Onko muilla ollut ongelmia sovelluksen kautta autoa tilattaessa kohdassa jossa rahoitusta haetaan? Valitsen siis DNB Auto Financen ja tämän jälkeen painan "Submit" jotta pääsisi varsinaisesti hakemusta täyttämään, mutta tulee pienen odottelun jälkeen vain "Request failed with status code 502".
Santanderi olisi toinen vaihtoehto mutten halua sillä kokeilla kun käsittääkseni DNB:llä onnistuu ylimääräiset lyhennykset kätevimmin, tai niin mulle Teslan liikkeessä kerrottiin.
Olen koittanut liikkeestä kysellä apua toistaiseksi vielä ilman vastausta, ja sama homma sovelluksen kautta..
Talvirenkaat nastoineen olisin myös ottamassa samaan tilaukseen, vaikka ilmeisesti voisi jonkun euron säästää jos itse hoitaisi asian.
Mutta jos on jotain vinkkejä uudelle Teslailijalle, niin kaikki on tervetulleita. Tilaamani/mitä yritän tilata on Model 3 Long Range Ultra Red.
Vähän jännittää etenkin talvi kun ei toistaiseksi ole kotilataus mahdollista, mutta sentäs maan alla oleva parkkihalli löytyy. Ehkä kauppojen pihoissa tuon talven kuitenkin selättää, ja toivottavasti joku 300km range onnistuu talvella ja lämmintä ilmaa ohjaamoon riittävästi
Tosin jos se seitsemän päivän ikkuna alkaa lähestyä jonka jälkeen varausmaksua 250e ei enään palauteta (?), joudun kyllä perumaan koko homman jos mulle tulee vain erroria koko ajan eikä kukaan Teslan puolesta auta asian kanssa yhtään.