Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Luulen, että ”joustovara” näkyy lähinnä vaihdokista annetun hyvityksen kohdalla.

Ja silloinkin vain sen verran, että kauppias tietää tekevänsä lisää voittoa siitä vaihdokista.
¨

No yhdestä kaupasta sain hyvän vaihtotarjouksen, joka oli muutaman tonnin enemmän kuin mitä markkina hinta on.
Auto vain oli pre facelift jota en huomannut, niin jäi kaupanhieronnat sikseen.

Mutta lähes melkein aina he yrittävät vain saada lisä kauppaa vaihtoautosta. Eli pyyntihinta ei alene yhtään, samalla vaihdokin hyvitys hinta on muutaman tonnin
markkinahintaa edullisempi. Eli tupla voitto.

Ehkä parempi vaan noutaa tuo SR alkuvuodesta tai jos LR haluaa, niin sekin suoraan uutena.
 
Ootteko saanut autokauppojen Tesloista hintaa tingittyä alespäin kuinka paljon?

SR on tilauksessa, mutta olen miettinyt LR hankkimista käytettynä jos hinta olisi sopiva.
Tähän asti ollut aika heikko menestys tinkaamisen osalta.

n.15-20tkm ajetut 2021 LR mallit maksaa autoliikkeestä about saman verran kun Teslalta uutena 58-60tke, eikä pyyntihinnasta jousteta kuin muutamia satasia.

Ilmeisesti ihmiset noita ostelee, kun joustovaraa ei näytä juurikaan olevan.
Tesla kun ei itse hyvitä vaihtoautoista kunnolla, niin taitaa olla nuo muiden autoliikkeiden hinnatkin aika korkeat, jos halutaan hävittää oma-auto samalla kertaa pois.

Perus Model 3 46 700€ on Teslalla aika halpa. Tai sitten LR 60k€ + vetokoukku.

Oletko harkinnut Model Y:tä? 64 400€.
 
n.15-20tkm ajetut 2021 LR mallit maksaa autoliikkeestä about saman verran kun Teslalta uutena 58-60tke, eikä pyyntihinnasta jousteta kuin muutamia satasia.

Ilmeisesti ihmiset noita ostelee, kun joustovaraa ei näytä juurikaan olevan.
Täytyy kyllä olla varsin sekaisin jos ostaa käytettyä uuden hinnalla etenkin kun kyse ei ole mistään erikoisautosta ja toimitusajatkin uusille aika lyhyet.
 
Täytyy kyllä olla varsin sekaisin jos ostaa käytettyä uuden hinnalla etenkin kun kyse ei ole mistään erikoisautosta ja toimitusajatkin uusille aika lyhyet.
Siltä tosiaan vaikuttaa. Varsinkin Model Y toimitus olisi ilmeisesti jo helmikuussa. Eikä sitä käytettynäkään vielä saa.
 
Ei EU-lainsäädäntö estä Level 5 asti menemistä, Teslan tarvitsee ainoastaan todistaa että vehje toimii. Sama kuin L3 tasolla, Tesla todistaa että homma toimii ja ottaa vastuun että se toimii.

Ongelma ei ole koskaan ollut lainsäädäntö, vaan Tesla. Kun se ei toimi, niin se ei toimi. Täällä kun ei saa laittaa liikenteeseen ihan mitä roskaa sattuu.
The legal framework for autonomous vehicles in the European Union
Ei kyllä oo tullu vielä lupaa ajella kenenkään yksityisen henkilön lvl 5 tason autolla eussa vaikka olisi tänään saatavilla. Muistan katsoneeni alle 2v sitten videon jossa saksalainen herrasmies perehtyi Teslan AP ja miksi juuri eivät voineet täyttä potentiaalia käyttää esim motarille noustessa kun kierretään silmukkaa kun EU lainsäädäntö esti ohjaamisen puuttumista liian paljon jolloin AP kytkeytyi aina juuri silmukassa pois. No asia ei kovin ajankohtainen muutenkaan ole kun ei vielä lvl4 tasoa ole näköpiirissä.
 
