On typerää, kun ei ole WC-paikkojen lisäksi yhtään muutakaan laturia navissa. Lämmityksen saat silti päälle, mutta
@Tege mukaan teho ei ole hääppöinen, kun matkaa navin laturille on. Itselläni tosin lämmitti kerran navissa olevalle SC:lle varmaan kohtuu teholla, kun - 2 asteen pakkasessa satasen tiellä kulutus oli 32-35 kWh/100km ja matkaa naviohjatulle laturille oli 140 km. Muita noin kaukana laturille navigointeja en ole tehnyt.
Kiinnostaa mielenkiinnosta kuulla, missä VW on hyvä (vaikka sitten Teslan verrattuna)? Toinen auto tallissa nimittäin on ko. merkkiä.
Totta, epäsuhta tuossa on. Sanotaan niin, että akun lämmityksen päälle laitto ei ole kovin monimutkaista, vaikka ei olekaan on/off tai kaikkia latureita ei ole näkyvissä. Eli homman saa hoidettua ja sitä ei tehdä usein. Starttinappi on taas ns. turha toiminto, käytetään aina, eikä edes tarvita mihinkään. Sama juttu kuin Teslan pierutoiminto. Nekin paukut olisi voinut käyttää pyyhkijöiden toiminnallisuuden parantamiseen.