt 70 grammasta 49 grammaan eli pikku hiljaa hioutuu paremmaksi 4680 akku. Tokihan tuo jo kohta vuoden wanha akkupaketti mitä purkavat ja 3rd gen on jo paketissa.A Look at Tesla’s 4680 Gen 2 Battery Cell - Cybercell
A look into Tesla's improvements on the 4680 cell.www.notateslaapp.com
Hieman närästää tämä artikkelissakin käytetty esitystapa. Kuoren viemä tilavuushan on kuoren ohenemisen myötä muuttunut ja ko. tilavuuteen on mahdutettu hyötytavaraa. Painon muutos voi olla ihan mihin suuntaan tahansa.Se akun pintakuori on keventynyt tuon 21g. Ja siitä säästyneiden grammojen tilalle on vissiin laitettu vastaava määrä enemmän akkumateriaalia sen akun sisälle.
Hieman närästää tämä artikkelissakin käytetty esitystapa. Kuoren viemä tilavuushan on kuoren ohenemisen myötä muuttunut ja ko. tilavuuteen on mahdutettu hyötytavaraa. Painon muutos voi olla ihan mihin suuntaan tahansa.
Minkälaisia kokemuksia Teslan kaupan tarvikkeista esim. kuramatot vrt. Amazonin valikoimaan?
Ei myynti ihan vedä USAssa. Huhtikuussa valmistetut autot istuu keskellä korpea odottamassa ostajaa.
Tesla Is Stocking Unsold, Brand-New Model 3s in an Overgrown Field in Florida
The underbelly of a car in tall grass is basically a hotel for rodents and snakes, which most eventual owners likely won't be happy about.www.thedrive.com
Itse luulen, että myyntiin vaikuttaa vahvasti myös Muskin poliittinen aktivoituminen ja siihen liittyvä sekoilu. Näillä näkymin jää samasta syystä myös itsellä nykyinen Tesla viimeiseksi.
Ei myynti ihan vedä USAssa. Huhtikuussa valmistetut autot istuu keskellä korpea odottamassa ostajaa.
Tesla Is Stocking Unsold, Brand-New Model 3s in an Overgrown Field in Florida
The underbelly of a car in tall grass is basically a hotel for rodents and snakes, which most eventual owners likely won't be happy about.www.thedrive.com
Et taida itsekään?Et taida vieläkään lukea näitä juttuja mitä linkkailet tänne. Linkistäsi lainattu: "Seeing a lot filled with new Tesla Model 3s isn’t any indication of sales, or a lack thereof. It’s completely normal for a dealership affiliated with any brand to keep a lot (or several) filled with unsold cars."
It isn’t unusual to see overflow lots, filled with unsold new car inventory that dealerships can’t fit on their main property. However, those overflow lots are typically fenced-in paved or gravel parking lots—not wide-open, overgrown fields. Unfortunately for some eventual Tesla Model 3 Highland owners, though, that’s precisely where their cars are being stored.
Saa sitä itselleen selittää mitä haluaa. Vaikka uutinen ei suoraan sano ettei myynti vedä niin kertoohan tuo että huhtikuussa valmistetut autot istuvat 4kk pellolla jotain.All of the Model 3 Highlands sitting in the lot seem to be brand-new, unregistered cars and most of them have manufacturing dates of April, 2024, according to LSDBunnos. That means some customers might get one of these cars when they buy a new Tesla. That isn’t encouraging, considering a grassy, overgrown field is the last place you want your car sitting for months, especially in Florida.
Et taida itsekään?
Saa sitä itselleen selittää mitä haluaa. Vaikka uutinen ei suoraan sano ettei myynti vedä niin kertoohan tuo että huhtikuussa valmistetut autot istuvat 4kk pellolla jotain.
Et taida itsekään?
Saa sitä itselleen selittää mitä haluaa. Vaikka uutinen ei suoraan sano ettei myynti vedä niin kertoohan tuo että huhtikuussa valmistetut autot istuvat 4kk pellolla jotain.
Onhan myynti laskenut ihan Teslan omissa julkaisuissa. Mutta silti myynti ei laske vai?En yleensä luekaan linkkejäsi, mutta kyllähän näissä ketjuissa selvät valheet kannattaa yleensä paljastaa. Jos kertoo asian X ja linkkaa lähteeseen, siellä olisi suotavaa olla sitten perusteita sille asialle.
Onhan myynti laskenut ihan Teslan omissa julkaisuissa. Mutta silti myynti ei laske vai?
Selitä miksi auto joka on tehty 04/2024 istuu pellolla.
Onhan myynti laskenut ihan Teslan omissa julkaisuissa. Mutta silti myynti ei laske vai?
Selitä miksi auto joka on tehty 04/2024 istuu pellolla.
Ei minun tarvitse selittää mitään. Linkkaa oikea lähde myyntimääristä jos niistä haluat puhua, niin keskustelu toimii, eläkä tuollaisia hutaisuja jotka eivät tue muuta viestiäsi. Sitten niistä asioista voi keskustella.
July 2 (Reuters) - Tesla (TSLA.O), opens new tab on Tuesday reported a smaller-than-expected 5% drop in vehicle deliveries in the second quarter, as the electric carmaker's price cuts and incentives helped mitigate cooling demand.
Teslavihaajien artikkeleita tämmöset höpölöpö jutut.
noniin, noin kuukauden kesti ennen kuin puhkesi eka Conti Ultracontact model Y:n alla. Onneksi niin pieni reikä ja hidas vuotamaan, että sisäpuolen tubeless-paikalla tuli kuntoon pienellä kustannuksella. Murskepintainen (lanauksen jälkeen teräviä irtokiviä) tie ja painava auto ei taida olla normirenkaalle optimi.Joo, soratietä (=murske) tulee myös ajettua, niin Hankook varmaankin juuri siitä ottanut osumaa, kun on painava autokin.