Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Asiaton käytös - flamettaminen, foorumilla ei ole tarkoitus keskustella käyttäjistä, vaan ketjun aiheesta
Autismin taso tässä ketjussa (kuten teslan omistajissa ylipäätään) alkaa olla maksimissaan.

Kohta jätän päivätyöt ja perustan yrityksen joka valmistaa tesloihin -3dB ja -6dB kuraläppiä, kyllä ne toimii oikeasti :kahvi: Mielikuvillahan noita muutenkin myydään.
 
Autismin taso tässä ketjussa (kuten teslan omistajissa ylipäätään) alkaa olla maksimissaan.

Kohta jätän päivätyöt ja perustan yrityksen joka valmistaa tesloihin -3dB ja -6dB kuraläppiä, kyllä ne toimii oikeasti :kahvi: Mielikuvillahan noita muutenkin myydään.
Autismin taso laskee merkittävästi kun lopetat ketjuun postaamisen.
 
Mitenkähän tässä käy, jos CT kuitenkin on alkuperäisten speksien mukaisesti tiettyjä luoteja yms. pahoinpitelyä kestävä? Ei ollutkaan vaihdettu materiaalia ämpärimuoviin ja ikkunoita sokerilasiin? Päädytään väittelemään millimetreistä ja unohdetaan oliko millit vai luvattu kestävyys olellinen asia?

1697886994465.png


1697886860547.png


Kuva tän twiitin videosta missä luoditettu CT ajaa liikenteen seassa


 
Mitenkähän tässä käy, jos CT kuitenkin on alkuperäisten speksien mukaisesti tiettyjä luoteja yms. pahoinpitelyä kestävä? Ei ollutkaan vaihdettu materiaalia ämpärimuoviin ja ikkunoita sokerilasiin? Päädytään väittelemään millimetreistä ja unohdetaan oliko millit vai luvattu kestävyys olellinen asia?

1697886994465.png


1697886860547.png


Kuva tän twiitin videosta missä luoditettu CT ajaa liikenteen seassa



Pelkkää markkinointia vai pitääkö lähteä Ruotsin jengisotiin?
 
imho CT on tietynlainen elämäntapa-auto samaan tyyliin kuin G-Wagon. Erottuu liikenteessä ja parkkipaikalla, harvinainen. Sisältää ominaisuuksia joiden käyttö on teoreettista ostajakunnassa. Harva vie g-wagonia offroad-hommiin ja yhtä harva testaa CT:n luodinkestävyyttä tai offroad kykyjä. Imagolla ja ulkonäöllä mennään, ei ole massoille tarkoitettu ja sehän se vihastuttaa.
 
Pelkkää markkinointia vai pitääkö lähteä Ruotsin jengisotiin?
Tossaki nyt on hyvä ymmärtää faktat. Ihmettelen tavallaan että on testattu Thompsonilla, koska ei niitä nykyään juuri ole kuin museoissa ja keräilijöillä. Toisaalta ymmärrän oikein hyvin, koska ko. konepistooli ampuu .45acp:tä, eli samaa patruunaa kuin 1911. Luoti on iso, raskas ja todella hidas. Erittäin toimiva suojaamatonta gansteria, narkkaria tai terroristia vastaan, mutta ei se metallia paljoa läpäise.
Tossa kun olisi tyhjennetty vaikka AK:n lipas, niin siinä olisi 30 läpireikää, varmaan kääntöpuolellakin. Oletuksella, että kaikki olisivat osuneet…
 
imho CT on tietynlainen elämäntapa-auto samaan tyyliin kuin G-Wagon. Erottuu liikenteessä ja parkkipaikalla, harvinainen. Sisältää ominaisuuksia joiden käyttö on teoreettista ostajakunnassa. Harva vie g-wagonia offroad-hommiin ja yhtä harva testaa CT:n luodinkestävyyttä tai offroad kykyjä. Imagolla ja ulkonäöllä mennään, ei ole massoille tarkoitettu ja sehän se vihastuttaa.
CT just on jenkkimassoille tarkotettu kun valmistusmääristä halutaan isoja. Se ei todellakaan ole mikään G-Wagen joita myydään vuodessa kolme kappaletta…

G-wagenin valmistus/myynti ovat luokkaa 30000/v ja ne ovat kaikki käsittääkseni enemmän tai vähemmän build-to-order. CT on täysi vastakohta. Ei kustomointia, kaikki samaa liukuhihnakamaa. Valmistusmääriksi havitellaan 10x+ kerrointa.
 
Pelkkää markkinointia vai pitääkö lähteä Ruotsin jengisotiin?
Puhdas markkinointitempaushan toi on. Ei kukaan oikeasti tee tällaisia testejä siten, että lonkalta tyhjennetään lipas auton kylkeen ja testin jälkeen lähdetään lunkisti kylille ajamaan ulkopuolisten kuvattavaksi.

Valitaan sopiva pyssy, jolla ei tuu reikiä, mutta ihmisten mieliin saadaan tallennettua ajatus luodinkestävästä autosta.
 
Hyvä muistaa, että alunperin CT:n lupailtiin kestävän pistoolista ammuttua 9mm luotia. Ei ole lupailtua rynnäkkökivääristä, singoista tms. mitään

Toinen hyvä pointti, että koko luodinkestävyys on alusta lähtien markkinointi ja brandausjuttua. En usko, että edes yksi kymmenestä tuhannesta ostajasta testaa miten käy, kun ampuu ct:a pistoolilla saati sitten rynkyllä tai singolla.
 
Hyvä muistaa, että alunperin CT:n lupailtiin kestävän pistoolista ammuttua 9mm luotia. Ei ole lupailtua rynnäkkökivääristä, singoista tms. mitään

Toinen hyvä pointti, että koko luodinkestävyys on alusta lähtien markkinointi ja brandausjuttua. En usko, että edes yksi kymmenestä tuhannesta ostajasta testaa miten käy, kun ampuu ct:a pistoolilla saati sitten rynkyllä tai singolla.
Lupausta ei ole vielä lunastettu. Rakenteen piti olla exoskeleton mutta ei olekaan.
 
Toivottavasti Falkkoni veis CT:n avaruuteen ja sit se pysyis siellä. Säästyis rahat ja järki.
Saatana kun noi ei ees hylättynä ruostu atomeiksi. Todellista ongelmajätettä. Jää perhana kummittelemaan jonkun metsän siimekseen ikuiseksi ajoiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti Falkkoni veis CT:n avaruuteen ja sit se pysyis siellä. Säästyis rahat ja järki.
Saatana kun noi ei ees hyvättynä ruostu atomeiksi. Todellista ongelmajätettä.
Kierrättää materiaalit toisin kuin roskamaissa missä ladotaan tavaraa kaatopaikalle. Huvittaisi, jos alkaa trendaamaan katalysaattori ja kuparivarkauksien lisäksi teräslevyjen hamstraaminen. Aamulla parkkipaikalla vain alumiinirunko jäljellä.
 
Hyvä muistaa, että alunperin CT:n lupailtiin kestävän pistoolista ammuttua 9mm luotia. Ei ole lupailtua rynnäkkökivääristä, singoista tms. mitään
Vain ajan kysymys kun muski on oikeudessa, kun joku pisnessmies ammutaan CT:n kun se oli ghettokierroksella elvistelemässä.
 
Voishan tuo jännittää,jos olis ruotsalainen brysselissä ja autona joku muu kuin CT.
Tossaki taas se ero et eurooppaa (ja lähi-itää) riivaavilla terroristeilla se AK lienee yleisin ase, kun taas jenkkilän ghettonarkeilla taitaa olla pääasiassa 9mm mutkia (tai jotain muun kaliberin lyhkäsiä)
 
imho CT on tietynlainen elämäntapa-auto samaan tyyliin kuin G-Wagon. Erottuu liikenteessä ja parkkipaikalla, harvinainen. Sisältää ominaisuuksia joiden käyttö on teoreettista ostajakunnassa. Harva vie g-wagonia offroad-hommiin ja yhtä harva testaa CT:n luodinkestävyyttä tai offroad kykyjä. Imagolla ja ulkonäöllä mennään, ei ole massoille tarkoitettu ja sehän se vihastuttaa.
G-wagen on alunperinkin tehty sotilaskäyttöön ja nykyäänkin pääasiallinen kohdeyleisö on viranomaiset. Ei noita sikäli voi verrata ollenkaan.
 
Tossaki taas se ero et eurooppaa (ja lähi-itää) riivaavilla terroristeilla se AK lienee yleisin ase, kun taas jenkkilän ghettonarkeilla taitaa olla pääasiassa 9mm mutkia (tai jotain muun kaliberin lyhkäsiä)
Mun viesti oli täyttä sarkasmia. En edelleenkään usko, että 'CT:ta ostetaan maasto/luodinkestävään käyttöön ihan kuten ei G-Wagoniakaan ostava tavistallaaja harrasta offroadia. Brandi ja markkinointijuttua millä myyjä ja ostaja leijuu puheissa muttei teoissa. Ne jotka tarvii panssaroitua autoa tosikäyttöön hakee sen muualta.

G-wagen on alunperinkin tehty sotilaskäyttöön ja nykyäänkin pääasiallinen kohdeyleisö on viranomaiset. Ei noita sikäli voi verrata ollenkaan.
G-Wagonia näkyy katukuvassa täälläpäin. Massikasan päällä istuvat wannabet ostavat statusta. Esim. paikallisen ravintolanomistaja pitää parkissa g-wagonia päivästä toiseen. Ihan CT:een verrattava juttu. Brandihommia allaolevan videon tyyliin
 
Viimeksi muokattu:
Googlettelin niin näemmä CT:sta on oraclen modifioimana poliisi/vartija-autoa tulossa. Kaikenlaista sitä tapahtuukin. Nyt CT on myös suunniteltu viranomaiskäyttöön? Voi toki olla, että suunnitelmat muuttuvat ja oraclen puuhailut jäävät puheiden tasolle. Oraclen konsepti kyllä ... hieno ... kelpais tollanen ja olis naapureilla töllisteltävää.

"Our next-generation police car is coming out very soon. It's my favorite police car; it's my favorite car actually. It's Elon Musk's favorite car. It's incredible. I know too much about it, some of it is still to be disclosed," said Ellison during Oracle's CloudWorld 2023 keynote via InsideEVs. It should be clear that as of now, this is only a concept, and there was no mention of a working prototype.
tesla-cybertruck-oracle-police-cruiser.jpg

 
Viimeksi muokattu:
Mun viesti oli täyttä sarkasmia. En edelleenkään usko, että tuota CT:ta ostetaan oikeaan käyttöön ihan kuten ei G-Wagoniakaan ostava tavistallaaja vie maastoon. Brandi ja markkinointijuttua millä myyjä ja ostaja leijuu puheissa muttei teoissa. Ne jotka tarvii panssaroitua autoa tosikäyttöön hakee sen muualta.

No nää ei sen kummemmin panssaroituja, mutta uskon että tehtaan kautta sellainen järjestyy!
 

Liitteet

  • IMG_0988.jpeg
    IMG_0988.jpeg
    226 KB · Luettu: 179
No nää ei sen kummemmin panssaroituja, mutta uskon että tehtaan kautta sellainen järjestyy!
Ihan mitä vain saa rahalla. Masat kustomoi pärräsen korjaamolla just niin paljon kuin on lompakossa paksuutta tai luottokortilla nollia jonossa. Mun viestien ydin on siinä mitä oli luvattu(pistoolista 9mm luoti) ja mitä ne oikeat asiakkaat tuolla panssaroinnilla tekee(ei mitään, paitsi statussymbolina). Jos tarve on, että pitäs kestää rynkystä sarjaa niin CT ei ole se kärry mitä kannattaa katsoa ostohousut jalassa.

Onko ketjussa ketään, jota on ammuttu pistoolilla/rynkyllä/singolla kohti, kun olet ollut autossa? Mua ei ole. Yhtä kaveria kerran osoiteltiin tosin pistoolilla. Kaveri yritti reippaasti kiihdytyskaistalta motarille. Motarilla menevän auton pelkääjänpuolen kkunasta ilmestyi pistooli. Ei kuitenkaan laukauksia lähtenyt. Tämä tapaus suomessa. Kaveri sitten suosiolla liittyi pistoolimiehen taakse eikä eteen motarilla.

edit. Ihan mahdoton sanoa oliko siinä kaverin keississä lelupyssy vai aito. Ei ole asealan ihmisiä kaveri, mutta kuulemma erittäin kuumottava tilanne.
 
Viimeksi muokattu:
Eiköhän ne, jotka tarvitsee tai luulee tarvitsevansa panssaroitua autoa osaa sellaisen ostaa, niillä on ihan tyyppiluokat ja hyväksynnät minkä tasoista suojaa haetaan/tarjotaan, tuskin ne Mäskin hehkutuspuheisiin sen jättää.

Joku wannabe tietenkin voi ostaa läpät silmillä, mutta fuck around/find out kaavio yleensä löytää lukemat kohdilleen.
 
