Juuri tämän takia on turha väitellä yhtään mistään varsinkin, jos ajaa teslalla. Parempi olla hiljaa. Sama kun dieselautoilijat fb:n caravaanariryhmässä vaativat sähköautoilijoille autoveroa, kovempaa käyttövoimaveroa yms. koska heidän mielestään se on epätasa-arvoista, kun sähköautoilijat eivät näitä maksa. Sitten toisessa aiheessa haukkuvat kaikki sähköautot sähkövatkaimiksi, joilla ei tee yhtään mitään ja pyytävät välttämään sähköauton ostamista. Itse pysyn näistä tällaisista väittelyistä mahdollisimman kaukana ja nautin edullisista kilsoista ja mm. siitä, että oma teslani ei vaadi mitään vuosittaisia määräaikaishuoltoja jne.
Toinen hyvä tapa on myös muodostaa oma mielipiteensä lukemalla is:n tarinoita sähköautoista ja kuinka kaikki sähköautot ovat "susip*skoja" ja palavat ostopäivästä seuraavana päivänä. Ja tietenkään kokemusta ei ole metrin vertaa sähköautolla ajamisesta näillä ihmisillä...
Anyway mitä nettipalstoja itse olen lukenut, niin teslalla on yksiä luotettavimpia voimansiirtoja autossa, samoin myös akuston osalta. Teslan fb ryhmässä suurimmat porinat liittyvät lähinnä ilpin toimintaan tai käyttöjärjestelmään.