Minusta turhaa vääntöä. Paras on, että pistokepaikka on molemmin puolin autoa, koska latauspisteet vaihtelevat. Voi olla tilanne, että kotona on kaksi laturia katoksessa / tallissa, jolloin pistokkeen olisi hyvä olla toisellakin puolella. Tuplapistokepaikka on minusta sähköautojen premiumia Tuli vielä mieleen, että kuluttajalle paras olisi pistokepaikka molemmin puolin etulokasuojassa, koska sillä keskimäärin tarvitsi lyhimmän johdon kotilatauksessa. Kaikki eivät voi Teslaansa peruuttaa parkkiin ja usein latausasema on katoksen / tallin päädyssä. Tämä on sitten huono juttu julkisten latauspisteiden kanssa.Näin vinkkinä, jos talon seinäsi ja sen takia laturisi on oikeallapuolella autoa, voit peruuttaa autosi siihen, joten kuskin ovisi, latausporttisi ja täten myös laturisi kaikki on samalla puolella. Onko tämä niin vaikeaa sinun hahmottaa?
Kontin aukaisusta vielä. Minusta paras on jalan huitaisu, kunhan se on luotettava. Sen jälkeen paras on seisoskelu riittävän pitkään kontin takana. Sen jälkeen tulee suloisessa sopusoinnussa sovelluksesta / avaimesta / kellosta näpyttely. Tesla ei tällaisiin herkkuihin panosta, koska se ei vähentäne auton kysyntää merkittävästi ja toisaalta auton hinta nousisi tuollaisia varusteita lisäämällä karkottaen ostajia.