Kaikkea uutta ja hienoa mutta koska tulee se 360 näkymä? Toimiva parkkiavustin? Auto lienee tikissä mutta softa on aivan kuraa.
Olis kyllä tarpeen. Toivottavasti tulee piakkoin. Tuntuu kuitenkin selkeästi että ensimmäiset vuodet Tesla 3 oli prototyyppejä ja nyt on saatu parannusta mekaanisesti daciasta corollaan, mutta matkaa on vielä paljon sinne lexukseen ja ei välttämättä tule valmista tai onko edes yritystäkään saada kovin hienoa autoa. Yks tekijä tuli mieleen kun tuotantomäärät oli pitkään pieniä, että Tesla halusi itse tehdä pirkkapurkkaosia joilla sääti kulueriä, jotta saatiin kannattava auto myyntiin. Nyt kun tekevät käytännössä miljoona 3 ja y mallia vuodessa niin se halpuutus tapahtuu OEM osilla eikä tarvitse pennin osalla taikoa jotain räpellystä vaan voi tyytyä valmiiseen. Mielenkiinnolla seurataan tuleeko ne USS ja radarit kohta juniperiin/highlandiin.
 
VIN dekooderin pohjalta CT konfiguraatiot todennäköisesti tulevat painamaan 3629kg - 4536kg väliin. Tarkkoja painoja mahdoton sanoa, kun dekooderista saa vain minimi ja maksimipainot. Verrokiksi f150 lightning painaa 2728kg-3126kg väliin. Liekö painoerosta suurin osa tulee CT::een käytetyn teräksen painosta? Akut, moottorit yms. toki myös merkittäviä asioita painon kanssa puljatessa. Vin dekooderi löytyy National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) sivuilta.

 
Tossaki nyt on hyvä ymmärtää faktat. Ihmettelen tavallaan että on testattu Thompsonilla, koska ei niitä nykyään juuri ole kuin museoissa ja keräilijöillä. Toisaalta ymmärrän oikein hyvin, koska ko. konepistooli ampuu .45acp:tä, eli samaa patruunaa kuin 1911. Luoti on iso, raskas ja todella hidas. Erittäin toimiva suojaamatonta gansteria, narkkaria tai terroristia vastaan, mutta ei se metallia paljoa läpäise.
Tossa kun olisi tyhjennetty vaikka AK:n lipas, niin siinä olisi 30 läpireikää, varmaan kääntöpuolellakin. Oletuksella, että kaikki olisivat osuneet…

No ei tuolla kadulla monesti tule kakskakkosta kummempaa vastaan ja se kyllä pysähtyy tuohon. Ja autona tuo kelpaisi itselle varsin hyvin. Ei olisi niin iso juttu, jos joku vähän ovella kolhisi ja tavaroitakin olisi helppo kuljettaa. En kaipaa autolta juurikaan mitään ylimääräistä ja tuossa sitä ei juuri ole tarjolla.
 
VIN dekooderin pohjalta CT konfiguraatiot todennäköisesti tulevat painamaan 3629kg - 4536kg väliin. Tarkkoja painoja mahdoton sanoa, kun dekooderista saa vain minimi ja maksimipainot. Verrokiksi f150 lightning painaa 2728kg-3126kg väliin. Liekö painoerosta suurin osa tulee CT::een käytetyn teräksen painosta? Akuston, moottorit yms. toki myös merkittäviä asioita painon kanssa puljatessa. Vin dekooderi löytyy National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) sivuilta.
No huh, yleisesti Teslat ovat tainneet olla suhteellisen kevyitä sähköautoja, mutta CT on aikamoinen tankki. Eli tämä pitää sitten rekisteröidä kevytkuorma-autoksi C1 ja nopeusrajoitus 85km/h?
 
No huh, yleisesti Teslat ovat tainneet olla suhteellisen kevyitä sähköautoja, mutta CT on aikamoinen tankki. Eli tämä pitää sitten rekisteröidä kevytkuorma-autoksi C1 ja nopeusrajoitus 85km/h?
Ei mahda tuossa painavassa ja isossa konfiguraatiossa koskaan tulla eurooppaan. Mitenkähän lie jenkeissä tuon rekisteröinti. Menee CT samaan kategoriaan kuin joku f250 heavy duty. En tiedä onko usa:ssa/osavaltioissa jotain nopeusrajoituksia euroopan/suomen tyyliin tuon kokoluokan kärryille. Empiirisesti vaikuttaisi ettei ole tai sitten jengi suihkii isoakin isommilla kärryillä lainvastaisesti järjettömän kovaa motareilla.
 
