Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Nyt kun tuovat tuon full screen -visualisoinnin niin olisivat kyllä samalla saaneet tuoda jenkeissä käytössä olevan FSD:n visualisoinnin. Kuitenkin aika vaatimaton tuo euroopan visualisointi täyteen ikkunaan.

Sen verran eroa ilmeisesti on entiseen, että vastaantulevat autot näytetään myös ruudulla.
 
Ei ole läheskään kaikissa keskinäytössä. Hyvin monessa autossa on mittaristossa ulkolämpötila.
Miksi ihmeessa auton muut matkustat olisivat kinnostuneita ulkoilman lämpötilasta. Mikä hemmetin meteorologien suku kaikilla on ? Ei ole koskaan kukaan takapenkiltä kysynyt että mikä on lämpötila ulkona. Eikä kysy. Ja jos kysyy, voi kysy vaikka kuskilta. Dialogi automatkalla on ihan suotavaa.

Näyttö takana on hyvä juttu :thumbsup: Otaisin heti. Ei siitä mitään haittaa ole. Enemmän hyötyä.
 
Nyt kun tuovat tuon full screen -visualisoinnin niin olisivat kyllä samalla saaneet tuoda jenkeissä käytössä olevan FSD:n visualisoinnin. Kuitenkin aika vaatimaton tuo euroopan visualisointi täyteen ikkunaan.

Sen verran eroa ilmeisesti on entiseen, että vastaantulevat autot näytetään myös ruudulla.
Saisipa sen pois ja siihen tilalle vaikka jotain mitä itse haluaa.
 
Uusi visualisointi näyttää äkkiseltään hyvälle. Jään innolla odottamaan. Mukava kun autoa päivitetään ahkeraan. :thumbsup:
 
Nyt kun tuovat tuon full screen -visualisoinnin niin olisivat kyllä samalla saaneet tuoda jenkeissä käytössä olevan FSD:n visualisoinnin. Kuitenkin aika vaatimaton tuo euroopan visualisointi täyteen ikkunaan.

Sen verran eroa ilmeisesti on entiseen, että vastaantulevat autot näytetään myös ruudulla.
Aika turha kokonäytölle tuo visualisointi? No luulisi että joskus tulee vain yksi softa oli sitten fsd tai ei ja ne joilla on voi laittaa auton ajamaan itse ja ne joilla ei ole, näkevät kaikki samat jutut, mutta puuttuu vain itsestään ajo. Luulisi ainakin että olisi helpompi pitää yllä vain yhtä versiota kaikille.
 
Aika turha kokonäytölle tuo visualisointi? No luulisi että joskus tulee vain yksi softa oli sitten fsd tai ei ja ne joilla on voi laittaa auton ajamaan itse ja ne joilla ei ole, näkevät kaikki samat jutut, mutta puuttuu vain itsestään ajo. Luulisi ainakin että olisi helpompi pitää yllä vain yhtä versiota kaikille.
Eihän tuossa tarvitse edes näyttää noita visualisointiin. FSDn osalta vaan demotaan että se näkee.

Aktivoi tilanteen mukaan sen näkymän jne. Kuin että rullaa 24/7.
 
Isolla fontilla nopeus. Voimapalkki näköjään pystysuuntainen.

Toi voimapalkki on kanssa niin hyödyllinen, etten ennen viestiäsi ollut ikinä tajunnut autossa olevan sellainen. Nyt kun tiedän, niin mietin että mihin ihmeeseen kukaan voisi moista tietoa tarvita.
 
Toi voimapalkki on kanssa niin hyödyllinen, etten ennen viestiäsi ollut ikinä tajunnut autossa olevan sellainen. Nyt kun tiedän, niin mietin että mihin ihmeeseen kukaan voisi moista tietoa tarvita.
Se viestittää kuljettajalle nykyisen tilan. Jos näkyy pisteitä tietää että regen on heikko. Toki tähän tuotiin se oma ikoni. Tai akku on kylmähkö. Mutta tällekin oma ikoni.

Oikeastaan sillä ei kyllä tee mitään.
 
Jos ostaa teslalta talvirenkaat, onko niissä omat paineanturit? Ettei tarvitse mitään siirrellä kun renkaiden kausivaihto on ajankohtaista.
 
Toi voimapalkki on kanssa niin hyödyllinen, etten ennen viestiäsi ollut ikinä tajunnut autossa olevan sellainen. Nyt kun tiedän, niin mietin että mihin ihmeeseen kukaan voisi moista tietoa tarvita.

Siitä näkee esimerkiksi käytettävissä olevan Regenin tehon kylmällä säällä (katkoviivalla oleva osuus ei käytössä). Ja myöskin hetkellisen regenin voimakkuuden.
 
Siitä näkee esimerkiksi käytettävissä olevan Regenin tehon kylmällä säällä (katkoviivalla oleva osuus ei käytössä). Ja myöskin hetkellisen regenin voimakkuuden.
En ole kyllä koskaan osannut moista informaatiota kaivata kun tehon huomaa ensimmäisellä nostolla. Kylmällä autolla ja akun ollessa täysi siinä taitaa aiheesta palaa huomiovalo muutenkin.
 
En ole kyllä koskaan osannut moista informaatiota kaivata kun tehon huomaa ensimmäisellä nostolla. Kylmällä autolla ja akun ollessa täysi siinä taitaa aiheesta palaa huomiovalo muutenkin.

Lähinnä tuota käyttänyt jos halunnut rullailla ilman regeniä, niin näkee missä kohtaa kaasupoljinta tarvitsee pitää. Eli eipä tuosta juuri hyötyä ole, mutta eipä tuo siinä näytöllä haittaakaan.

EDIT: Ja niin paljoa en halua optimoida, että vaihtelisin vapaalle rullailun takia, vaan polkimen asento vaan suunnilleen 0 regenin kohdalle jos jaksaa.
 
Ainakin itse koen tuon voimapalkin varsin hyödylliseksi, siinä missä polttomoottoriautossa vaikkapa kierroslukumittarin. Tuota voi hyödyntää mm. ajettaessa taloudellisesti. En oikein hahmota, että miksi tuonkin olemassaolo on taas huono asia.
 
Kieltämättä vähän epämääräinen visuaalinen indikaattori ja mitä tuolla nyt loppupeleissä tekee? Jälleen yksi syy siirtää katse pois liikenteestä eikä varmasti turvallisuutta paranna yhtään.
 
Kieltämättä vähän epämääräinen visuaalinen indikaattori ja mitä tuolla nyt loppupeleissä tekee? Jälleen yksi syy siirtää katse pois liikenteestä eikä varmasti turvallisuutta paranna yhtään.

Kuten Terro sanoi, niin vähän sama asia mitä polttomoottoriauton kierroslukumittari. En näistä ole valitusta nähnyt, että vaaraantaa turvallisuuden.
 
Ainakin itse koen tuon voimapalkin varsin hyödylliseksi, siinä missä polttomoottoriautossa vaikkapa kierroslukumittarin. Tuota voi hyödyntää mm. ajettaessa taloudellisesti. En oikein hahmota, että miksi tuonkin olemassaolo on taas huono asia.
En mä ole sitä huonoksi asiaksi väittänyt. Ihmettelin vain miksi sellainen on ja mihin sitä käytetään kun en ollut aiemmin sitä noteerannut / osannut tuollaista kaivata. En nyt ihan kierroslukumittariin lähtisi kuitenkaan tällä tiedolla vertaamaan. Kierroslukumittari nyt on ihan oleellinen osa polttomoottoria vaikkapa silloin kun sieltä halutaan repiä maksimeita irti, optimoida kulutusta yms. En näe tuon ihan samanlaista arvoa tuottavan.
 
En mä ole sitä huonoksi asiaksi väittänyt. Ihmettelin vain miksi sellainen on ja mihin sitä käytetään kun en ollut aiemmin sitä noteerannut / osannut tuollaista kaivata. En nyt ihan kierroslukumittariin lähtisi kuitenkaan tällä tiedolla vertaamaan. Kierroslukumittari nyt on ihan oleellinen osa polttomoottoria vaikkapa silloin kun sieltä halutaan repiä maksimeita irti, optimoida kulutusta yms. En näe tuon ihan samanlaista arvoa tuottavan.

Tuohon kulutuksen optimointiinhan tuota voit juuri käyttää. Eli sinun perusteluilla voisi sanoa, että samalla tavalla oleellinen kuten kierroslukumittari.
 
Toi voimapalkki on kanssa niin hyödyllinen, etten ennen viestiäsi ollut ikinä tajunnut autossa olevan sellainen. Nyt kun tiedän, niin mietin että mihin ihmeeseen kukaan voisi moista tietoa tarvita.
Onhan se hyvinkin hyödyllinen, siitä näet esim talvella onko regen kylmällä käytössä vai ei.
 
Onhan se hyvinkin hyödyllinen, siitä näet esim talvella onko regen kylmällä käytössä vai ei.
Tai onko kaikki tehot käytettävissä. Ilmankin pärjäisi ja huomaahan sen regenin määrän poljinta nostamalla, mutta turhempiakin asioita on. Esimerkiksi ajonaikainen muiden visualisointi ei nyt varsinaisesti ole hyödyllinen kun vie huomiota liikenteestä.
 
Tai onko kaikki tehot käytettävissä. Ilmankin pärjäisi ja huomaahan sen regenin määrän poljinta nostamalla, mutta turhempiakin asioita on. Esimerkiksi ajonaikainen muiden visualisointi ei nyt varsinaisesti ole hyödyllinen kun vie huomiota liikenteestä.
Toki sen regenin huomaa poljinta nostamalla, mutta onhan se nyt huomattavasti järkevämpää ja turvallisempaa nähdä se jo ennen ajon alkamista. Lisäksi näkee ne välimallit, eli regen on puoliksi käytössä jne.
 
Toki niitä bt antureita saa muualtakin, kuten vanteita ja renkaita.

Todennäköisesti kai UE kun en autopilottia usein käytä, mutta nyt taas talven jäljiltä ajellut pidempiäkin matkoja sillä. Miksi se ei enää nosta nopeutta rajoitusalueilla automaattisesti; 100-80-60 menee alaspäin kyllä itsekseen, mutta siitä takaisin maantievauhtiin ei mitään ellet itse vaihdeviiksellä tai täppäämällä rajoitusmerkkiä sitä "kehota" uuteen aluenopeuteen?
 
Toki sen regenin huomaa poljinta nostamalla, mutta onhan se nyt huomattavasti järkevämpää ja turvallisempaa nähdä se jo ennen ajon alkamista. Lisäksi näkee ne välimallit, eli regen on puoliksi käytössä jne.
No mä en kyllä oikeastikaan keksi miksi tekisin sillä tiedolla ennen nostamista yhtään mitään. Autossani on jarru, joka on lähtökohtaisesti tarkoitettu sen pysäyttämiseen. Regen vähentää toimiessaan tarpeita koskea siihen jarruun, mutta sen päällä / poissa olo, tai etukäteistieto siitä, ei kyllä millään lailla vaikuta turvallisuuteen. Ja lisäksi siinä on tosiaan se oma huomiovalo siihen regeniin liittyen, joka kuten oma tapaukseni osoittaa, on huomattavasti huomiota herättävämpi ja selkeämpi tapa kertoa asiasta kun palkki, jonka olemassaoloa en ole noteerannut yli vuoden ajelujen aikana.
 
No mä en kyllä oikeastikaan keksi miksi tekisin sillä tiedolla ennen nostamista yhtään mitään. Autossani on jarru, joka on lähtökohtaisesti tarkoitettu sen pysäyttämiseen. Regen vähentää toimiessaan tarpeita koskea siihen jarruun, mutta sen päällä / poissa olo, tai etukäteistieto siitä, ei kyllä millään lailla vaikuta turvallisuuteen. Ja lisäksi siinä on tosiaan se oma huomiovalo siihen regeniin liittyen, joka kuten oma tapaukseni osoittaa, on huomattavasti huomiota herättävämpi ja selkeämpi tapa kertoa asiasta kun palkki, jonka olemassaoloa en ole noteerannut yli vuoden ajelujen aikana.
Tuosta regenistä tulee vielä erillinen ilmoitus sen ikonin lisäksi tekstillä.
 
Harmi homma, että loppuu. Itse tuli tienattua acceleration boost, wall connector sekä 15 000 km superilatauksia. Eli noin 3300€ arvosta juttuja jos siis kaiken olisi rahalla ostanut.
Voi olla parempi hintojen tehostus mahdollista jatkossa kun ei ole tuommoisia ylimääräisiä kuluja. Nythän jenkeissä ilmoittivat heti kättelyssä 2k alet y/s/x. Mielenkiintoista nähdä miten käy niiden "ilmaisien" roadstereiden.
 
Voi olla parempi hintojen tehostus mahdollista jatkossa kun ei ole tuommoisia ylimääräisiä kuluja. Nythän jenkeissä ilmoittivat heti kättelyssä 2k alet y/s/x. Mielenkiintoista nähdä miten käy niiden "ilmaisien" roadstereiden.
Omakustannushintahan tälle suosittelukampanjalle huomattavan edullinen verrattuna suoriin euromääräisiin alennuksiin.
 
Hinnat laski taas jenkeissä... vähemmän yllättäin Y:n hinnat samoihin tai vähän alle kuin ne olivat kvartaalin lopussa ennen "hinnat nousee" FOMO-kampanjointia; S/X sitten pari tonnia aiempaakin halvemmiksi. Varastoautoalejen poistojen pohjalta ennustaisin että vastaavia tullaan näkemään muuallakin.
 
Firma on kyllä aivan sekaisin. Potkitaan porukkaa ulos sieltä täältä, perutaan huoltoja, CEO haluaa miljardien paketin, CEOlle raportoi suoraan Euroopan ja Aasian myynti. Kaikki panokset robotaksiin.

Tämän kaiken kruunaa se että firma menee konkkaan vajaassa vuodessa. Tai CEO heitetään pois.
 
Firma on kyllä aivan sekaisin. Potkitaan porukkaa ulos sieltä täältä, perutaan huoltoja, CEO haluaa miljardien paketin, CEOlle raportoi suoraan Euroopan ja Aasian myynti. Kaikki panokset robotaksiin.

Tämän kaiken kruunaa se että firma menee konkkaan vajaassa vuodessa. Tai CEO heitetään pois.
Strategisia muutoksia. Tesla tunnetusti on nopea liikkeissään ja ei jää tuleen makaamaan. Huomattavia irtisanomisia autoalalla ollut ja tulee olemaan tämän taloustilanteen mukaan. Näillä saadaan parempi kannattavuus lyhyellä aikavälillä ja varmaan q4 tiedossa aika hyvät massit. Musk halunnut nuo miljardit jo pitemmän aikaa ja tuo vaan uusi painostuskeino toteuttaa se. Robotaksiin kyllä panostaa hyvin mutta epäilen että olisi kovinkaan merkittävä panostus, ehkä prioriteetti kasvanut, mutta ei noita muita projekteja ole haudattu ja robotaksi vie kokonaisuudessaan murto-osan resursseista. Kaipa tuolla muskilla visio on mitenkä lähellä ollaan fsd osalta kun 8v menty, että meneekö se vuosi vaiko 8v lisää todennäköisemmin? Bankruptcy aika kaukaa haettu, tuntuu että näitä clickbaiteja ollut 20v Teslan osalta ja jaksaa aina naurattaa tämä aihe.
 
Strategisia muutoksia. Tesla tunnetusti on nopea liikkeissään ja ei jää tuleen makaamaan. Huomattavia irtisanomisia autoalalla ollut ja tulee olemaan tämän taloustilanteen mukaan. Näillä saadaan parempi kannattavuus lyhyellä aikavälillä ja varmaan q4 tiedossa aika hyvät massit. Musk halunnut nuo miljardit jo pitemmän aikaa ja tuo vaan uusi painostuskeino toteuttaa se. Robotaksiin kyllä panostaa hyvin mutta epäilen että olisi kovinkaan merkittävä panostus, ehkä prioriteetti kasvanut, mutta ei noita muita projekteja ole haudattu ja robotaksi vie kokonaisuudessaan murto-osan resursseista. Kaipa tuolla muskilla visio on mitenkä lähellä ollaan fsd osalta kun 8v menty, että meneekö se vuosi vaiko 8v lisää todennäköisemmin? Bankruptcy aika kaukaa haettu, tuntuu että näitä clickbaiteja ollut 20v Teslan osalta ja jaksaa aina naurattaa tämä aihe.
Ainut oikea muutos olisi äänestää Musk ulos.
Ei kukaan suostu antamaan sille tuota miljardien pakettia kun tyyppi laskee joka päivä osaketta alaspäin ja perseilee minkä kerkeää.
 
Ainut oikea muutos olisi äänestää Musk ulos.
Ei kukaan suostu antamaan sille tuota miljardien pakettia kun tyyppi laskee joka päivä osaketta alaspäin ja perseilee minkä kerkeää.
No sillä idealla Tesla muuttuu kohtuu tylsäksi autojen myyntiorganisaatioksi. Itse olen pitänyt teslasta lähinnä siksi, ettei se ole pelkkä autojen myyntipulju vaan innovoi softasta rautaan. Eikös se muskin visio ole Mars? Tällä auton myynnillä se sitä rahoittaa ja ohessa kymmenen muuta projektia eli kokonaisuutena autojen myynnin vaikutus tulevaisuudessa on marginaaliseikka.
 
Tuossa musk kommentoi uutta referral programmia tulossa.
 
No sillä idealla Tesla muuttuu kohtuu tylsäksi autojen myyntiorganisaatioksi. Itse olen pitänyt teslasta lähinnä siksi, ettei se ole pelkkä autojen myyntipulju vaan innovoi softasta rautaan. Eikös se muskin visio ole Mars? Tällä auton myynnillä se sitä rahoittaa ja ohessa kymmenen muuta projektia eli kokonaisuutena autojen myynnin vaikutus tulevaisuudessa on marginaaliseikka.
Mitä Tesla on innovoinnut?
Tuossa musk kommentoi uutta referral programmia tulossa.
Sama show jatkuu. Epäilen tuota muutamaa kuukautta.

Toki alet palasi nopeammin tällä kertaa.
 
Mitä Tesla on innovoinnut?

Sama show jatkuu. Epäilen tuota muutamaa kuukautta.

Toki alet palasi nopeammin tällä kertaa.
Ihan riittävän hyvälle tasolle moderniin sähköautoonsa ovat softansa kehittäneet. Muut kipuilevat vuosia vielä samoissa ongelmissa, mitä moitittu aikaisemmin. Ei tuo UI vielä mikään mestariteos ole, mutta eipä lagittele ja bugittele pahasti. Itsellä ainakaan kiihota tippaakaan ostaa paskaa paketissa kun tahmoo näytössä larppaaminen tai heittää ihme kieliä välillä Suomesta kiinaksi tai miksikä tahansa. Sitten toinen ihan eri seikka, tykkääkö ylipäätänsä näytöistä ja haluaa kaiken manuaalipainikkeilla niin ostaa sen mieleisensä niin ei tarvitse näyttöjä tihrustella. Ei tuo best part no part mentaliteetti aina Teslallakaan onnistu kun katsoo sitä "hyvää" kompromissia rain/us sensoreissa, mutta aika hyvin nuo ovenkahvat toimineet pomminvarmasti verrattuna vaggineisiin vaikka toki ne jäätyvät, mutta ei kovin näytä hajoavan saati s/x pomppaavat ovenkahvatkin halvempi vaihtaa kuin nuo Volkkarin manuaaliläpyskät. Nythän nuo gigavalut enenevissä määrin kutkuttaa nissania, toyotaa, kinukkeja yms niin ei varmaan ihan huuhaata sekään ollut tai structural pack kiinalaisten kopiona?
 
Ihan riittävän hyvälle tasolle moderniin sähköautoonsa ovat softansa kehittäneet. Muut kipuilevat vuosia vielä samoissa ongelmissa, mitä moitittu aikaisemmin. Ei tuo UI vielä mikään mestariteos ole, mutta eipä lagittele ja bugittele pahasti. Itsellä ainakaan kiihota tippaakaan ostaa paskaa paketissa kun tahmoo näytössä larppaaminen tai heittää ihme kieliä välillä Suomesta kiinaksi tai miksikä tahansa. Sitten toinen ihan eri seikka, tykkääkö ylipäätänsä näytöistä ja haluaa kaiken manuaalipainikkeilla niin ostaa sen mieleisensä niin ei tarvitse näyttöjä tihrustella. Ei tuo best part no part mentaliteetti aina Teslallakaan onnistu kun katsoo sitä "hyvää" kompromissia rain/us sensoreissa, mutta aika hyvin nuo ovenkahvat toimineet pomminvarmasti verrattuna vaggineisiin vaikka toki ne jäätyvät, mutta ei kovin näytä hajoavan saati s/x pomppaavat ovenkahvatkin halvempi vaihtaa kuin nuo Volkkarin manuaaliläpyskät. Nythän nuo gigavalut enenevissä määrin kutkuttaa nissania, toyotaa, kinukkeja yms niin ei varmaan ihan huuhaata sekään ollut tai structural pack kiinalaisten kopiona?
Softa on mitä on ja kyllä se lagaa Atomilla. On aina ollut hidas. Tiedä miten uusi sitten jaksaa.

Eli viat ovat innovointeja sen takia koska ne on halvempi korjaa kuin kilpailijan tuotteet?
 
Softa on mitä on ja kyllä se lagaa Atomilla. On aina ollut hidas. Tiedä miten uusi sitten jaksaa.

Eli viat ovat innovointeja sen takia koska ne on halvempi korjaa kuin kilpailijan tuotteet?
Onhan tuo atom jo 7v wanhakin että parhain terävyys häilyy sanomattakin selvää. Ihan miten haluat ajatella. Kyllä tuo softalla kikkailu aika hyvää innovointia on hyvässä kuin pahassa. Ei se tarkoita että aina parempi kuluttajan kannalta, mutta jos tuo pari vuotta ilman matriisia tiputti vaikka sen Teslan hintaa 2k niin win win molemmille tai että jos se wanha atomikin saa uuden kiimaa wanhalle ostajalle niin kai se jotain viihdearvoa ainakin antaa oli se asiakas tyytyväinen sitten pieruääniin tai vaikka rangepumpiin kun OTAna posahti efficiency pack, latausnopeutta tms. Kyllä nuo jatkuvat uudistukset softalla ainakin tuoreena koslaa pitää eikä tule niin äkkiä mieli vaihtaa 5v wanhaa kuin ehkä perinteisellä valmistajalla? FSD kun jossain vaiheessa putkahtaa niin hyvä kuulla näitä kritisoijia sitten että eihän se softa mihinkään kykene.
 
Teslan kannalta paskempi homma ettei ulkonäköä muuteta. Tämä uusi malli saanut hyviä arvioita.

Naapurin pertin kannalta se näyttää samalta saippuakotelolta kuin 7v. vanha malli. Sillä on yllättävän iso arvo miltä se auto näyttää, näkeekö naapurit että on uusi vai käytetty.

edit. Ja tuo on fakta, joka muuta väittää ei ole ikinä omistanut uutta autoa.
 
Onhan tuo atom jo 7v wanhakin että parhain terävyys häilyy sanomattakin selvää. Ihan miten haluat ajatella. Kyllä tuo softalla kikkailu aika hyvää innovointia on hyvässä kuin pahassa. Ei se tarkoita että aina parempi kuluttajan kannalta, mutta jos tuo pari vuotta ilman matriisia tiputti vaikka sen Teslan hintaa 2k niin win win molemmille tai että jos se wanha atomikin saa uuden kiimaa wanhalle ostajalle niin kai se jotain viihdearvoa ainakin antaa oli se asiakas tyytyväinen sitten pieruääniin tai vaikka rangepumpiin kun OTAna posahti efficiency pack, latausnopeutta tms. Kyllä nuo jatkuvat uudistukset softalla ainakin tuoreena koslaa pitää eikä tule niin äkkiä mieli vaihtaa 5v wanhaa kuin ehkä perinteisellä valmistajalla? FSD kun jossain vaiheessa putkahtaa niin hyvä kuulla näitä kritisoijia sitten että eihän se softa mihinkään kykene.
Softan päivitys on kiva mutta miksi otetaan aina takapakkia. Softan testaa asiakas, ei yritys.

FSD on ollut ulkona vuodesta 2020 lähtien. Vakuttaako? Joo ja ei.

Acura on tainnut aikanaan kokeilla castingia mutta eivät ottaneet käyttöön.

Nykyisellään ehkä hyvä tapa painaa tuotantokustannuksia alas mutta haittapuolena tulee että ei voi korjata helposti. Autoja menee lunastukseen. Lisäksi on raportoitu muutamia halkeamia tuossa. Ainakin Model Yssa.

Akut osana runkoa on sama juttu. Kustannuksia alas mutta vaikea korjata.
 
Jenkeissä FSD:n hinta pudonnut $12000 -> $8000 ja enhanced autopilot pudotettu kokonaan pois valikoimasta. Autojenkin hintoja taas pudoteltu mm. Kiinassa uuden kolmosen parilla tonnilla.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
259 438
Viestejä
4 507 669
Jäsenet
74 397
Uusin jäsen
Jtin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom