No jos akun hinta on se säästö, niin silloihan se "innovointi" on tapahtunut ihan jossain muualla kuin Teslalla, jolla ihanhetikohtajustnyt 4680 akut edelleen odottaa tuloaan kilpailukykyisiksi. Kyllä se karu fakta taitaa olla, että ne muutamat pennoset mitä tuotannon optimoinnista saadaan tulee oikeasti siitä, että karsitaan lisää ja lisää. Markkinointimies voi tuota(kin) nimittää innovoinniksi, potentiaalisella ostajalla saattaa olla joku muu termi.
Mattix, ikkunannostinten osalta keskikonsoli fyysisenä nappina on käytännössä ihan toimiva, kun siitä ikkunasta ei tarvitse päästä läpi. Toki typerää hajauttamista, koska katsot joko ikkunaa tai nappia. Oven avausnappi taas tuntuu aika helvetin typerältä, kun tarkoituksena on päästä autosta ulos. Perinteisessä mallissa kahvalla työnnät oven samalla aukikin. Kuten monet teslan hätäavaustakin käyttäneet toki tietävät...