The legal framework for autonomous vehicles in the European Union
Ei kyllä oo tullu vielä lupaa ajella kenenkään yksityisen henkilön lvl 5 tason autolla eussa vaikka olisi tänään saatavilla. Muistan katsoneeni alle 2v sitten videon jossa saksalainen herrasmies perehtyi Teslan AP ja miksi juuri eivät voineet täyttä potentiaalia käyttää esim motarille noustessa kun kierretään silmukkaa kun EU lainsäädäntö esti ohjaamisen puuttumista liian paljon jolloin AP kytkeytyi aina juuri silmukassa pois. No asia ei kovin ajankohtainen muutenkaan ole kun ei vielä lvl4 tasoa ole näköpiirissä.
Mersuhan tuon lvl3 teki yllättäen ekana. EU:n vika tietty kun Muskin vehkeet ei pääse yli kakkosesta :rolleyes:
 
No kyllähän tuo level 5 on kielletty autonomisessa ajossa EU alueella ja tuo 3 taso on nyt sallittua vasta kuten tulevassa eqs saavat sen ens kesänä ottaa käyttöön. Tällä hetkellä ei Teslaa kiinnosta EU alueella siksi päivittää samaa tahtia USAn kanssa noita autopilotteja fsd betan mukaan vaan se legacy AP käytössä mikä on sitä 2lvl autonomiaa. Ens kesänä jo paremmin / laajemmin AP käytössä EU alueella

Kukaan ei ole yrittänyt edes saada lupaa Level 5 ajeluun Euroopassa. Level 4 ajeluun kyllä, mutta Tesla ei kuulu siihen, eikä Level 3 ajeluunkaan. FSD on edelleen USA:ssakin Level 2, eikä Tesla ole uskaltanut hakea sielläkään Level 3 sertifiointia (ja on ilmoittanut suoraan SECille ettei tämä FSD tule koskaan saavuttamaan edes Level 3:sta), ei varmaan voi olla kovin vaikea arvata miksei.

Kaikille autovalmistajille on samat säännöt.
 
Ei EU-lainsäädäntö estä Level 5 asti menemistä, Teslan tarvitsee ainoastaan todistaa että vehje toimii. Sama kuin L3 tasolla, Tesla todistaa että homma toimii ja ottaa vastuun että se toimii.

Ongelma ei ole koskaan ollut lainsäädäntö, vaan Tesla. Kun se ei toimi, niin se ei toimi. Täällä kun ei saa laittaa liikenteeseen ihan mitä roskaa sattuu.
no on esteenä regulaatiokin, euroopassa on ihan määritelty minkä verran ratti saa kääntyä itsekseen jne. Siksi 90 asteen käännös ei ole laillinen auton suorittaa. Vai oliko noi säännöt sidottu noihin leveleihin? Joka tapauksessa tuohan heikensi aikanaan auto lane changen toimintaa
 
Mersuhan tuon lvl3 teki yllättäen ekana. EU:n vika tietty kun Muskin vehkeet ei pääse yli kakkosesta :rolleyes:
Tiedä oliko Honda vai mikä teki lvl3 eka ja tuo Mersun Saksan motarilla rajoitettu alle 60kmh ole yhtään Teslan fsd kummempi. Joka tapauksessa hyvä että EUssa jotain edes sallitaan oli se sitten kenen valmistajan autonominen järjestelmä tahansa. Pääpointti oli että jo Teslan lvl2 tasoa jo rajoittaa EU ettei voi maksimaalisesti käyttää. Itse en juurikaan ole kiinnostunut oliko lvl 2 tai 3.
 
