Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa. ID.4 keulasta löytyy kamera, eikä tuon käyttöä ole kelit toistaiseksi häirinneet. Harjattomassa pesussa auto käy toki pari kertaa viikossa.
Joillekin tavallinen perheauto on identiteetti, harrastus ja elämäntapa.Pari kertaa VIIKOSSA?
Skodassa toimii muutenkin.Kurakelillä kamerat toimii jos jaksaa joka kerta autosta noustessaan pyyhkäistä ne puhtaaksi. Muuten aika kuraiset näkymät. Oma ioniq 5 pestään ehkä kerran talvessa.
Miksi sen auton pitäisi antaa pinttyä likaiseksi ja sen takia joutua käyttämään harjoja? Pesu on kilsan päässä kotoa, ja kuukausimaksulla saa käydä niin paljon kuin kiinnostaa? En muutakaan tekniikkaa erityisesti tykkää pitää paskan peitossa.Joillekin tavallinen perheauto on identiteetti, harrastus ja elämäntapa.
Paljonko tuommoinen diili maksaa kuussa?Miksi sen auton pitäisi antaa pinttyä likaiseksi ja sen takia joutua käyttämään harjoja? Pesu on kilsan päässä kotoa, ja kuukausimaksulla saa käydä niin paljon kuin kiinnostaa? En muutakaan tekniikkaa erityisesti tykkää pitää paskan peitossa.
33€/kk. Boss Gloss Autopesulat | Nopea ja vaivaton autopesuPaljonko tuommoinen diili maksaa kuussa?
Parempaa, kuin olla lian, suolan yms. peitossa. Pölykään ei miellytä silmää.Mietin että tekeekö maalipinnalle hyvää myöskään uida pesukemikaaleissa pari kertaa viikossa. Noh, jokainen tyylillään.
Itellä nesteen vastaava, 24,9€/kk klo 20-07. Eka kk ilmanen eikä oo määräaikaa.Paljonko tuommoinen diili maksaa kuussa?
Virallisen Tesla ohjeen mukaan koneellinen pesu kielletty. Vain käsienpesu.Oliko Tesla sellainen että piti käyttää pari kertaa viikossa pesussa?
Perus Tesla. Ei näistä tiedä heti kukaan mitä erot ovat, mutta tosiaan äkkiseltään ennen oli se 116 range ero ja nyt 124km, karvalakissa kangas päällyste ovissa ja keskellä kun awd Alcantara. 17+2 kaiutinta vs 9. Ainakin oli tuosta hardwaresta puhe että karvalakissa rampautetumpi kuin awd/perf mutta nämä selvää toki ensi kuussa vasta. Kohtahan nuo akku yms hommelitkin selviää ja tuleeko super manifold V2 myöskin.Veikkaat kysynnän sakkaavan niin paljon?
Miten nuo varuste-erot muuttuivat? En löytänyt näistä uutisista kyllä mitään muuta mainintaa kuin audio puolen, mutta sehän oli sama jo ennen. Rangen puolestahan prosentuaalinen ero ei muuttunut myöskään, sama 11-12% parannus kumpaankin.
Kaikki huhutut akkumuutokset ja vastaavat jäivät kyllä puuttumaan.
Jaa. ID.4 keulasta löytyy kamera, eikä tuon käyttöä ole kelit toistaiseksi häirinneet. Harjattomassa pesussa auto käy toki pari kertaa viikossa.
Ei tuollaista tarvitse edes kokeilla, kun jo silmät kiinnikin noi nähdä, ettei toteutus ole toimiva. Tuon voi demonstroida helposti millä tahansa autolla ajamalla liikenneympyrään ja kääntämällä ratin 180 astetta ja sitten kokeilla painaa rattinappia sen ollessa "väärällä puolella" sekä vielä ylösalaisin. Ja ihan samalla tavoin täällä kehutaan päivityksen ominaisuuksia, vaikka niitä ei ole oikeasti päässyt itse vielä testaamaan onko ne oikeasti hyviä vai ei. Markkinapuheet on aina markkinapuheita.Ei yllättänyt, että täällä taas samat nimimerkit on teilaamassa ominaisuutta/toteutusta x vaikka eivät vielä ole päässeet kokeilamaankaan. Käykää nyt ihmeessä eka kokeilemassa tuo vilkkujen toteutus, ja arvioikaa sitten vasta onko se täyspaska. Voisi kuvitella että ihan semi miellyttävä noita vilkkuja on operoida peukalolla.
Toki hetki tuossa menee opetellessa.
Oiskohan siksi, että ei sitä kukaan halua tuolla hinnalla.Tesla laskenut FSDn hintaa. Ei koske Eurooppaa vielä.
Outoa laskea tuotteen hintaa jolla otetaan auton alempi myyntikate takaisin ja tuote jonka hinnan piti vain nousta ja kasvattaa arvoa.
No on se jenkeissä kait myynyt4ihan hyvin ja siellä siitä on oikeastikin hyötyäOiskohan siksi, että ei sitä kukaan halua tuolla hinnalla.
Älytön varuste. ( vanha oma mielipide ja se siitä ). Voisin ottaa jos sen muutamala satasella saisi.
No on se jenkeissä kait myynyt4ihan hyvin ja siellä siitä on oikeastikin hyötyä
Millainenhan vahvari/DSP tuossa on taustalla ? Onko siitä mitään tietoa ?Niin ja parannetut kajarit kyllä kuulostaa itseäni, näytti olevan mm. kaksi subbaria aikaisemman yhden sijaan, ja kattopalkissakin kajareita.
No ei, ennen kuin joku saa auton käsiin ja ala purkamalla tutkimaanMillainenhan vahvari/DSP tuossa on taustalla ? Onko siitä mitään tietoa ?
Oletin että Tesla on kertonut tuosta jotain.No ei, ennen kuin joku saa auton käsiin ja ala purkamalla tutkimaan
Ei kannata koska jos antaa liikaa tietoa ostaja voi valittaa.Oletin että Tesla on kertonut tuosta jotain.
Edes watit
Itseäni kiinnostaisi eniten taajuusvaste, nykyisissä subbari tippuu 30Hz kohdalla pois kun testailin, olisi kiva kun päivittäisivät vaikka sinne 20 hertsiin. Mutta jos kaksi subbaria tarkoittaa vaan toista samanlaista, niin tämän suhteen ei toki parannusta. Mutta koeajolla tämä selviääOletin että Tesla on kertonut tuosta jotain.
Edes watit
Oleellisempi ja hyödyllisempi kysymys on että onko näissä uusissa kaikissa vetomassat kuten Y:ssä? Peilit ja sähkökoukku ihan yhdentekevät tuohon verrattuna. Nykykoukku välttää kun sen pari kolme kertaa kesässä tarvitsee käyttää.Ei kannata koska jos antaa liikaa tietoa ostaja voi valittaa.
Onkohan peileissä jo varoitusvalo? Tai sähkökoukku?
1000kg näyttäisi olevan konfiguraattorissa ilmoitettu vetomassa.Oleellisempi ja hyödyllisempi kysymys on että onko näissä uusissa kaikissa vetomassat kuten Y:ssä? Peilit ja sähkökoukku ihan yhdentekevät tuohon verrattuna. Nykykoukku välttää kun sen pari kolme kertaa kesässä tarvitsee käyttää.
Ei näistä tiedä heti kukaan mitä erot ovat, mutta tosiaan äkkiseltään ennen oli se 116 range ero ja nyt 124km, karvalakissa kangas päällyste ovissa ja keskellä kun awd Alcantara. 17+2 kaiutinta vs 9. Ainakin oli tuosta hardwaresta puhe että karvalakissa rampautetumpi kuin awd/perf mutta nämä selvää toki ensi kuussa vasta. Kohtahan nuo akku yms hommelitkin selviää
En löytänyt sanaakaan alcantarasta kun yritin etsiä, mistä päättelit sen olevan noin? En itseasiassa Teslan sivuiltakaan löydä mitään eroja SR/LR mallien sisustuksen puolesta, eikä näytä yksikään "pre-review aka advert" myöskään mainitsevan eroa näiden kahden mallin välillä mitä tulee materiaaleihin. Teslan tiedotteen mukaan akut pysyvät ennallaan, joten ainakaan alkuun mitään tuollaista ei ole tulossa.
Mitä taas tuli tuohon äänieristykseen, niin ainakaan "Fully Charged Show" ei kokenut siinä olevan mitään merkittävää eroa nykyiseen. Eikä toki löytänyt myöskään ajaessa vilkkuja vaan katsoi aina rattia, mut olihan se vain eka ajo..
Jos puhutaan monella markkinalla toimivista autovalmistajista joilla valmistusta markkina-alueella, niin liki järjestäin linjalla tulevat eroaa enemmän tai vähemmän toisen tehtaan tuotannosta.Tämä on jotenkin niin omituista että pitää kyylätä tehtaita mistä saisi parhaan laadun?? En tiijä, ei oo kyllä miu merkki.Jos on sama kun minkä katsoin vähän aikaa sitten niin ilmeisesti panel gapit ovat pienemmät Kiinassa mutta Saksassa on paremmat penkit ja yleinen melutaso. Jousituksessa saattoi kanssa olla jotain eroa mutta saattaa olla fiiliksestä kiinni.
Aika vähiin jää ne merkit joita tehdään vain yhdessä tehtaassa, mutta monitehtaisilla automerkeillä voi olla malleja joita tehdään vain yhdessä "tehtaassa" ja vielä enemmän on malleja joiden EU versio tehdään yhdessä tehtaassa tiettynä ajanjaksona.En tiijä, ei oo kyllä miu merkki.
Oma kokemukseni ainakin erään hybridi-SUV:n kanssa oli että nimenomaan etukamera pysyi hyvin puhtaana ja takakamera oli loskassa.Jos tuo on se kamera niin Suomen talvessa tuolla ei sitten tee yhtään mitään. Eikä syksyllä tai keväälläkään kura-aikaan.
Alcantara verhoilua on esimerkiksi Saksan tehtaalla ollut enemmän esim takapenkkien sivuilla turvavöiden alla kuin Kiinassa, joka vaimentaa niistä aiheutuvaa melua kun eivät kolise suoraan muovia vasten. Samoin takakontissa verhoilu on korkeammalle.
En löytänyt sanaakaan alcantarasta kun yritin etsiä, mistä päättelit sen olevan noin? En itseasiassa Teslan sivuiltakaan löydä mitään eroja SR/LR mallien sisustuksen puolesta, eikä näytä yksikään "pre-review aka advert" myöskään mainitsevan eroa näiden kahden mallin välillä mitä tulee materiaaleihin.
Alcantara is no longer available. Right now we are producing our vehicles with the premium textile headliner! All of our S, X, and 3s from now on will have this textile headliner! Apologies for the confusion earlier!
Käsittääkseni monet Teslan omistajat suosivat myös rajattomia pesusopimuksia, ettei herkänpuoleista maalipintaa tarvitse jyystää koneessa harjoilla. ABC tarjoaa muuten myös, 8 harjatonta kuussa 45€.
Se on sitä halpuutusta. Facelift ( cost saving) valmistajalle, ei niinkään omistajalle?Tällaisena edellisen mallin Model 3 omistajana faceliftattu auto ei vain enää näytä sellaiselta, josta tässä kohtaa osaisin innostua.
Eikös se ollut kunnon väärinymmärrys vaan aikoinaan kun siellä ohjeissa:
No amerikkalaisessa tuotteessa on amerikan meiningit varoituksissa.Ei ole enää näköjään kieltoa mutta iso lista varoituksia.
Verdenspremiere i Lillestrøm – nå er prisene klareTeslalla tuskin on missään oikeasti alcantaraa? Jotain halvempaa kangasmattoa varmaan on jossain takaluukussa eri korkeuksilla (tosin sitten taas kuten siinä videossa oli, niin kumiosia puuttui Saksan mallista jotka vaimentavat meteliä - valintojen maailma), mutta ei nyt kai sentään alcantaraa.
Kuullostaa järkevältä jutulta , joka vois toimia varsin hyvin ja luotettavasti. Tosin jos ei toimi voi yllätys olla melkoinen kun vauhdilla lähteeTosin, tossa videolla näytettävä ominaisuus (Auto Shift out of Park (Beta), jolla auto tunnistaa/ennustaa haluatko pakittaa vai mennä eteenpäin, vaikuttaa ihan kätevältä. Eli jos talon seinä on edessä (tai kuten videolla yhdessä kohtaa metsä), niin astuessasi autoon laitat turvavyön kiinni ja painat jarrua, niin auto menee pakille.
Ei ole vahvistusta että olisi peileissä.Verdenspremiere i Lillestrøm – nå er prisene klare
Jotain feikki Alcantaraa varmaan onkin mutta tuota videota katsomalla näkee että sen tyylistä materiaalia ovissa kun näkyy kädenjäljet sitä hieroessa aidon Alcantaran tyylisesti.
Kuolleenkulman valokin saatu peileihin.
Ei onnistu nykyisillä kameroilla. Mitkään ei näytä alaspäin kuten muilla on tähän dedikoidut. Toki myös patentti.Mahdollistaakohan tämä uusi etupuskurin kamera nyt vihdoin Teslassa myös 360 kuvan? Vai onko syynä laisinkaan sen puuttumiselle ollut kamerojen sijainnit?