Jep. Mullekin latausnopeudet aika sama, pärjään ihan type2 latauksella kun ei kiire lasten kanssa ole, mutta parin sähköauton jälkeen seuraava kiikarissa jossa olisi specsinä 400km winter range ja vastaavasti 600km kesä ihan vaan next lvl juttuna ettei tarvitse miettiä latauksia matkalla. Ekassa sähköautossani vastaavasti oli 50km talvi ja 100 kesärange ja ajoi asiansa kunnes töiden takia upgradesin isompi akkuiseen sähkäriin. En henkilökohtaisesti näe omaan tarkoitukseen mitään väliä onko wltp range 400-600km kun sama homma eli joutuu pysähtymään matkalla ja ladata. Toki ei iso vaiva ole en sitä kiistä, mutta arpoa missä halvin lataus, riittääkö latausnopeudet, onko laturi vapaa, toimiiko se, missä laturi sijaitsee yms. Seuraava auto tulee olemaan riittävällä rangella niin on se mieleinen ja ajelen siihen asti nykyisellä. Toinen seikka mikä kiinnostaa kotilatauksen puolesta on langaton lataus ja näyttää vuoden päästä tulevan ainakin ekaksi VAG konsernin autoihin jonka jälkeen kehittävät muihin sähäreihin, joten helppous lisääntyy myös seuraavassa autossa kotilatauksen osalta hieman. On noita pistokkeita tullut lykittyä jokunen kerta ja mulla se on se seuraava juttu mistä haluan luopua.