no on esteenä regulaatiokin, euroopassa on ihan määritelty minkä verran ratti saa kääntyä itsekseen jne. Siksi 90 asteen käännös ei ole laillinen auton suorittaa. Vai oliko noi säännöt sidottu noihin leveleihin? Joka tapauksessa tuohan heikensi aikanaan auto lane changen toimintaa
Ei pidä paikkaansa. EU on määritellyt maksimisivuttaiskiihtyvyydet käännöksille, joka tarkoittaa vain sitä, että tiukassa käännöksessä nopeutta on pudotettava. Alkuun tuo oli ilmeisesti liian vaikea laskutoimitus Teslalle ja yrittivät syyttää EU:ta. Tesla Driver -Youtube-kanavalla on noita AP:lla tehtyjä testejä ja auto tykkäsi ensialkuun yksinkertaisesti vetää tiukemmat mutkat täyttä vauhtia suoriksi. Jossain vaiheessa auto oppi tiputtamaan nopeutta ja käännökset alkoivat onnistua.
 
no on esteenä regulaatiokin, euroopassa on ihan määritelty minkä verran ratti saa kääntyä itsekseen jne. Siksi 90 asteen käännös ei ole laillinen auton suorittaa. Vai oliko noi säännöt sidottu noihin leveleihin? Joka tapauksessa tuohan heikensi aikanaan auto lane changen toimintaa

Antti jo tuossa korjasikin, mutta ratin kääntösädehän on autosta riippuvainen, joten 90 astetta toisessa autossa ei vastaa toisen auton 90 astetta. Kovin kummallinen ratkaisu siis olisi estää sitä, kun voisi aina tehdä auton joka kääntyy täydet 45 asteen maksimikulmalla.
 
Tiedä oliko Honda vai mikä teki lvl3 eka ja tuo Mersun Saksan motarilla rajoitettu alle 60kmh ole yhtään Teslan fsd kummempi. Joka tapauksessa hyvä että EUssa jotain edes sallitaan oli se sitten kenen valmistajan autonominen järjestelmä tahansa. Pääpointti oli että jo Teslan lvl2 tasoa jo rajoittaa EU ettei voi maksimaalisesti käyttää. Itse en juurikaan ole kiinnostunut oliko lvl 2 tai 3.

Ei Teslan level 2 tasoa mikään rajoita EU:ssa muu kuin Tesla. Ei siinä ole vaadittu kuin että järjestelmä toimii, Teslan tarvitsee vain ja ainoastaan näyttää se toteen. Mutta nykyinen FSD ei läpäise sitä testiä.
 
Automaagisen ajon keskustelun väliin kysymys teslan maalipinnasta. Onko joku teslan väreistä parempi tai huonompi kuin muut? Siis kestävämpää, parempaa, vähemmän maalipintavikoja jne? Ja miksi juuri valkoinen on ilmainen muiden värien ollessa lisähinnoiteltuja?
 
Automaagisen ajon keskustelun väliin kysymys teslan maalipinnasta. Onko joku teslan väreistä parempi tai huonompi kuin muut? Siis kestävämpää, parempaa, vähemmän maalipintavikoja jne? Ja miksi juuri valkoinen on ilmainen muiden värien ollessa lisähinnoiteltuja?
Valkosesta ei valkonen pohjamaali paista kulumakohdista läpi, toisin kuin mustasta :D Mutta onhan nuo kaikki värit parantuneet, ne oikeesti pahat maaliyksilöt oli 2019 alkupäästä
 
Automaagisen ajon keskustelun väliin kysymys teslan maalipinnasta. Onko joku teslan väreistä parempi tai huonompi kuin muut? Siis kestävämpää, parempaa, vähemmän maalipintavikoja jne? Ja miksi juuri valkoinen on ilmainen muiden värien ollessa lisähinnoiteltuja?
Valkoista ja punaista mainostetaan monikerrosväreinä. Kai se jotain tarkoittaa.
 
Valkoista ja punaista mainostetaan monikerrosväreinä. Kai se jotain tarkoittaa.
Eikai se tarkoita, kuin että eri kerrokset ovat eri ”värisiä”. Esim valkoinen + päälle helmiäishile.

Maalikerrosten kestävyyteen tuo ei välttämättä vaikuta. Se värihän on itsessään heikkoa ja lakka tekee kulutuksen keston.
 
Ajelin tänään ja ihmettelin että tuliko mulle nyt se kylmyysongelma, auto oli viileä. Noh 30min ajon jälkeen auto ilmoitti lämmityksen vaativan huoltoa. Nyt ei lämmitä lainkaan. Huoltoajan sai helmikuun alkuun, tulee kylmä talvi :)

Holiday update oli sentää tullut ladattavaksi, pitää se asennella jos tömä onkin vain bugi ja ei fyysinen vika
 

Liitteet

  • 030DBCC3-5451-4851-978C-33043E9C0677.jpeg
    030DBCC3-5451-4851-978C-33043E9C0677.jpeg
    1,5 MB · Luettu: 135
Siinäpä lyhykäisyydessään se, miksi ei ole varaa täällä hieman pohjoisemmassa ostaa Teslaa. Matematiikka kertoo, että joskus huoltoa tarvitaan ja silloin ainakin allekirjoittanut tarvitsee sitä useimmiten mahdollisimman pian. Vaikka tuollaisen lämmityslaitevian ehkä osaisi joku pajakin korjata, niin nimenomaan uusissa autoissa tuntuu olevan ihan oikeasti nopeiten tietämystä siellä merkkihuollossa useimmista eritoten vaikeammista vioista.

Paikallisessa VAGin merkkihuollossa kävi oma ykkösauto remontissa ( vesipumppu eli samontein tehtiin jakohihna ) poikkeuksellisesti saattosanoin "huoltakaa, kun joudatte, minulla on toinen auto käytettävissä" ja olin sinällään hieman pettynyt 2 viikon huoltoaikaan.
 
Matematiikka kertoo, että joskus huoltoa tarvitaan ja silloin ainakin allekirjoittanut tarvitsee sitä useimmiten mahdollisimman pian.

Joo, toi huoltojono on varmaan pisin miinus teslan omistamisessa. Tilanne on paha nimenomaan suomessa, ruotsista olisi saanut parissa viikossa. (Appi ehdotti) Jos auto ei oikeasti lämmitä 6 viikkoon näillä keleillä, niin kyllä tosta jotain kompensaatiota pitäisi saada. Pitää vielä testailla toimiiko akunkaan lämmitys, virhekoodi sanoi "cabin climate", mutta sama lämpöpumppuhan kaikkea lämmittää?
 
Niin tai ylipäätään se että vikoja on suhteessa turhan paljon uusissa autoissa. Kaverin uutena ostettu Model S on ollut 10 kertaa korjauksessa 2v aikana.
 
Vika korjaantui ainakin toistaseksi ohjelmistopäivityksellä, pidän huoltoajan voimassa silti, katotaan miten tilanne etenee. Ihan hieno toi uus UI. Niin ja toi light show oikeasti valaisee semmosen "TESLA" hommelin seinälle :)
 
Vika korjaantui ainakin toistaseksi ohjelmistopäivityksellä, pidän huoltoajan voimassa silti, katotaan miten tilanne etenee. Ihan hieno toi uus UI. Niin ja toi light show oikeasti valaisee semmosen "TESLA" hommelin seinälle :)
Tämä tarkoittaa että rautaa on autossa. Pitää vain saada softa ”matrix” valoille.
 
Tätä on odotettu. Tuo oli se viimeinen niitti että voi laittaa tilausta sisään!

Mutta kysyn vielä varmistukseksi, eli kokeilitko että oma model 3 kirjoittaa seinälle vai puhuitko muiden kokemuksista?
Kokeilen heti kun hämärtää, saat vahvistuksen tänään että toimii täälläkin!

Holiday update toi muuten sentry moden striimauksen suomeen, aiemminhan tuli jenkkeihin mutta ei muualle. Testaan sitäkin
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    2,4 MB · Luettu: 73
Holiday update toi muuten sentry moden striimauksen suomeen, aiemminhan tuli jenkkeihin mutta ei muualle. Testaan sitäkin

Toimii ja väläyttelee valoja muutaman sekunnin välein kun on aktiivinen. Kameroita voi vaihtaa sovelluksesta vapaasti.
 
Toimii ja väläyttelee valoja muutaman sekunnin välein kun on aktiivinen. Kameroita voi vaihtaa sovelluksesta vapaasti.
Jep toimii, testasin. Siinä livekuvassa ku puhuu mikkiin ni tossa on hauska äänenmuunnin mukana, ei kun säikyttelemään ihmisisä :) Ja matrixit toimii kanssa, tässä nyt omaakin kuvaa
 

Liitteet

  • AEB747DB-F795-4A66-B9E8-32D41FE89AC8.jpeg
    AEB747DB-F795-4A66-B9E8-32D41FE89AC8.jpeg
    1,6 MB · Luettu: 180
Viimeksi muokattu:
Jep toimii, testasin. Siinä livekuvassa ku puhuu mikkiin ni tossa on hauska äänenmuunnin mukana, ei kun säikyttelemään ihmisisä :) Ja matrixit toimii kanssa, tässä nyt omaakin kuvaa
Haha! Yes! :D

muoks: kai se tesla logo tulee myös takavetoisen m3 kanssa? youtube on pullollaan perfomance ja LR videoita joissa heijastuu tesla logoa.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä kun saisivat noihin valoihin ihan oikeaa ajonaikaista pitkien valojen matrix-toiminnallisuutta...
 
Hohhoijaa tulipas taas jo perinteeksi muodostunut pettymys UI-päivityksen muodossa. Uusi ilme sinänsä virkistävää ja ihan ok, joskin värilliset pikakuvakkeet vähän meh, mutta kyllä niiden kans eläis. Mutta sitten...

Iso osa auton käyttöön ja tilaan liittyvistä napeista ja informaatiosta piilotettu useamman napin ja valikon taakse. Tilalle tullu joko tyhjää tai täysin turhanpäivästen pieruäppien pikakuvakkeita joilla ei ajamisen aikana tee mitään. Eikä kyllä muutoinkaan ainakaan niin paljoa että niille pitäis olla omat dedikoidut pikakuvakkeet olennaisimmalla paikalla.

- penkinlämmittimet, lasien sulatukset ym napit pitää ensin painella tai swaippailla esiin
- LTE, wifi, bt statukset poistettu näkyvistä, valikoista löytyy
- käyttäjäprofiilin valinta piilotettu valikoihin. Jos auto arpookin vaimon profiilin, niin on kiire etsiä nappuloita penkistä tai valikoista ennenkuin polvet on ampunu tuulilasista läpi
- nopeusmittarin fontti pieneni, AP:n kuvake on kärpäsen paskan kokoinen ja oiskohan vielä ollu eri paikassa kuin vakkarin symbolit
- trippi- ja rengaspainekortit lähti pois. Nyt nämäkin tiedot joutuu kaiveleen valikoista ja samaan aikaan ei tietenkään voi olla kartta ja navigointi auki

Uskomattoman hyvin on kyllä paskottu käyttöliittymän käytettävyys vuoden aikana kun mukaan lasketaan vielä edellisen joulun töhöilyt joille ei vuoden aikana tehty mitään. Noh, jotain hyvääkin, navi alkaa olla lähes sillä tasolla millä sen olisi pitäny olla jo julkaisussa.

All input is error
t. musk

Oispa ees toimivaa FSD jolla ajella ilman inputteja ensimmäisestä rampista liikenteenjakajaan ja ihailla FSD-visualisointeja
 
Hohhoijaa tulipas taas jo perinteeksi muodostunut pettymys UI-päivityksen muodossa. Uusi ilme sinänsä virkistävää ja ihan ok, joskin värilliset pikakuvakkeet vähän meh, mutta kyllä niiden kans eläis. Mutta sitten...

Iso osa auton käyttöön ja tilaan liittyvistä napeista ja informaatiosta piilotettu useamman napin ja valikon taakse. Tilalle tullu joko tyhjää tai täysin turhanpäivästen pieruäppien pikakuvakkeita joilla ei ajamisen aikana tee mitään. Eikä kyllä muutoinkaan ainakaan niin paljoa että niille pitäis olla omat dedikoidut pikakuvakkeet olennaisimmalla paikalla.

- penkinlämmittimet, lasien sulatukset ym napit pitää ensin painella tai swaippailla esiin
- LTE, wifi, bt statukset poistettu näkyvistä, valikoista löytyy
- käyttäjäprofiilin valinta piilotettu valikoihin. Jos auto arpookin vaimon profiilin, niin on kiire etsiä nappuloita penkistä tai valikoista ennenkuin polvet on ampunu tuulilasista läpi
- nopeusmittarin fontti pieneni, AP:n kuvake on kärpäsen paskan kokoinen ja oiskohan vielä ollu eri paikassa kuin vakkarin symbolit
- trippi- ja rengaspainekortit lähti pois. Nyt nämäkin tiedot joutuu kaiveleen valikoista ja samaan aikaan ei tietenkään voi olla kartta ja navigointi auki

Uskomattoman hyvin on kyllä paskottu käyttöliittymän käytettävyys vuoden aikana kun mukaan lasketaan vielä edellisen joulun töhöilyt joille ei vuoden aikana tehty mitään. Noh, jotain hyvääkin, navi alkaa olla lähes sillä tasolla millä sen olisi pitäny olla jo julkaisussa.

All input is error
t. musk

Oispa ees toimivaa FSD jolla ajella ilman inputteja ensimmäisestä rampista liikenteenjakajaan ja ihailla FSD-visualisointeja

Penkinlämmittimien piilotus oli imo ihan hyvä, sillä noi automaattiset tuntui toimivan. Muista "valituksista" pitkälti samaa mieltä. Kortit oli siitä hyviä kun sai sen kulutuksen kokoajan näkyviin ilman että valikko blockaa navigointia. Toki se swaippailu oli välillä vähän hankalaa, mutta olisin ennemmin lähtenyt parantamaan niiden toimintaa kun poistamaan. Ratkaisuna tähän voisi olla että kulutus ym. omiksi apeikseen tai edes pikakuvakkeiden mahdollisuus, jotta voisi sitten ite muokkailla ne siihen näytön alareunaan nopeasti saataville.
 
Penkinlämmittimien piilotus oli imo ihan hyvä, sillä noi automaattiset tuntui toimivan. Muista "valituksista" pitkälti samaa mieltä. Kortit oli siitä hyviä kun sai sen kulutuksen kokoajan näkyviin ilman että valikko blockaa navigointia. Toki se swaippailu oli välillä vähän hankalaa, mutta olisin ennemmin lähtenyt parantamaan niiden toimintaa kun poistamaan. Ratkaisuna tähän voisi olla että kulutus ym. omiksi apeikseen tai edes pikakuvakkeiden mahdollisuus, jotta voisi sitten ite muokkailla ne siihen näytön alareunaan nopeasti saataville.
Muokattavuus on meikästä ehottoman hyvä asia, nyt se vaan jostain syystä tehtiin niin että pikakuvakkeisiin ei saa yhtään auton hallintaan liittyvää komentoa mikä ei kyllä istu omaan ajatusmaailmaan yhtään. Tilalla pelkkiä turhakkeita, tyhjää tilaa ja saman datan esittämistä kahteen kertaan (lämpötilan säätö). Samalla näytön vasemmasta puoliskosta tehtiin entistä turhempi poistamalla vapaavalintaisesti esitettävää tietoa auton tilasta.

Ikävä on kova tätä reilun vuoden takaista UI:ta. Alapalkissa olennaiset asiat ja visualisointi järkevämmän kokoinen, informaatio esitetty symmetrisesti ja loogisesti riittävän isoilla fonteilla ja kuvakkeilla.

tesla-navigate-on-autopilot-model-3-ui-confirm-lane-change-ui.jpg
 
Muokattavuus on meikästä ehottoman hyvä asia, nyt se vaan jostain syystä tehtiin niin että pikakuvakkeisiin ei saa yhtään auton hallintaan liittyvää komentoa mikä ei kyllä istu omaan ajatusmaailmaan yhtään. Tilalla pelkkiä turhakkeita, tyhjää tilaa ja saman datan esittämistä kahteen kertaan (lämpötilan säätö). Samalla näytön vasemmasta puoliskosta tehtiin entistä turhempi poistamalla vapaavalintaisesti esitettävää tietoa auton tilasta.

Ikävä on kova tätä reilun vuoden takaista UI:ta. Alapalkissa olennaiset asiat ja visualisointi järkevämmän kokoinen, informaatio esitetty symmetrisesti ja loogisesti riittävän isoilla fonteilla ja kuvakkeilla.

tesla-navigate-on-autopilot-model-3-ui-confirm-lane-change-ui.jpg

Toi ilmastoinnin lämpötiölan tuplaus on jännä homma, sinänsähän tuo on uusi ominaisuus kun on "dual zone" ilmastointi, aiemmin ei saanut ainakaan SR+ eri lämpöjä eri matkustajille ja perinteiset autonvalmistajat myyvät tätä ominaisuutena. Mutta tässä käyttöliittymässä kaksi lämpötilansäätöä vie kyllä liikaa tilaa, olisi parempi olla yksi aina näkyvillä ja toinen aukeisi vaikka tolla climate controllin avaavalla swipellä alhaalta ylös.
 
Toi ilmastoinnin lämpötiölan tuplaus on jännä homma, sinänsähän tuo on uusi ominaisuus kun on "dual zone" ilmastointi, aiemmin ei saanut ainakaan SR+ eri lämpöjä eri matkustajille ja perinteiset autonvalmistajat myyvät tätä ominaisuutena. Mutta tässä käyttöliittymässä kaksi lämpötilansäätöä vie kyllä liikaa tilaa, olisi parempi olla yksi aina näkyvillä ja toinen aukeisi vaikka tolla climate controllin avaavalla swipellä alhaalta ylös.
Miten niin ei saanut? Ettei olisi ollut sync päällä ja sen takia keskellä oli vain yksi lukema.
 
En tiiä tuliko hotfix vai mikä, mutta eilen mielestäni tässä uudessa UI oli aina kaksi lämpötilaa näkyvillä, toinen vain muuttu kun toista painoi jos split ei ollu päällä. Nyt kaksi näkyy vain jos laittaa splitin päälle.

Toinen muutos, kun lämpötila nappia painoi, se laittoi ilmanvaihdon pois päältä. Nyt se avaa tuon valikon. Muistan kun mietin miten rasittavaa kun pari kertaa napautin lämmöt vahingossa pois päältä. En tosin tiedä oliko minulla tossa vaan joku bugi eilen vai kerkesikö tohon tulemaan hotfix muutos. Mitään päivitystä en oo ladannu.
 
En tiiä tuliko hotfix vai mikä, mutta eilen mielestäni tässä uudessa UI oli aina kaksi lämpötilaa näkyvillä, toinen vain muuttu kun toista painoi jos split ei ollu päällä. Nyt kaksi näkyy vain jos laittaa splitin päälle.

Toinen muutos, kun lämpötila nappia painoi, se laittoi ilmanvaihdon pois päältä. Nyt se avaa tuon valikon. Muistan kun mietin miten rasittavaa kun pari kertaa napautin lämmöt vahingossa pois päältä. En tosin tiedä oliko minulla tossa vaan joku bugi eilen vai kerkesikö tohon tulemaan hotfix muutos. Mitään päivitystä en oo ladannu.
Uudessa onkin kaksi näkyvissä, vanhassa oli myös jos ei pitänyt syncciä päällä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 679
Viestejä
4 492 242
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom