Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Eli kiva juttu mutta joutuu silti säätämään. Eiköhän se Tesla voisi kohta kaivaa sen pään pois sieltä ja oikeasti ruveta softafirmaksi.

Tuskin, Teslan kyky saada kunnollista työvoimaa on aika rajoittunutta. Sillä ei yleisesti ottaen alalla ole kovin paljon vetoa (haluaako kukaan oikeasti Elonin alla työskennellä heikommalla palkalla kuin kilpailijalla, josta saa paremmat tulevaisuuden mahdollisuudet?).

Mielenkiintoinen video jossa käsitellään myös tätä parjattua "softaosaamista". :)

TLDW, oliko tässä siis jotain mistä pitäisi kiinnostua? Kyseinen herra kun ei ole mikään softaosaaja (mutta kylläkin sokea Muskfani), niin sen takia mietin.
 
Eli kiva juttu mutta joutuu silti säätämään. Eiköhän se Tesla voisi kohta kaivaa sen pään pois sieltä ja oikeasti ruveta softafirmaksi.
Toisaalta niin kauna kun ABC:n latausasemat ovat alitehoista roskaa, niin varmaan ihan hyväkin ettei tietämättömiä kuseteta sinne lataamaan kesken kiireisen matkanteon. Recharget ja Ionityt voisivat toki sisältyä reittisuunnitelmaan, tai ainakin olla optiona valittavissa Supereiden rinnalle.
 
Mistä kiskot näkemyksiäsi kun vuosikaudet Tesla, SpaceX ja Apple ovat olleet ohjelmistoihmisten toivetyöpaikkoja jonne halutaan ja nyt Burmann Suomesta kertoo, ettei Tesla saa osaavaa työvoimaa. :bored:
 
Tuskin, Teslan kyky saada kunnollista työvoimaa on aika rajoittunutta. Sillä ei yleisesti ottaen alalla ole kovin paljon vetoa (haluaako kukaan oikeasti Elonin alla työskennellä heikommalla palkalla kuin kilpailijalla, josta saa paremmat tulevaisuuden mahdollisuudet?).

Onko ylläoleva huumoria? SpaceX ja Tesla ovat jo pitkään olleet kärjessä kun mitataan yliopistosta valmistuneiden unelmatyöpaikkoja:

engineering-students-1024x575.jpeg
 
Onko ylläoleva huumoria? SpaceX ja Tesla ovat jo pitkään olleet kärjessä kun mitataan yliopistosta valmistuneiden unelmatyöpaikkoja:

engineering-students-1024x575.jpeg
Mites porukan pysyvyys ja onko vastaavaa tilastoa kokeneemmasta väestä? Omalla alalla ainakin yliopistosta imuroi ne tahot, jotka eivät kokeneempia saa. Opiskelijat nyt tietysti himoitsee trendikkäisiin paikkoihin töihin. Suomessa Nokiakin taisi olla suosittu vaikka itse työskentely ei sitten ihan niin hohdokasta lopulta ollut.
 
Onko ylläoleva huumoria? SpaceX ja Tesla ovat jo pitkään olleet kärjessä kun mitataan yliopistosta valmistuneiden unelmatyöpaikkoja:

Sulla ei taida olla hajuakaan softakehityksestä? Yliopiston junioreiden kiinnostus (halpaa orjatyövoimaa, joka ei vielä osaa) kun ei ole se, jolla saadaan laatua lopulta aikaan.
 
Onko tuo tutkimus tehty ennen vai jälkeen elonin twitterin/X:n "hardcore" puhdistusten?
 
Mistä kiskot näkemyksiäsi kun vuosikaudet Tesla, SpaceX ja Apple ovat olleet ohjelmistoihmisten toivetyöpaikkoja jonne halutaan ja nyt Burmann Suomesta kertoo, ettei Tesla saa osaavaa työvoimaa. :bored:

Tuonne halutaan kun ne tunnetaan. Sama juttu Suomessa, halutuimmat paikat ovat tunnetuimpia. Minne sitten pätevimmät jää, on aivan eri asia. Varmasti parhaita paikkoja nuo eivät ole. Opiskelijat kun eivät ymmärrä työelämästä höykäsen pöläystä oikeasti. Kilometrejä kun kertyy, niin alkaa arvostamaan kaikkea muuta kuin trendikkäitä työpaikkoja joilla on kultainen ulkokuori. Toki tämä ei tarkoita sitä, että tuonne ei eksyisi/jäisi muutama timantti.

Ja jo nyt itse olisin kuvitteellinen opiskelija isolla mantereeella, ja olisin lukenut pari kirjaa Muskin touhuista ja virmoista, niin ei kyllä olisi TOP listalla ne paikat. Joten en tiedä miksi nuo vetää porukka puoleensa ?
 
Sulla ei taida olla hajuakaan softakehityksestä? Yliopiston junioreiden kiinnostus (halpaa orjatyövoimaa, joka ei vielä osaa) kun ei ole se, jolla saadaan laatua lopulta aikaan.
Ai tarvitaanko noihin pieruappien tekemiseen olla joku superguru koodari?
 
Vuosi sitten näitä tuli sinne vielä vähän toivottua, mutta kokemus on sittemmin opettanut, että ABC:llä ei kannata ladata. Jos joskus pitääkin, niin aivan sama onko akku lämmin vai ei, koska kapa ei riitä kuitenkaan sellaisiin nopeuksiin joita auto voisi ottaa vastaan. Noh. Ehkä kehitys kehittyy niidenkin osalta.
Monella ABC:llä on myös vanhanaikaisia 400V kempowereita joista korealaiset 800V autot ottavat vain 104kW ihan sama mitkä lämmöt tai kapasiteetit.
 
Monella ABC:llä on myös vanhanaikaisia 400V kempowereita joista korealaiset 800V autot ottavat vain 104kW ihan sama mitkä lämmöt tai kapasiteetit.
Vittumainen pisnes tämä sähköautoilu on kaikille, latausasematkin vanhenevat käsiin nopsaan ?
 
Vittumainen pisnes tämä sähköautoilu on kaikille, latausasematkin vanhenevat käsiin nopsaan ?
En näkisi noita ongelmana niin pitkään kun ostaa mahdollisimman pitkän kantaman Teslan. Itsellä ei nappaa puuhastella latureilla edes Lapin matkoilla niin mieluummin ostaa kunnolla hyvän eikä puolitiehen jätä rangea. Jos noita Korealaisten alle 700v ja kiinalaisten yli 900v akkuja tiiraa liian pitkään niin wanhaa teknologiaa nuokin alkaa olemaan kun idästä näkyy jo 1200v komponenttia pukkaavan. Enempi panostaisin 800 wltp kuin 800v.
 
Mistä kiskot näkemyksiäsi kun vuosikaudet Tesla, SpaceX ja Apple ovat olleet ohjelmistoihmisten toivetyöpaikkoja jonne halutaan ja nyt Burmann Suomesta kertoo, ettei Tesla saa osaavaa työvoimaa. :bored:
Useampi tuttu teslalla piilaaksossa töissä. Kuulemma helvetin paljon duunia, mutta tykkäävät kun ns. saa tehdä eikä ole byrokratia hidastamassa. Ei ole kaikille tai edes enemmistölle oikea paikka, mutta tekijät tekee ja muut inisee liitoista ja 8h työpäivistä.
 
Mistä kiskot näkemyksiäsi kun vuosikaudet Tesla, SpaceX ja Apple ovat olleet ohjelmistoihmisten toivetyöpaikkoja jonne halutaan ja nyt Burmann Suomesta kertoo, ettei Tesla saa osaavaa työvoimaa. :bored:

Sanotaan näin, kun puhutaan aina potentiaalisista seuraavista työpaikoista (ja kyseisen alueen firmassa töissä) niin on tuttuja - tai voi ajatella ihan omasta näkökulmastaankin minne haluaisi mennä. Tai sitten voi miettiä mitä sieltä tulee julkaisuna ulos, tai ei tule, tai miten tietyissä piireissä yrityksestä ei kukaan ole kiinnostunut keskustelemaan mahdollisena työpaikkana.

Mutta, ehkä Mariini Suomesta haluaa sinne mennä, senkus. Ehkä muilla nyt on vain enemmän kunnianhimoa mitä haluaa tehdä ja missä ympäristössä, ei tarvitse tyytyä.

mutta tekijät tekee ja muut inisee liitoista ja 8h työpäivistä.

Ei ihan hirveän yleistä taida jenkkifirmassa olla 8h työpäivistä iniseminen. Tai edes tällä alalla, en ainakaan itse ole tällaiseen törmännyt (unohtaen nyt suomalaiset Tiedot, CGI:t ja vastaavat toki).
 
En koodaa työkseni, enkä aio hakea Teslalle töihin; minulle riittää, että omistan yhden ja se toimii.
 
Sanotaan näin, kun puhutaan aina potentiaalisista seuraavista työpaikoista (ja kyseisen alueen firmassa töissä) niin on tuttuja - tai voi ajatella ihan omasta näkökulmastaankin minne haluaisi mennä. Tai sitten voi miettiä mitä sieltä tulee julkaisuna ulos, tai ei tule, tai miten tietyissä piireissä yrityksestä ei kukaan ole kiinnostunut keskustelemaan mahdollisena työpaikkana.

Mutta, ehkä Mariini Suomesta haluaa sinne mennä, senkus. Ehkä muilla nyt on vain enemmän kunnianhimoa mitä haluaa tehdä ja missä ympäristössä, ei tarvitse tyytyä.



Ei ihan hirveän yleistä taida jenkkifirmassa olla 8h työpäivistä iniseminen. Tai edes tällä alalla, en ainakaan itse ole tällaiseen törmännyt (unohtaen nyt suomalaiset Tiedot, CGI:t ja vastaavat toki).

Oletko kuullut tehokkaasta työajasta, ei ole millään tapaa järkevää tehdä pitkiä päiviä pidempää aikaan. Kyllä firmassa sitten asiat aika huonosti on, jos näin pitää tehdä.

Varmaan sitten niissä sinun mielestä kunnon pieruappipuljuissa näin pitää tehdä :rofl:
 
Tesla ja muut isommat lienevät niitä työpaikkoja joka otetaan yhdeksi kohtaa CVn ja sitten seuraavaan. Vaikea sanoa mutta jos kerran olisi softaosaamista ei se tänne käyttäjälle näy.
 
Ei tuo ABC tai edes k-latauksen puute ehkä yksinään ole niin iso ongelma, mutta se että sieltä puuttuu ionityt, recharger, Nesteet yms. alkaa jo enemmän vaikuttaa ja oletan että Teslallakin pysähdytään silloin tällöin lataukseen jonka ei tarvitse olla nopeinta mahdollista.
 
Sinne on ilmestynyt juuri ABC asemat ja tainnut tulla myös K-latauksiakin. (lisää) Nyt uskallan melkein väittää, että ne Neste & ST1 sinne myös aikanaan ilmestyy.

(Recharget on ollu jo pitkään, mitä höpäjät? Ionityjä ei ole mun lähellä...)
 
En koodaa työkseni, enkä aio hakea Teslalle töihin; minulle riittää, että omistan yhden ja se toimii.

Et, huomaan, mutta olit kuitenkin valmis kommentoimaan työpaikan haluttavuutta alalla. Vai kertoiko se omasta epävarmuudestasi, ettet uskaltaisi Suomessa syntyneenä (oletan) valita työnantajaasi sen perusteella mitä itse haluaisit? Täällä kyllä on varmaan omatkin ketjut noille tukiasioille.

Oletko kuullut tehokkaasta työajasta, ei ole millään tapaa järkevää tehdä pitkiä päiviä pidempää aikaan. Kyllä firmassa sitten asiat aika huonosti on, jos näin pitää tehdä.

Varmasti on, mutta eihän tuo finWeazelin viittaus puhunut tehokkaasta työajasta vaan erilaisista vaatimuksista että hanskat tippuu 8h kohdalla heti (oli sitä tehokasta työaikaa sitten ollut tunti tai ei ollenkaan). Näitähän tässäkin maassa riittää, ensi viikollakin ilmeisesti isojen herrojen käskystä lakkoilevat isoja herroja vastaan, vai mikä se epäloogisuus nyt heidän sanomassaan olikaan.

Varmaan sitten niissä sinun mielestä kunnon pieruappipuljuissa näin pitää tehdä :rofl:

Mistä ihmeestä olet keksinyt että koodaisin pieruappeja tai tekisin töitä pieruappipuljussa?
 
Oletko kuullut tehokkaasta työajasta, ei ole millään tapaa järkevää tehdä pitkiä päiviä pidempää aikaan. Kyllä firmassa sitten asiat aika huonosti on, jos näin pitää tehdä.

Varmaan sitten niissä sinun mielestä kunnon pieruappipuljuissa näin pitää tehdä :rofl:
Teslalla yksi asia kulttuurissa, että niin hyvässä ja pahassa voit mennä ja tehdä asioita. Ei tarvi mennä byrokratian läpi ja odotella päiviä/viikkoja/kuukausia päätöstä tai rakentaa kilpailevia siiloja. Tekijät tykkää, laitosbroilerit kauhistuu. Huonona puolena tietenkin, että rapatessa roiskuu, kun asioita ei aina ole mietitty loppuun asti. Moni paiskoo hommia kovaa ihan senkin takia, kun saa tehdä sitä mistä tykkää. Toki teslan ja ylipäänsä piilaakson työkulttuuri on ihan erilaista kuin suomessa niin asioita ei voi ihan samanlaisten lasien takaa arvottaa.

Esimerkkinä toi uusi fsd12 neuroverkkokontrolli oli yhden tyypin idea ja "sivuprojekti" jonka se teki vastustuksesta huolimatta. Lopulta elon tykkäs siitä ideasta ja päätyi tuotantoon.

Ainakin mulla tehokas työaika riippuu paljon työn mielekkyydestä. Jos tekee hommaa mistä tykkää sitä jaksaa ja viitsii tehdä paljon pidempään kuin jotain mikä on vain työtä tai saati sitten jotain mitä inhoaa.
 
Viimeksi muokattu:
Teslalla yksi asia kulttuurissa, että niin hyvässä ja pahassa voit mennä ja tehdä asioita. Ei tarvi mennä byrokratian läpi ja odotella päiviä/viikkoja/kuukausia päätöstä tai rakentaa kilpailevia siiloja. Tekijät tykkää, laitosbroilerit kauhistuu. Huonona puolena tietenkin, että rapatessa roiskuu, kun asioita ei aina ole mietitty loppuun asti. Moni paiskoo hommia kovaa ihan senkin takia, kun saa tehdä sitä mistä tykkää. Toki teslan ja ylipäänsä piilaakson työkulttuuri on ihan erilaista kuin suomessa niin asioita ei voi ihan samanlaisten lasien takaa arvottaa.

Esimerkkinä toi uusi fsd12 neuroverkkokontrolli oli yhden tyypin idea ja "sivuprojekti" jonka se teki vastustuksesta huolimatta. Lopulta elon tykkäs siitä ideasta ja päätyi tuotantoon.

Ainakin mulla tehokas työaika riippuu paljon työn mielekkyydestä. Jos tekee hommaa mistä tykkää sitä jaksaa ja viitsii tehdä paljon pidempään kuin jotain mikä on vain työtä tai saati sitten jotain mitä inhoaa.
Tälle on varmaan lähde, että FSD12 oli jonkun sivuprojekti, eikä FSD tiimi tai Elon tätä keksinyt?
Muistetaan myös, että FSD12 piti olla myös ensimmäinen ei Beta FSD mutta toisin kävi.
 
Tälle on varmaan lähde, että FSD12 oli jonkun sivuprojekti, eikä FSD tiimi tai Elon tätä keksinyt?
Muistetaan myös, että FSD12 piti olla myös ensimmäinen ei Beta FSD mutta toisin kävi.
Isaacsonin kirjassa tarina kerrottu. Ei tarvi mun sanaan ja mun nimemättömiin lähteisiin luottaa.
 
Isaacsonin kirjassa tarina kerrottu. Ei tarvi mun sanaan ja mun nimemättömiin lähteisiin luottaa.
Nopeasti mitä Googlella löytyy, niin henkilö kertoi tuon idean mutta ei mikään sen suurempi sivuprojekti, sitten Elon otti tämän että voidaan kokeilla ja katsoa, joka johti tuohon FSD 12 muutokseen.
Ajallisesti joulukuu 2022 esitetty tämä idea, otettu käyttöön ja demo elokuussa 2023. Heinäkuussa 2023 FSD v12 piti olla non beta.

 
Hieman huvittavaa on, että kaikkein syvimmällä rintaäänellä täällä puhuvat ne tietäjät, jotka eivät ole olleet edes paikalla ja tekee jumalan sanaa vastaavia yleistyksiä, että näin se on.

Mistä kiskot näkemyksiäsi kun vuosikaudet Tesla, SpaceX ja Apple ovat olleet ohjelmistoihmisten toivetyöpaikkoja jonne halutaan ja nyt Burmann Suomesta kertoo, ettei Tesla saa osaavaa työvoimaa. :bored:

Lainaan tässä omaa kommenttia yleistyksistä muuutaman päivän takaa, joita ketjussa paljolti viljellään. Olisi hienoa nähdä logiikka näiden tarinoiden takana. Sitä tosin ei taida olla, kun heitot jäävät monesti vaille perustetta.

:hmm: Mutta kyllä sen täytyy olla noin kuin tietäjät sanovat. Tässä ollaan kaikki muut väärässä. Tesla ei ole siis ole vetovoimainen työnantaja, eikä sillä ole mahdollisuutta saada kunnollisia koodaajia hommiin.

Ja @Mariini, ei näiden jumalansanan julistajien täällä tarvitse kantojaan perustella, se vain sanotaan ja sitten se on vain niin.
 
glassdoor on mun mielestä hyvä lähde ymmärtää eri yrityksiä työntekijän näkökulmasta. Lukee kasan arvosteluita, katsoo numeroita ja miettii miksi joku antoi 5 tähteä ja miksi joku antoi yhden tähden. Tesla jakaa mielipiteet. Pitää olla tietyntyyppinen ihminen oikeassa elämäntilanteessa, että tesla on sinulle oikea työnantaja. Ei sellainen pehmeä pöhinäpaja missä leikitään pallomeressä.

1707417509174.png


Verrokkina nvidia mikä on keikkunut parhailla sijoituksilla työnantajista. Tais olla viime vuoden paras jossain mittauksessa

 
Nopeasti mitä Googlella löytyy, niin henkilö kertoi tuon idean mutta ei mikään sen suurempi sivuprojekti, sitten Elon otti tämän että voidaan kokeilla ja katsoa, joka johti tuohon FSD 12 muutokseen.
Ajallisesti joulukuu 2022 esitetty tämä idea, otettu käyttöön ja demo elokuussa 2023. Heinäkuussa 2023 FSD v12 piti olla non beta.

Kirjassa on se tarina paremmin. Tyypille sanottiin, että anna olla, elä tee tota ja oltiin vihamielisiä neuroverkkokontrollipinoa kohtaan. Tyyppi jatkoi tekemistä. Elon vakuuttui jossain kohtaa demosta ja asia sai tuulta allensa.
 
glassdoor on mun mielestä hyvä lähde ymmärtää eri yrityksiä työntekijän näkökulmasta. Lukee kasan arvosteluita, katsoo numeroita ja miettii miksi joku antoi 5 tähteä ja miksi joku antoi yhden tähden. Tesla jakaa mielipiteet. Pitää olla tietyntyyppinen ihminen oikeassa elämäntilanteessa, että tesla on sinulle oikea työnantaja. Ei sellainen pehmeä pöhinäpaja missä leikitään pallomeressä.

1707417509174.png


Verrokkina nvidia mikä on keikkunut parhailla sijoituksilla työnantajista. Tais olla viime vuoden paras jossain mittauksessa


Create an account or sign in to continue using Glassdoor
 
Huomautus - keskustelijoista keskusteleminen, flamettaminen, keskity rakentavaan keskusteluun
Miettikää, jotku vihaa jotain automerkkiä niin täysillä, että ne tulee autolankaan taistelemaan siitä, että siellä on varmasti (ilman mitään lähdettä) paskaa olla töissäkin. :,DD
 
Miettikää, jotku vihaa jotain automerkkiä niin täysillä, että ne tulee autolankaan taistelemaan siitä, että siellä on varmasti (ilman mitään lähdettä) paskaa olla töissäkin. :,DD
Miksi kukaan käyttäisi energiaansa automerkin vihaamiseen, kun ko. merkin käyttäjäthän ne tunteet aiheuttaa jos aiheuttaa. Toki Elon on oma lukunsa. Saabitkin ovat tätä nykyä ihan hellyyttäviä ja nostalgisia autoja, kun suurin osa käyttäjistä kasvaa jo koiranputkea :)
 
Miksi kukaan käyttäisi energiaansa automerkin vihaamiseen, kun ko. merkin käyttäjäthän ne tunteet aiheuttaa jos aiheuttaa. Toki Elon on oma lukunsa. Saabitkin ovat tätä nykyä ihan hellyyttäviä ja nostalgisia autoja, kun suurin osa käyttäjistä kasvaa jo koiranputkea :)
Miksi kukaan jaksaisi käyttää energiaansa minkään automerkin käyttäjiinkään? Ne on autoja vaan..
 
Miksi kukaan käyttäisi energiaansa automerkin vihaamiseen, kun ko. merkin käyttäjäthän ne tunteet aiheuttaa jos aiheuttaa. Toki Elon on oma lukunsa. Saabitkin ovat tätä nykyä ihan hellyyttäviä ja nostalgisia autoja, kun suurin osa käyttäjistä kasvaa jo koiranputkea :)

Eli ymmärsinkö oikein, että olet tässä autolangassa keskustelemassa aiheen piirissä olevien autojen käyttäjistä? Tämä osaltaan selittäisi paljon sitä, että autoasioita täällä harvakseltaan näkyy keskusteluissa :lol:

Ehkä sinun @Kvarkki kannattaa perustaa ketju tyyliin: "Keskustelua Teslalla ajavista henkilöistä, teslailijoiden ominaisuuksia, hyvät- ja huonot puolet, tulevaisuuden näkymät, sudenkuopat, kuinka suhtaudumme teslailijaan...
 
Ei tuo ABC tai edes k-latauksen puute ehkä yksinään ole niin iso ongelma, mutta se että sieltä puuttuu ionityt, recharger, Nesteet yms. alkaa jo enemmän vaikuttaa ja oletan että Teslallakin pysähdytään silloin tällöin lataukseen jonka ei tarvitse olla nopeinta mahdollista.
Ainakin oulun, paimion ja hämeenlinnan ionityt löytyy. Myös kattavasti rechargea. IMG_5399.jpeg
 
Ainakin oulun, paimion ja hämeenlinnan ionityt löytyy. Myös kattavasti rechargea. IMG_5399.jpeg
Recharget ovat ainakin sen ajan olleet siellä kun itsellä ollut auto (vuoden). Sama pätee K-lataukseen, joita toki ainakin yksittäisiä puuttuu. Ionitysta en osaa sanoa kun en ole ihan varma olenko ikinä edes nähnyt sellaista asemaa missään. Kuopion Juustoportilla ehkä?
 
Miksi kukaan jaksaisi käyttää energiaansa minkään automerkin käyttäjiinkään? Ne on autoja vaan..
Eli ymmärsinkö oikein, että olet tässä autolangassa keskustelemassa aiheen piirissä olevien autojen käyttäjistä? Tämä osaltaan selittäisi paljon sitä, että autoasioita täällä harvakseltaan näkyy keskusteluissa :lol:

Ehkä sinun @Kvarkki kannattaa perustaa ketju tyyliin: "Keskustelua Teslalla ajavista henkilöistä, teslailijoiden ominaisuuksia, hyvät- ja huonot puolet, tulevaisuuden näkymät, sudenkuopat, kuinka suhtaudumme teslailijaan...
Sarkasmi on näköjään taitolaji.
 
Teslalla yksi asia kulttuurissa, että niin hyvässä ja pahassa voit mennä ja tehdä asioita. Ei tarvi mennä byrokratian läpi ja odotella päiviä/viikkoja/kuukausia päätöstä tai rakentaa kilpailevia siiloja. Tekijät tykkää, laitosbroilerit kauhistuu. Huonona puolena tietenkin, että rapatessa roiskuu, kun asioita ei aina ole mietitty loppuun asti. Moni paiskoo hommia kovaa ihan senkin takia, kun saa tehdä sitä mistä tykkää. Toki teslan ja ylipäänsä piilaakson työkulttuuri on ihan erilaista kuin suomessa niin asioita ei voi ihan samanlaisten lasien takaa arvottaa.

Esimerkkinä toi uusi fsd12 neuroverkkokontrolli oli yhden tyypin idea ja "sivuprojekti" jonka se teki vastustuksesta huolimatta. Lopulta elon tykkäs siitä ideasta ja päätyi tuotantoon.

Ainakin mulla tehokas työaika riippuu paljon työn mielekkyydestä. Jos tekee hommaa mistä tykkää sitä jaksaa ja viitsii tehdä paljon pidempään kuin jotain mikä on vain työtä tai saati sitten jotain mitä inhoaa.
Nuo neuroverkot minua jaksaa naurattaa. Missähän ne nyt näkyy? Ajaako se FSD ojaan vai haamujarruttaa?

Elon tykkää ni antaa mennä. Täällä on tullu vähän kritiikkiä noista. Ominaisuuksia ilmestyy, ehkä toimii ehkä ei, ja saattaa hävitä. En minä tiedä minkälaisia herokoodareita siellä on töissä mutta välillä vaikuttaa että vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee. Ja juttujen perusteella välillä kumpikaan käsi ei tiedä mitä tekee.

AAutomotive taas toisaalta toiminut Volvossa mukavan leppoisasti. Päivittyy verkon kautta ja takkatulenkin saa näkymään nykyään :geek: Taitaa nuo Googlen koodarit viedä kuin märkää rättiä näitä Teslan vastaavia.
 
Nuo neuroverkot minua jaksaa naurattaa. Missähän ne nyt näkyy? Ajaako se FSD ojaan vai haamujarruttaa?

Elon tykkää ni antaa mennä. Täällä on tullu vähän kritiikkiä noista. Ominaisuuksia ilmestyy, ehkä toimii ehkä ei, ja saattaa hävitä. En minä tiedä minkälaisia herokoodareita siellä on töissä mutta välillä vaikuttaa että vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee. Ja juttujen perusteella välillä kumpikaan käsi ei tiedä mitä tekee.

AAutomotive taas toisaalta toiminut Volvossa mukavan leppoisasti. Päivittyy verkon kautta ja takkatulenkin saa näkymään nykyään :geek: Taitaa nuo Googlen koodarit viedä kuin märkää rättiä näitä Teslan vastaavia.
Tuleeko AAutomotiveen & Volvoosi autonominen ajo verkon kautta päivityksenä tulevaisuudesa?
 
Tuleeko Teslaan?
Kyllä nuo renkaatkin OTAna vaihtuu. Tuo onkin mielenkiintoista nähdä jos ja kun aikanaan se koodi on lvl4 tasolla, mitenkä pitkään kestää että se saadaan heikommalla hw3 toimimaan ja mitenkä hyvin. Voi tulla muskilla pakkopullaa joko ilmaiseksi antaa uusi auto tms. Ehkä se helpoin case on antaa näitä fsd vaihtoja mahdolliseksi tietyin väliajoin niin porukka mikä ostanut auton -16 vuonna saa siihen 2030 vuoden autoon sen fsd.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 413
Viestejä
4 507 021
Jäsenet
74 395
Uusin jäsen
amer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom