- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 848
Näin sitä asiakasta kohdellaan. Asiakkaan auton jousituksessa vikaa. Takuu voimassa. Tesla päätti viedä asian oikeuteen. Kun eivät itse ensin tulleetkaan.
Tesla har vært part i 19 rettssaker i Oslo tingrett på fire år
Ole Egge nektet å betale regningen fra Tesla på 17.000 kroner. Det ble tre runder i retten før Tesla ga seg.www-nrk-no.translate.goog
Niille jotka ei jaksa lukea niin tiivistetysti:
Kuluttajan autosta takuu loppumassa kilometrien takia ja ilmoittanut viasta suullisesti/puhelimessa. Ei appiin kuten on ohjeistettu. Varattu aika huoltoon puhelimessa. Korjaukset tehty ja syystä tai toisesta vikojen ilmoitushetkeä ei oltu kirjattu ilmoitushetkellä ja näin huoltokeskus oli todennut ettei takuuta kun kilometriraja yli. Valituksen jälkeen lasku puolitettu goodwillinä jonka Kuluttaja jättänyt maksamatta ja haastanut Teslan oikeuteen. Tesla ei tähän reagoinut -> kuluttajan eduksi. Lopulta maksamattoman laskun takia Tesla haastanut oikeuteen ja hävinnyt -> kuluttaja sai huoltonsa takuuseen kuten kuuluukin. Ihan puhdas kommunikaatiovirhe joka aiheutunut siitä että prosessia ei ole sille että kuluttaja koittaa toimia ilman appia joka seuraa tikettejä ja huoltoja. Koko homman olisi estänyt sillä että alunperäinen asiakaspalvelija olisi ohjannut asiakkaan apsiin kirjaamaan viat ja varaamaan huollon.