Heh, älykästä blokata toinen kun kertoo sulle jotain mitä sä et tiedä
Ja joo, ei kai kukaan tässä meinannutkaan, että siölentyönnetään .avi filejä ja se paskoo kultamunia.
Olen lukenut ton jutun ja kaikki mitä se kertoo minulle on, että prosessori on hyvin optimoitu siihen mitä Tesla sillä tekee -> opettaa mallia videon perusteella, joka toki on prosessoitu jo jonkun sortin dataksi ennen kuin se tolle syötetään.
Jos sä oisit lukenut ton ja ymmärtäisit siitä mitään, niin varmaan ymmärtäisit, että et saa "parempaa kamaa miltä tahansa Cloud-ISP:ltä soittamalla" kun ei varmaan kenelläkään ole "parempaa" siihen mihin toi on suunniteltu. Pystyykö joku NVIDIA tekemään saman? Totta vitussa, mutta se on hyvin paljon geenerisempään jolloin sen energia tehokkuus ja tiheys on huomattavasti huonompi tähän tarkoitukseen.
Sitten edelleenkään et todistanut, että jollain olisi hyllyssä parempaa, tai edes vastaavaa kamaa, ja jos olisit lukenut oman linkkaamasi artikkelin, niin siinä se lukee myös.
Ja viimeksi, mitä data keskusken kokoon tulee, toki mulla ei ole mitään todisteita mutta erinäiset lähteet sanoo "exaflops by the end of 2022" mutta oletin, että ollaan nyt vasta siellä koska Elon-aika jne.
Tesla omissa twiiteissä vähän hurjemmat lukemat.
Ja sitten vielä koko idea, että tuon koko luokan supertietokoneeksi laskettavan DC:n saa jostain soittamalla jollekin on aika naurettava, ootko ikinä yrittänyt saada tollasta A100:sta pilvestä, tai 20:tä semmosta? Ja kuitenkin nyt puhutaan tuhansista.