Noniin kaks softapäivitystä lyhyellä aikavälillä, mutta onko mikään muttunut. Ei ainakaan näillä keleillä huomaa eroa, vaatisi kunnon pakkasen muutamaksi päiväksi jotta voisi lämmityksen toimintaa seurata. No auto kyllä toimii nyt hyvin ei valittamista. Kävin ex tempore 160km lenkin ajamassa (testasin samalla ABC latauksen) ja auto toimi kyllä hyvin, kulutuskin oli kiva 157Wh/km. Pääosin oli kyllä 80km/h rajotuksilla niin kaiketi ihan odotettavissa että noihin lukemiin menee, eka talvi mulla Teslalla (ja sähköautolla) niin ei oikein ole vertailuarvoa...
Sellasen huomasin että selaimessa youtube vie NL sivustolle. Facessa joskus bongasin juttua simmikortin vaihdosta ja laitoinkin siihen huoltotikettiin päivityksenä tuon, josko ne sen vaihtaa... samalla huomasin että tiketissä on kaksi activity-kohtaa:
- Inspect Trunk Power Strut for Presense of O-ring
- Model 3/Y Heat Pump PT Sensor Replacement (P2)
Eka taitaa liittyä siihen takakontin ongelmaan mitä oli kait aika laajasti?
OBD adapterikaapeli ja OBDLink LX saapui tänään, mutta en taida viittiä asentaa ennen huoltoa, tuo kannattanee olla irti ettei tuu sanomista
.
Niin joo ja Teslan myyntitykki soitteli kesken ajelun, kävin siis syksyllä Model Y koeajolla johon palasi josko vielä kiinnostaisi. No Model 3 on jo niin en just nyt tarvi, mutta kysäsin tuosta lämmitysgatesta ja oli kovasti sitä mieltä että kyllä se softapäivityksellä korjautuu. Jep tämä selvä