Onhan täällä hummereitakin, joten miksei noita. Toki en tiedä ovatko täkäläiset M2 versioita, jotka pysyvät varmaan alle 3t painoissa kun M1 on vain vähän päälle. Aika karu paino kyllä..
 
Onhan täällä hummereitakin, joten miksei noita. Toki en tiedä ovatko täkäläiset M2 versioita, jotka pysyvät varmaan alle 3t painoissa kun M1 on vain vähän päälle. Aika karu paino kyllä..
Elon/Tesla on ihan suoraan sanonut ettei CT ole tuossa konfiguraatiossa tulossa eurooppaan. Ovat sivulauseissa väläytelleen mahdollisesti pienempää versiota ct:sta eurooppaan. Fordillakin taitaa euroopassa olla enemmän ranger kuin f150 syömähampaana.
 
Elon/Tesla on ihan suoraan sanonut ettei CT ole tuossa konfiguraatiossa tulossa eurooppaan. Ovat sivulauseissa väläytelleen mahdollisesti pienempää versiota ct:sta eurooppaan. Fordillakin taitaa euroopassa olla enemmän ranger kuin f150 syömähampaana.
Ford ei tuo F malleja ollenkaan eurooppaan. Tuo kivan lisäongelman kun ei sitten ole mitään merkkihuoltoa jos paska osuu tuulettimeen isojen fordien kanssa. Mitään varaosiakaan ei saa fordilta ellei satu osanumero täsmäämään johonkin euro fordiin.
 
Ei ole pelkästään ensiasennusrenkaiden vuoksi hiljaisempi Highland

No mikä kohta tuossa oli se jossa kerrottiin mikä muu tekee rengasmelun hiljaisemmaksi?

Mitenkähän tässä käy, jos CT kuitenkin on alkuperäisten speksien mukaisesti tiettyjä luoteja yms. pahoinpitelyä kestävä? Ei ollutkaan vaihdettu materiaalia ämpärimuoviin ja ikkunoita sokerilasiin? Päädytään väittelemään millimetreistä ja unohdetaan oliko millit vai luvattu kestävyys olellinen asia?

Tiettyjä luoteja = Tommy gun? En nyt muista mitä tuosta luvattiin, mutta 9mm käsiaseella on huomattavasti parempi läpäisyteho - joten ihmettelen tätä asevalintaa mainosta varten. Ikkunoista ei taida olla mitään tietoa mitä ovat lopullisessa tuotantomallissa (kun sitä joskus aletaan valmistaa).
 
Elon/Tesla on ihan suoraan sanonut ettei CT ole tuossa konfiguraatiossa tulossa eurooppaan. Ovat sivulauseissa väläytelleen mahdollisesti pienempää versiota ct:sta eurooppaan. Fordillakin taitaa euroopassa olla enemmän ranger kuin f150 syömähampaana.
CT ei ole tulossa Eurooppaan toistaiseksi missään koossa. Pienempi koko oli USAn mutta peruivat.
 
Ford ei tuo F malleja ollenkaan eurooppaan. Tuo kivan lisäongelman kun ei sitten ole mitään merkkihuoltoa jos paska osuu tuulettimeen isojen fordien kanssa. Mitään varaosiakaan ei saa fordilta ellei satu osanumero täsmäämään johonkin euro fordiin.
Menee aika off topic, mutta jäi vaivaamaan. Saako f-malleja sitten edes mitenkään rekisteriin euroopassa/suomessa, jos ei ole maahantuontia? Kysyntä noille isoille kärryille taitaa olla niin pientä ettei miljardikoon bisnestä tekeviä puljuja kiinnosta.

Rivian kai aikoo tuoda/tuo jo r1t:ta eurooppaan. Se olis iso lava-auto ja sähköllä. Yllättävän painava tuo rivian r1t jos googleen on uskominen. En nopealla haulla rivianin omilta sivuilta löytänyt virallista painoa.
 
Googlettelin niin näemmä CT:sta on oraclen modifioimana poliisi/vartija-autoa tulossa. Kaikenlaista sitä tapahtuukin. Nyt CT on myös suunniteltu viranomaiskäyttöön?

Larry on kova Musk fani (omistaa ison osuuden Teslasta, on mukana rahoittamassa myös Muskin muita juttuja), joten en ihmettele jos Oracle olisi vielä vähän brandannut noitakin. Onhan Oraclella tosin omia purjeveneitä sun muitakin.

Saako f-malleja sitten edes mitenkään rekisteriin euroopassa/suomessa, jos ei ole maahantuontia?

Hedin oli (on?) tuomassa niitä ainakin jossain vaiheessa: Hedin US Motor | Hedin US Motor United States , mutta tuo oli ennen kuin raha alkoi maksamaan.
 
Menee aika off topic, mutta jäi vaivaamaan. Saako f-malleja sitten edes mitenkään rekisteriin euroopassa/suomessa, jos ei ole maahantuontia? Kysyntä noille isoille kärryille taitaa olla niin pientä ettei miljardikoon bisnestä tekeviä puljuja kiinnosta.

Rivian kai aikoo tuoda/tuo jo r1t:ta eurooppaan. Se olis iso lava-auto ja sähköllä. Yllättävän painava tuo rivian r1t jos googleen on uskominen. En nopealla haulla rivianin omilta sivuilta löytänyt virallista painoa.
Saa F mallit kilpiin, tai uusia dieseleitä ei tällä hetkellä koska ei ole uusien eu päästörajojen mittauksia tehtynä. Bensakoneiset rekisteröityy ihan kuten ennenkin.
CT taas ei noita mittauksia luonnollisesti vaadi joten saa kilpiin euroopassa jos joku sellaisen tänne sieltä uittaa.

Hinausautofirmoilla noita jenkki F sarjalaisia näkee ainakin pk seudulla päivittäin ja ihan tuoreita vehkeitä.
 
Saa F mallit kilpiin, tai uusia dieseleitä ei tällä hetkellä koska ei ole uusien eu päästörajojen mittauksia tehtynä. Bensakoneiset rekisteröityy ihan kuten ennenkin.
CT taas ei noita mittauksia luonnollisesti vaadi joten saa kilpiin euroopassa jos joku sellaisen tänne sieltä uittaa.
Luulis jotain muutakin tarvivan kuin pelkät päästötestit. Törmäystestiä ja muuta turvallisuusasiaa?
 
No mikä kohta tuossa oli se jossa kerrottiin mikä muu tekee rengasmelun hiljaisemmaksi?



Tiettyjä luoteja = Tommy gun? En nyt muista mitä tuosta luvattiin, mutta 9mm käsiaseella on huomattavasti parempi läpäisyteho - joten ihmettelen tätä asevalintaa mainosta varten. Ikkunoista ei taida olla mitään tietoa mitä ovat lopullisessa tuotantomallissa (kun sitä joskus aletaan valmistaa).
Michelin e primacy? Noitahan ollut ennenkin ensiasennusrenkaina.
 
Fordillakin taitaa euroopassa olla enemmän ranger kuin f150 syömähampaana.
Tohon sellanen OT-kommentti, että Ranger oli pitkään re-badged Mazda, eikä sillä ollut mitään tekemistä jenkki-Fordien kanssa. Olisiko ollut muutama vuosi sitten kun tuli uusin(?) malli, niin se on kai Fordin omaa käsialaa..
 
Valohommat vaihtui joskus 5-10v sitten, en muista tarkemmin.
Olihan se naurettavaa kun porukka joutui ennen tehdasvaloja rekisteröintiin vaihtamaan jotain suzuki pv lamppuja tms halpoja.

Mutta meneekö siis jenkkiautot nykyään suoraan leimaan ilman muutoksia mihinkään?
 
Tohon sellanen OT-kommentti, että Ranger oli pitkään re-badged Mazda, eikä sillä ollut mitään tekemistä jenkki-Fordien kanssa. Olisiko ollut muutama vuosi sitten kun tuli uusin(?) malli, niin se on kai Fordin omaa käsialaa..

Tarkistamaton internet fakta, mutta jostain luin että tuo nykyinen Ranger olisi australialaista alkuperää.
 
Tohon sellanen OT-kommentti, että Ranger oli pitkään re-badged Mazda, eikä sillä ollut mitään tekemistä jenkki-Fordien kanssa. Olisiko ollut muutama vuosi sitten kun tuli uusin(?) malli, niin se on kai Fordin omaa käsialaa..
Ranger on ollut Fordin peruja jo yli 10 vuotta, ne vuosituhannen alun sätökset oli japania. Muutama vuosi on suhteellinen käsite...
Ps. Paikallinen talohuolto ajaa vanhalla Ford/Mazdalla ja näyttää että lava irtoaa ohjaamosta, lavan ylälaita on 10cm irti ohjaamosta...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 314
Viestejä
4 491 022
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom