Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

En tähän aikaan jaksa edes ottaa selvää mikä tuo C1 kortti on. Sellaisia autokoulun autoja täällä näkee kuitenkin, paljonpa auttaa jos jos tarvii C kortin... kun sellaisia autoja ei ole näkynyt aikoihin. Noi C1 pakut on kyllä teipattu niin että sen oletuksen mukaan menen.
Sitten taas pakuille pitäisi vapautua se max 120kmh lähitulevaisuudessa, jotain näitä uudistuksia mistä on jossain uutisoitu vuoden sisällä. Takapenkit taas jättää itselle kysymyksiä, koska en muista että niihin tulisi mitään eri vapauksia.

Tämä siis vahvaa mutuilua ja offtopikkia ilman lähteitä:bored:

C1 kortilla saa ajaa ajoneuvoa jonka kokonaismassa on enintään 7500 kg, eli juurikin näitä kevyitä kuorma-autoja ja raskaita henkilöautoja.

Pakettiautojen ajoneuvoluokan mukainen rajoitus poistuu ensi kesänä, joten niillä saa sen jälkeen tosiaan ajella nopeusrajoitusten mukaan. Mutta pakettiauton suurin mahdollinen kokonaismassa on 3500 kg. Yli sen olevat on joko kevyt-kuorma-autoja tai henkilöautoja.
 
Onhan tuo aika erikoista, että tesla veti jonia kuivana kakkoseen ja nyt sitten ollaan jo kehumassa yhtiötä. Näitä teslan ja applen julkistuksia, kun on seurannut, niin samanlainen sokea fanitus tuntuu molemmilla porukoilla olevan. Vaikka miten sutta ja sekundaa pihalle tyrkätään, niin silti ollaan jo lompakko levällään seuraavaa tuotetta jonottamassa.
Oon sitten varmaan missannut jotain jos heikko maalipinta on kuivana kakkoseen vetämistä. Tuote muuten on ilmeisesti juuri sitä mitä luvattu ja erittäin hyvä kaikin puolin, lukuunottamatta noita laatuongelmia. Jos tuntuu, että absoluuttinen fanitus on huvittavaa niin yhtä huvittavaa se vihapiirin älämöly on. :rofl:
 
Oon sitten varmaan missannut jotain jos heikko maalipinta on kuivana kakkoseen vetämistä. Tuote muuten on ilmeisesti juuri sitä mitä luvattu ja erittäin hyvä kaikin puolin, lukuunottamatta noita laatuongelmia. Jos tuntuu, että absoluuttinen fanitus on huvittavaa niin yhtä huvittavaa se vihapiirin älämöly on. :rofl:

Jos asiaa ei korjata, niin kyllä se sitä itseään on. Ei tuo nyt todellakaan ainut ongelma kyseisessä autossa ollut eikä ainut auto, missä ongelmia on.
 
Jos asiaa ei korjata, niin kyllä se sitä itseään on. Ei tuo nyt todellakaan ainut ongelma kyseisessä autossa ollut eikä ainut auto, missä ongelmia on.
Mun pointti oli ettei niitä hyviä puolia tulis lakasta maton alle sen enempää kuin huonojakaan puolia. Kaikki asiat pitää nostaa esille tasapuolisesti ja rehellisesti. Jos joku on jostain tuotteesta joskus valittanut niin kyllä hän voi myös positiiviset asiat esitellä. Vai voiko?
 
Mun pointti oli ettei niitä hyviä puolia tulis lakasta maton alle sen enempää kuin huonojakaan puolia. Kaikki asiat pitää nostaa esille tasapuolisesti ja rehellisesti. Jos joku on jostain tuotteesta joskus valittanut niin kyllä hän voi myös positiiviset asiat esitellä. Vai voiko?

Minulta ei ymmärrystä moiselle firmalle ainakaan riittäisi tuommoisessa tilanteessa.
 
No minusta oli ihan Dacia tuo kolmonen. Meinasin ensin ostaa mutta päädyin käytettyyn Ässään kun se oli paljon autompi.
TeslaJoni taisi tykätä ennemmin Model 3:sta. Jossain jutussa muistaakseni sen suuntaista mainitsi. Kolmosta ei vaan saa vielä käytettynä, niin tuo käytetty S voi tosiaan olla senkin takia järkevä ostos.

Pakko myöntää. Kyllä toi autopilot jeesaa hyvin kun ajaa pitkää matkaa. Tein pimeydestä ja synkkyydestä videon. Sekä onhan toi superlataus helppoa kunhan osaisi parkkeerata....

Ap deaktivoitui äkillisesti vain kerran!


Onko tulossa vielä videoita Model 3 maalipinnasta (tai maalipinnan puuttumisesta)? Videot on muuttuneet niin huiman positiivisiksi, eikä vanhoja ongelmia enää mainita?
 
Henkilöautoksi rekisteröitynä tarvii vähintään C1-kortin jos kokonaismassa on yli 3500 kg ja saa ajaa rajoitusten mukaan. Eikös ne lupaillu 3499 kg versiotaki jossain, jolloin kantavuus jää vähän pienemmäksi, mutta B-kortti riittää.
Tuo 3499kg versio olisi varmaan kaikkein paras. En tiedä tuleeko sitä? Linkki siis kiinnostaisi.

Kieltämättä houkuttelee vähän tuo Cybertruck muotoilu. Sitten taas se, että auto on kallis ja vähän kookaskin. En yllättyisi jos Tesla vielä muuttaa jotain juttuja autosta. Tai sitten valmistuksen ajankohta venyy? Suomeen ei toki kannata odottaakaan ekaan vuoteen.

Noin painavassa sähköauton sähköverokin on vähäsen kalliimpi. Tuskin kumminkaan haittaa.
 
TeslaJoni taisi tykätä ennemmin Model 3:sta. Jossain jutussa muistaakseni sen suuntaista mainitsi. Kolmosta ei vaan saa vielä käytettynä, niin tuo käytetty S voi tosiaan olla senkin takia järkevä ostos.

Kuka mistäkin tykkää. Minusta oli vähän sama kuin vertaisi Audi A7:aa Skoda Rapidiin.
 
Onko tulossa vielä videoita Model 3 maalipinnasta (tai maalipinnan puuttumisesta)? Videot on muuttuneet niin huiman positiivisiksi, eikä vanhoja ongelmia enää mainita?
Jos Joni on tehnyt sopparin Teslan kanssa, että asiat laitetaan kuntoon kunhan lopettaa julkisen asian käsittelyn, niin asiaa on mielestäni ihan turha märehtiä ja spekuloida täällä sivukaupalla. Itse ainakin laittaisin nimeni paperiin, jossa kaikki oman auton ongelmat korjataan/korvataan kunhan lopetan julkisen netissä aiheesta huutelun sen sijaan, että lähtisin käräjöimään asiasta suurella taloudellisella riskillä.

Ei Jonilla ole mitään velvoitetta käsitellä asiaa täällä sen enempää jos ei halua tai voi. Kaikki kuitenkin jo tietävät, että Model 3:ssa on laatuongelmia ja Tesla on vastahakoinen niitä korjaamaan. Sitähän Jonin hiljentyminen ei mihinkään muuta. Ja tarpeeksi ison metakan kun nostaa, niin saattaa (ehkä) saada omalla kohdalla ongelmat korjautettua.
 
Jep. Aivan selväähän tuo on kaikille, että Jonin auto on pistetty kuntoon. Hyvä juttuhan tuo tietysti on ja muu tieto näyttää olevan salaista.
 
Model 3 on se kansan auto, mikä ei sekään kyllä ole kovin pieni. Ilmeisesti jenkkilässä ei myy kauppakassi segmentti lainkaan kun sellaista ei ole tulossa? Ehkä niille tulee ilmastopaniikki vielä tulevaisuudessa niin saadaan Teslalta sellainenkin pihalle, jos on pystyssä.

Amerikassa on kaikki pari pykälää suurempaa. Model 3 on jo Teslan kauppakassi :tup:
 
Jep. Aivan selväähän tuo on kaikille, että Jonin auto on pistetty kuntoon. Hyvä juttuhan tuo tietysti on ja muu tieto näyttää olevan salaista.
Jotain on vialla, jos moisia korjauksia varten pitää tehdä salassapitosopimus. Ei todellakaan ole puhtaat jauhot firmalla pussissa. Menettely vahvistaa, että laatuongelma on mittava.
 
Jotain on vialla, jos moisia korjauksia varten pitää tehdä salassapitosopimus. Ei todellakaan ole puhtaat jauhot firmalla pussissa. Menettely vahvistaa, että laatuongelma on mittava.
Onko täällä nyt yhteisymmärryksessä päätetty, että näin on menetelty? :D Soitetaanko jo ilta-sanomiin?
 
Kyl Joni näitä lukee ja olis mukava häneltä jotain kommenttia kuulla, vaikka "kauttarantain," että ollaanko oikeassa aavisteluissamme.
 
Pakettiauto kategoria ei haittaisi, mutta kuorma-auton 80km/h on kyllä sellanen turnoff, että ei kiitos. Vai onko olemassa joku kevytkuorma-auto millä saisi 100kmh ajella?

Ensi kesänä tuon voisi rekisteröidä yli 3500kg matkailuautoksi laittamalla siihen sellaisen asuntokopin lavalle, jonka jälkeen sen saisi 100km/h vehkeeksi. Nuo pykälät ei ole kai vielä kuitenkaan täysin valmiit, eli vasta silloin näkee miten ne kohtelee noita pickup-camppereita.

Tosin mä en oikein ymmärrä mikä ongelma tuon rekisteröimisessä henkilöautoksi olisi. Suomessa on innokkaasti rekisteröity kaiken näköisiä autoja pakuiksi tai kuorma-autoiksi autoveron takia, mutta eihän tuollaisen vehkeen autovero ole "yhtään mitään" noilla nollapäästöillä.
 
Täällähän on taas yllättäen lauma essonbaarintietäjiä kihisemässä kateuttaan. :D Tesla-kultti = auton ostaneet nauttivat tuotteesta. Sitten on porukka, joka sinnikkäästi roikkuu vuosikaupalla ulisemassa samaisesta tuotteesta netistä luetuilla jutuilla, vaikka kukaan ei tiettävästi ole Teslaa pakottamassa ostamaan tahi tulossa ovelle käännyttämään.

Melkoinen tunnelataus suhteessa autoon, joka on tuttu lähinnä Internetistä.
 
Aika moni perustaa ostoaikeensa nykyään internettiin ja sen arvosteluihin. On paljon asioita jotka voivat aiheuttaa mielipahaa jos ei ensin tutustu tuotteeseen netissä. Rich Rebuild-tubekanava on vakuttanut minut siitä että Tesla ei sovi ihmiselle joka joutuu itse maksamaan ajokin ja sen korjauksen.
 
Cybertruckin valmistusaikoja sitten viilattiin ja kallein malli tulee 2021 lopussa ja kaksi halvempaa heivattiin seuraavalle. Eli kalleimman mallin ja halvempien mallien julkaisua vaihdettiin päittäin eli ensin tulee kallein malli ja vasta seuraavana vuotena ne muut ( kallein malli taisi olla about 11% kaikista malleista ja nyt taidettiin päästä 250k 'etukäteisvaraukseen' joka siis hävisi kolmosmallin viikossa 300k tonnin maksua saldoon).
 
Cybertruckin valmistusaikoja sitten viilattiin ja kallein malli tulee 2021 lopussa ja kaksi halvempaa heivattiin seuraavalle. Eli kalleimman mallin ja halvempien mallien julkaisua vaihdettiin päittäin eli ensin tulee kallein malli ja vasta seuraavana vuotena ne muut ( kallein malli taisi olla about 11% kaikista malleista ja nyt taidettiin päästä 250k 'etukäteisvaraukseen' joka siis hävisi kolmosmallin viikossa 300k tonnin maksua saldoon).


Täysi hyvitys on mahdollinen. Voit viimeistellä kokoonpanosi vuoden 2021 lopussa tuotannon aloitusajankohdan lähestyessä. Tri Motor AWD -mallin tuotannon arvioidaan alkavan vuoden 2021 lopussa.
Kaikki kokoonpanot noudattavat vain Yhdysvaltain määräyksiä.

Mitä tuo boldattu sitten tarkoitaakaan... Katsoin sitten tuon kalleimman mallin, kuten kaikki muutkin, niin voi maksaa luottokortilla, niinhän se kai menee että Visa/Master maksuilla saa fyffet takaisin jos legoautoa jostain syystä tulekaan, ellei siinä ole jotain aikarajaa. Tilaussopparin tekstit kyllä melkoista luettavaa. Oli siinä jotain hupitilauksistakin epäsuorasti mainittu. En siis tehnyt mitään, enkä tilannut - kunhan vilkaisin.
 
Mitä tuo boldattu sitten tarkoitaakaan... Katsoin sitten tuon kalleimman mallin, kuten kaikki muutkin, niin voi maksaa luottokortilla, niinhän se kai menee että Visa/Master maksuilla saa fyffet takaisin jos legoautoa jostain syystä tulekaan, ellei siinä ole jotain aikarajaa. Tilaussopparin tekstit kyllä melkoista luettavaa. Oli siinä jotain hupitilauksistakin epäsuorasti mainittu. En siis tehnyt mitään, enkä tilannut - kunhan vilkaisin.
En ymmärrä mitä väliä tällä on tässä vaiheessa? Sulla on 100 dollaria panttina 2 vuotta jonka jälkeen voit katsoa tilannetta paremmalla infolla. Mikä on tarkoitus selvittää tuollaiset asiat tässä vaiheessa?
 
En ymmärrä mitä väliä tällä on tässä vaiheessa? Sulla on 100 dollaria panttina 2 vuotta jonka jälkeen voit katsoa tilannetta paremmalla infolla. Mikä on tarkoitus selvittää tuollaiset asiat tässä vaiheessa?

Sata dollaria, puntaa tai ruplaa nyt ihan sama ja se. Sen saa takaisin tai sitten ei, tilausluvut näyttää kivalta eikä myyjällä mitään väliä miltä tilanne näyttää vaikka puolen vuoden päästä. Jos nyt jotain sattuisi käymään. Kun ei kukaan edes tiedä lähellekään mitä on edes ostamassa, ja voiko sitä käyttää ylipäätäänsä. Onko tuo Cyberfuck truck edes EU hyväksytty?

Jos varausmaksu olisi vaikka 10000 USD, niin koko juttu olisi uskottavampi. Eikä tulisi tälläistä jumppaa toimitettavien mallien kanssa, mitä äsken taisi tulla ilmi.
 
Taisi masterilla olla 3kk se takaisinmaksuaika. Vuoden kahden päästä voi rahat jo unohtaa.

Jos auto tehdään vain jenkkisäännösten mukaan, niin voipi olla kallis offroad romu eurooppalaisille, jota rekisteriin ei saa.
 
Cybertruck liikenteessä.


fvpf8OA.jpg
 
Mitäs luokkaa Model 3:n vakuutukset ovat maksaneet, ja onko edelleen tilanne että osa vakuutusyhtiöistä ei vakuuta Teslaa? Parin vakuutusyhtiön sivuilla koittanut laskea hintaa mutta osassa ilmoittavat että ei voi laskea netissä, pitäisi jaksaa soittaa asiakaspalveluun...
 
Mä suhtaudun edelleen asioihin terveellä maalaisjärjellä ja katson kaikki laatunäkökulmat läpi.

Vaikka mulla ja muilla on ollut haasteita, niin kuulun siihen 99 % luokkaan omistajista jotka tykkää autosta.

TeslaJoni sanoi:
Mutta niihin vikoihin ohessa listaa mun autosta noin 5.000 km kohdalla. ( 2.5 kuukautta ajoa pk seudulla )

Kuvia 2100 km kohdalla mun autosta: Tesla Model 3 after 1300 miles – Google Drive


1. Kaikki ovet asennettu vinoon, niin että ovet & tiivisteet hakkaavat jälkiä auton koriin (lakka liian pehmeää tai sitä on liian vähän?)
2. Vasen takaovi asennettu liian ulos, niin että sieltä lähtee alhaalta etureunasta maalit kun ajaa asfalttilla.
3. Kaikista auton saranoista paistaa pohjamaali läpi.
4. Auton maali ei ole kestävää eikä se kestä normaalia käyttöä ja siihen tulee liian helposti jälkiä.
5. Auton etupuskuri näyttää siltä, että sillä on ajettu 200.000 km se ei ole enää täysin musta vaan kuin kevyen hiekkapuhalluksen jäljiltä mustavalkoinen.
6. Auton helmapaneeleista on lähtenyt jo suurelta osalta maali (lakka liian pehmeää tai sitä on liian vähän?)
7. Auton kummassakin etuovissa on pahimmat jäljet + taka-ovissa on jo jälkiä noin 25 senttimetriin saakka auton ovien alapinnasta.
8. Auton takakontin suojamutterien runkokiinnityksen tyvessä on ruostetta jo näkyvissä.
9. Auton takapuskuri ja takakontti asennettu vinoon ja takakontti hakkaa maalit pois takapuskurista.
10. Auton vasen takakulma maalattu uusiksi suurella todennäköisyydellä ja maalissa likaa maalin & lakan alla useassa kohdassa.
11. Autossa useita kohtia missä on likaa & jotain outoja jälkiä lakan alla ( ei lähtenyt värivahalla tai muuten pois )
12. Auton takakontin kun avaa tiivisteiden vieressä oikealla ja vasemmalla paistaa pohjamaalit läpi.
13. Auton jokaisen oven alakulmasta paistaa pohjamaali läpi ja sen sivuista, niitä ei ole maalattu kunnolla.
14. Auton A pilarit etukontin puolella maalaamatta paistaa pohjamaali läpi.
15. Auton etukontin saranoista paistaa pohjamaali läpi.
16. Apukuskin etu, oikea rungosta paistaa pohjamaalit läpi.
17. Auton vasen oven, taka rungosta paistaa pohjamaalit läpi.
18. Auton takarenkaiden helmoista maali on jo lähtenyt.
19. Auton takarenkaiden edusta jälkiä täynnä noin 35-50 senttiin asti.
20. Auton maalipinta kuultaa läpi takaluukun rekisterikilven valojen taitekohdassa
21. Auton oikeassa etuvalossa on jälkiä umpion sisällä jotka ei lähde pois.
22. Auton etuovien alatiivisteet roikkuvat jo alle 5600 km kohdalla ( ei ole liimattu hyvin. )
23. Auton takakontti asennettu vinoon ja se osuu auton oikeaan takakulmaan ja ottaa maalia pois.
24. Autosta uupuu muttereita & kiinnitysruuveja takarenkaiden taustalta sekä oikealta eturenkaan takaosasta.
25. Auton kuljettajan penkki heiluu. ( tunnettu vika. )
26. Auton kuljettajan penkin ristiseläntuen säädöt ei toimi enää
27. Auton autopilot jarruttaa epäsäännöllisesti kokoajan "phantom braking"
28. Takakontin kaasujouset ei enää avaa takakonttia kuuden kuukauden jälkeen kunnolla, ilman, että tarvii käyttää omaa voimaa.
29. Auto pamahtelee & jysähtelee kun sitä lataa kylmällä pikalaturilla. Tähän on korjaus olemassa maailmanlaajuisesti, mutta tesla sanoo, että pitää maksaa itse...
30. Auton a-pilari osuu vasemmassa kulmassa maaliin joka aiheuttaa ruostumisen jossain vaiheessa jos sitä ei säädetä kuntoon.

Melkoinen vetovoima Teslalla.
 
Itse hyväksyisit tuon ihan mukisematta? No, meitä on joka lähtöön.
Eipä taida liittyä suolaisuus kommenttiin. Se tais mennä sulta ohi, mut ei se haittaa.

Mitä tuohon hyväksymiseen tulee. Kaikissa asioissa sä punnitset mielikuvitusvaa'alla negatiiviset ja positiiviset asiat. Jos kyseinen asia jää positiivisen puolelle se on ihan fine. Mitä enemmän positiivisen puolelle jää sen parempi. Jokaisella tuo vakka heilahtelee vähän eri tavalla riippuen asiasta. Jos sä täysin rehellisen mielipiteen multa tuohon asiaan tahdot niin oikea vastaus on "en tiedä", koska en omista Teslaa enkä osaa noita negatiivisia ja positiivisia asioita täysin punnita. MUTTA mä en välttämättä ostais just nyt Model kolmosta ennen kuin tulee enemmän raporttia laatuongelmien selättämisestä. TAI vaihtoehtoisesti jos tietäsin ongelmista, sijoittaisin sen muutaman tonnin extraa ehkäistäkseni laatuongelmista johtuvaa kulumista.
 
Cybertruckin valmistusaikoja sitten viilattiin ja kallein malli tulee 2021 lopussa ja kaksi halvempaa heivattiin seuraavalle. Eli kalleimman mallin ja halvempien mallien julkaisua vaihdettiin päittäin eli ensin tulee kallein malli ja vasta seuraavana vuotena ne muut ( kallein malli taisi olla about 11% kaikista malleista ja nyt taidettiin päästä 250k 'etukäteisvaraukseen' joka siis hävisi kolmosmallin viikossa 300k tonnin maksua saldoon).
Yllättäen. Veikkaan että ihan halvinta ei nähdä vähään aikaan, kuten Model 3 kanssa kävi.

Ehkä sitten kun akut halpenee tarpeeksi jne.
Itse hyväksyisit tuon ihan mukisematta? No, meitä on joka lähtöön.
Ei kannata tuon aeinolan jutuista paljon perustaa.. Myöntänyt itekin olevansa Teslafani, joten keskustelu on sen mukaista.
 
Ehkä tämä Cybertruckin julkistus oli vaan keino kerätä pääomaa model kolmosen valmistusvirheiden korjaamiseen :D
 
Ehkä tämä Cybertruckin julkistus oli vaan keino kerätä pääomaa model kolmosen valmistusvirheiden korjaamiseen :D
100€ vain tuo ennakkotilaus, että se ei paljoa merkkaa.

Itse jos pitäisi Cybertruck tilata, niin olisi varmaan se halvin takavetoinen malli. Toimitus vaan venähti 12kk kalliimpien jälkeen.
 
Kuka mistäkin tykkää. Minusta oli vähän sama kuin vertaisi Audi A7:aa Skoda Rapidiin.
67 900€ maksaa Model 3 paras malli. Model S halvin 89 000€. Hintaeroa 21 000€. Täytyyhän tuo S olla jossain parempi, että suostuu maksamaan hintaeron.

Nettiautosta ei oikein löytynyt vielä Model S 100D mallia. Saa nähdä että miten Teslat pitää hintansa.
 
Voin jo tän triidin perusteella kuvitella sitä kun ajaa Cypertruckilla niin ihmiset näyttää keskisormea, huutelee ja sylkee päin autoa XD.
 
Onhan tuo vähintään yhtä nolo auto, kuin hummerikin, joilla ajaville nauretaan.

Ymmärän jos identiteetti on vihertävä ja vasemmalla niin hummeri edustaa aika tehokkaasti täysin vastakkaista ajattelutapaa niin se voi herättää tunteita. Teslan kohdalla näkisin enemmänkin, että kun sillä on huomattavasti fanittajia niin tällöin monessa laukeaa vastareaktio. Tyyliin ei se voi olla fanittamisen arvoinen kun se on sitä ja tätä.

Mielelläni kuulisin mikä siitä tekee vähintään yhtä nolon kuin Hummerin?

Näistä mikä on noloo tulee aina mieleen se kun menin ekaan duuniin ja siellä oli paljon tolppiin kiipeämistä (puhelinasentaja) no tämä kun tuli tyttöystävän perheen kanssa jossain vaiheessa puheeksi niin sieltä 13wee pikkusisko tokaisi, et vähäks noloo kiivetä johonkin tolppiin.
 
Voin jo tän triidin perusteella kuvitella sitä kun ajaa Cypertruckilla niin ihmiset näyttää keskisormea, huutelee ja sylkee päin autoa XD.
Ei tule tapahtumaan. Onhan tuota Cybertuckia hehkutettu niin paljon. Vähän kookkaampi auto tietysti, mutta eihän se haittaa. Iso autohan on vain hieno? Hummeri taas ei ole kovin iso.

Osa varmaan Teslan kannattajia, mutta onhan tuo muotoilu aivan eriä, kun S, 3 ja Y. Toivottavasti tuo muotoilu säilyisi, eikä autosta tulisi liian kallista.
 
Ei tule tapahtumaan. Onhan tuota Cybertuckia hehkutettu niin paljon. Vähän kookkaampi auto tietysti, mutta eihän se haittaa. Iso autohan on vain hieno? Hummeri taas ei ole kovin iso.

Osa varmaan Teslan kannattajia, mutta onhan tuo muotoilu aivan eriä, kun S, 3 ja Y. Toivottavasti tuo muotoilu säilyisi, eikä autosta tulisi liian kallista.

Mitä enempi hypetetään sitä enempi se herättää myös niitä negatiivisia tunteita tyyliin kuin väärän jääkiekkojoukkueen fanittaminen.

Todellakin toivon, että muotoilu säilyy. Jos siitä tehdään vain perinteinen lava-auto missä teslamaisia kurveja niin ei kiinnosta pätkääkään. Nyt se näyttää ihan sellaiselta konseptiautolta mitä ei koskaan tule massatuotantoon. Todella hienoa, että joku uskaltaa rikkoa rajoja noin tehokkaasti muotoilun saralla.
 
Onko tuo Cyberfuck truck edes EU hyväksytty?

EU tyyppihyväksyntä tehdään ihan fyysiselle autolle, eli pelkän suunnitelman perusteella sitä ei muutenkaan tehdä.

Sinänsä EU:n ja USA:n määräykset ei ole niin kaukana toisistaan, että tyyppihyväksyntä toiseen olisi mikään merkittävä este.

Melkoinen ilmestys. Tuolla autolla käy parkkitilat aika ahtaaksi, kun auto näyttää pitkältä ja leveältä. Tuo lava näyttäisi olevan aika korkealla.

Ei tuo sinänsä sen isompi ole kuin jenkeissä muutenkin käytössä olevat pickupit. Itseasiassa tuo ei edes ole iso malli vaan lähempi vertauskohde voisi olla esim Fodin pienin F-sarjainen eli F150
 
Iso autohan on vain hieno? Hummeri taas ei ole kovin iso.

Jos iso auto on hieno, niin Escalade vaan alle. Ei henk. koht. mene jakeluun miten se on hieno, mutta tyylinsä kullakin - kullatut vanteet alle myös niin sopii tyyliin. H2 on korkeampi ja leveämpi kuin Cybertruck eli kyllä Cybertruck näyttää edelleen pienemmältä sen rinnalla. Isompiakin toki löytyy vielä, jos se on tärkein meriitti.
 
Jos iso auto on hieno, niin Escalade vaan alle. Ei henk. koht. mene jakeluun miten se on hieno, mutta tyylinsä kullakin - kullatut vanteet alle myös niin sopii tyyliin. H2 on korkeampi ja leveämpi kuin Cybertruck eli kyllä Cybertruck näyttää edelleen pienemmältä sen rinnalla. Isompiakin toki löytyy vielä, jos se on tärkein meriitti.
Tuon Fordin linkitinkin jo. Olisihan se epäkäytännöllistä, mutta silti hienoa. Maksaa vaan ihan liikaa. Cybertruck voisi olla sähkön takia ihan kiva? Jo pelkän muotoilunkin takia kiinnostaisi ostaa. Lisäksi tehoa pitäisi olla.

Ford F150 Lariat 3,0 TD PowerStroke SuperCrew 4X4. Uusi ALV-vähennyskelpoinen auto! Panoraama, LED-valot, Nahat, 360-kamerat Avolava 2019 - Vaihtoauto
 
Hummerin nimellähän on myyty eri autoja. Se alkuperäinen Hummeri on kyllä iso melkein millä mittapuulla vaan.
 
Hummerin nimellähän on myyty eri autoja. Se alkuperäinen Hummeri on kyllä iso melkein millä mittapuulla vaan.
Jep. Taitaa olla aika harvinainen se alkuperäinen hummeri ja lisäksi vanha. Ehkä Cybertruckissa on jotain samaa, kun löytyy "panssarointia".

Edit:
Tuon Humvee:n olin jo kokonaan unohtanut.
Humvee – Wikipedia
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
259 609
Viestejä
4 512 731
Jäsenet
74 421
Uusin jäsen
eetu2k

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom