Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein kuitenkin tiketin tämän viestisi innoittamana, koska tuota vikakoodia tuolla service valikossa oli esiintynyt: VCFRONT_a160_lowSuctionPressure = trueEn yhtään.
Tuolla yhdessä ryhmässä oli aika varman oloinen näkemys yhdellä keskustelijalla, että kylmäaineen vähyys johtais kaiketi kompressorin liialliseen rasitukseen joka päättyy korkkaukseen.
Tuossa malli esimerkki vika koodista kun kylmä ainetta ei ole riittävästi. Ja tosiaan toistuva tuo koodi.
Tuossa sitten kun a160 alkaa tulla koko rahalla. Tässä huomiona auto ollut lämpimässä ja täysin sula. Samassa autossa tuo kylmäaine vähissä koodi. Yksi kompura vaihdettu vaihdon jälkeen ei kertaakaan a160 koodia. Kunnes tuli ensimmäinen kylmäaine vähissä koodi. Sen jälkeen toistuva a160.
Tekstit on siis itseäni viisaampien kirjoittamia, itse en ole edes huoltonäytössä käynyt tutustumassa.
Ainahan näistä avustimista on alussa iso poru ja epäluulo. Niin oli varsinkin luistoneston kanssa, rattimiehet sanoivat hengenvaaralliseksi, kun auto päättää miten luisto oikaistaan. ABS oli kanssa valituksen aihe, kun ei saanut tehdä kunnon lukkojarrutusta hätäjarrutuksessa.
Terve epäluulo on aina hyvästä, sillä ihmisen tekemiä juttujahan noi on. Ja ihmiset tekee vaan virheitä , olivatpa ne tekemässä sitten mitä tahansa.
Heh, olen kuullut saman tarinan Tommi Mäkisen sanomana.Totta. Menee offtopiciksi, mutta muistan myös Mika Salon joskus sanoneen ulosajon tms haaverin yhteydessä (normiautolla autoillessaan siis), että auto oli vielä ihan ajettavissa, mutta kun airbag naamalla oli hieman lisähaasteita ajossa
Itselleni tuli eilen tuo päivitys ja ihan hyvin pelaa sovellus ja auto herää kuten pitääkin. Toki vasta muutamia kertoja katsonutkaan.2024.2.6 päivitys toi taas tuon nukahtamis bugin takaisin ainakin itselläni. Auto siis nukahtaa liian syvään uneen jos ei ole sentry mode päällä tai lataus käynnissä. Nyt ei enää riitä vaikka latauspiuha on kiinni.
Mutta tällä kertaa toimii kikka kakkonen. Nimittäin Tessie herättää auton, jonka jälkeen toimii teslan sovelluksessakin. Ei tarvi siis mennä autolle sen takia, kuten viimeksi piti kun tämä ongelma esiintyi.
Itselleni tuli eilen tuo päivitys ja ihan hyvin pelaa sovellus ja auto herää kuten pitääkin. Toki vasta muutamia kertoja katsonutkaan.
Mikä siellä on niin mielenkiintoista et pitää tarkistella?
En itsekkään sanonut mitään Autopilotin kieltämisestä ja en itsekään lähtisi sitä kieötämään, mutta silloin kun tuo toimii avustimena niin itse ainakin toivoisin, että tietäisin mitä tuo tekee ja mitä ei. Käyttäminen olisi paljon helpompaa, jos olisi joku pitsalista sen kyvyistä.Ihmiskuskitkin tekee hölmöjä virheitä, eikä silloinkaan ketään lohduta, että toinen on vastuussa. Autopilotin kieltäminen virheiden perusteella on idioottimaista - tuolla perusteella kaikki autoilu pitää kieltää koska voi tulla virheitä.
Tuo postaus jossa sanottiin ettei toimi. Halusin tarkastaa että toimiiko. Ja kohta pitää laittaa esilämmitys päälle kun näyttää olevan pakkasta.Mikä siellä on niin mielenkiintoista et pitää tarkistella?
Onko sinulla pelkän mobiilin varassa vaiko kantaako wlan?2024.2.6 päivitys toi taas tuon nukahtamis bugin takaisin ainakin itselläni. Auto siis nukahtaa liian syvään uneen jos ei ole sentry mode päällä tai lataus käynnissä. Nyt ei enää riitä vaikka latauspiuha on kiinni.
Mutta tällä kertaa toimii kikka kakkonen. Nimittäin Tessie herättää auton, jonka jälkeen toimii teslan sovelluksessakin. Ei tarvi siis mennä autolle sen takia, kuten viimeksi piti kun tämä ongelma esiintyi.
Aikoinaan omassa Model 3:ssa noita oli vinopino ja Teslan reaktio oli "väärä data luettu tai jotain muuta, ei toimenpiteitä". Lopulta sitten kun kairattiin tarpeeksi perseeseen, että oikeasti sai sen Teslan rangerin paikalle katsomaan tilannetta, oli totuus hieman toinen ja auto Vantaalle parin kuukauden osien vaihtoon. Eli kyllähän se toimii just niin hyvin kuin haluaa, mutta pitää olla oikeasti aika päättäväinen noiden kanssa. Teslahan kun korjaa vasta sitten yleensä, kun vika on jo akuutti ja oikeasti häiritsee tai estää autolla ajoa.Miten huolissaan ootte ollu noista vikakoodeista jotka on ”Recent Alerts” service valikossa mutta ei siis aktiivisina siellä eikä ole näkynyt mitään koodia tuolla norminäkymän hälytyksissä?
Ootko lisännyt kotiosoitteeksi todellisen osoitteesi vai sen osoitteen jossa auto sanoo olevansa silloin kun on kotona?Onkos kellään muulla ongelmana, että auto ei tiedä juuri koskaan olevansa kotona?
Kotona wlanin päässä, mutta ei auta tuohon.Onko sinulla pelkän mobiilin varassa vaiko kantaako wlan?
Oli tuo sama ongelma ensimmäisten viikkojen aikana. Syötin jossain kohdin Tesla tilille kotiosoitteen. En ole ihan varma korjasiko tämä tuon ongelman. On kuitenkin tiennyt olevansa kotona tuon alun sekoilun jälkeen.Onkos kellään muulla ongelmana, että auto ei tiedä juuri koskaan olevansa kotona?
Onkos kellään muulla ongelmana, että auto ei tiedä juuri koskaan olevansa kotona?
Kokeileppas ottaa se pois wlanista ja seuraa sitten toimiiko pelkällä mobiililla.Kotona wlanin päässä, mutta ei auta tuohon.
Mulla sama, ei saa apilla hereille. Edellinen softa toimi ok. Wlani ei vaikuta.2024.2.6 päivitys toi taas tuon nukahtamis bugin takaisin ainakin itselläni. Auto siis nukahtaa liian syvään uneen jos ei ole sentry mode päällä tai lataus käynnissä. Nyt ei enää riitä vaikka latauspiuha on kiinni.
Mutta tällä kertaa toimii kikka kakkonen. Nimittäin Tessie herättää auton, jonka jälkeen toimii teslan sovelluksessakin. Ei tarvi siis mennä autolle sen takia, kuten viimeksi piti kun tämä ongelma esiintyi.
Ei vaikuta, kodin ulkopuolella nukahtaa yhtälailla välittömästi, siis muutamassa minuutissa. Sentry mode tai lataus pitää hereillä tarpeeksi että reagoi.Kokeileppas ottaa se pois wlanista ja seuraa sitten toimiiko pelkällä mobiililla.
Se jotenkin bugaa wlanin kanssa.
Tämä onkin varmaan itsellänikin ongelmana, kiitos! Oireet täsmää, ei käynyt edes mielessä. Vähän erikoinen ajatuksenjuoksu 'Murican pojalla, että eri profiileilla olisi eri koti. Tai että eri ajajan tullessa samaan osoitteeseen ei olisi "koti", jos eri kuski.Itselläni kotiosoite piti syöttää Teslan navigaattoriin ja tallentaa se sinne. Sitten auto tiesi olevansa kotona. Lisäksi tämä piti tehdä autossa kaikille käyttäjäprofiileille erikseen. Nyt toimii hyvin, alussa kun en tätä hoksannut, auto oli kotona minun ajettuani autolla. Vaimon palattua autolla kotiin, se ei tiennytkään olevansa kotona, koska vaimolla ei ollut tallennettuna kotiosoitetta omalle profiilille.
Nojaa, auton voi jakaa kaverille ja hänellä oma profiili. Parempi että edes jotenkin joustaa kuin lukittaisiin.Tämä onkin varmaan itsellänikin ongelmana, kiitos! Oireet täsmää, ei käynyt edes mielessä. Vähän erikoinen ajatuksenjuoksu 'Murican pojalla, että eri profiileilla olisi eri koti. Tai että eri ajajan tullessa samaan osoitteeseen ei olisi "koti", jos eri kuski.
Koska vikahan ei voi olla siinä Teslassa? Softakehityksen kuninkaassa.Noihin softapohjaisiin temppuiluihin kannattaa muistaa, että puhelinvalmistajat on vuosi vuodelta aggressiivisempia tappamaan/rajoittamaan sovellusten resurssien käyttöä.
Eli ensimmäisenä on syytä tarkistaa sovellusasetukset, että sille kriittiselle sovellukselle on annettu poikkeus käyttää niin paljon virtaa ja yhteysaikaa kuin se haluaa.
Koska vikahan ei voi olla siinä Teslassa? Softakehityksen kuninkaassa.
Nojaa, firman fleet-auto jolla ajaa puolentusinaa ukkoa ja autot vaihtuu poolista miten sattuu - aina saa omalla profiililla auton toimimaan itselle oikein. Ei kuulosta hassummalta?Tämä onkin varmaan itsellänikin ongelmana, kiitos! Oireet täsmää, ei käynyt edes mielessä. Vähän erikoinen ajatuksenjuoksu 'Murican pojalla, että eri profiileilla olisi eri koti. Tai että eri ajajan tullessa samaan osoitteeseen ei olisi "koti", jos eri kuski.
Miten se puhelin nyt voi siihen auton hyytymiseen liittyä? Ymmärrän toki jos tässä on joku käyttäjälähtöinen ongelma.Jumalaisinkaan softakehityksen kuningas ei voi mitään sille jos akkukestosta vainoharhainen puhelinvalmistaja määrää tappamaan kaikki x % tietyn rajan resursseja käyttövän appin.
Ja tuo aiempi oli siis vianrajauskeinona oleellinen. Jos vika korjaantuu antamalla sovellukselle rajattomat resurssit puhelimessa niin vika lienee enemmän puhelimessa. Jos taas ei korjasnnu niin vika on todennäköisemmin muualla.
Jo on aikoihin eletty kun TM:ssä kehutaan TeslaaMyth busted. Tesla 3 Highland lähtee kuin telkkä pöntöstä eikä ole ongelmia niin kuin tässä lähiaikoina ollut täällä puhetta.Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Ludicrous mode napista, vielä kun cheetah stancen saisHienoa toimintaa,
Sairaudet | Lapset ajavat pienillä Tesloilla sairaalassa Helsingissä – Taustalta paljastuu joviaali idea
Vapaaehtoiset veivät sairaalaan sähköautoja, jotta pienet potilaat eivät jäisi leikeistä paitsi.www.hs.fi
Tai hyväksytään TM testimetodit.Jo on aikoihin eletty kun TM:ssä kehutaan Teslaa
Wanhat patut alkaa lämpenemään sähköiseen maailmaan. No eipä siinä, kyllä tuo Highland hyviä ja kaivattuja päivityksiä on saanut mitä tullut vuosia kokeiltua uusinta uutta Teslaa. Vielä kun saisi tarpeeksi rangea juniper niin pääsisi itsekin teslalla ajelemaan.Jo on aikoihin eletty kun TM:ssä kehutaan Teslaa
Myth busted. Tesla 3 Highland lähtee kuin telkkä pöntöstä eikä ole ongelmia niin kuin tässä lähiaikoina ollut täällä puhetta.Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Hyvää tunnelmaa pilaa perusjuttu: pyyhkijät. Vakionopeudensäätimellä sekä autopilotilla automaattipyyhkijät menevät päälle ja pyyhkivät kuivaa lasia. Pitää siis säätää pyyhkijöitä näytöltä tai ratin pikavalinnasta.
Toimittaja ei osannut ottaa asetusta pois. Nythän tuon saa manuaalille pelkästään jos risoo automaatti. Itsekin joka autossa manuaalina pidän kun hieroo joskus omiaan jos mennyt vahingossa automaatille.Noh, toisaalta..
Takavetoinen kansan-Tesla uudistui eikä hyydy hankeen – Pari asiaa kuitenkin ärsyttää
Selvien parannusten jälkeen uuteen Model 3:een on jäänyt vielä myös kehitettävää.www.kauppalehti.fi
Hyvä EDS on tietysti hieno asia, mutta veikkaan että kuivan lasin hinkkaamisesta kärsivä ottaisi mieluummin toimivat pyyhkijät kuin huippuunsa viritetyn eds:n jota tarvitsee vain ääriolosuhteissa.
Toimittaja ei osannut ottaa asetusta pois. Nythän tuon saa manuaalille pelkästään jos risoo automaatti. Itsekin joka autossa manuaalina pidän kun hieroo joskus omiaan jos mennyt vahingossa automaatille.
Volkkarilla on kestitys rahat menneet ID kehitykseen niin kampaviineri porukka vähän näpäyttää.Jo on aikoihin eletty kun TM:ssä kehutaan Teslaa
Oli kyllä oikein hyvän mielen uutinen.Hienoa toimintaa,
Sairaudet | Lapset ajavat pienillä Tesloilla sairaalassa Helsingissä – Taustalta paljastuu joviaali idea
Vapaaehtoiset veivät sairaalaan sähköautoja, jotta pienet potilaat eivät jäisi leikeistä paitsi.www.hs.fi
Toimittaja ei osannut ottaa asetusta pois. Nythän tuon saa manuaalille pelkästään jos risoo automaatti. Itsekin joka autossa manuaalina pidän kun hieroo joskus omiaan jos mennyt vahingossa automaatille.
Aika moista nöyristelyä kyllä noiden pyyhkijöiden toiminnan suhteen täällä osalla. Itse olen ollut kyllä tyytyväinen omaan MY:hyn aika pitkälti kaikilta muilta osin, paitsi juuri nuo pyyhkijät ja vakkari. Molemmat toimineet edellisissä autoissa kuin junan vessa niin eihän sitä kesällä kuivalla kelillä tehdyssä koeajossa edes tajunnut miettiäkään. Nuo ovat vaan niin keskeisessä osassa ajamista varsinkin talvella, että en kyllä seuraavaan autoon haluaisi samoja puutteita.Ahaa eli taas se vanha kunnon "käytät sitä väärin" syy?
Liikaa vaadittu, että pyyhkijät ei hinkkaa kuivaa lasia automaattiasetuksella?
Bittihelvettiinhän ne vaihteet katoaa kun näyttö pimenee ja samalla katosta painikkeet sekä itse sahattu suksiluukku katoaa kun OTA päivityksenä takapenkki vaihtuu.Toimittaja ei osannut juuri mitään muutakaan, on se erikoista että tällaisia virheitä julkaistaan
Tuskinpa. Itsellä kyllä hankasi kuukausi sitten mystisesti -29 pakkasella kuivalla kelillä pyyhkijät vaikka ei Tesla olekaan. Bimmerillä taitaa olla omista kokemuksista ehkä parhaita automaattipyyhkijöitä, mutta ei mikään täydellisyys. Helpoin Teslan ja monen muun auton kohdalla laittaa manuaali asetus ja painaa ratin napista jos tulee pisara tuulilasiin tai kunnon sateella kytkee vasta sen automaation. Näin tehnyt käytännössä kaikissa autoissa eli ensin manuaali kun liikkeelle lähtee ja tarvittaessa sitten automaatti/kerta pyyhkäisy. Mikäs sen mukavampaa kuin automaatio päällä ja levittää kuraa ja ikkuna kirkuu hoosiannaa?Ahaa eli taas se vanha kunnon "käytät sitä väärin" syy?
Liikaa vaadittu, että pyyhkijät ei hinkkaa kuivaa lasia automaattiasetuksella?
Mulla alkoi joskus joulukuussa tökkimään tuo. Yhteyden muodostaminen kesti välillä pari-kolme minuuttiakin, jos auto ei ollut aktiivisena. En muista että olisin autoon lataillut viime aikona mitään päivityksiä, mutta tällä hetkellä toimii taas normaalisti (yhteys muodostuu ~30s). Epäilen siis ennemminkin softan iOS -versiota kun auton päivityksiä alkuperäisen ongelman aiheuttajaksi.2024.2.6 päivitys toi taas tuon nukahtamis bugin takaisin ainakin itselläni. Auto siis nukahtaa liian syvään uneen jos ei ole sentry mode päällä tai lataus käynnissä. Nyt ei enää riitä vaikka latauspiuha on kiinni.
Mutta tällä kertaa toimii kikka kakkonen. Nimittäin Tessie herättää auton, jonka jälkeen toimii teslan sovelluksessakin. Ei tarvi siis mennä autolle sen takia, kuten viimeksi piti kun tämä ongelma esiintyi.
Tämä on yksi monista syistä, jonka vuoksi iPhone on ollut mielestäni pahinta paskaa ikinä Androidin jälkeen. Bluetooth-yhteydet toimivat jos toimivat, samoin hotspot etc. Koko ajan saa olla säätämässä ja ottamassa asioita uudelleen käyttöön kun luuri sammuttelee niitä itsestään. Akku kyllä kestää ihan hyvin, mutta roikotan vekotinta mielummin päivisin johdossa kun kiroilen yhdistymättömiä kuulokkeita, autoa, tai mitä milloinkin.Noihin softapohjaisiin temppuiluihin kannattaa muistaa, että puhelinvalmistajat on vuosi vuodelta aggressiivisempia tappamaan/rajoittamaan sovellusten resurssien käyttöä.
Eli ensimmäisenä on syytä tarkistaa sovellusasetukset, että sille kriittiselle sovellukselle on annettu poikkeus käyttää niin paljon virtaa ja yhteysaikaa kuin se haluaa.